Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט OPTIMUS - סובארו B4 2010 - מהתקנה, דרך סיקור מוצרים ועד TUNE BLOG שלם


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל הכבוד אדי שתדע לך שזה אמור להחזיק המון המון זמן ובמידה ותצטרך לחדש זה יהיה הרבה יותר פשוט כי אתה פשוט מוריד שכבה דקה של לקה שתתחמצן אם בכלל.

לגבי מה לעשות עם הניילון של הפח רכב פשוט קח ניילון פתח מכסה מנוע שים ניילון תסגור מכסה איתו ותקפל עליו בדיוק כמו שאני עשיתי בתמונה.

1c0ab4edc92384a1fa39eaa201fb8477.jpg

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 656
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא ציפיתי לזה אבל ההזמנה שלי מהשודד (אליבאבא אקספרס - אליאקספרס בקיצור) הגיעה מאוד מהר! פחות משבועיים.

 

ואני מקווה להתקדם עם זה עד סוף השבוע כי אני צריך תא מטען פנוי :-D

 

אז מה הזמנתי?

 

הזמנתי את זה:

 

Custom fit car floor mats for Subaru Legacy Outback Tribeca XV 3D car-styling heavy duty all weather carpet floor liner RY125

 

 

מדובר בשטיחי רצפה "קיר אל קיר" לרכב אשר מיוצרים על פי מדידת לייזר מדוייקת של רצפת הרכב, יש להם למעלה מ800 דגמי רכבים במאגר שלהם.

 

רק שזה לא סתם שטיחי רצפה אלא ממש כיסוי מלא לרצפת הרכב.

 

והנה הנתונים שבגללם רכשתי את השטיחים הללו -

 

קודם כל הם מאוד יפים.

עמיד למים (ולכן אין דרכם גם מעבר אוויר)

עשוי מעור סינטטי מלמעלה.

מלמטה יש שכבת פלנלט עמידה להחלקה.

אבל באמצע יש שכבת EVA שזה חומר בעל תכונות דומות לויניל (חסם רעש יעיל)

 

העובי הכולל של שטיח כזה נע בין 7-9 מילימטר ואכן - הם כבדים, באזור ה5-6 קילוגרם להערכתי.

 

תגללו כלפי מטה בקישור שהעליתי ותראו בעצמכם איזה דבר יפה זה.

 

נ.ב יש גם ערכאות תואמות שכאלו לתא המטען!

 

בקיצור - מדובר באביזר שהוא גם יפה מאוד ומוסיף לפנים הרכב אווירה יוקרתית יותר.

אבל גם מדובר בפתרון מאוד יעיל ופשוט (וזול כשחושבים על זה) להוספת שכבה של חסם רעש וגם סופג רעש.

 

בנוסף לכך - איפשהו בתוך הפרוייקט הזה אתם תראו שרכשתי שש חתיכות של חומר דמוי THINSULATE (רק הרבה יותר דק) מכותנה לבנה - אני מתכוון לשים לפחות כ3 חתיכות מתחת לשטיחים הללו באזור תעלת התמסורת וקיר האש.

 

אעלה תמונות לאחר שיהיה לי זמן להתקין.

 

 

לגבי הפנסים - וואלה קשה לי להסביר את זה אבל אני דווקא מאוד אוהב את הגימור מט שיצא לי - אני חושב לנסות שיוף במים קודם כל ואם לא יהיה מספיק אחיד, אעשה רה-פיניש ע"י שיוף הלקה והתזה מחדש.

 

סה"כ אני מבסוט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הגימור מט שזה לא יפחית את עוצמת ההארה של הפנס שים לב

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שראיתי אתמול בערב - לפני הליטוש והלקה - כלומר במצב הדהוי המקורי של הפנס היה משמעותית פחות טוב ממה שאני רואה עכשיו.

 

בכל מקרה שיוף מים יבוצע בקרוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקנת "רצפה" מעור סינטטי בסובארו

 

טוב אז למה להחליף שטיחים אם אפשר להתקין רצפה? :shock:

 

ואפשר לאמר שזה בעצם מה שעשיתי אתמול בין 20:00 ל21:00 - מה עשיתי אחרי זה? אני לא זוכר :-P:?

