Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט OPTIMUS - סובארו B4 2010 - מהתקנה, דרך סיקור מוצרים ועד TUNE BLOG שלם


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבל לקנות מלטשת בשביל חידוש פנסים, וגם מלטשת לא כ"כ תתאים למשימה כי היא אגרסיבית.

יש לי את כל הציוד הנדרש, דבר איתי אם תרצה עזרה.

דרך אגב אין tpms מקורי ברכב?

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 656
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אריק - הכוונה היא למלטשת ידנית כלומר ידית אחיזה נוחה במיוחד, ארגונומית - השיוף יהיה ידני.

 

ויש לי גם מלטשת "עכבר" חשמלית שהיא הרבה פחות אגרסיבית ממלטשת אובלית או רוטורית.

 

באיזו לקה אתה משתמש? על בסיס מים? אתה מתיז אותה או מורח אותה?

האם אתה מדלל אותה במים? (במידה והלכה על בסיס מים).

 

אני שואל את זה כי לקה על בסיס שמן מצהיבה.

 

לגבי TPMS - ב2010 לא, אין.

 

ב2015 יש אבל אני לא רוצה TPMS מקורי כי מדובר בחיישנים פנימיים שהם מאוד יקרים.

 

וחיישנים חיצוניים ילדים מאוד אוהבים לגנוב ומנגנון הנעילה רק מזמין צרות אז אני מעדיף מד ידני - פעם בשבוע שבועיים לבדוק - בשני הרכבים רביעייה טריה על חנקן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם הדלת השמאלית אחורית התווספה לחגיגה.

 

הפעם פירקתי את תפס החלון כמו שצריך - בסבלנות - שיחררתי את כל התושבת מגב הדיפון, החזרתי את הדיפון אל הדלת ואז בעדינות עם PRY TOOL הוצאתי את המחבר ולא המפסק עצמו.

 

אתם יכולים לראות בתמונות את כמות חומר הבידוד שסובארו שמו על הדיפון הזה פשוט אין לא טעם ולא היגיון להחליף את החומר הזה בעצם באותו החומר!

 

שמתי על הדופן הפנימית שלושה חלקי בידוד בוטיל+ספוג איפה שהדיפון נוגע בדלת וכל השאר בדופן החיצונית.

 

 

כרגע אני מתכוון לקחת את השאריות שנשארו לי ואו לאכסן אותן או להשתמש בהן בדלת תא המטען - נשאר לי שליש גליל סיקה מולטי סיל ברוחב 10 ס"מ וכמה חתיכות CCF.

 

את החתיכות הגדולות שנשארו לי מהCCF ועוד יריעה שלמה של בוטיל+ספוג אני אשמור לבידוד עתידי (מקווה שבסביבות אוקטובר אגיע לזה) של הגג ושל תעלת התמסורת\קיר האש.

 

למה? בעיקר עשיה לשם העשיה - כי אני רוצה.

 

הרכב סה"כ שקט ונוח אבל ברצפה למשל בודדתי רק בעזרת הוספת שטיחי בידוד מתחת לשטיחים המקוריים - אני מאוד ארצה בהזדמנות להרים שוב את הרצפה ולבודד את כל תעלת התמסורת, קיר האש ובתי הגלגלים האחוריים - בעיקר תעלת התמסורת וקיר האש.

 

והגג - נורא מסקרן אותי לדעת עד כמה זה יוריד רעשי רוח ובעיקר לקראת החורף רעשי גשמים.

 

זה אכן תחביב, תחביב יקר אבל זה הפסיכולוג שלי!

 

ליטוש הפנסים יבוצע לדעתי רק לקראת סוף ספטמבר או גם איפשהו במהלך תחילת אוקטובר.

 

בימים הקרובים אעלה גם צילומי מסך של הכוונים מהביט1 ובזה אחתום את הטיון בלוג בחלק ד' שלו כולל הערות, רשמים ולקחים מתהליך הלמידה שלי.

