Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט OPTIMUS - סובארו B4 2010 - מהתקנה, דרך סיקור מוצרים ועד TUNE BLOG שלם


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אייל, כן.

 

לביט 1 יש שמונה ערוצי יציאה כאשר בזמן ההגדרה שלו השארתי את ערוץ 7 כסנטר ייעודי מונחת לגמרי.

 

מחר אוסיף קצת מידע לגבי סוגי סנטרים ומדוע בחרתי בתצורת סטליט שני חלקים או סטליט רחב פס.

אוסיף גם על תכנת מדידה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 656
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

והסאגה עוד קצת נמשכת

 

לגבי מדידות - תוכנת הREW אמנם מזהה את המוסקוני ככרטיס קול - הבעיה, היא לא מזרימה סאונד.

 

המחשב לעומת זאת מנגן בלי שום בעיות.

 

קצת מבאס כי אין לי אפשרות דרך המוסקוני להריץ בדיקות שקשורות לתזמון הרמקולים, גרופ דיליי והדהוד אבל זה לא כזה נורא - במידה ואני ממש רוצה לעשות מדידה שכזו - מנתק מהמסוקוני את הכבל האופטי ומתחבר עם כרטיס קול USB שיש לו יציאה אופטית.

 

מגרד לי בידיים שהMICCA COVO-S כבר יגיעו אבל הזמנתי בשילוח איטי מאוד - לבינתיים אני רואה לגביהם אין ספור ביקורות מהללות ונראה שזה באמת באנג פור דה באק בשביל 40 דולר (לא כולל משלוחה) לזוג רמקולים.

 

תשימו לב לשלושת הסרטונים הבאים:

 

 

הדגמה

 

[video=youtube;3OFA4miK-yM]

 

ועוד משהו נחמד

 

 

 

לגבי כוונים - עשיתי היום סשן קצר

 

ממה שאני מבין - בסטאפ שיש בו סנטר - אין ממש טעם לעשות TC בין צד ימין לצד שמאל.

 

אלא רק לדאוג שכל הרמקולים באותו הצד מגיעים באותו הזמן כלומר המידבאס יגיע ביחד עם המידריינג' והטוויטר

 

אבל בין צד ימין לצד שמאל - לא עושים דבר למעט השוואת עוצמות.

 

אז לקחתי את הסטאפ שלי - D במקרה הזה והעתקתי אותו לB

 

וביטלתי את הגדרות הTC של הסט הקידמי למעט התיקונים של מיד+טוויטר ימין לעומת מידבאס ימין

ומיד וטוויטר שמאל לעומת מידבאס שמאל

 

שיחקתי קצת עם ההנחתות של צד ימין ואני חייב לציין שקיבלתי תוצאה באמת דומה למה שאנדי מדבר עליה.

 

הנהג מקבל במה שנמצאת איפשהו בין מרכז הדשבורד לטיפה שמאלה ממנו בעוד הנוסע מקבל במה פרונטלית - כלומר המרכז מרגיש ממש מול מושב הנוסע.

 

עד עכשיו ממה שאני מרגיש - לרמקול סנטר הנסיוני פשוט חסר כוח, בשר, בכל התחום התחתון שלו.

 

מסקנות ביניים

 

בהינתן רמקול סנטר, ניתן לוותר על תיקוני TC ומתקבלת תוצאה בה בכל מושב ברכב יש תחושה מסויימת של ימין, שמאל ומרכז

 

טיב הבמה נקבע לפי מה שאני מנחש כאן מטיב רמקול הסנטר והביצועים שלו.

 

בסטאפ מוכוון נהג לעומת זאת - רמקול הסנטר, מדגיש ומעצים את הבידול בין מרכז לימין ולשמאל.

 

 

מבחינת "במה" אז באמת FUCK THE PASSENGERS - בסטאפ מכוון מלא עם TC מקבלים משהו מאוד ממוקד וברור.

 

אבל אני לא יכול להתכחש לכך שגם התוצאה של ללא TC אבל עם תוספת של סנטר בכדי למשוך למרכז - גם כן התוצאה נהדרת, הסאונד יותר פתוח וזה ברור למה, יש פחות מיקוד על מרכז הרכב והחוויה היא גם כן טובה.

