Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למי שזקוק ל-ראוטר עם סים כארד תומך ב TP-Link M7350 4G ב -250 שח עד הבית בארץ מעל 600 ש"ח

https://goo.gl/SfbtuZ

 

Asus ROG G702VMK-GC284T נייד גיימיג סופג עוד ירידת מחיר מסך 17' אגב ב 4500 ש"ח

https://goo.gl/8oPcAe

 

אוזניות Jabra Move ב 220 שח עד הבית.

https://goo.gl/Vg45dK

 

מגוון מוצרי דרמל במחירים מגוחכים .

https://goo.gl/QZj0AI

 

מחשב נייד של לנובו Lenovo Ideapad 110-15ISK ב 1400 שח כן כן זו לא טעות.

https://goo.gl/MK1M6t

 

מצלמה של סוני Sony Cyber-Shot DSC-HX90 ב 1250 שח בארץ מעל 2000.

https://goo.gl/OTgFpT

 

איך הלנובו? שווה את הכסף? החברה מחפשת מחשב ללימודים (לא משהו רציני, מסמכים אינטרנט ומדיה).

תודה אייל.

פורסם

בסיסי מאוד, אך יכול להתאים בהתחשב בשימושים.

באופן אישי, הייתי מחליף את ההארד דיסק המכני ב SSD בסיסי בשביל חוויית שימוש טובה יותר.

בכל מקרה, אם אני לא טועה, המחשב הזה זהה ובתוספת של 40 ש"ח בלבד.

שים לב - המחשב באמאזון מגיע עם Windows 10 ואילו המחשב בארץ מגיע ללא מערכת הפעלה (אם זה משמעותי בשבילך).

פורסם
בסיסי מאוד, אך יכול להתאים בהתחשב בשימושים.

באופן אישי, הייתי מחליף את ההארד דיסק המכני ב SSD בסיסי בשביל חוויית שימוש טובה יותר.

בכל מקרה, אם אני לא טועה, המחשב הזה זהה ובתוספת של 40 ש"ח בלבד.

שים לב - המחשב באמאזון מגיע עם Windows 10 ואילו המחשב בארץ מגיע ללא מערכת הפעלה (אם זה משמעותי בשבילך).

 

 

מערכת הפעלה כנראה אני אתקין גם ככה, אבל אני לא רוצה שעוד שנה המחשב יתפגר אז אני אחכה למשהו יותר טוב :)

תודה בכל זאת חברים.

פורסם

למה שמחשב "יתפגר" בעוד שנה? מה במפרט שלו נראה לך כמו פצצה מתקתקת?

 

נ.ב.

אייל, הלינק שלך עושה רושם כלא תקין. מקשר ללפטופ שלא נמכר ע"י אמאזון (וגם מקלדת עם layout ספרדי, לא חברותי במיוחד למי שגר בארץ)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

איילוש, הפלא' שלי התפגר, יש דיל קרוקודיל על פלאפון? מעדיף בעדיפות עליונה מאמזון בגלל זמני שילוח מהירים ובלי הפתעות מכס. התקציב כ-800-1000. אין דרישות יותר מדיי גבוהות, השימוש במכשיר מאוד בסיסי

פורסם

אייל - שים לב שזו גרסת play מוחלשת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
סט של מקיטה יש משהו?

 

 

https://www.amazon.de/gp/product/B00NY9ATOQ/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

 

קיט של מקיטה מקדחה גם רוטטת וגם מברגת אימפקט 18V כולל 2 סוללות (1A בלבד ) ומטען מהיר

קניתי שבוע שעבר , נראה לי שהמחיר עלה קצת.

לי עלה 1170 ש"ח עד הבית.

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
https://www.amazon.de/gp/product/B00NY9ATOQ/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

 

קיט של מקיטה מקדחה גם רוטטת וגם מברגת אימפקט 18V כולל 2 סוללות (1A בלבד ) ומטען מהיר

קניתי שבוע שעבר , נראה לי שהמחיר עלה קצת.

לי עלה 1170 ש"ח עד הבית.

שמע, זה נראה פיצוץ!

רק שאין לי צורך במקדחה. אני רוצה רק את המברגה עם האימפקט.

ראיתי סט בסיסי כזה של המברגה ב-500 ש"ח פה בארץ, אם יש איזה קיט יותר טוב עד 800 ש"ח בערך אני אשמח.

 

אגב ירון, מבסוט מהסט?

×
×
  • תוכן חדש...