Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה העיפו אותי מהקבוצה בטלגרם?

הוספתי 2 חברים ואחרי עשר דקות, ביי...

מה פשר הדבר? אייל?

_________________________________

פורסם
למה העיפו אותי מהקבוצה בטלגרם?

הוספתי 2 חברים ואחרי עשר דקות, ביי...

מה פשר הדבר? אייל?

מתנצל מראש סודר.

 

Sent from my LG-H960

פורסם
בדקתי שוב עד הבית 3365 .

https://goo.gl/QKPPLT

מוזר מאוד, נראה לי שמשהו לא נכון שם בחישוב המיסים. על 737 יורו חישבו מיסים של 125, שזה יוצא 17% - כלומר רק המע״מ. למיטב ידיעתי, על סלולרי יש גם מכס של 17.7%.

פורסם

האיטלקית שלי מעט חלשה,אבל נראה כי לא אמזון מוכרים/שולחים את האייפון מאיטליה ולכן זו הסיבה שלא כל העלויות מחושבות.

פורסם

^ מה קשור המע״מ המקומי למכס אצלנו? ובכל מקרה, 737 זה אחרי ניכוי המע״מ המקומי שם (המחיר המקורי 879) ואחרי תוספת דמי משלוח.

 

פשוט לא חישבו את המכס אצלנו, רק את המע״מ. מי שיזמין את האייפון לישראל, צפויה לו הפתעה לא נעימה בצורת קנס של עוד כ-500 ש״ח מכס.

פורסם

שום הפתעות מאמאזון. גם לא שקל.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
^ מה קשור המע״מ המקומי למכס אצלנו? ובכל מקרה, 737 זה אחרי ניכוי המע״מ המקומי שם (המחיר המקורי 879) ואחרי תוספת דמי משלוח.

 

פשוט לא חישבו את המכס אצלנו, רק את המע״מ. מי שיזמין את האייפון לישראל, צפויה לו הפתעה לא נעימה בצורת קנס של עוד כ-500 ש״ח מכס.

 

ברגע שנשלח באמאזון גלובל, ההפתעה צפויה לאמאזון, לא ללקוח.

פורסם
^ מה קשור המע״מ המקומי למכס אצלנו? ובכל מקרה, 737 זה אחרי ניכוי המע״מ המקומי שם (המחיר המקורי 879) ואחרי תוספת דמי משלוח.

 

פשוט לא חישבו את המכס אצלנו, רק את המע״מ. מי שיזמין את האייפון לישראל, צפויה לו הפתעה לא נעימה בצורת קנס של עוד כ-500 ש״ח מכס.

למה אתה סתם מבהיל את האנשים.

נראה לך שאני אעלה לינקים לפני שאני אישית בדקתי אותם.

המחיר הוא עד הבית כולל הכל ,כפי שאני תמיד מציין.

 

Sent from my LG-H960

פורסם

מחפש מערכת מיקרו סטריאו פשוטה וטובה לחדר ילדים. משהו שאפשר לחבר אליו USB או Bluetooth וישמיע מוזיקה. התחלתי לחפש והסתבכתי לגמרי בכל האופציות שיש - רמקולים למיניהם עם bluetooth, מערכות קול לכל הדירה וכאלה.

 

מחפש משהו פשוט, אלגנטי ובמחיר טוב. יש למישהו המלצות?

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...