Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט OPTIMUS - סובארו B4 2010 - מהתקנה, דרך סיקור מוצרים ועד TUNE BLOG שלם


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דן,

 

בשיא הרצינות אני יכול לאמר לך שהתוצאות של הAPL עד עכשיו לא מוכיחות שום דבר כ"נכון" או "לא נכון".

 

הן אפילו לא מוכיחות שום דבר כ"יותר טוב" או "פחות טוב".

 

זה פשוט שונה ולדעתי מי שימע ישפוט בשביל עצמו מה נכון יותר או טוב יותר.

 

בדיוק עכשיו עשיתי את הכיול למערכת והפכתי את הפאזה לסאב אבל זה על בסיס של חמש דקות שמיעה באמצע יום חם.

 

עכשיו צריך לבדוק את זה - לפחות משמיעה מיידית - יש שם בעייתיות מסויימת עם הפאזות, קשה מאוד להשתלט על זה ועדיין מטרק של תופים - הסטאפ שלי, הנוכחי - פשוט נשמע לי טוב יותר.

 

עוד נקודה - התוכנה של APL למדידת TDA נועדה גם לעבוד עם פרוססורים של APL שיודעים לעשות את השהיות הזמנים והשוואת היענויות הכוח בצורה אוטומטית.

 

אני משתמש בTDA רק בכדי לנסות לקבל בסיס נכון יותר לתזמון בסיסי של כל המערכת שלי.

 

בקרוב אני אנסה לאפס שוב את צד שמאל ולקחת שוב מדידות ולראות שוב מה קורה - אבל מה שהולך לקרות במקביל לזה, זה התחלת ליטוש של הסטאפים.

 

בעצם זה החלק השלישי והאחרון של הטיון בלוג.

 

הפרדת איחוד האקולייזרים והשוואת היענויות הכוח על בסיס מדידות עם REW והגעה לסוף של הטיונבלוג.

 

שלב הטיונינג הוא אין סופי וכל הזמן אפשר לעשות שינויים כאלה ואחרים - כל הזמן מנסים להגיע לתוצאה טובה או יותר או פשוט שונה יותר אבל המטרה בטיון בלוג שלי היא להדגים כוון מערכת מלא מהשלב הגס ועד השלב העדין ביותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 656
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה כבר תופס כוון.

 

סטאפ A - לא שמיש.

סטאפ B - הסטאפ הנוכחי שלי - הסטאפ העיקרי - השהיות זמנים לפי מיקומי הרמקולים ומרחקם מהראש.

סטאפ C - זהה לB רק עם הנחתה נוספת בתדרים 4,5,6 בעיקר ב5

סטאפ D - השהיית זמנים מבוססת מדידות TDA מבוסס על סטאפ B.

 

ההבדלים העיקריים הם כרגע -

 

סטאפ B

 

סאונד מטורף!

חם ובו זמנית צלול להדהים.

הבאס בועט, נמצא במרכז הבמה כמו כדור אנרגיה - ממש אפשר להרגיש את זה.

 

אבל רוחב הבמה והעומק שלה צרים יחסית לסטאפ D והתחושה היא שיש תמונה מאוד מאוד ברורה - אבל היא ממוקמת בחזית הרכב - כמו לראות סרט טוב בלי רמקולים אחוריים או שהם ממש לא מורגשים.

 

סטאפ D

 

שמעו, יש כאן משהו. קורה כאן משהו.

 

הסאב בסטאפ הזה פחות חזק, הוא לא בועט באותה המידה כמו בסטאפ D

הסאונד קצת יותר קר.

 

אבל רוחב הבמה והעומק שלה פשוט מטורפים והתחושה שמתקבלת היא לא שאני יושב מול מערכת אלא נמצא בתוך אחת! זה מקיף אותי! זה מרגיש כמו תלת מימד אמיתי.

 

סטאפ C

 

הוא סוג של פשרה בין סטאפ D לסטאפ B

 

יש בו את התחושה הזו של תלת מימד והבאס בועט היטב ויש את כדור האנרגיה הזה במרכז הבמה - אבל היא לא רחבה מספיק או עמוקה מספיק.

 

 

מה אני רוצה לעשות עם זה?

