Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיים הכט שוב מדהים בבורותו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכל זאת יהיה קשה לאכוף את שמירת מרחק, אבל הטענות שלו נכונות ואמיתיות. מתי יהיה אחד כזה שידבר בשבילנו בממשלה?

לא קשה בכלל - שמעת על המרו"ם ? מכשיר מוכח למדידת מרחק.

אלא מאי ? משטרת ישראל השתמשה בו (גם) למדידת מהירות (כמה מפתיע).

מישהו טרח להגיש ערעור על דו"ח כזה , וזכה במשפט.

המכשיר נפסל , עד לביטול הערעור בעליון לפני כמה חודשים.

אתה חושב שהחזירו את המכשיר לשימוש ? יוק . הוא שוכב במחסן מ"חוסר חלפים"...:evil:

 

מצלמת מהירות עולה כ-300,000 ש"ח. מצלמת וידאו פשוטה עולה 2000 ש"ח.

אפשר היה לצייד 150 ניידות במצלמות וידאו במקום מצלמה אחת (בוא נלך על ה-SAFE SIDE , נניח 75 מצלמות ,כי יש יותר תחזוקה).

אותן מצלמות יכלו לתעד עבירות של אי מתן זכות קדימה , אי שמירה על הימין , התנהגות הולכי רגל , חציית פס לבן.

 

נו ? עשו את זה ?

 

אין שום בעייה לאכוף נכון. האדם הגיע כבר בשנת 1969 אל הירח. כי הוא רצה.טכנולוגיה היא לא מגבלה.

 

צריך רק לרצות. ואת זה אין שם למעלה.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמר,לפי האתרים המיודעים,אחוז התאונות ממהירות מופרזת עומד על 5 ולא 18...

 

עוד רשום מופרזת,תלוי מה הכוונה,צריך לבדוק בדיוק כמה ממופרזת וכמה ממעל החוק...

פורסם
לא! אין!

מי שדחוף לו לדבר לקופסת השטן הקטנה והמסרטנת בזמן נהיגה, שיתקין דיבורית. זה כל כך מסובך ויקר?

לדעתי צריך לאסור לחלוטין שימוש בסלולארי בזמן נהיגה. גם עם דיבורית. זה מסיח את הדעת מהכביש, ונהיגה היא פעילות שאין להקל ראש בה. אבל זו כבר כנראה דרישה שהציבור לא יוכל לעמוד בה. אז לפחות שישתמשו בדיבורית, שמאפשרת להם תפעול שוטף של הרכב, סיבוב מלא של הראש וכו'.

 

על הכביש נוהגים. נקודה. מי שחושב שזה הזמן המתאים לשיחות נפש וקשקשת כדי להעביר את הזמן - זה לא.

צודק..

הרי ברור שעדיף שאנשים ידברו בפלאפון בזמן נהיגה, יתרכזו בלחפש את השוטר ואז כשרואים שוטר - צועקים למכשיר "משטרה" ומפילים אותו על המושב..

כל זה, בזמן שהכביש עמוס במכוניות אחרות..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לא קשה בכלל - שמעת על המרו"ם ? מכשיר מוכח למדידת מרחק.

אלא מאי ? משטרת ישראל השתמשה בו (גם) למדידת מהירות (כמה מפתיע).

מישהו טרח להגיש ערעור על דו"ח כזה , וזכה במשפט.

המכשיר נפסל , עד לביטול הערעור בעליון לפני כמה חודשים.

אתה חושב שהחזירו את המכשיר לשימוש ? יוק . הוא שוכב במחסן מ"חוסר חלפים"...:evil:

 

מצלמת מהירות עולה כ-300,000 ש"ח. מצלמת וידאו פשוטה עולה 2000 ש"ח.

אפשר היה לצייד 150 ניידות במצלמות וידאו במקום מצלמה אחת (בוא נלך על ה-SAFE SIDE , נניח 75 מצלמות ,כי יש יותר תחזוקה).