P60825-070607.jpg

P60825-070556.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SIKA MULTISEAL - בוטיל - חוות דעת

 

טוב אז לחגיגה של סאגת הבידוד בזובארו הצטרפה מחדשת דלת תא המטען.

 

הרכב כאמור בחמשת השנים הראשונות שלו היה שייך לאבא שלי ושם הותקנה מערכת ע"י יוסי אלפיין כאשר את הבידוד בדלתות הקידמיות ובדלת תא המטען אני עשיתי והבידוד אשר נעשה שם היה בידוד מינימלי.

 

כלומר מינימום חומר אשר נדרש להשגת תוצאה רצויה.

 

בדלתות הקידמיות יש כיסוי של בקושי 70 אחוז בדופן החיצונית - וזה נשאר כך עד היום בעצם רק שעל הדופן הפנימית הוספתי שכבה מלאה של בוטיל ביחד עם CCF של ESIMPEX ולאחר מכן הרמקולים הושבו בתוך BOOM MAT להגנה מפני מים ולאחרונה גם הוספתי שם את טבעות הCCF שראיתם כמה הודעות אחורה.

 

בדלת תא המטען הנחתי סה"כ שתי חתיכות של סטינגר רוד-קיל אקספרט - כיסוי של פחות מ50 אחוז.

ובלוחית הרישוי הדבקתי דבק דו צדדי.

 

סה"כ זה עושה את העבודה - אבל נשאר לי כחמישית גליל (חשבתי שזה היה שליש אבל היה שם פחות משני מטר חומר) בקושי של סיקה מולטיסיל וכמה סרחי עודף של הCCF של ניפון אז אמרתי לעצמי - למה לא!

 

בידוד דלת תא המטען

 

סה"כ מכיסוי של פחות מ50 אחוז עברתי לכיסוי של פחות או יותר 70 אחוז להערכתי משטח דלת תא המטען.

 

הסיקה מולטיסיל אלו הם החלקים הירוקים בצבע שלהם.

הוספתי גם על הדופן החיצונית וגם על הדופן הפנימית את הסיקה.

 

ואז על גבי הדופן החיצונית הוספתי עוד שלוש חתיכות של CCF בכדי לספוג כמה שיותר אנרגיה אשר מועברת אל דלת תא המטען.

 

את דופן מכסה היופי של דלת תא המטען ריפדתי עם איזולירבנד מבד לבד והחזרתי למקום לשמירת מראהו המקורי של הרכב.

 

חוות דעת על סיקה מולטיסיל

 

הטוב - איכות החומר מעולה!

 

הבוטיל נצמד מאוד חזק! מאוד בקלות - ממש נוח ופשוט לעבוד עם החומר הזה.

זול! ניתן לרכוש בעוביי גליל שונים מ10 ס"מ ועד 30 ס"מ כאשר אורך גליל הוא 10 מטרים.

 

הלא טוב - החומר דק מאוד! וקל משקל!

 

בכדי להוסיף מסה רבה יתכן ותרצו לעשות במרכזי הרעש של משטח מבודד, עוד שכבה קטנה.

 

ההמלצה שלי היא לעבוד עם החומר הזה ולהצמיד אליו CCF עבה וצפוף - השילוב של השניים האלה יתן מענה טוב לעבודות בידוד שתעשו ברכב.

 

סה"כ בהחלט תחליף טוב וראוי למי שצריך לכסות יותר שטח בפחות כסף אבל במידה ואתם רוצים להוסיף מסה למשטח אשר אותו אתם מבודדים, השתמשו בחומרים ייעודיים.

 

באוקטובר או תחילת נובמבר - בידוד גג, תעלת תמסורת ובתקווה - קיר האש.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תוהה לעצמי אם החומר הנל מתאים בשביל לעשות ממנו בניות - המממ - אחת הפרסומות היותר מצחיקות.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, משכתי עם הסרטון עד-הסוף, לא חתכתי.

טוב באמריקה, יש להם שם חתיכות לא רק כשפנפנות, גם עם שפמים.