 

אני רוצה לקחת קצת מסטאפ C - האזורים שבין 4 ל 6 קילוהרץ ולשעתק אותם לD

 

ואני רוצה לשחק בסטאפ D עוד קצת עם התזמון של הסאב וופר עצמו לראות מתי הוא הכי חי ובועט.

 

ואז לראות אם אני מקבל את הטוב מכל העולמות.

 

ואז להחליט אם אני כן מתכוון לרכוש רשיון (אני רוצה לקבל תמיכה - זה מה שבאמת חשוב לי) לTDA.

 

אבל רכישת הרשיון תיאלץ לחכות כנראה כי - הלך לי או שעומד ללכת לי - חיישן חמצן קידמי בB4 - מחלה ידועה של המותג. הנה הלכו להם לשלום עוד 1300 שקלים (לפחות).

 

בליאד!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

THE TOKEN HAS FALLEN או בעברית - האסימון נפל!!!

 

דינגי דינגי :-P

 

הצלחתי להבין למה אני לא מצליח לגרום לסאב להגיע לקדמת השמשה הקידמית בסטאפ של הAPL

 

התשובה הברורה - הוא לא מתוזמן לשם - כאילו DAHH - את זה כבר אמרתי מקודם שהוא לא נשמע מקדמת השמשה - אבל למה זה קורה? זה האסימון שנפל וזה פשוט, פשוט מאוד.

 

בסטאפ שמבוסס על הכוונים שלי - מדידות של מרחק מיקומי האלמנטים מהראש, אני תיקנתי ע"פ שמיעה את התזמון של כל הרכיבים והסאב וופר נשמע היטב מהשמשה הקידמית.

 

למה זה לא קורה בסטאפ שמבוסס על מדידות TDA?

 

כי הסאב וופר מתוזמן כלפי המיקרופון!

 

ואיפה המיקרופון נמצא בזמן המדידה? נכון, לא בשמשה הקידמית אלא בתוך משענת הראש של הנהג ובגלל זה כשאני שומע בסטאפ של TDA :

א. אני מרגיש שהסאב וופר פועם איפשהו במרכז הרכב וזה נשמע חלש יותר בגלל זה (קצת חלש יותר).

ב. יש תחושה של תלת מימד וגם שאני נמצא בתוך המערכת ולא שהיא ברובה מלפניי.

 

 

בסטאפ שלי אני פשוט אוהב את חוויית הסאונד אבל בTDA יש לי חוויה של תמונה שאני ממש רוצה לשמר.

 

אני אנסה בימים הקרובים לתזמן את הסאב וופר ככה שהוא יבוא יותר קדימה וישמע יותר חזק אבל לא יותר מידי - בכדי לשמר את תחושת התלת מימד הזו ובכדי לנסות לפגוע כמה שפחות ברוחב ובעומק הבמה.

 

אין ספק - חווייה לימודית מאוד מעניינת - זה היה שווה את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבינתיים הגיע משלוחה מסין

 

מדובר בחומר בידוד חסם רעש על בסיס כותנה לבנה דמוי 3M THINSULATE - עלה לי 9 דולרים לחתיכה אחת, קניתי 6 חתיכות כאלו.

 

http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-20-x40-50cmx100cm-Hood-Door-Trunk-Sound-Deadener-Universal-Car-Trunk-Automotive-Noise-Control/32529040214.html?spm=2114.13010608.0.55.EN1GgV

 

כל חתיכה שכזו גודלה כ50 ס"מ על 100 ס"מ - צריך להספיק לי לארבעת הדלתות של הרכב.

 

מדובר בחומר שהוא חסם רעש מעולה לשימוש במקומות בהם קשה להשתמש בMLV - חסם רעש מסוג ויניל צפוף.

 

טוב מאוד לשימוש על גגות, בתי גלגלים ודלתות בהן הדבקת הויניל היא קשה - אפשר לקנות דרך SDS - SOUNDDEADENERSHOWDOWN מדבקות סקוש להדבקת הויניל אבל אני לא רואה מה הטעם אם יש חסם רעש יעיל כמעט באותה מידה, קל משקל ונצמד מאליו.