אותן מצלמות יכלו לתעד עבירות של אי מתן זכות קדימה , אי שמירה על הימין , התנהגות הולכי רגל , חציית פס לבן.

 

נו ? עשו את זה ?

 

אין שום בעייה לאכוף נכון. האדם הגיע כבר בשנת 1969 אל הירח. כי הוא רצה.טכנולוגיה היא לא מגבלה.

 

צריך רק לרצות. ואת זה אין שם למעלה.

רוצים, בטח רוצים!!!!

רוצים כסא, רוצים תיק, רוצים נהג ומזכירה (ומזקירה), מישרד יפה, לא לשלם מיסים, רוצים אי יווני ורוצים ורוצים... מרוב זה אין זמן לחשוב על דברים פעוטים כמו משטרת תנועה...

יש מצלמות מהירות? יש מיכמונות, הם "גוזרות" קופון יפה כל חודש? זה מספיק...

כולם עסוקים עם ה"מיסביב" ולא עם התפקיד שלהם, כולם מחפשים שליטה וכוח...

 

עזוב, לך אתה להיות ח"כ, הקול שלי (ושל 7600 החברים בפורום, שחלקם אמנם עוד לא בעלי זכות בחירה), שלך!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
שמר,לפי האתרים המיודעים,אחוז התאונות ממהירות מופרזת עומד על 5 ולא 18...

 

עוד רשום מופרזת,תלוי מה הכוונה,צריך לבדוק בדיוק כמה ממופרזת וכמה ממעל החוק...

עזוב ,אני מקל על המשטרה.

 

נניח שהצהרותיה נכונות.

אם ניכנס לויכוח - לא נצא מזה , לו היו מפורסמים נתוני המשטרה והתיקים של חקירת התאונות , אני בטוח שניתן היה להוכיח שפחות מ-2 אחוז נגרמים (שים לב , נגרמים . אני לא טוען שלמהירות אין תרומה בתאונה) עקב מהירות מופרזת.

 

גם כפי שהם מציגים את הנתונים , עדיין האכיפה חסרת פרופורציה.

פורסם

 

עזוב, לך אתה להיות ח"כ, הקול שלי (ושל 7600 החברים בפורום, שחלקם אמנם עוד לא בעלי זכות בחירה), שלך!

 

גילי

זה מסע הבחירות שלי , אם טרם שמת לב... :wink:

פורסם

אגב, רציתי לעדכן את חברי הפורום- כתבתי הבוקר מייל לחיים הכט על הנושא המדובר בשרשור זה והעלתי לו הצעות ואת הטענות שלי כלפיו וכלפי עמותת אור ירוק. ניראה מתי אני יקבל תגובה (אם בכלל).

אם תהיה תגובה אעדכן אתכם בשימחה.

פורסם

תבכו, תבכו....

 

הבנאדם(?) הזה מדבר על בעיה נוראית המצדיקה ענישה חמורה, ואכיפה מסיבית : אלכוהול. אב פותח ומסיים עם מכסחת של 80 קמ"ש (יש דבר כזה? אני חייב לנסות..). איכשהו כל דבר טוב ניגמר תמיד במכנה הנמוך ושמו : מהירות. למה? כי זה מדיד, יש לזה מספר. 232 זה יותר מ-110 (מה שאי אפשר להגיד בעבירת רמזור למשל - "עצור בצד. יודע אדוני כי עבר באדום 30% מעל למותר.." - כאילו, אין דבר כזה).

 

וכל אחד פה שואל תשני : "אז איזה פתרון אתה מציע?". אני הצעתי.. אתם בוכים.

 

תבכו, תבכו....

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם
אגב, רציתי לעדכן את חברי הפורום- כתבתי הבוקר מייל לחיים הכט על הנושא המדובר בשרשור זה והעלתי לו הצעות ואת הטענות שלי כלפיו וכלפי עמותת אור ירוק. ניראה מתי אני יקבל תגובה (אם בכלל).

