Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט OPTIMUS - סובארו B4 2010 - מהתקנה, דרך סיקור מוצרים ועד TUNE BLOG שלם


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה מתוכנן כך שיש לטלפון 5 מ"מ שטח החלקה - אני שוקל לעשות את השליפה או בעזרת גומחה לאצבע או בעזרת הדבקה של לשונית בד או אולי להתקין סלונואיד בגב הסליידר ולחבר לו כפתור ומקור מתח.

 

הסלונואיד בעצם נותן לטלפון דחיפה קטנה מאחורה ואז אפשר להוציא אותו בקלות.

 

זו בעצם אחת הסיבות שרוקנתי את כל הקרביים של הHU המקורי - בכדי שתהיה לי האופציה לדחוף לשם מכשור וכל דבר אחר שיעלה על דעתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 656
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דיינאמאט אקסטרים הוא אחד הפלאגשיפים של התעשייה - ובצדק.

 

האקסטרים הוא יריעת בוטיל עם גב אלומיניום (מטופל בחומר שמפזר אנרגיה בצורה שוויונית).

 

על גבי האקסטרים נהוג לשים שכבת CCF (ספוג תאים אטומים\סגורים) - אצל דיינאמאט החומר הזה נקרא ליינר (דיינא-ליינר)

 

אבל למכסה המנוע מעל האקסטרים עדיף לשים HOODLINER של דיינאמאט וזה בגלל שתי סיבות -

 

הספוג הרבה יותר עבה + שכבת אלומיניום לבידוד טרמי.

 

 

החומרים של ניפון

 

החומרים של ניפון הם חומרים שמיוצרים במפעל בסין ואפשר למצוא אותם בהמון המון וריאציות שונות באתרים כמו אליאקספרס (חלק מהחומרים כגון יריעת מכסה מנוע או טבעות בידוד לרמקולים) וגם אותו המפעל (לאנבו) מייצר גם להרבה "מותגים" אחרים בשוק חומרים דומים עד זהים (תלוי במפרט הבוטיל, עובי הספוג והצפיפות שלו).

 

החומרים של ניפון סה"כ עושים עבודה טובה מאוד! אני כותב את זה כי חלק ניכר מהרכב שלי מבודד בעזרת החומרים האלו.

 

והחומרים הם:

 

יריעות בוטיל עם גב אלומיניום שגם מודבק אליהם שכבת CCF בעובי 3 מ"מ.

יריעות לבידוד מכסה מנוע (או גג או כל דבר אחר שאתה רוצה אליו CCF עבה יותר) - אלו הן יריעות CCF בעובי 6 מ"מ עם שכבת אלומיניום להגנה טרמית.

והחומר השלישי - טבעות CCF לבידוד ואטימה של רמקולים אל דיפון הדלת (וגם משמש כמנחה גל)

 

תיצור קשר עם משווק (בית התקנה) של ניפון ותבקש לעשות הזמנה.

 

למכסה מנוע, בכלל לכל מכסה עליון שמהצד השני שלו יש מגע ישיר עם השמש, אני הייתי מעדיף להשתמש במותגים ייעודיים - סטינגר, דיינאמאט, האשמאט, STP (שלא מיוצר בסין) וכך הלאה אם כי גם במכסה מנוע שלי של הרכב הנוכחי - הסובארו, וגם ברכב של אשתי אני משתמש כרגע בחומרים של ניפון - טפו טפו, הכל בסדר!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

טוב, הייתי בפגרה של כמה שבועות - חזרתי :-P

 

שני עדכונים לבינתיים.

 

הראשון - הסליידר הודפס

אבל לצערי, פספסתי בתכנון שלי, איכשהוא, לא ממש ברור לי איך - בערך 1.7 ס"מ של משטח החלקה והטלפון לא נכנס לאורך כי הסליידר קצר מידי.

 

חזרה לשולחן השרטוטים - אנסה למתוח את החלק ואם לא אהיה מרוצה אתכנן מחדש.