 

בסופו של דבר - יש לי כרגע סטאפ אחד "אנוכי" מאוד וסופר מושקע

וסטאפ שני שהוא יותר פתוח ונעים להאזנה ונשמע פחות או יותר אותו הדבר מכל מקום ברכב.

 

יהיה לזה המשך אבל רק אחרי שיותקן ברכב הזה סנטר ראוי שמסוגל באמת לתפקד באותה הרמה כמו הCDMים - הסנטר הנוכחי פשוט לא מסוגל לעמוד מולם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

איזה סוף שבוע מנחוס - למען האמת שניים כאלו עוקבים.

 

בסוף שבוע הקודם אשתי החליטה שהיא נכנסת לחניה דרך הרכב של השכן, תוצאה - כנף ודלת שמאל אחורית מעוכות :evil:

 

יום למחרת הרכב נכנס לפחחות - נפרד לשלום מכמה ג'ובות - הרכב יוצא סה"כ יפה.

 

חשבתי נגמר.

 

יום חמישי האחרון אני קולט שמשהו לא בסדר ואני לא רואה את התאורה של הפנס הימני - יוצא החוצה לבדוק הטורבו LED מאיר חלש.

 

נסיעה אחרי זה הוא כבר בקושי האיר ונסיעה אחרי זה - גמר קריירה ביום חמישי בערב אחרי שחזרתי מאימון (תיכף תבינו למה אני מציין את זה).

 

טוף - בלילה בקושי ישנתי כי כפיר וגם גאיה (הילדים שלי - האחד בן שנה השניה כבר כמעט חמש) החליטו לעשות לאבא לילה לבן :?

 

"קם" בבוקר עצבני ותפוס לגמרי מהאימון בגלל שלא נחתי כמו שצריך, ירדתי לחניה ו... החלטתי לחזור לנורות הלוגן רגילות במקום!

 

---> גשם! :evil:

 

לא מעניין אותי! :-P

 

לקחתי איתי רצפת משחק של ילדים (CCF למי שתהה) והוצאתי קליפס אחרי קליפס אחרי קליפס עד שיצאה לי הנשמה במשך שעה - חלק מהקליפסים האלה תפסו כל כך הרבה לכלוך שזה מדהים עד כמה קשה לחלץ אותם - לא כולם חזרו למקום, הזמנתי קיט קליפסים.

 

קפצתי עם הרכב לחניון מקורה שם הורדתי את כל הקליפסים ועל הדרך הביתה רואה קשישה שנפלה על הכביש של החניון ובחיי - חלאות! אנשים נוסעים ולא עוצרים לעזור לה.

 

הישראלי היפה -> עצרתי את הרכב, רצתי אל האשה ועזרתי לה לקום, אספתי לה את כל מה שנפל על הכביש, כסף, כרטיס אוטובוס, עלוני מידע וגם נתתי לה טרמפ קטן לבית שלה שהיה ממש מעבר לפינה - כשניסתה להתיישב בתוך הרכב כמעט תפסה בפוד של רמקול ימין -> חשבתי זהו, הלכו איזה 3K שקלים שווי ציוד (פוד מודפס בתלת ממד, CDM880 וגם טוויטר L1V1 של HAT וציוד מתקון של RAM) - בשניה האחרונה היד שלה החליקה לדש בורד והפוד ניצל :-D

 

לאמר לכם את האמת - לא הייתי כועס עליה אם היה נשבר פשוט הייתי נשבר בפנים אבל המסכנות שלה והאדישות של האנשים מסביב הרגו אותי.

 

הלאה ממשיכים - חוזר לחניה - טמבון ירד! אבל נשאר מחובר לפנסי ערפל בגלל זה בתמונה אתם רואים אותו ליד הרכב.

 

מה קרה לקיט EYOURLIFE LED H7 ?

 

לכל הרוחות! הרכבתי את הקיט לדים האלה בשביל שלא אצטרך יותר להתעסק בפנסים המחרידים האלה!!!

 

כפי שאתם רואים בתמונות - אתם רואים את שני הצדדים של אותה הנורה, צד אחד תקין וצד שני, נכון, התפוצץ! התפורר :evil::evil::evil:

 

בקיצור שלפתי את הפנסים - החזרתי כרגע נורות הלוגן רגילות וסה"כ עובדות יופי.