 

היריעות הללו דקות יותר מהחומר המקורי של 3M אבל אמורות לעשות עבודה טובה ביחד עם היריעות של ניפון (בוטיל+שכבת אלומיניום+שכבת CCF)

 

בדלתות האחוריות אני מתכוון לעשות שכבה של היריעות של ניפון על הקיר החיצוני של הדלת (הקרוב לכביש)

ושכבה אחת של הכותנה על הדופן הפנימית של הדלת.

 

בדלתות הקידמיות אני מתכוון להוסיף שכבה אחת של הכותנה ישירות על הדיפון + טבעות CCF למידבאסים.

 

בתא המטען אני מתכוון לשים מתחת למדף האחורי שכבה אחת של יריעת בידוד של ניפון בכדי לשכח ממנו רזוננס בעיקר.

 

ובתא המנוע אני מתכוון לעשות בידוד של מכסה המנוע בעזרת היריעות של ניפון (בוטיל-אלומיניום-ספוג) ומעל זה יריעת חסם רעש לתא מנוע ומעל כל זה לנסות להלביש חזרה את חסם הרעש המקורי של המנוע (תלוי איך הוא בנוי).

 

כאשר אפרק אותו אדע בדיוק מה אני הולך לעשות - יתכן ואת יריעת חסם הרעש בכלל אשמור לרכב של אשתי אם לא ניתן יהיה להחזיר את החסם המקורי שהוא עבה מאוד ויעיל מאוד.

 

תמונות עם בקבוק קולה לקנה מידה.

 

האם אני חושב שאשפר משהו באופן ניכר מכך?

 

לא!, הרכב שקט מאוד במקומות האלו גם ככה - בעיקר תא המנוע, לשנות קצת את הרזוננס שלו ולהוריד עוד קצת מהרעש.

 

בפועל ברכב הזה עיקר הרעש מגיע איפשהו מתיבת התמסורת או מאחד הצירים וממגני הרוח ששמתי בדלתות ועליהם אני לא מוותר.

 

צריך ממש לפרק שם רצפה ולהפגיז את קיר האש ואת תעלת התמסורת בכדי באמת להשתיק את הרכב הזה ולא היתה לי כוונה לעשות זאת מלחתכילה.

 

בדלתות האחוריות אני רוצה לקבל תחושה יותר טובה של מוצקות, סולידיות מהדלתות הרבה מעבר לנסיון לחסום רעשים כלשהם - זה משנה לגמרי את התחושה של צעצוע יפני למשהו יוקרתי יותר.

P60801-175344.jpg

P60801-175359.jpg

P60801-175420.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבטיח או חתול.

 

עמיד בפני חום גם כן רק באיזה שליש או רבע מהעובי של החומר המקורי.

 

ובמהלך שבוע הבא מגיעים עוד שני דברים שהוזמנו מאמאזון, טוב שלושה דברים :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

APL TDA סיכום לשלב הנוכחי

 

טוב - בגדול, אני נשאר חצוי בדעותיי לגבי המוצר הזה.

 

מנגד - קיבלתי שיעור מטמטם בנוגע לתזמון.

 

במקום מסויים, המונחים של "נכון" או "לא נכון" טכנית לווא דווקא מגדירים חווית שמע שניתן לתאר כ"טוב" או כ"לא טוב".

 

מי אמר שדווקא כוון נכון טכנית של המערכת בהכרך נשמע טוב? את זה APL הצליחו להעביר לי עם תוכנת הTDA.

 

ישבתי אתמול בקירוב ל20 דקות מנסה לתזמן את הסאב וופר קצת אחרת ומ0.00 השהייה הגעתי עד ל1 מילישניה אבל כשכל הסט הקידמי מושהה 10 מילישניות ומעלה - זה היה כמעט כמו לעשות כוסות רוח למת.

 

אוקיי אז הצלחתי לתזמן את הסאב וופר שהוא ישמע חזק יותר אבל לא משנה מה אני עושה בסטאפ של TDA הוא פשוט לא מרוכז כמו בסטאפ שלי - כמו כדור אנרגיה במרכז השמשה הקדמית.

 

אז מי מהם נכון יותר?

מי מהם טוב יותר?