 

השני - ציפוי מגן UV

 

החומר שנבחר הוא של לומאר.

 

לחלונות האחוריים 65 אחוז השחרה ביחד עם הגנת UV

לחלונות הקידמיים 5 אחוז השחרה (שקוף) וריטוש על פס החלון (בכדי שלא יורגש שיש ציפוי)

 

הציפוי בוצע בחולון אצל אומנות הציפוי.

 

חייב לציין לטובה את שי, התרשמתי מאוד מהבן אדם ומהיחס החם והאדיב ומהמקצועיות הרבה.

 

לא, לא זכיתי לסיבוב על הפורשה שעברה שם ציפוי נאנו שקוף על כל הרכב.

 

הרכב עכשיו הרבה יותר נעים לשהיה ביום חם ומתחמם לאט יותר כאשר עומד בשמש עם מנוע דומם - עולם אחר מבחינתי.

 

לרכב מוצלל יש גם אפקט פסיכו אקוסטי במובן הסאונד - ה"חדר" יותר מבודד את חוויית השמיעה.

 

תענוג - עונג.

 

עכשיו תסלחו לי, צריך לחזור לעבודה וגם לתכנן מחדש את הסליידר.

IMG_20170613_134003_HDR.jpg

IMG_20170614_110159.jpg

IMG_20170613_184938.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי (:wink: הציפוי בשחור ) כי לשכבת הציפוי של הפילם, יש אפקט שונה.

 

החומר הוא פחות קשה מהזכוכית, ולכן הקרנת הצלילים הפוגעים בו

צריכה להיות שונה מאשר השבירה וההקרנה מ הזכוכית.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן צחוק או לא - צריכה להיות לזה השפעה מינורית כלשהיא על תחום התדר העליון - עוד גורם מעדן.

 

כיסוי דש בורד למשל - משיג אפקט שכזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

מה קורה כאשר פוגשים את האדם הנכון! במקרה הזה מדובר בשמעון (סמיון) קוסטיק (אתם זוכרים אותו כסאונדסטורם)

 

אז באמת, יום חמישי, הייתי בחופשה ורציתי לפגוש חבר ותיק שמזמן, מזמן לא יצא לי להפגש עמו ומאוד רציתי.

 

סמיון קוסטיק מבחינתי הוא המורה הראשון ועד היום, בכל פעם שאני פוגש בו - אני לומד משהו!

 

אז אני הולך לכתוב עכשיו על שני דברים ובסוף גם כמה מילים נוספות על סמיון למי שתהה מה איתו.

 

בזמן הפגישה איתו הסברתי לסמיון שיש משהו במערכת שחסר לי וזה הSUCKER PUNCH - או יותר נכון הKICK DRUM - המערכת לא מייצרת את הבעיטה הזו בבטן, את הלחץ בחזה.

 

היא נשמעת טוב, ממש טוב! הסאונד מדהים - יש באס שמן, מידריינג' חיי ובועט ותחום עליון אוורירי ופתוח וביחד עם הכל המערכת חמה ונעימה, לא עמומה מידי, לא בהירה מידי.

 

אבל לא מצליחה להעביר את התחושה אלא רק את הצליל והגוון.

 

יושבים ברכב ומאזינים - לשמעון היו שתי הערות בלבד

לא היתה התייחסות בכלל לכך שההגברה של הסנטר היא על מגבר שעולה באזור האלפיה.

לא היתה התייחסות בכלל לכך שמה שאנחנו שומעים מועבר דרך BT

 

הערה ראשונה - אין לחץ בחזה.

הערה שניה - מונו וירטואלי.

 

באס שמפיק לחץ בחזה - KICK DRUM

 

מה שסמיון טען זה שאין שום סיבה שמידבאסים כמו הייבריד 602 אמורים להיות מסוגלים להפיק ושהגברה של 140 וואט צריכה להיות יותר ממספיק עבורם.