 

במידה וישרפו - לפחות הפעם ראיתי שאפשר לראות בזווית בבירור את השגם וככה לפחות אני יודע בדיוק איך לכוון את הנורה שתיכנס פנימה לפנס אז כל הסיפור הזה פתאום נראה הרבה יותר פשוט.

 

זו כנראה מנת חלקי במערכות סטריאו מוגברות - אני שוקל קסנון אבל צריך משהו איכותי והקיטים הזולים פשוט זוועה - בקיצור, נשאר עם הלוגן - מקסימום אקנה פיליפס לבנות איכותיים וזהו.

 

זה היה ביום שישי - הלכתי לישון תפוס רצח כולי, פירוק הטמבון היה קריעת תחת! (הקליפסים)

 

הטמבון נכנס חזרה למקומו ב99 אחוז לצערי - כנראה שהתושבות של הפנסים אליהן נתפס הטמבון הן גם סוג של מתלה מתכוונן ואולי הידקתי שם משהו יותר מידי.

 

כרגע, משביע רצון - אתקן את זה מאוחר יותר או במוסך במסגרת טיפול גדול לרכב שמתקרב או לאחר שכבר אעבור לדירה החדשה ויהיו לי תנאים הרבה יותר טובים לבצע עבודות DIY :twisted::twisted::twisted:

 

היום בבוקר - החלטתי לנסות לשפר קצת את המצב של הפנסים, לקה מט זה לא ממש להיט.

 

הרעיון מגיע מכאן:

 

 

לא, לא השתמשתי בפלסטידיפ אלא השתמשתי באותו העיקרון - להפוך לקה מט לקצת יותר מבריקה בעזרת עוד שכבה של לקה גלוס :-D

 

אה... לא :-P

 

אז סה"כ דווקא זה עשה הבדל - הייתי צריך לעצור בשכבה הראשונה ככל הנראה כי השכבה השניה והשלישית רק העכירו את הפנסים קצת מעבר אבל זה כנראה אומר שצריך עוד טאצ' אחד קטן של ליטוש מים וכנראה שזהו.

 

סה"כ - באמת, לאחר המעבר לדירה החדשה - אני מתאר לעצמי שאני אתפוס על הרכב איזה יום ופשוט אעשה את הכל מחדש.

 

מה שאתם תראו עכשיו בתמונות זה:

 

טמבון שירד ביום שישי לטובת חזרה לנורות הלוגן רגילות.

שני צדדים של אותו הלד כאשר אחד תקין השני מפוצץ.

הרכב לאחר הדבקת ניילונים - לפני ריסוס הלקה.

כל פנס לאחר שכבה אחת.

הרכב לאחר שלוש שכבות לקה.

P70303-092150.jpg

P70303-101658.jpg

P70303-101706.jpg

P70305-093621.jpg

P70305-093906.jpg

P70305-093915.jpg

P70305-101733.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין אותך.. אבל גם צחקתי כי.

אתה גבר אמיתי, גם מתקן גם מקלל ולוקח אחריות, כמו שצריך.

 

ולגבי הפנסים, אני לא יודע אם נורות הלדים, במוצרי השוק הרגיל כבר אמינות.

מבחינת אטימות לנוזלים לחות וזעזועים.

אולי אפשר למצוא יצרן אפטר-מרקט אשר יעודי לרכבים, עם ניסיון לחברות רכב .

 

אם אין הבדל בעוצמת התאורה, הייתי נשאר עם הנורות הרגילות ואולי בצבע לבן, במידה ושל יצרן מוכר.

 

(לחבר שלי יש חניה בין עמודי הבניין, ואשתו כל פעם לטענתו.. מרחיבה את יסודות בניין, או :wink:

מכווצת את הרכב)

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אני חושב שהשכן שלך לא מבין שהאשה רומזת שהיא רוצה מעבר לנכס גדול יותר.

 

לגבי לדים יש את מותג AUX BEAM שהם נחשבים מעולים ודווקא התאורה של הלד למרחק קצר חזקה יותר מהלוגן אבל הוא מתפזר מהר יותר ולכן למרחק ארוך דווקא ההלוגן טיפונת יותר טובים. הלוגן לבן זה כנראה הדבר הבא שאעשה.