 

ללא צל של ספק - הסטאפ שלי - B וגם C שמבוססים על מדידה מדוייקת של המרחקים בין כל רמקול לראש שלי - נכון יותר!

 

מי מהם נשמע טוב יותר? - זה תלוי וכאן קורה משהו שקשה לי להסביר.

 

עשיתי את המבחן האולטימטיבי לבדיקת גבולות במה וגובה במה - הטרק המפורסם של SEVEN DRUMS

 

מכת תוף נשמעת בשבעה מקומות שונים לרוחב הבמה:

 

שמאל קיצון, שמאל אמצעי, שמאל קרוב למרכז, מרכז, ימין קרוב למרכז, ימין אמצעי, ימין קיצון.

 

 

משום מה - במוזיקה - התחושה היא שהסטאפ של TDA רחב יותר, עמוק יותר - תחושה של גודל במה שהוא פשוט EPIC

 

אבל בטרק של שבעת הטופים בדיוק ההפך מתברר!

 

בסטאפ של TDA עם טרקי בדיקה -

 

הסאב וופר לא בקדמת הרכב ונשמע גם מאחור.

במקום שבעה תופים רחבים יש לי שבעה תופים כאשר הזוגות בקצוות מאוד קרובים זה לזה - כמעט נשמע כמו חמישה תופים.

משהו בבמה מפוזר קצת, סוחב טיפה ימינה.

 

בסטאפ שלי עם טרקי בדיקה -

 

הסאב וופר לכוד בקדמת הרכב ולא קיים בתא המטען.

 

שבעת התופים נשמעים היטב במיקומים שלהם והבמה רחבה.

 

הבמה מרוכזת בתוך גבולות ברורים.

 

אבל במוזיקה יומיומית?

 

דווקא במוזיקה יומיומית יש משהו "משעמם" בסטאפ שלי

 

בגלל שהכל מוגדר במקום שלו, בגלל שהכל נשמע מקדמת הרכב - יש כזה ריכוז של סאונד שאפילו כאשר שום דבר לא מתנגן אפשר לחוש מאין "שקט" שנמצא כל הזמן בקדמת הרכב - מה שאני מגדיר כ"כדור אנרגיה"

 

וזה יוצר עומס על המוח - כאילו שלחוויה של הסאונד יש אפקט גדול מידי ולא נעים מרוב שהוא שם.

 

ודווקא בסטאפ שמבוסס על TDA -

 

יש משהו נעים, קליל - נוח יותר להאזנה.

 

וגם בגלל שהסאב וופר גם נשמע שמגיע קצת מחלקו האחורי של הרכב - נוצר שדה עומק אדיר! פשוט EPIC וזה גם יוצר תחושה יותר טובה של רוחב אף על פי שאני יודע וודאית - זה בדיוק ההפך!

 

לסיכום

 

אז כן, הסטאפ שלי הוא בפירוש נכון יותר אבל לפעמים הוא פשוט נותן חוויה שהעצימות שלה היא גדולה מידי וסטאפ פחות נכון(יותר נכון לאמר לא נכון) נותן חוויה נעימה יותר להאזנה ויוצר אשליה של משהו טוב יותר.

 

 

מה המסקנות שלי לגבי TDA?

 

המסקנות שלי הן שזה כנראה עובד, עובד טוב - אבל או שמשהו בציוד שלי לא עובד נכון עם תוכנת המדידה שלהן או שיש פגם או מגבלות בגרסא הנסיונית והישנה שלהם.

 

האם התוכנה שווה את הכסף? לדעתי כן אבל בעיקר בתנאי ואתם גם עובדים עם הפרוססור שלהם.

 

כרגע, עבורי - מסקנה סופית, זה מיותר ולווא דווקא מסיבות שקשורות ישירות לסאנוד.

 

אבל לו הייתי יכול להרשות לעצמי בהחלט הייתי רוכש את התוכנה ופרוססור שלהם כי אני מאמין שזה עובד ויותר מכל הייתי רוצה בתמיכה שלהם.

 

מילים אחרונות בנושא

 

תסמכו על האזניים שלכם ותשתמשו במכשור המדידה רק בכדי לקבל אינדיקציה על דברים שהאנזיים שלכם לא יכולים לתת לו אמדן מדוייק כנקודת בסיס.