ומחברי צינורות אינסלטורים סקסיים.

על מה היה הסרט.. נהנתי מהעלילה.

 

תמיד טוב לדעת על-המוצר, לך תדע במה נתקל ורצועת החיבור הזו אפשר ותעזור..

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיון בלוג - חלק ד' - סיום

 

לא נעשה את זה ארוך במיוחד. אני מעלה לכאן את התמונות של סטאפ B שמראה איך נראים הכוונים לאחר סיום תהליך הטיון בלוג.

תשימו לב בעיקר להבדלים המינוריים בתדרים 4 5 ו 6 בין סטאפ B לסטאפ C בין מיד-טוויטר ימין ושמאל.

 

האמת, ניסיתי לתת עכשיו עוד הזדמנות לAPL - רציתי למדוד באופן נפרד את ההפרשים בין כל זוג רמקולים באותו הצד אבל פגה תקופת הנסיון - אנסה להתקין מחדש ומקווה שזה יאפשר לי תקופת נסיון נוספת - סקרן לנסות, משהו שם לא הלך לי טוב לדעתי.

 

מעבר לכך - הטיון בלוג אמנם הסתיים אבל תהליך כוון מערכת הוא תהליך אין סופי, זה לעולם לא מושלם.

 

הגישה של רוב האנשים שחובבים את התחום הזה היא סוג של נסיון להגיע לשלמות, לסטאפ אחד שאי אפשר עליו - זה לא ככה במציאות.

 

מוזיקה זה כמו אוכל - פעם אחרי פעם אומר זאת.

 

גם אם עכשיו הסטאפ הזה לטעמי - בעוד כמה חודשים ימאס לי לאכול את אותו השוקולד, טעים ככל שיהיה - ארצה משהו אחר ולו רק בגלל חמת המיאוס.

 

מקווה שזה היה תהליך מעניין - בעבורי מידת הלמידה בשנה האחרונה היתה עצומה.

 

בקרוב יהיו עדכונים מאוד מעניינים מבית אודיסון - רמז, הם פרסמו את הBIT HD החדש שלהם ולאחר שעברתי על מדריך ההפעלה שלו - יש שם שיפורים עצומים ואפילו יכולת לתמוך ב5.1 AC3 למי שזו ממש נישה אשר קורצת לו.

ScreenHunter_25 Aug. 30 21.05.jpg

ScreenHunter_24 Aug. 30 21.04.jpg

ScreenHunter_23 Aug. 30 21.04.jpg

ScreenHunter_22 Aug. 30 21.03.jpg

ScreenHunter_21 Aug. 30 21.03.jpg

ScreenHunter_20 Aug. 30 21.03.jpg

ScreenHunter_19 Aug. 30 21.02.jpg

ScreenHunter_18 Aug. 30 21.02.jpg

ScreenHunter_17 Aug. 30 21.02.jpg

ScreenHunter_16 Aug. 30 21.01.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איטום

 

כן - לא טעות, איטום ולא בידוד

 

במקרה הזה ראיתי במקרה סרטון ביוטיוב בו מוסיפים פס גנרי לאיטום חלונות ומכסים בנוסף לפסי האיטום המקוריים של הרכב.

 

אני מדבר על מוצרי car weather strip ודומיהם.

 

ואז חשבתי על זה קצת - כשהבטתי בגומיות בדלתות של הסובארו ראיתי שסה"כ יש לי גומיות כפולות - גם על הדלת וגם על מפתן הדלת בשלדת הרכב אבל כשאני נוסע בכביש מהיר - מגיעים משם רעשי רוח ניכרים!

 

ואז שאלתי את עצמי מה עם הגומיות האלה תוכננו לאטום מחדירת מים אבל הן כן מאפשרות מעבר אוויר?

מה יקרה אם אני אוסיף עוד שכבת איטום - עוד גומיית איטום שכזו לדלתות הקידמיות?