 

אז נכנסתי לרשת ובדקתי באיזה תחום תדר מוגדר הקיק דראם ומתברר שמדובר באזור ה60 הרץ!

 

וזה קו התפר בין הסאב וופר למידבאסים.

 

לאחר הפגישה - סשן כוונים ברכב - על בסיס שמיעה!

 

הגברתי את תדר 60 הרץ בסאבוופר (אקולייזר) ב4 דיבי ובמידבאסים ב2 דידי

 

תוצאה: וואו!!!!

 

מרשים! - אם מקודם באמת לא היתה כמעט שום תחושה מהמערכת עכשיו זה בועט! יש לחץ מורגש בחזה - אמנם לא חזק במיוחד אבל בהחלט מורגש!

 

המערכת עברה מהטווח בו היא נשמעת טוב ומרגשת בגלל צוויון הצליל שלה למערכת שכבר יש בה מחץ והיא מרגשת בגלל שגם מרגישים אותה.

 

זה עושה לי חשק לנסות משהו - אבל זה יגיע מאוחר יותר, עוד כמה חודשים :twisted:

 

מונו וירטואלי - אין תחושה מוגדרת של רוחב במה או ימין ושמאל

 

זו היתה ההערה השניה של סמיון.

 

כאמור, לפני מספר חודשים התקנתי ברכב רמקול סנטר והתחלתי להתעסק וללמוד כיצד לכוון אותו - אז מצאתי את נקודות החיתוך, הסלופים, הטיימינג אבל אפקט הוואו של הדבר הזה היה כל כך גדול שפשוט התאהבתי וכיוונתי אותו שיהיה מאוד מאוד דומיננטי בכדי ליצור מרכז ברכב לכל נוסע - ופשוט השארתי את זה ככה.

 

אחרי ההערה של סמיון - הבנתי שהבן אדם לא מצליח להבדיל בוודאות בין ימין לשמאל ואז החלטתי לבדוק את זה, למה בעצם? מה אני לא בדקתי?

 

והנה מה שגיליתי - יש ימין, יש שמאל ויש מרכז - אבל הסנטר כל כך חזק שכאשר צד שמאל מנגן - הסנטר מושך אותו למרכז וכך גם כלפי ימין.

 

בסופו של דבר הנחתתי את הסנטר בעוד כ8 דציבלים נוספים והאפקט שלו הוא כזה שלא פוגע ולא מושך את קצוות רוחב הבמה כלפי פנימה ועדיין מדגיש את המרכז.

 

ההבדל כרגע בין סטאפ שבו הסנטר פועל לכזה בו הסנטר לא פועל כלל הוא סה"כ הדגשה ותוספת צבע למרכז הבמה וזה בהחלט שיפור לטובה.

 

 

בסטאפ בלי טיימינג - הגברתי חזרה קצת את הסנטר - אז כן, הוא מושך קצת את קצוות הבמה לתוך הרכב אבל לא בהרבה ובתמורה, בלי טיימינג - גם כאשר יושבים בכסא הנוסע - מקבלים תמונה יפה מאוד ותחושה של מרכז - באמת ALL SEATER SETUP.

 

תענוג!

 

 

מה לגבי סמיון קוסטיק - AKA סאונד סטורם - מה איתו היום?

 

סמיון היום נמצא בפתח תקווה עם סדנא משלו אבל איננו עוסק בתחום האודיו לרכב - עבודות מזדמנות כן, מעט מאוד.

 

תחום העיסוק הוא כרגע פרוייקטים של אודיו בייתי וכמו תמיד כשמבקרים אותו רואים דברים שלא רואים בשום מקום אחר.

 

שולח לכם תמונת פורנו-אודיופילים קשה במיוחד! (הנעל שלי לקנה מידה - אני מידה 45-6 שתבינו כמה הלנסינג הזה מחובר לשופר ענק - וזה כבבבבבד)

IMG_20170706_132247.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להוסיף משהו מאוד יפה לגבי קיק-דראם.