 

המטרה במעבר ללדים היתה שהם אמורים להחזיק שנים על גבי שנים - לגבי עמידות למים - הם כולם עמידים למים היום - זו לא הבעיה.

 

אבל אני מתאר לעצמי שהם מאוד עדינים וכנראה אם לא אורזים אותם כמו שצריך או לא מתקינים אותם כמו שצריך הם עלולים להפגע וגם אני מתאר לעצמי שמייצב המתח (הדרייבר) כנראה לא טוב מספיק ולא בלם איזה ספייק שדי בטוח הגיעה מאיזו פעימת סאב הגונה או מתח התנעה רגעי או כל ספייק אחר שיכל היה גם להגיע ממצבר AGM מאוד חזק על מערכת התנעה סטנדרטית.

 

לא נורא - מצאתי שיטה לדעת בדיוק איך למקם את הנורות וזה אומר שאין לי בעיה להמשיך מכאן הלאה עם הלוגנים לבנים (פשוט היו לי צהובים באותו הרגע אז זה מה שהתקנתי).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

חג פסח שמח וכשר! (אמממ)

 

אז אחרי הרבה זמן שלא היו עדכונים - הולכים להיות הרבה עדכונים בזמן הקרוב.

 

נתחיל ב"תחזוקה"

 

בלאט זה כאב! כאשר רכשתי את הרכב שלי הייתי בטוח שבשנתון הזה כבר יש שרשרת טיימינג - טעות!

 

רכשתי את הרכב הזה מאבא שלי בהנחה משמעותית שהפכה את הרכישה למשהו שאי אפשר לסרב ובלי שום קשר, רכב של אבא, כבוד.

 

אבל - מתברר שכל שבע שנים או כל 105 אלף קילומטר צריך להחליף ברכב הזה רצועת טיימינג+פלאגים.

 

לדעתי גם צריך להחליף משאבת מים אבל המוסך המרכזי לא הסכים איתי בדיעה הזו והערכה שלהם לא כללה משאבת מים למרות שהמק"ט אמור לכלול אחת - לכו תריבו עם מוסכים - אם אגיע לעוד החלפת רצועה עם הרכב הזה, ארכוש את הערכה בעצמי הפעם - נתנו לי את המק"ט גם ככה בקבלה.

 

אבל הרכב רק עשה 90 אלף בשבע השנים בהן הוא קיים - הבעיה, הגיע לשבע שנים וב90 אלף קילומטר גם צריך להחליף את פילטר הדלק ופילטר הדלק ברכב הזה נמצא ב... מושב האחורי! :evil: בתוך משאבת הדלק :evil::evil:

 

אז גם הייתי צריך לדאוג שחומר הבידוד (לא מודבק) ישאר ושלא יפגעו לי בחיווט של המערכת.

 

ואם זה לא מספיק - אז גם הייתי צריך להחליף רפידות אחוריות וגם היתה לי נזילה ממכסה שסתומים!

 

עכשיו אם זה לא מספיק - זה מנוע בוקסר - יש שני מכסי שסתומים כי הבוכנות והפלאגים והשסתומים נמצאים שווה בשווה מצידי המנוע :evil:

 

רכב אמין - אבל רחוק מלהיות זול לתחזוקה!

 

אבל רכב אמין, טוב ובאמת באמת - נוח! אחת הקרוזריות הנוחות יותר שיצא לי להכיר וזה כולל רכבי יוקרה לא מעטים שיצא לי לטעום.

 

טיפולים שוטפים - גמלה בי ההחלטה שאני רוצה להתחיל לטפל ברכבים שלי לבד, לפחות את הטיפולים השוטפים.

 

שמנים, מים, בלמים ונוזל בלמים, פילטרים, החלפת חלקים נגישים וכך הלאה.

 

ולהשאיר למוסכים רק את הדברים שאני לא רוצה, פוחד, אין לי כוח או רצון - לעשות בעצמי.