 

שמעו, השטיחים האלה מאסיביים! זה באמת יותר רצפה נוספת מאשר שטיחים.

 

בהתחלה כאשר פרסתי את החלק של המושב האחורי על תא המטען (תראו בתמונות) אמרתי לעצמי אין מצב שהדבר הזה מתאים, זה גדול מידי.

 

וואלה - מתאים בול! על המילימטר, זה פשוט מטורף איך זה מסתדר על הרצפה.

 

ההתקנה היא מאוד פשוטה - דקות ספורות ואתם מתקינים את כל החלקים.

 

מורידים את השטיחים המקוריים.

פורסים את הרצפה החדשה ומכניסים את התפסנים מהפלסטיק איפה שיש מתחת לפלסטיקה המקורית של הרכב.

במושב האחורי יש חלק שלם מהרצפה שדוחפים מתחת לספסל.

 

כל העסק תופס צורה מיידית.

 

במקרה שלי גם הוספתי יריעות כותנה כחסם רעש נוסף מתחת לרצפה החדשה.

 

ובמקרה שלי גם לא התקנתי את הרצפה הזו בכדי להחליף את השטיחים הקיימים אלא בנוסף אליהם - שמתי את השטיחים חזרה מעל הרצפה לאחר שהותקנה - להזכירכם זה לא רק השטיח המקורי של הרכב אלא גם שטיח של סטינגר שעשוי משכבת ויניל 3 מילימטר ושכבת CCF 7 מילימטר.

 

סה"כ יש לי עכשיו על רצפת הרכב כ3 ס"מ!!! של בולמי וסופגי רעש.

 

איך זה נראה?

 

זה יצא מטמטם!

בניגוד להחלפת שטיחים שבדרך כלל נראית כמו משהו מצועצע ולא שייך - תלוש.

זה דווקא נראה מדהים, כי זה מכסה את כל הרצפה ואף יותר מכך.

 

ברכב שאין בו מושבי עור - זה ממש נותן טאצ' (ולא טאצ' במובן של טאצ' אפ - נגיעה קטנה - אלא במובן של טאצ' ענק) של עור לכל הרכב וזה מרגיש שזה מעלה את הרכב ליגה אחת למעלה למען האמת.

 

ברכב שיש בו מושבי עור הייתי מציע לבחור בקפידה את שילוב הצבעים והצורות כי בקלות אפשר לקבל ככה תחושה של "יותר מידי" או "עומס ויזואלי"

 

מה התוצאה?

 

אחרי שהוספתי למסגרות הדלתות את כל הגומיות וגם במכסה המנוע ותא המטען הרכב נהיה כבר מאוד שקט.

 

עכשיו גם באמת כבר אין שום רעש מאזור הרצפה - כלום! נאדה! אפס! זיפ! זילץ'! זירו! גורניטש וכך הלאה.

 

הרעש שחשבתי שמגיע מתעלת התמסורת עכשיו ברור לי שהוא לחלוטין מגיע מקדמת המנוע וכנראה מדובר באחד הפולים - ההימור שלי משאבת מים או מדחס מזגן (הכל תקין - זה פשוט הרעש שלהם)

 

אני גם יכול לאמר לכם שהבחנתי אתמול בתופעה הזויה - בדלת שמאל, שכחתי לפתוח בגומיות את הפתחים לנקודות הניקוז של הדלת וגם היתה חפיפה באזור קורה B של גומיה על גומיה.

 

אני מביט בדלת וקולט שמכסה היופי של ידית הפתיחה (בצד הפנימי של הדלת) יצא קצת החוצה :shock:

 

מחזיר למקום, טורק את הדלת - הוא שוב קפץ החוצה :-P:-D

 

מחזיר למקום, פותח את פתחי הניקוז בגומיות, גוזר את הגומיה בקורה B שחפפה על גומיה נוספת.

 

טורק את הדלת - לא קפץ החוצה!

 

בכל היקר לי!

