Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיים הכט שוב מדהים בבורותו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אויי, כמה חבל חיים. כמה חבל.

תחילת התכנית שלו הייתה טובה. כל מה שהוא אמר על חוסר יכולתם של השוטרים מול מערכת המשפט להוריד נהגים מסוכנים מהכביש, מסכים מאוד.......וכל מה שהוא אמר לגבי נהיגה תחת השפעת עייפות, סמים ואלכהול, פשוט נכון. אז למה, למה הוא היה צריך להכניס את המשפט הדבילי הזה...שהאוטו מגיע למהירות שרשומה בספידומטר (המקסימלית) ושבזכות האישה הזו יגבילו את המהירות ל-180. מה זה נתן לו מה? הגוף לא בנוי לתאונה במהירות 250 קמ"ש, וב- 180 קמ"ש כן הא? שוב, זה מוכיח עד כמה האנשים שיושבים וקובעים לנו את ההחלטות חיים בעולם משלהם וחושבים שעם התקנות שלהם הם יצליחו להיות יותר טובים מאירופה.

פשוט מיותר.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל מי שהמישפחתית הסטנדרטית שלו סוגרת סקלה שירים יד .כל מי שלא שיגיד כמה היא סוגרת .

 

מיצובישי כריזמה /אייר סקאלה עד אזור ה240 ,ל עוברת את ה200 וגם לשם לא בטוח שתגיע

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

יפה, ומה אני אומר ועוד הרבה אומרים?

למה בגרמניה, ששם נוסעים הרבה יותר מהר מאשר כאן בישראל יש פחות תאונות? ולפני ההתנפלות ש "שהכבישים שלנו זה לא כמו שם" ו-"לנו אין תרבות כמו שלהם" חכו רגע. לפני הכל:

מישהו יודע מה החוקים שם? על אופן אכיפתם? אתם יודעים שהמשטרה שם אוסרת בכלל לשתות אלכוהול ולנהוג? אפילו לא רמה של 0.1 אחוז. וכאן בישראל? נהג יכול לסרב לבדיקת אלכוהול....

עוד דבר: חגורות בטיחות. מזה הדבר הזה שאור ירוק רוצה לעשות שעל חגורת בטיחות הקנס יהיה 250 ש"ח????

הוא צריך להיות לפחות 750-1000 ש"ח!!! ובמיוחד להורים האגואיסטים האלה שדואגים לחגור את עצמם ואת הילד לא!!

עוד דבר: דיבור בפלאפון בשעת נהיגה. אויי, כמה שזה מסוכן.

נו, עכשיו בואו נעמוד על ההבדלים. כאן, זה רפובליקת בננות שכל אחד עושה מה בראש שלו. בגרמניה יש חוק, סדר אכיפה, ושלטון החוק. ולא שלטון מתנ"א עם שוטרים עבי כרס שבקושי יודעים לקרוא abc. (לא כולם)

פורסם

קורולה 2002 סקאלה עד 240 (למיטב זכרוני). סוגרת 190 בירידה עם רוח גבית. 180 במישור. 170 עם מזגן.

מזדה3 סקאלה עד 230, סוגרת 180.

 

בקיצור - מכוניות סדרתיות נורמליות לא סוגרות סקאלה. פשוט לא.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני חושב שבכל זאת כן צריך לקבל את המהירות פה בארץ

והזכרתי את זה כבר פעם באיזה תגובה

שהנהגים בארץ הם פשוט לא נהגים והכבישים בארץ פשוט לא כבישים זה לא גרמניה צרפת או איטליה פה זאת מדינת ישראת שפה הנהגים עצבניים ולא סבלניים אין לנו בארץ תרבות נהיגה.

אני לא חושב שמהירות היא גורם לתאונה אבל היא עושה את התאונה הרבה יותר חמורה

ואסור שדבר כזה יקרה גם ככה הרבה אנשים נפגעים ונהרגים

אז תנסעו בזהירות שנה טובה

פורסם

שוב אנו נוכחים לכך, שהידע של הרבה אנשים במכוניות, נהיגה ובטיחות, שווה לידע של כולנו (או חלק מאיתנו) שניתוחי השתלת מוח. כמה שזה מצער.

חיים הכט דיבר פעם על תקינותם של הרכבים שנוסעים על כבישי ארצנו?

פורסם
אני חושב שבכל זאת כן צריך לקבל את המהירות פה בארץ

והזכרתי את זה כבר פעם באיזה תגובה

שהנהגים בארץ הם פשוט לא נהגים והכבישים בארץ פשוט לא כבישים זה לא גרמניה צרפת או איטליה פה זאת מדינת ישראת שפה הנהגים עצבניים ולא סבלניים אין לנו בארץ תרבות נהיגה.

אני לא חושב שמהירות היא גורם לתאונה אבל היא עושה את התאונה הרבה יותר חמורה

ואסור שדבר כזה יקרה גם ככה הרבה אנשים נפגעים ונהרגים

אז תנסעו בזהירות שנה טובה

רק בארץ מהירות הקול גדולה ממהירות האור:-P הרמזור לא מספיק להתחלף לירוק וכבר מצפצפים לך

שוב חלק מ"תרבות" שלנו

מגאן קופה 1.6

פורסם
יפה, ומה אני אומר ועוד הרבה אומרים?