 

תביטו בסרטון הבא:

 

[video=youtube;h9tci-De72c]

 

בגדול, יצא לי להיות בהופעה חיה של אומן מאוד מוצלח ומה שממש אהבתי שם היה את הסאונד של התופים, הקיק-דראם.

מכה יבשה וחזקה מאוד שמהדהדת בתוך החזה.

 

אמרתי לעצמי - זה מה שחסר לי ברכב, איך מגיעים למצב דומה?

 

וובכן - בדיוק כמו בסרטון - יש אזורים נחמדים שמשפיעים קצת על איך הקיק דראם ישמע - בייחוד הבור באזור ה250 הרץ שקיים אצלי ברכב ויצרתי אותו בכוונה תחילה! אבל זה גם משפיע מאוד על איך כל אזור המיד ישמע - אז שם אני לא עושה שינויים.

 

וגם הטריק שהוא הראה שם באזור בין 1 ל 2 קילו הרץ אבל גם זה כבר מכוון אצלי ממש טוב.

 

וב120 אכן כל תוספת קטנה בעלת השפעה קריטית וגם שם אני מכוון.

 

באמת - הכלב קבור ב60 הרץ, מה שחוויתי ברכב שלי זהה לחלוטין למה שרואים בסרטון - משחק עם תדר 60 הרץ והופס! אתם מקבלים את הוואו לפנים.

 

מומלץ בחום לכל מי שיש כלי כוון ברכב שיכולים לאפשר לו משחק שכזה.

 

עכשיו - אני רוצה לנסות "תוף" גדול יותר! :twisted:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו טוב - :wink: בקשתי מספר פעמים לתת לסאב לעבור את ה 60 ולחתוך ב 70-80H.

 

לגבי מונו הבס הוירטואל..

נסה לבצע, חיבור שני ערוצי ה + של ההשמעה ימין ושמאל ביחד, לצד ה + בסאב.

ו שימוש ב (-) רק של אחד מהם של השמאל.

 

זה תאורטית לא (-) של שני הערוצים, השימוש הוא ב (-) של ערוץ אחד , ערוץ השמאל.

אני אוהב להשתמש בסוג החיבור הזה, , לי הוא נשמע הכי-טוב.

 

attachment.php?attachmentid=490907&d=1499628033

 

 

אייל.

סאב וופר CONNECTION.jpg

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסאב אצלי מנגן עד אזור ה100 הרץ בפועל.

 

ההבדל הוא מורגש, לא יודע עד כמה הוא עצום כי סה"כ נתתי תוספת של 4 דיבי ב60 הרץ - אבל הTHUMP עכשיו מורגש פיזית ואם אני אכוון את הסאב להיות מתוזמן לא כלפי השמשה הקידמית אלא כלפי משענות המושבים - זה יהיה פשוט BRUTAL. אבל אני לא אוהב את התחושה הזו, אני אוהב שכל הסאונד מגיח מהשמשה הקידמית.

 

זה הכל כוונים.

 

אייל - במובן של המונו הוירטואלי זה לא היה לגבי הסאב או אזור הבס בסאונד אלא לרמקול סנטר שיושב על ערוץ ייעודי לכך.

 

דיגיטל זה מיינדסט שונה לגמרי מאנלוג.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון

 

1. הגיעו כל הרכיבים שאני צריך ליצירת מתקן השליפה לפאבלט.

 

סלונואיד מסוג PUSH PULL שימוקם בקצה הסליידר.

כפתור לחיץ רגעי.

מיקרוסוויץ' מגביל.

 

וגם כבל טעינה מגנטי לאנדרואיד (הוזמנו שישה כאלו)

 

כאשר הטלפון יוכנס עד הסוף לתוך הסליידר - הוא ילחץ על המיקרוסוויץ' וזה ינטרל את המפסק הריגעי - שבמידה ומישהו בטעות ילחץ על המפסק בזמן שהטלפון מחובר בתוך הסליידר - לא יקרה נזק לא לסליידר, לא לתקע טעינה ולא לשקע טעינה ולא לטלפון.