 

לסיכום

 

עיקר הרעש עכשיו מגיע מקיר האש, מהמנוע - בדקתי אתמול מה סובארו בדיוק עשו שם ולהפתעתי הם פשוט שמו על קיר האש שכבה עבה של פלציב.

 

עכשיו, זה אמנם סופג רעשים מאוד יעיל אבל הוא לא בולם רעשים וחבל!

 

אם הם היו שמים שם שכבת ויניל בצמוד לקיר האש אני יותר מבטוח שהרכב הזה היה הרבה יותר שקט מלחתכילה.

 

האם אני מתכוון לעשות משהו בנידון?

לא ממש, אולי אם אני אצליח להשיג מטר רבוע של ויניל אז אנסה לדחוס לשם קצת באזור הנהג בעיקר - אבל ויניל רצוי להצמיד למשהו בכדי שיהיה באמת יעיל, לא בטוח אם זה ממש כדאי וזו הסיבה למה:

 

באמת, הרכב שקט! שקט מאוד!

 

הרעש של המנוע נכנס לרכב רק ברגע שעוברים 2K טור בסל"ד וגם אז הוא ממש לא טורדני

צריך לעבור את ה3K סל"ד בכדי שזה יהיה טורדני.

 

נתון, עובדה ליתר דיוק - הרכב הזה משייט ב100 קמ"ש ב1500 סל"ד

ב120 הוא משייט ב2000 סל"ד

וב140 הוא משייט ב2200 סל"ד או טיפונת יותר

 

לא משנה באיזו מהירות אני נוסע, חלונות סגורים ומערכת כבויה - הרכב הזה משייט שקט ובפקקים הוא שקט לחלוטין.

 

מנותק מהסביבה כמעט לגמרי ואני מתחיל לדעתי רק להבין איך זה יהיה לשהות ברכב כמו SCLASS ולמה באמת הרכבים האלה בדרך כלל נוסעים כל כך לאט על הכביש למרות שיש להם מנוע שלא מבייש רכבי מירוץ - פשוט מאוד כי האנשים שנמצאים בתוך הרכב הזה

 

מנותקים! רגועים - לא מרגישים את הכביש ולא את הלחץ שהרעש הסביבתי מייצר.

 

אז כמה מילים אחרונות לפני התמונות

 

אני חושב באמת ובתמים שבידוד ואיטום אקוסטי הם קריטיים לאיכות הנסיעה של הרכב והשהייה בו והם גם קריטיים לתפקוד המערכת.

 

אני נוסע קרוב לשעתיים על הכביש כל יום, תחושת הרוגע על הכביש מאוד חשובה לי וגם הנוחות.

 

נכון לעכשיו גם במהירויות 120 ואף מעבר לכך - אני יכול להפעיל את המערכת בווליום שניתן לתאר אותו "פליצה של עכבר" ולהנות מסאונד מלא ושלם!

 

הידע, באיזה חומרים להשתמש לבידוד, היכן וכמה ליישם - עזר לי מאוד ואכן משיג תוצאות.

 

מה הלאה?

 

בקרוב מקווה להגיע לבידוד הגג ולהתקנת קיט תאורת לד.

 

תמונות - כמובן, איך אפשר בלי חתול 8)

P61129-200827.jpg

P61129-201002.jpg

P61129-201217.jpg

P61129-201625.jpg

P61129-202301.jpg

P61129-202552.jpg

P61129-202601.jpg

P61129-203204.jpg

P61129-203511.jpg

P61129-205929.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

יטופל מתישהו ביום יומיים הקרובים - לא מצליח להגיע כרגע להרבה מאוד דברים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז נרמוז פה...

תקין בקופסה יגביר הרץ היי אנרגי מה אתה אומר?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחקתי לבינתיים איזה 500 הודעות מהתיבה, אתה יכול לחזור לפרטי וכן, תחטוף את הפריט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

ב חזרה לעתיד..

המשך לדיון שהיה לנו על נקודת החיתוך של ה MORAL - CDM באזור ה 450H.

זה מאוד נמוך, ואפשר כי הם הוסיפו נגד כך הרמקולים בניחות עם הנגד יורדים לנקודה זו.