 

אז רכשתי ג'ק ושני בוקים (אחד עם פין אבטחה), מפתח מומנט (ובקרוב עוד אחד קטן יותר), כל מיני בוקסות, גריז (הסגול) לבלמים וגריז נחושת, מאריכים, מתאמים וכך הלאה - אין ספק, לא מעט השקעה בכלים אבל אם זה יהפוך לאורך חיים אז זה יחזיר לי את ההשקעה ואולי על הדרך לאט לאט ארכוש הכשרה לעוד מקצוע אפשרי - לכו תדעו מה אעשה בעתיד כאשר תעשיית ההייטק תקיא אותי מקרבה או פשוט כאשר ימאס לי וארצה לשנות פאזה בחיים.

 

ובעיני זה גם כיף גדול - עם הזמן ירכשו עוד ועוד דברים - לפני כל סוג טיפול מן הסתם אצטרך להשלים את הכלים החסרים לי כמו "מיטה" ומיכל איסוף, סדי עצירה וכך הלאה.

 

כל זה קורה בעקבות התכוננות למעבר לדירה חדשה בה יהיו לי תנאים "קצת" יותר טובים לטפל ברכבים שלי באופן עצמאי.

 

יעד למעבר הוא רק לקראת סוף השנה לבינתיים.

 

את הדברים האלו כמובן אתעד בפורום טכני שכן זה המקום הנכון לפעולות שכאלו.

 

הלאה לסאונד!

 

הדפסות תלת-מימד

 

אז רמקול סנטר נסיוני כבר יש - הוא לא רע סה"כ, באמת, לא רע! אבל הוא גם לא טוב מספיק בכדי לעמוד פנים אל פנים אל מול רכיבי היי אנד כמו הטוויטר לגטייה והCDM

 

החוט שלו דק מידי ולא מאפשר מספיק כוח בתחום הנמוך שלו ולכן הוא נשמע יותר כמו טוויטר מאשר מידריינג' - חסר לו המון בשר.

 

ולכן הזמנתי את הפייטל פרו - ומה שאתם רואים מודפס בABS לבן - זה פוד ניסיוני לפייטל פרו כולל מכסה שהוא גם סוג של WAVE GUIDE

 

- לא יכנס לרכב שכן הזמנתי בסוף את הCOVO S של MICCA (זוג רמקולים) שתוכלו גם כן לראות בתמונות.

 

מדובר ברמקול סורס פויינט עם תיבה מאווררת (פורטד) וגם אתם תראו בתמונות את החיווט שהכנתי (לא כולל גומיית המעבר שממתינה גם כן).

 

אתם גם תראו הדפסה נסיונית לCDT ES02 שהושבתי בפינה של הדשבורד סתם בשביל להשתעשע ברעיון - צריך קצת לעשות לזה טרימינג וזה יכנס בול אבל שוב, לא מתכוון ליישם - זה רק לנסיון.

 

for the shits and gigles אפשר לאמר.

 

ואתם גם תראו שהדפסתי תושבת חדשה לM2 שלי ( הטלפון שלי שהוא גם יחידת הראש)

 

בנוסף גם הדפסתי טבעות לCDM ופודים נוספים לL1 במידה ואחליט לבנות בקורות ואת המכסים של הרמקולים בהמשך הדרך או להשתמש בפייטל כמידריינג' במקום ולהזמין עוד אחד.

 

המראה - למה היא תשמש?

 

וובכן אתם רואים מראה סינית שהיא גם מצלמת DVR קידמית והיא מגיעה עם קיט שכולל מצלמה אחורית שהיא גם כן מצלמת DVR

 

המראה הזו בעצם מחליפה את המראה המקורית בעזרת זרועה שמתאימה לתושבת המקורית של הרכב - הבעיה, ברוב כשרוני תלשתי את התושבת בנסיון לחבר את המראה החליפית שכן דיפון הגג הפריע לי להשיג זווית רצויה ואז בתנועה אחת טיפשית - אופס!

 

אז נזכרתי שאני פולני! :-P וכפולני אובססיבי יש לי נטיה לאגור דברים ובזמנו כשרכשתי בארה"ב GPS של MIO הוא הגיע עם בסיס פלסטי נדבק בכדי שיהיה אפשר להדביק אליו SUCTION CUP ביעילות

 

מיד הלכתי לPRIVATE STASH שלי, הסליק, שאני קורא לו מעכשיו "סטאשק" :-P

 

ושלפתי משם את הבסיס הזה, לקחתי את התושבת FORD (שמתאימה גם למיצובישי) והעברתי בורג ארוך דרך הבסיס הפלסטי וחיברתי אליו את המראה כאשר היא כבר מוברגת אל הזרוע וכל זה הודבק בהצלחה אל השמשה הקידמית.

