Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט OPTIMUS - סובארו B4 2010 - מהתקנה, דרך סיקור מוצרים ועד TUNE BLOG שלם


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1905 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ולאחר כ40+ עמודים הפרוייקט הזה מגיע לסיומו.

 

כפי שאתם רואים מהתמונה - התקנתי את הDECK ברכב אבל לצערי הנושא הזה הוכרז ככישלון - לא לקחתי בחשבון את עובי המסגרת לאחר הבניה והקונסולה לא הצליחה להתאים להסגר מעל הבניה הזו ולכן החזרתי את הHU הקודם חזרה וכך הרכב ישאר.

 

הסיבה לכך היא שבמהלך השנה הקרובה הסובארו עוברת לאשתי ואני מתכוון להתחדש ברכב אחר כבר - אם יהיה שם פרוייקט, רוב הסיכויים שכן אבל לווא דווקא פרוייקט היי אנד, המערכת הנוכחית נשארת בסובארו ואני לא מפרק אותה.

 

מה שכן עשיתי זה באמת לסדר את החיבורים של מצלמת הרוורס שהיא גם מצלמת הדרך והיא גם המראה המרכזית של הרכב - אבל מעבר לזה כאן נגמר פרוייקט אופטימוס.

 

עד העונג הבא.

dash-fail.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 656
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נהניתי לעקוב אחרי הפרוייקט הזה.

אפילו שקלתי לקחת ממנו את הרעיון של איטום בעזרת גומיות, אבל לא יצא.

קצת מבאס שהפרוייקט לא נגמר בסופו של דבר, אבל כל עדכון היה בעצם פרויקט בפני עצמו.

כל הכבוד ותודה על השיתוף.

מחכה לפרויקט ברכב הבא.

(איזה רכב זה אגב?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בשלב של נסיעות מבחן כרגע - יש לי כמה קטגוריות וכמה אפשרויות אז מה יהיה הרכב הבא כרגע מוקדם מידי לאמר - זה שאלה של קריזה באותו הרגע לעומת צורך או סוג שימוש.

 

בגדול אני מכוון לגרנד צ'ירוקי בין שנתונים 2011 ל2012 כאשר המתחרה העיקרית שלה היא קאדילק CTS דור שני 3.6 אטמוספרית

 

לבינתיים עשיתי נסיעת מבחן גם על 500 אבארט' וממש לא התלהבתי - מהגרנד צ'ירוקי יצאתי פשוט מאוהב.

 

הפרוייקט נגמר והרכב הנוכחי שלם עם מערכת מכוונת ב100% מבחינתי וכך הרכב הזה גם ישאר כנראה אלא אם כן אבחר לעשות שינויים - מוקדם מידי לאמר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

אז קודם כל לעדכן קצת את השרשור הזה - OPTIMUS כרגע הוא הרכב שנמצא ביום יום אצל אשתי.

 

בסופי שבוע כשאנחנו נוסעים לבקר חברים\משפחה או סתם נוסעים ליעד שלא מצדיק להניע את המפלץ שאני נוסע בו - אנחנו משתמשים בסובארו.

באמצע שבוע כשאני נוסע לחדר כושר, קניות - אני משתמש גם בסובארו אז אני ממשיך להנות מהמערכת שלה.

 

אני קניתי דודג' ניטרו 2008 השם ייקום דמי לא יודע למה עשיתי את זה - אבל אני חולה על הרכב! והתחלתי שם פרוייקט של מערכת שאין לה שום מטרת היי אנד אלא פשוט לספק לי שמע איכותי וטוב בהשקעה יחסית נמוכה - והיא עושה את זה היטב.

 

לפרוייקט הזה קוראים PROJECT MALIGNANT.

 

בגדול המערכת בדודג' נשמעת כל כך טוב שאני לא מרגיש שהמערכת בסובארו חסרה לי.

 

לגבי CTS מול 595 (קאדילאק מול אבארט')

 

אין מה להשוות כאן יותר מידי אבל המחשבה ש"זה לא כוחות" היא שגויה מן היסוד.

 

נכון לCTS יש למעלה מ300 כוחות סוס והיא יחסית קלת משקל

אבל ל595 יש 180 כוחות סוס והיא במשקל נוצה

 

במובן הFUN FACTOR עד כמה שהCTS היא בעלת אופי מאוד נוכח (אני מדבר על דור שני עם מנוע אטמוספרי 3.6 V6) והיא כן כיפית לנהיגה - במובן של נהיגה מהירה - האבארט' יורקת לה בפרצוף.

 

למען האמת האבארת' היא ממוקדת הנאה - באספקט הזה היא יורקת כמעט לכל רכב אחר בפרצוף.

 

הקאדילק מגיעה ב6.2 שניות מהמקום למאה קמ"ש ה595 מגיע ב6.9

 

בקאדליק זה למען האמת כמעט משעמם - אתם לא שומעים כלום ולא מרגישים כלום בקו ישר (כל עוד אין מהמורות כי אז השיניים נשברות)

באבארט' אתם משחררים צחוק פרוע ובלתי מוסבר שכולו מגיע מהתחושה של איך הגעתם ל100 קמ"ש האלה ולא בכמה זמן.

 

הקאדילק עם מושבים נוחים ברמות בלתי נתפסות ואבזור עשיר מאוד - אבל האם הייתי מסיע בה משפחה - בואו נאמר את זה ככה, מי שיושב במושב האחורי של הרכב הזה נמצא בסוג של גיהנום אם יש כביש משובש - זה לא עובד טוב עם ילדים.

 

וגם באבארט' לא הייתי מוכן בשום פנים ואופן לשים ילדים במושב האחורי

 

אז שתיהן נפסלו.