 

עונה מאוד.. גם אני מתייחס ל נקודה הסופית.

 

אפשר כי כאשר הם חותכים ב 550H , יש להם בדרך עוד נגד / התנגדות.

וכך הרמקול בפועל יותר מ 6 אום (הוא כבר מונחת) - ואז הוא מראה ירידה ב -12DB ב 450H.

 

JBL באחת הסכמות שלהם, רשמו חיתוך ב 800H וזה נראה לא הגיוני.

בד"כ המיד הנ"ל נחתך ב 1400-1600H .

רק לאחר עיון רואים כי החיתוך הנ"ל הוא כאשר הרמקול ב 8 אום +נגד 4 אום = 12 אום.

וכאשר הרמקול בהתנגדות הרגילה 8 אום - החיתוך עולה לכ 1500H.

היום בדקתי מידים דומים של DLC - הטוענים לחיתוך סביב ה 500H .

ומתברר כי הם מוסיפים - נגד של כ 5 אום כדי להגיע לנקודת החיתוך.

כך כי בפועל חיתוך הרמקול ב 500H מתבצע בכ 9 אום.

http://dls.se/econtent/files/593/man_ultimate_mids_eng-09.pdf

לכן - חבל כי מורל .. לא עוזרים יותר בהסברים, כי אולי גם הם חותכים כך.

תמונה מצורפת עם החיתוכים.

 

attachment.php?attachmentid=479391&stc=1&thumb=1&d=1483460300

 

 

אייל.

DLC - קרוס נמוך למיד.pdf

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אייל לאחר ששוחחתי עם אורן מרדכי על נושא החיתוך של הCDM הובהר לי כי ישנו שילוב של "מעגל פיצוי" בקרוס אובר של הCDM והוא מונחת היטב כבר ב550H.

 

לכן הבנתי כי בכדי לרדת נמוך יותר עם הCDM עליי להעלות את הסלופ משמעותית ובכדי להשאר בטווח הבטוח לא ירדתי מתחת ל700H בסלופ 24

 

במפגש הסאונד העצום שהיה בקיץ האחרון אצל ארט סאונד יצא לי סוף סוף לשבת במספר רכבים עם מערכות ממש טובות וגם לקבל חוות דעת של חברי פורום רבים.

 

הדעה התורמת מכולן היתה של איתמר (מנהל פורום אודיו לפניי) שטען כי ישנה פאזה הפוכה באחד הרמקולים - בדקתי פעם אחת, בדקתי שוב - לא, הכל מיושר נכון עם טרקים לבדיקת פאזה.

 

ואז בגלל נסיונות עם נקודת החיתוך של הCDM עברתי מסלופים של 6דיבי ונקודות חיתוך עם פערים גדולים לסלופים של 24 דיבי עם נקודות חופפות וכמובן יישרתי מחדש את כל הפאזות על טרקי בדיקה אין פייז אווט אוף פייז ומה שמצאתי הוא - שהכל ממוקד יותר, רזה יותר וחד יותר.

 

בשני הסטאפים הפאזות היו "מיושרות" אבל באחד מהם יש תחושה של רוחב עודף במרכז אבל התחושה שהמערכת מנגנת כרמקול אחד ענק היתה מובהקת יותר.

 

בעוד בשני הכל מדוייק יותר אבל בגלל החדות בחיתוך פה ושם יש רמקולים שמסגירים את מיקומם.

 

המסקנות שהגעתי אליהן לאחר מחשבה וניתוח מעמיק של מה בעצם קרה מכל השינויים האלו הם שסלופים רדודים כמו 6 דיבי אמנם יותר תורמים לחיבור בין הרכיבים ככל שהם רחוקים יותר אחד מהשני אבל גם יוצרים יותר בעיות "מודולריות" בגלל שהרמקולים מנגנים יותר טווחי תדרים, יש יותר קבוצות דיליי (גרופ דיליי), יש יותר החזרים - יש יותר באלאגן, יש יותר סאונד - אבל יש חיבור גדול יותר וחזק יותר בין הרכיבים.