למה בגרמניה, ששם נוסעים הרבה יותר מהר מאשר כאן בישראל יש פחות תאונות? ולפני ההתנפלות ש "שהכבישים שלנו זה לא כמו שם" ו-"לנו אין תרבות כמו שלהם" חכו רגע. לפני הכל:

מישהו יודע מה החוקים שם? על אופן אכיפתם? אתם יודעים שהמשטרה שם אוסרת בכלל לשתות אלכוהול ולנהוג? אפילו לא רמה של 0.1 אחוז. וכאן בישראל? נהג יכול לסרב לבדיקת אלכוהול....

עוד דבר: חגורות בטיחות. מזה הדבר הזה שאור ירוק רוצה לעשות שעל חגורת בטיחות הקנס יהיה 250 ש"ח????

הוא צריך להיות לפחות 750-1000 ש"ח!!! ובמיוחד להורים האגואיסטים האלה שדואגים לחגור את עצמם ואת הילד לא!!

עוד דבר: דיבור בפלאפון בשעת נהיגה. אויי, כמה שזה מסוכן.

נו, עכשיו בואו נעמוד על ההבדלים. כאן, זה רפובליקת בננות שכל אחד עושה מה בראש שלו. בגרמניה יש חוק, סדר אכיפה, ושלטון החוק. ולא שלטון מתנ"א עם שוטרים עבי כרס שבקושי יודעים לקרוא abc. (לא כולם)

ממש לא מסכים אתך !!!

בארץ שלנו שכל בחור שני הוא כמו הבחור עם המונית ללא הרישיון, לא הייתי רוצה שאנשים כאלה יטוסו לידי ב-180 קמ"ש. אני בעד להגביל מהירות ל-120 גג 130 קמ"ש, תאמין לי שלא צריך יותר מזה. והייתי פעמיים בגרמניה, טסתי שמה פעמיים עם מכוניות דיי חזקות מעל 200 קמ"ש בד"כ לא הייתי יורד מהמהירות הזו אפילו אחרי שעה (המהירות הממוצעת שלי עמדה באזור ה-160 קמ"ש). ואיך אני מסכם את החוויה הזו ??? מיותרת, לא נותן לך הרגשה של מלך, לא נותן לך הרגשה של בטיחות ...

 

לפי דעתי צריך דבר ראשון להחמיר את החקיקה נגד פושעים שנוסעים תחת השפעת סמים/אלכוהול. בנוסף להחמיר את הענישה לגבי אנשים שאשמים בתאונות חמורות (רמזור אדום/סטייה מהנתיב/עייפות וכו'). שלב שני הוא לפתוח מסלול מירוצים, שבו כל אחד יסע באיזה מהירות שהוא רוצה, רק שאם תאבד שליטה שם אתה תסיים על משטח עפר או בצמיגים והנזק יגרם אך ורק לך. בכביש מהיר אם תאבד שליטה (בין אם זה בגלל שאתה שיכור, עייף או סתם היה כתם שמן על הכביש) אתה עלול לקחת אותי אתך על הדרך !!!

כמובן שצריך להמשיך עם החינוך, פרסומות, להחמיר ענישה וכו'. אבל הפתרון הוא לא להעלות את המהירות בכבישים מהירים, לפחות לא עכשיו במצב של הנהגים בארץ ...

 

לכל הגברים פה שסגרו סקאלה עם המשפחתית שלהם, כל הכבוד לכם !!! אני הולך להביא לכם מדליה ...

גם אני נסעתי יותר מ-200 ואתם יודעים מה, אני מצטער על זה. הייתי צעיר, הייתי דפוק ועכשיו לא הייתי חוזר על המעשה הזה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מה ניסגר עם ההודעות האלה? מה כל אחד עכשיו יכתוב כמה רשום בספידומטר וכמה בפועל האוטו שלו סוגר? דיי.

 

ולעניין... לדעתי מה שנטען בתוכנית לגבי הענישה ומערכת המפשט המגוכחת בישראל פשוט נכון ביותר.

עונשים פשוט מצחיקים..

אבל אין מה לעשות ככה זה בארץ הנהדרת שלנו!! מצד שני אולי יש מה לעשות אבל זה לא נעשה תודות לפוליטיקאים "הנכבדים שלנו" שדואגים רק לאינטרסים שלהם.

פורסם

חיים הכט הוא חיית רייטינג , לא מומחה תעבורה (למען האמת גם מהשרשור הזה לא הייתי מפיק תוכנית לפיתוח מודעות מוטורית בארץ הקודש :? ).

 

תפנימו , ולא תתאכזבו , סאנשיינס.

פורסם

אם יחמירו בעונשים אני בטוח שאפשר לשנות את המצב ואפילו במעט

מעל 500 הרוגים השנה!! לא מעכל דבר כזה-לא עוזר שכל שנה יורדים באחוז אחד(סתם בהקצנה)

צריך להחמיר ובעצבנות! :x מי יתן ותהיה שנה עם כמה שפחות הרוגים-אמן.

מגאן קופה 1.6

פורסם

בטח .

 

לדעתי לכל ההרוגים בתאונות מגיע עונש אחד - מוות !

 

עברת יותר מדי שטיפות מוח.

תעניש בן אדם שאפילו לא מבין מה הוא עשה רע , כי הוא לא יודע (אני לא מדבר על מהירות). בטח הוא ילמד (ואם לא , לפחות שהמדינה תעשה כסף בינתיים).


×
×
  • תוכן חדש...