 

אבל למה כל זה?!?

 

אז ככה - ברגע שהמראה הזו תיתן לי את היכולת לראות גם מה קורה מאחורי הרכב (ועל הדרך גם להקליט את מה שקורה מאחורי הרכב!) אני בעצם כבר לא זקוק יותר לדאבל דין הסיני שמהווה בשבילי כרגע רק מסך למצלמת רוורס שגם ככה משדרת תמונה הפוכה :-D

 

ואז הדאבל דין יוצא החוצה! ובמקומו אני לוקח את המערכת המקורית של הרכב (כן כן, שמרתי, לא זרקתי) ומוציא לה את הקישקעס בכדי להתקין בה ספקי כוח ואת המקלט BT של MOSCONI ובFACIA שלה אני הולך לעשות בניה לסמארטפון ולDRC וליחידת שליטה של הדיבורית.

 

מה נשאר לעשות כרגע?

 

1. לחבר את המראה לחשמל ולהפעיל אותה.

2. למקם את המצלמה האחורית שלה בראש השמשה האחורית.

3. לשרטט להדפסת תלת מימד תושבת לDRC ובסיס לסמארטפון או להשתמש בקיים שאתם רואים בתמונות.

4. להוציא את הדאבל דין.

5. למקם את הרמקול סנטר של MICCA ולהעביר לו חיווט מסודר דרך האזור השטוח של הדשבורד ביחד עם גומיית מעבר נקייה.

6. לבנות מחדש את יחידת הראש המקורית כך שתכיל בתוכה את כל האביזרים וזה יפנה לי את שאר תאי האכסון (ויתן לרכב מראה הרבה יותר טוב ונקי לטעמי).

 

בקיצור יש עוד המון עבודה ואני לא בטוח כמה זמן כל זה יקח לי אבל אלו הם הFINAL STAGES של הפרוייקט.

 

לגבי המראה - דווקא הופתעתי מאוד לטובה מהמראה הכחולה הזו במובן של מראה נטו.

 

חג שמח אנשים!

P70312-113359.jpg

P70312-113425.jpg

P70324-174700.jpg

P70403-173455.jpg

P70403-173514.jpg

P70404-090936.jpg

P70404-091041.jpg

P70404-091059.jpg

P70404-155349.jpg

P70407-193644.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"וואניה" אני קיבלתי סחרחר :-P (תביטו בעדכון האחרון)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, הרמקול נראה כמתאים לסנטר - יש לממברנה עומק לתנועה.

 

מה החיתוך התחתון אשר אתה נותן לו.

במידה ומעל 300H , (ובקצת הנחתה לגבי שאר הרמקולים כ 3-6 db ) נראה לי כי הוא אפשרי.

 

 

חג שמח - אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הוא יהיה רמקול סנטר. חג שמח אייל.

 

רמקול סנטר מפיק בעצמו את מירב הסאונד אבל זה תלוי סטאפ, באחד בו הטיימקורקשן נועד לנהג בלבד הסנטר נועד להשלמה כאן הוא באמת יכול להיות מונחת.

 

אבל בסטאפ בו הסנטר יוצר את המרכז עצמו הוא בדיוק להפך, צריך להיות שווה ערך ואף חזק יותר מרמקולי ימין ושמאל, כאן, ככל שנקודת החיתוך תהיה נמוכה יותר כך הוא יוכל להשתוות גם יותר לכוון המידבאסים.

 

אבל זה לא ממש יקרה והוא יתן מענה טוב לפחות לקו התפר בין 300-500 הרץ שם מפל הכוח בין המידבאסים למידריינג'ים מתרחש.

 

נקודת החיתוך תהיה באזור ה300-350 הרץ בסלופ 24 דיבי.

 

לרוב הדרייברים בקוטר הזה נקודת הfs היא באזור ה150 הרץ, לכן חיתוך חד ב300 הרץ הוא בטוח למדי ובמידה וטעיתי, יש ספייר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מנסה לשחק עם רמקול הסנטר קצת מבחינת העוצמה.

מנחית כ 3-6 db ובודק איך זה משתלב.