 

אבל אין טוב ממשמע אזניים.

 

הלאה

 

מכאן אני מתחיל סוף סוף את תהליך הליטוש שזה מדידות RTA של ממוצעים לכל רמקול ורמקול והשוואת היענות הכוח בין כל זוג אלמנטים מצד נגדי.

 

אעשה זאת גם לסטאפ של TDA וגם לסטאפ שלי.

 

והמשך עבודות בידוד לרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם לא ניתן למצוא את עמק השווה בין שני הסט-אפים?

האם ניתן להצביע על גורם מדויק שמוביל להבדלים ביניהם (האם ענין התזמון לבדו?)?

האם ניטרול של הרמקולים האחוריים לא יקל על הכיוונים? האם פעולתם עד כדי כך נחוצה/נדרשת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמק השווה - הוא פחות או יותר סטאפ C שנותן תחושה יותר עמוקה ותלת ממדית.

 

הגורם המדוייק הוא הפרשי תזמון עצומים והבדלי פאזות הודות לכך וסאב וופר שנשמע כאילו ונמצא בכל מקום ברכב במקום כמו משהו שבוקע מתוך השמשה הקידמית.

 

ניטרול הרמקולים האחוריים לא משנה את תחושת מיקום הסאב וופר ואף מוריד מתחושת העומק הכוללת של המערכת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי נהנה מהמתאים לי.

לומד את רעיון התוכנה כבסיס, ומכוון לדרישות שלי.

 

במבחני שמיעה מוזיקלית, הנבדקים בחרו בד"כ בשני סט-אפים.

אחד נכון, ואחד נעים.. ולאחר תקופה, המליצו על-הנעים, יותר כרצוי להם לשמיעה קבועה.

 

ומכאן זה יותר מורכב.

גם לאחר הבחירה - בתוך השמיעה המוזיקלית "הנכונה" אשר בחרנו, יש שני כיוונים.

הראשון - למוזיקה כללית , והשני - למוזיקה עמוסה ומיוחדת , אלקטרונית ועומס סאונד.

 

לכן - יש רמקולים אשר מורכבים בהם גם בוררים, ובהתאם לסגנון המוזיקה אנו מכוונים.

ואפשר לא - מאחר ואת ההבדלים, אנו מרגישים יותר בעוצמות הגבוהות, מעל כ 100DB .

 

מבחינתי - כייף (לא עמוס) הפרדה ועומק הם השיקולים המובילים, והחיים הם פשרות טובות.

ובד"כ - סאב לא הכי מדויק בזמנים, יותר כייף.

 

(כשם שאני אוהב אצל הבחורות, ציפורניים עדינות ויפות עם לקה מגוונת -ומנגד,

:lol:יש סיכוי כי ישברו כשהיא מחליפה גלגל ברכב.. ואז יותר כייף כאשר עם ציפורניים חדות היא שורטת אותי בגב)

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שנים רדפתי בקנאות אחרי מערכות SQ (והיו לי כמה מערכות לא רעות) , ובסוף בסוף הגעתי למצב שמה שהסב לי הכי הרבה הנאה לא היה ה SQ הטהור אלא דווקא דברים אחרים . למזלי הרדיפה אחרי מערכת נקייה ושחזור המקור לימד אותי את הכלים שבעזרתם יכולתי ליצור לעצמי מה שבאמת נחמד לי לאוזן ולמצב רוח .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עופר, אייל

 

קודם כל אני מזמן לא רואה בעצמי "אודיופיל" - אני ממש לא מנסה לשחזר מקור - זה בולשיט וזה הוכח בצורה מדעית ע"י ד"ר פלוייד טולה מהרמן קרדון.

 

אבל יש דברים, חוקים, שתמיד מתקיימים והם כן מגדירים מצב "נכון" או "לא נכון" ועליהם אני רוצה לשמר כי בלעדיהם קשה מאוד לקבל מיקומים נכונים, גובה נכון, רוחב נכון וכך הלאה.

 

עד היום כאשר כל התנאים הללו לא התקיימו - לא הצלחתי לקבל תמונה שהיא "טובה יותר" בהתקיים על חוקיות "לא נכונה" של מערכת הצליל.