 

הכבל המגנטי נועד בכדי שיהיה ניתוק חיבור קל וגם בכדי למנוע מצב בו בטעות הטלפון כן נשלף בזמן שהוא עוד מחובר והכבל ושקע הטעינה נשברים.

 

2. הרכב עבר טסט - עם הפנסים כשהם מרוחים בלכה מט, עם הציפוי לחלונות הקידמיים (5 אחוז השחרה - נחשב שקוף) ועם הגה חשמלי שמוציא קליקים בעמידה במקום (לא מהווה בעיה בטיחותית).

 

תמונה לבינתיים.

 

כרגע אני ממתין עד שלחבר שמדפיס לי את החלקים בתלת מימד תהיה הזדמנות לבצע הדפסה - אין מה לעשות, זה לוקח זמן וסבלנות יש, לא חסר.

8f164cd6-f3f9-4027-880d-3398ac503c36.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

שלום לכולם, לאחר פגרה ארוכה מאוד (שעדיין לא באמת נגמרה) - חוזר עם עדכון שכנראה גם יהיה האחרון בפרוייקט הזה.

 

עברו עליי כמעט עשרה חודשים מאוד מאוד קשים - גם לטוב וגם לרע.

 

רכשנו דירה חדשה שהיא מבחינתנו ה-דירה שחיכינו לה כל חיינו.

מכרנו את הדירה הישנה שלנו.

תוך כדי, בערך חודשיים לאחר החתימה על חוזה המכר של הדירה הישנה, הבריאות של אמא שלי הדרדרה באופן פתאומי (היתה חולה וסיעודית כבר במהלך 13 השנה שלפני כן אך היתה יציבה ובכל זאת יכלה לתפקד והיתה צלולה כמעט עד היום האחרון) ולאחר חודשיים... זכרונה לברכה :-(

 

מצאתי את עצמי תוך מספר חודשים מתעסק עם מספר דירות שלא היתה לי כל כוונה להתעסק בהן - תוך כדי גידול של שני ילדים קטנים ועבודה בעומס מאוד כבד.

 

היו ימים שהלכתי באופן קבוע עם סחרחורת.

 

ובסופו של דבר הכל לטובה וגם הסיפור עם אמא שלי אשר אכתוב עליו כאשר יגיע הזמן המתאים לכך - היה סיפור יפה, מיוחד ומדהים.

 

טרם סיימתי עם כל מה שנכתב מעלה - בסוף החודש הזה כבר חוזה אחד ירד לי מהראש ואז כבר אתפנה לטפל בעניינים אחרים והלוואי ועד הקיץ כבר אחזור להתעסק בגרעין המשפחתי הקטן, המצומצם והיפה שלי וכן גם להיות שוב יותר פעיל ומעורב כאן בפורום ולהוציא לפועל עוד מפגש או אולי מפגשים ארציים.

 

ולגבי העדכון האחרון לפרוייקט אופטימוס - מה שנכתב בהודעה 625? אז רק עכשיו סוף סוף יצא לי לסיים את הסאגה הזו!

 

אז - בניית קונסולה קאסטום לXIAOMI MI MAX שלי במקום הHU המקורי

 

לפני תחילת המעבר דירה הספקתי לקחת את הפנים של הHU המקורי ו:

1. לפעור חור בעזרת דרמל לסליידר המודפס.

2. להדביק את הסליידר המודפס אל הפלסטיקה המקורית.

 

ההדבקה בוצעה בעזרת אפוקסי 5 שניות מופעל אור UV - זה העט עם הלד הסגול שאתם רואים בתמונות.

 

3. לצקת אפוקסי פלדה בין הפלסטיקה לסליידר בכדי ליצור "פנים" חדשות לHU.