אפשר וכך גם הבמה תמורכז, ועדיין ימין ושמאל יתנו את הטון כאשר צריך.

 

לפעמים אנו רוצים הפרדה, כאשר הצלילים עוברים מרמקול ימין לשמאל, כאשר להקה מבצעת סט מיוחד.

הגיטרה המובילה מנגנת מימין, הבסיסט עונה משמאל ויש משחק במעברים מימין לשמאל.

כך הסנטר לא יכסה על הרמקול אשר בצד הרחוק של הנוסע, מאחר והסנטר די קרוב.

 

עם הוספת הסנטר כאשר הוא מונחת, אולי לא יהיה צריך לבצע שוב התאמות בין הרמקולים של ימין ושמאל.

ויהיה אפשר, לשמור על הכיוונים הקודמים שיש בין הרמקולים הקדמיים.( :wink: עבדתה על-זה קשה )

זה רק רעיונות.. שחק עם זה בכייף.

 

רשום על רמקול הסנטר 40W - נראה לי כי הוא יצליח להתמודד עם ההספק באזור ה 300H.

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור, תמיד אמרתי שאני לא שפוי

 

אייל, עם רמקול סנטר אני עדיין טירון. מכל המשחקים המעטים שהספקתי לעשות עד עכשיו קלטתי שהביט 1 בעצמו מפריד בין ימין ושמאל קיצוניים למרכז מוחלט.

 

הוא יודע לווסת את זה פשוט מדהים ולכן לא משנה מה תעשה, כן מונחת או לא, אתה תקבל את המשחק הזה השאלה היא רק טעם אישי ועד כמה אתה רוצה להדגיש את המרכז.

 

כשאין טיים קורקשן בין ימין לשמאל ואתה יושב גם ככה בתוך רכב וקרוב לשמאל, הוא יהיה מאוד מודגש ולכן הסנטר צריך לעבוד מאוד קשה והמחשבה הנכונה יותר במקרה כזה היא אולי דווקא להנחית יותר את צד שמאל.

 

סטאפ שעבר טיים קורקשן נכון נשמע שצד שמאל מנגן בקושי לעומת המרכז ורק איפה שבאמת יש משיכה לשמאל אתה תשמע מובהק בעוצמה מלאה משמאל.

 

הרבה אנשים נוטים לא לאהוב בגלל זה עבודת dsp כי הם בטוחים שהוא אחראי על אובדן ההספק של צד שמאל אבל בפועל כל. ההספק הזה הוזז למרכז הרכב בגלל שיש תיזמון ואיזון נכון יותר בין הצדדים.

 

אז בסטאפ שבו אין תיקוני תזמון בין ימין לשמאל אתה מרגיש שאתה מקבל הרבה יותר סאונד, תוסיף לזה רמקול סנטר חזק ואיכותי מספיק וזה מפיל לסתות כי אתה גם מקבל סאונד מלא ועדיין יש לך מרכז ברור.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוף - ערכתי את ההודעה המקורית ומחקתי את האחת שהוספתי - אייל, אור (תביטו הודעה אחת מעלה).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבינתיים, לכבוד הסופ"ש

 

הרמקול מתאים בול! לפוד. אני צריך מתישהו לתפוס את הזמן להכין בו חורים להברזות ולהשחלת חיווט לרמקול אבל זה בעדיפות נמוכה כרגע.

 

מה שכן בוצע רק שאין כרגע תמונות זה ההתקנה של המראה המרכזית הסינית.

 

חיברתי אותה לקופסאת הפיוזים של הרכב והעברתי את הכבל של מצלמת הרוורס עד לתא המטען.

מקווה שכבר עד סוף השבוע הזה אשחיל את הכבל של המצלמה לתוך דלת תא המטען, אמקם את המצלמה ואתחבר למנורת הרוורס בכדי לקבל סיגנל הפעלה.

 

כבר מצאתי בדיוק איך לקבל גישה לכל הדברים בתא המטען וזה אמור להיות פשוט מאוד - חבל שלא נשאר לי חומר בידוד - אולי הייתי נותן טיפול על בתי הגלגל האחוריים (בעצם יתכן ויש לי עוד משהו - המממ :twisted: )

P70410-134202.jpg

P70410-134212.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...