 

והנה עכשיו - לאחר ביסוס התזמון של המערכת שלי על מדידה שבוצעה בעזרת TDA קיבלתי מערכת שהנתונים שלה על בסיס שמיעה של כלי בדיקה (טרקים שבודקים את מאפייני במת הצליל) הם לא נכונים - אבל התוצאה שהתקבלה היא פשוטה - טובה!

 

שני הסטאפים מעולים סה"כ - באמת, מעולים!

 

אבל זה מפתיע לגלות עד כמה שסטאפ אחד בו גבולות הבמה הם בפועל - צרים יותר כאשר בוחנים אותם עם כלי בדיקה - נשמעת רחבה יותר מסטאפ בו גבולות הבמה רחבים יותר באותם כלי הבדיקה!

 

זה משוגע לגמרי שני טרקים שיכולים להדגים את זה נהדר זה:

 

טרק של 7 תופים

 

בסטאפ שלי התוצאה היא כפי שציינתי - שבעה מיקומי תוף ברורים וחדים מאוד.

בTDA - מרגיש יותר כמו חמישה תופים (יש שבעה אבל הזוגות של הקצוות קרובים מאוד זה לזה).

 

לעומת זאת אם ניקח טרק כמו:

 

[video=youtube;VEAuMiKqP-4]

 

דווקא בסטאפ של TDA הנפילה של הצלחת בהתחלה של השיר - תישמע הרבה יותר רחבה מאשר בסטאפ שלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה הוכח בצורה מדעית ע"י ד"ר פלוייד טולה מהרמן קרדון.

 

זה הריצארד קלארק של שנות האלפיים ? :wink:

אני לא מעודכן ...

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו יותר טוב:

 

 

הרמן קרדון (ד"ר טולה בתכלס) הינו הקונצרן הראשון בעולם שערך מבחני שמיעה אובייקטיביים ולא רק בהתבסס על מדידות של מכשירים אלקטרוניים - הוא נחשב לחלוץ בתחום.

 

אבל בדרך בטעות נתקלתי בזה:

 

https://www.youtube.com/watch?v=4P3wia39c7c

 

וכן - זו קילי הייזל, נערת הגלאמור הבריטית הכי מצליחה בכל הזמנים - החזה שלה כל כך מושלם שהמוזיאון לגוף האדם הבריטי לקח יציקת ברונזה של הטורסו שלה - מתועד!

 

משום מה יש לי הרגשה שבמקום להקשיב להרצאה אחת במשך שעה אתם שניכם תבהו ב"משהו" במשך שעתיים - להתראות בעוד שלוש שעות?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, נתחיל בתודה.

וחזרנו לדילמה במבחני המציאות, גם ד"ר טול-הא היה שואל, מה זה עושה לך.. אישית.

 

מדעית המידות וההטלים נכונים - הבדיקה.. במבחן העיוור, מול עוד 2-3-4-5 סט-אפים.

האם אתה מרגיש את הדבר המיוחד בכל הגוף, כמו בשמיעת המוזיקה.

 

אבל להבדיל משמיעת מוזיקה, אשר בה אנו במילים, מבטאים את ההרגשה והחוויה.

בדילמה הנ"ל, יש האומרים כי-תראה עלינו תגובה, ללא מילים -

כאשר זה אמור להפעיל חושים ותגובות אבולוציוניות - ולא רק צמרמורת כתגובה למוזיקה עילאית.

 

** יש קשר הדוק , בין הד"ר לבין קילי הייזל.

נהוג כי ספורטאים וזמרים, משיגים את הדברים המיוחדים.(מאחר והם מראים הישגים)

 

גם לפלפי סאונד , מתברר משיגים זאת, במידה וייצרו אוירת סאונד ומוזיקה נכונה.

סאונד ומוזיקה טובה, יוצרים אוירה המשפיעה על גוף האדם, ואנו מושפעים בתת-המודע.

ונפתחים לזולת מהר יותר.

(לכן - לא לחפור בהסברים - תנו למוזיקה בעוצמת סאונד סבירה, לעשות את עבודת ההכנה)

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...