 

פעולה -

 

נשארו לו סרחי עודף מפס איטום כפול שכזה אשר הדבקתי ברכב של אשתי בגלל שגומיית האיטום של מכסה המנוע, הגומיה המקורית, נהרסה (בלאי) עם השנים.

 

הספיק לי בדיוק לכל מפתן דלת קדמי לחלק של קורות הA ולחלק העליון של מסגרת החלון.

 

משהו נסיוני בלבד.

 

התוצאה?

 

וואו!

 

רעשי הרוח כמעט ואינם, גם ב120 קמ"ש זה ממש מינימלי, זניח מאוד.

 

מומלץ בחום.

 

את הגג אני כנראה אבודד רק במהלך נובמבר.

 

פתרון של שקלים בודדים באפס זמן ומאמץ - תוצאה שהייתי מצפה מהשקעה שהיא פי כמה וכמה מזה.

P60901-082844.jpg

P60901-173602.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק בגלל זה אני מחכה לשטיפה הקרובה של הרכב ובגלל זה שמתי שני פסים קטנים לנסיון אבל אני מניח שאין עם זה שום בעיה - זה הליך שנראה סטנדרטי לחלוטין בסרטון שראיתי (ולא מצליח למצוא אותו שוב).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף! :evil:

 

שבוע לפני הארוע הנקסוס 7 שלי התפגר! הלך לו הפלאש.

 

עכשיו אני צריך לנסות להעביר את הסוללה הטובה שלו לתורם האיברים התקין אבל זה לא יקרה בזמן לארוע, אני פשוט אשתמש בסמארטפון שלי וזהו.

 

אחחחח ביט פליי - כנראה הרכישה הבאה שלי (בעוד שנה בערך)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקעו לי הרבה דברים, בעיקר בגרון - אני גם לוקח על עצמי עכשיו כנראה בעבודה תפקיד "זמני" שיש בו המון פוליטיקה וכנראה שהדואל סים שהיה לי בטלפון הזה הולך לחזור ולהחליף את כרטיס המיקרו SD בכדי להגן על עצמי מטרפת טלפונים בשעות לא סבירות.

 

וזה הכי לא מתאים עכשיו שקרס לי הטאבלט שמשמש כHU שלי וכנגן היי אנד.

 

יום עסל יום בסל.

 

עברנו את פרעו - עכשיו אני צריך לראות איך אני שורד גם את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכאן לשם,

 

עברתי אתמול דרך העבודה ולקחתי איתי את ה"תורם איברים" - הנקסוס השני עם הסוללה הפגומה והעברתי מהנקסוס שלי שהתפגר לו נפח האכסון - את הסוללה התקינה.

 

מה שקיבלתי זה טאבלט אחד תקין עם נפח של 16 גיג במקום 32, לא נורא זה מעל ומעבר למה שאני צריך.

 

הפעם אני מנסה שוב את AUTODROID עם GAPPS מינימלי של 4.4.2 של סלימקט.

 

הורדתי רק את האפליקציות שנדרשות לי בכדי לתפקד איתו כHU - וואלה עושה רושם שהכל בסדר.

 

מחר ננסה אותו ברכב - אם עובד אז חזרתי לעוד גלגול של נקסוס 7 ברכב.

 

הסיבות שאני כל כך להוט בגללן להשמיש את הטאבלט הינן:

 

1. בגלל שינויים בעבודה אני אצטרך שוב להפריד את החיים הפרטיים מהעבודה מה שאומר שכרטיס הזכרון במייזו שלי יפנה את מקומו חזרה לסים הפרטי שלי - דואל סים - מתברר שזה הפסיכולוג החדש שלי.

 

2. USB AUDIO PLAYER PRO - כאמור הסמארטפון שלי מצוייד במערכת הפעלה של FLYMEOS - האפליקציה הנהדרת הזו עם המקודד המדהים שלה והיכולת לעבוד ישירות מול הDAC, לא עובדת בה טוב!

 

 

אם הכל פועל כשורה מחר עם האוטודרואיד - אשאר איתו.

אם לא - חוזר לסיאנוגן מוד הישן והטוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...