אם תהיה תגובה אעדכן אתכם בשימחה.

מן הסתם הכט קיבל מספיק תגובות מנומקות ותיקונים לדבריו, אך כפי שאנחנו יכולים להיוכח זה לא ממש עזר/עוזר ולכן אני סקפטי לעניין זה שתגרום לו ל"הארה" ו/או שתקבל ממנו (או ממי שמשלמים לו/ה לענות בחזרה) תשובה שתניח את דעתך:roll:.

 

עם זאת, שלח לחמך על פני המים, להזיק זה לא יכול.

פורסם
בקיצור - מכוניות סדרתיות נורמליות לא סוגרות סקאלה. פשוט לא.

אצלי הסקאלה בסך הכל על 260 ובינתיים יצא לי לראות על השעון 250 במישור, אולי היה אפשר טיפה יותר אבל הגעתי להרצליה... אני בונה על הכביש החדש של ההמשך של איילון :)

שלי משופרת טיפה (למרות שתכלס עוד לא הוכח סופית שהשיפור עשה משהו) ברכב דומה לשלי וללא שום שיפורים נראו הספרות 240 מתוך 240... (החל מדגם של 2003 הסקאלות ב-T4 איבדו 20 קמ"ש...), דיי מבאסים/אמיתיים השבדים האלה.

 

האמת שהייתי שמח שהסקאלה שלי תהיה לפי היחס של מהירות סופית/סקאלה שיש לרוב המכוניות, כי אז הייתה לי סקאלה יפה עם המספר המרטיט 300...

 

ינון.

פורסם
ינון, תרשה לי, אתה גבר-גבר אמיתי!

אני יודע שלא נהוג לצטט הודעה מעל אבל זו שורה אחת אז נא להשאיר אותה.

 

ועכשיו לתגובתי, רק רציתי להביא דוגמא שיש מכוניות רגילות שהספידומטר שלהם והמהירות הסופית שלהם דיי תואמים, גם לי הייתה קליאו (1600) שבקושי סוגרת 180 עם ספידומטר של 240 וזה באמת פשוט מגוחך...

 

ינון.

פורסם

לא יצא לי לראות את הביזיון התורן של הכט, אבל כמי שמכיר את הסגנון שלו ואת התעשייה, אני יכול לתאר לעצמי איך נראתה התוכנית.

קראתי גם בקורות עליה בהארץ ובמעריב. ביקורות מעולות, ריסקו את התוכנית והפילו את הכט לקרשים. אז אם עתונאי מיסכן שכותב ביקורות טלוויזיה קלט כבר את הקטע של הכט, מצבנו לא כל כך גרוע (לעומת מצבו של הכט :-)).

Spirit In The Dark

פורסם

מי שיורד על הכט לא מבין אולי את יחסי הגומלין של פוליטיקה ותקשורת.

 

הרי כל הפתרונות ידועים וכל מה שנכתב בנט קאר גם כן ידוע. הכט הוא איש תקשורת והוא חייב להביא דברים שעוברים בתקשורת ונקלטים תוך 30 שניות לאייטם. את רוב הפוליטיקאים מענינת רק התקשורת ולא מענינים אותם הפתרונות ה"אפורים" שידועים גם, כאמור, ללא הכט ואהרונוביץ.

לכן לדעתי הכט משיג את המטרה וזה לגרום לפוליטיקאים אי נחת תקשורתית כי כידוע לכולם זה מה שמעניין אותם ...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני ,

 

ראית פעם חיטה בשדה ?

 

פוליטיקאים עובדים אותו דבר.

 

באה רוח , מתכופפים. עוברת הרוח , מזדקפים.

 

הפתרון היחיד הוא להביא מקצרה. לא טחנות רוח בסגנון סאנשיין.


×
×
  • תוכן חדש...