 

בסופו של דבר למרות המתלים הכפולים של האבארת' ולמרות כל הכיף המטורף שלה - הCTS היתה הבחירה הנכונה יותר עבורי מבין השתיים אם כן הייתי צריך לבחור מבין שתיהן כי היא בכל זאת יותר מתאימה למשפחה.

 

ולא הייתי מרגיש החמצה גם אם הייתי בוחר באבארט' כי רמות הכיף שהיא מספקת הן ממכרות.

 

אבל הבחירה הנכונה עבורי היתה רכב משפחתי סופר יוטיליטי מפנק ונוח עם מנוע חזק - וזה בדיוק מה שעשיתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפשתי קצת ב-DIYMA על רמקולים אחוריים שמותקנים בתצורת Rear Fill.

היה אשכול אינפורמטיבי אחד שבו המליצו להתקין מידים מאחורה, לתחום אותם באנדפס לתחום שהם מצטיינים בו, ולתת להם דיליי רציני (20-40ms).

מה דעתכם, איך זה ישפיע על הבמה הקדמית?

אני שואל כאן, כי זאת בין ההתקנות הבודדות בפורום עם תצורת Rear Fill.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל יש סיכומי ביניים - בגדול - בת ז#@$ של מערכת :-P

 

לגבי REAR FILL - זה בדיוק מה שזה - זה נותן קצת יותר ווליום, והרבה יותר עומק כשמכוונים אותם נכון.

 

חשוב להקפיד שההספק יהיה קטן, טווח תדר מצומצם יותר - בלי באס ובלי קצה עליון גבוה מידי.

גובה ההתקנה של הREAR FILL חייב להיות כזה שלא ימשוך שום דבר לרצפת הרכב.

 

לגבי תקציר - ממש בקטנה

 

סובארו לגאסי 2010 שתישאר במשפחה לפי התכניות הרצויות לפחות עד 2025

מערכת חשמל סטנדרטית של הרכב.

יחידת ראש - אין בעצם - יש מקלט BT של מוסקוני AMAS2 אליו אנחנו מתחברים מהרמקולים.

דיבורית CK-5 שכאשר נכנסת שיחה הפרוססור ברכב משתיק את המערכת - מקבל פיקוד שיחה נכנסת מהדיבורית.

פרוססור של אודיסון מדגם ביט1 ישן (מוגבל לקצב המרה 16\48) בטכנולוגיה FULLDA מעורבת אם יציאות אנלוגיות.

 

הסיגנל נכנס בBT מהסמארט אל הAMAS ומשם באופטי לתוך הBIT ONE

 

מה BIT ONE הסיגנל מתפצל למגבר חמישה ערוצים של AUDISON מדגם VOCE 5.1 עם יחידת BIT IN - מה שזה אומר - דרך כבל רשת CAT6 המידע מועבר בצורה דיגיטלית ישירות לתוך המגבר והמגבר ממיר את זה לאות אנלוגית במתח 5V ומשם ישר לרמקולים - אין רעשים, GAIN מיטבי!

 

מגבר החמישה ערוצים מוציא צליל לסאב וופר BASSO 10 אינטש של AUDISON

לזוג מידבאסים של MOREL מסדרת HYBRID OVATION בקוטר 6.5 אינטש

ולזוג של מידריינג' CDM 880 של מוראל ביחד עם טוויטר של HAT מדגם L1V1 על קרוס אובר בבניה אישית שלי.

 

נקודת החיתוך בקרוס אובר היא 6K הרץ בסלופ 6 דיבי ולטוויטרים יש מנחתים מסוג LPAD שמנחיתים את צד ימין ב3 דציבל ואת צד שמאל ב1 דציבל

 

מהBIT ONE יש גם פיצול לעוד שלושה ערוצי הגברה דרך יציאות RCA אנלוגיות הנשלחות לתוך מגבר של מאסיב אודיו מדגם BX4

 

בגישור הוא מרים ערוץ סנטר שמורכב מרמקול סטליט של MICCA מדגם COVO-S שזה בעצם רמקול סורס פוינט (לא קואקס אלא סורס פוינט) 3.5 אינטש בתיבה אטומה מעץ.

 

והוא מגביר גם זוג רמקולי מדף אחוריים של פיוניר שנותנים קצת רקע ועומק ובנסיעות ארוכות שמע לילדים בלבד.

 

הכוונים נעשו בעזרת מכשור - מיקרופון של MDSP מדגם UMIK-1 ותוכנות מדידות ARTA, REW5 וגם התוכנה של APL

ועל פי שמיעה

 

אני ביצעתי את כל הכוונים, כל המדידות וכל תהליך הלמידה.

 

 

לגבי המערכת היא מאוד נקיה, מאוד מדוייקת - נעימה מאוד לאוזן לא עמומה וגם לא בהירה מידי - באמת תענוג.

 

מה הלאה?

 

הHU שכן היה מותקן ברכב מסר נשמתו לבורא אפשר לאמר ויש לי יחידת ראש אנדרואיד להתקין במקומה - כשיהיה לי כוח - במילא משתמשים בסמארטפונים ובמילא רוב הזמן הרכב נוסע אולי 10 קילומטר ביום מאז שהוא אצל אשתי ופעם בכמה סופי שבוע לנסיעה משפחתית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך מספיק מקום בתא מטען להכניס תיבה אימפריאלית עם סאב 18 - לא בעיה בשבילך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך מספיק מקום בתא מטען להכניס תיבה אימפריאלית עם סאב 18 - לא בעיה בשבילך.

 

ואז צריך גם פרונט חזק יותר ועוד מגבר וכו וכו...:roll:

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא שמים לזה גבול - אין לזה סוף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1905 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...