 

בשלב הזה הבנתי כבר שהמי מקס כל כך גדול שבניה על פני הHU המקורי עצמו - בלבד, לא מאפשרת לי להתאים שם כבל טעינה וגם טעינה אלחוטית לא נתמכת וגם מדבקה אוניברסלית לא מהווה פתרון הולם - אז היות והסוללה של הדבר הזה כל כך חזקה ואני לא זקוק לטעינה ב95% מהנסיעות שלי - שפשוט וויתרתי על זה.

 

גם וויתרתי על הסלונואיד והמיקרוסוויצ' כי אין לי שום בעיה לשלוף את הטלפון מהתושבת - אולי רק בשביל הכיף בכל זאת אבצע התאמות.

 

וגם בגלל מה שאכתוב מאוחר יותר.

 

4. מעל האפוקסי פלדה לאחר שהתקשה - החלקתי את כל המשטח עם אפוקסי 30 דקות.

 

5. פריימר - 3 שכבות של פריימר.

6. צבע יסוד בגוון צהבהב - שתי שכבות.

7. שכבה של לקה מט.

 

8. קיט HYDROGRAPHIC (העברת צבע במים) בגימור עץ טבעי - לקח לי 4 נסיונות עד שהבנתי איך לעשות את עבודות ההכנה בכדי שהטפט הזה ידבק כמו שצריך. - מתברר שהלקה שאני משתמש בה היא סוג של צבע שמאפשר לטפט ההידרוגראפיקה להצמדות מלאה.

 

גם צריך להכיר את הטריקים של הטמפרטורה הנכונה של המים, זמן ההשהיה של הטפט בתוך המים, הדבקת הטפט והאקטיבציה שלו - זה לוקח כמה נסיונות טובים בקיצור.

 

ועכשיו מה שנשאר לי לעשות זה -

 

1. 2 שכבות של לקה גלוס שקופה.

2. לחבר לגוף של הHU המקורי ולהחליט אם אני רוצה לשלב את הסלונואיד לשליפה מהירה של הסמארטפון או לא.

3. להדביק בד לבד שחור במרכז הסלייד ובמסגרת הפנימית.

4. לחבר את זה לרכב.

 

 

למה זה סוף הפרוייקט?

כי אני כבר מתכנן להחליף את הרכב הזה במהלך 2019 - אני רוצה להתקדם הלאה או לג'יפ (לא ג'יפון) שהוא גם רכב נוסעים איכותי - כן יכולות שטח אבל לא גבוהות - לא מחפש לזחול על סלעים או להכנס לבור בוץ וכו' וכו' או לסירוגין לסדאן מהירה וחזקה בסגמנט יוקרה.

 

לא מדבר על רכב חדש - יד 2 - אבל זה הכוון.

 

קצת תמונות ומקווה שבמהלך החודש הקרוב כבר יתאפשר לי לסיים את העבודה על הרכב הזה ולאמר די בזה.

 

שאלות חופשי לגבי כל התהליך הזה.

WoodGrain.jpg

solderedfront.jpg

solderedback.jpg

epoxymoldedtop.jpg

epoxymolded.jpg

epoxyglazed.jpg

cuttosize.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והHU - דק מת - מחובר לתושבת שלו

 

הוספתי לבד שחור למשטח הפנימי - יצא הרבה יותר טוב ממה שחשבתי חייב לציין - מצד אחד.

 

מצד שני זה פשוט מרגיז כמה הסמארטפון הזה גדול - כל כך גדול שאם באמת הייתי רוצה לבנות לו שקע טעינה ולחבר שם שליפה אלקטרונית - בפועל הייתי צריך לבנות על הפאנל של הקונסולה המרכזית עצמה.

 

הצעד הבא - התקנה ברכב.

 

מבחינת עבודות חשמל אני צריך לסדר שם הזנת מתח נכונה יותר למצלמת דרך שלי אבל הHU עצמו הוא באמת - DEAD DECK

WoodFrame.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...