 

בעוד סלופים תלולים מבטלים הרבה מהתופעות שיוצרות את הכאוס הזה אבל הסטאפ נהיה "קליני" מאוד, אולי אפשר לאמר "טכני" מאוד וקצת מאבד מה"נשמה" - איפשהו צריך להיות אמצע טוב בין השניים לדעתי בסלופים באזור בין 12-18 או אם לפחות הביט1 היה מרשה לי לעבוד עם סלופים משתנים בין קצוות הבנדפאס ואולי אולי, רק בגלל זה, אני אשקיע בעוד שנה בBIT ONE HD.

 

 

לגבי הגומיות שהתקנתי ברכב - גומיות קורות B לא מצליחות להאחז טוב במגרעות שלהן והרבה פעמים לאחר שאני פותח את הדלתות האחוריות (יש ילדים וזה הרכב הראשי) אני צריך להחזיר אותן למקומן - אני מתכוון להזמין עוד מגומיות הP ולהתקין אותן במקום - זה יהיה מספיק טוב בכדי להחליף את גומיות קורות הB האלו.

 

כרגע הפרוייקט "קפוא" אבל בשבועות הקרובים יהיו כאן עדכונים חדשים ומעניינים מאוד בהרבה תחומים.

 

לגבי בידוד הגג - אני כרגע מנוע מלעשות אותו, רוצה אבל לא מוצא לזה זמן מתאים וגם לא רואה לזה הכרח - הרכב כבר מספיק שקט, זה ממש, סתם בשביל ההתנסות נכון לעכשיו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הגומיות שהתקנתי ברכב - גומיות קורות B לא מצליחות להאחז טוב במגרעות שלהן והרבה פעמים לאחר שאני פותח את הדלתות האחוריות (יש ילדים וזה הרכב הראשי) אני צריך להחזיר אותן למקומן - אני מתכוון להזמין עוד מגומיות הP ולהתקין אותן במקום - זה יהיה מספיק טוב בכדי להחליף את גומיות קורות הB האלו.

 

כרגע הפרוייקט "קפוא" אבל בשבועות הקרובים יהיו כאן עדכונים חדשים ומעניינים מאוד בהרבה תחומים.

 

לגבי בידוד הגג - אני כרגע מנוע מלעשות אותו, רוצה אבל לא מוצא לזה זמן מתאים וגם לא רואה לזה הכרח - הרכב כבר מספיק שקט, זה ממש, סתם בשביל ההתנסות נכון לעכשיו.

בדיוק היום התחלתי להלחם עם הגומיות הללו אחרי יומיים בלבד יש להם תמורה אדירה הרכב שלי ACCENT די רועש ואם זה הוא היה מאוד שקט למה בחרת בסוג P ולא בZ או D לצורך הענין?

ראיתי ברנו ששם הצליחו לשים גומיה כזו ועובד מצוין גם כשנפתחות הדלתות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב והמבנה שלו.

 

אצלי המגרעות האלו שעליהן מרכיבים את גומיות הB - בזמן פתיחת הדלת, גורמת לגומיות להלחץ אל מול השלדה ולצאת ממקומן ואז כל מספר פתיחת דלתות צריך להחזירן למקום - לא כיף גדול.

 

ברכב של אשתי בכלל יש שם שאריות ריתוך בחלק מהקנט ולא ניתן בכלל ליישם שם גומיות B באופן יעיל - כל רכב והמבנה שלו.

 

לאחר בדיקה - להדביק פשוט על כל מסגרת הדלת הקידמית את גומיות הP יעשה את העבודה היטב באותה המידה בדיוק.

 

יטופל כשיהיה לי כוח לזה, כרגע מסתדר עם גומיות הB

 

וכן, התמורה אדירה.

 

היום נרכש מגבר מאסיב אודיו BX4 מארט-סאונד לצורך אמממ - תגלו בהמשך לדעתי תוך חודשיים :-P

 

 

ותתכוננו למפגש ארצי נוסף אצל ארט סאונד סביבות מרץ-אפריל :twisted:

 

בחודש הקרוב יפורסם על כך שרשור דביק במיוחד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אמממ - מה לדעתכם יהיה העדכון הערב?

P70203-170408.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...