Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיים הכט שוב מדהים בבורותו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שיאכפו את החוקים הבסיסיים. אחרי זה נדבר על להחמיר אותם. פשוט בושה איך אותו נהג מונית אומר לשוטר שהוא ילך לגנוב, למכור סמים, אם לא יקבל את רשיונו חזרה.

עוד יותר אדיוטי מצד המדינה ובית המשפט, ש"הכל בבית" של הפושע. הוא נידון למעצר בית ובית המשפט סומך עליו ועל משפחתו שהוא יקיים את המעצר, הרכב חונה מתחת לחניית ביתו. אז מה כבר השוטרים עשו? כלום. הם חסרי שיניים. כי השופטים נותנים גיבוי לעבריינים.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קודם כל שיאכפו את החוקים הבסיסיים. .
לא הבנתי משהוא בקשר לדעות שלך, אם אתה רוצה שיעקפו את החוקים, ואחד החוקים הוא שהמהירות המירבית המותרת היא 90, מה אכפת לך שיגבילו את המכוניות ל 180? ממילא עפ"י החוק אסור לך אפילו לפזול לכיוון של מהירות תלת סיפרתית.

לגופו של עניין... רק ענישה מטורפת בחומרה תעזור כאן.

שלילת רשיון ל 30 יום לא עוזרת? סבבה...תעקלו את הרכב ל 30 יום. נראה חייל שחוזר בשישי בלילה לאבא ומסביר לו שהוא יסע חודש לעבודה ב 2 אוטובוסים לכל כיוון כי תפסו אותו על מהירות. נראה את האבא נותן לו את האוטו עוד פעם.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול (ולא חשוב בכלל באיזה כמות)= מעצר ל 24 שעות.

נשמע אכזרי? ככה זה בארה"ב שאנחנו כ"כ אוהבים לחקות אותה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתם כותבים פה דברים כול כך נכונים וכול כך יפים!

 

 

למה אתם לא כותבים מיכתב לאדון חיים הכט היקר שיסביר את דעתכם ואולי הוא יבין אותכם ויציין כמה דברים בכתבות הבאות!:idea: :idea:

פורסם
אתם כותבים פה דברים כול כך נכונים וכול כך יפים!

 

 

למה אתם לא כותבים מיכתב לאדון חיים הכט היקר שיסביר את דעתכם ואולי הוא יבין אותכם ויציין כמה דברים בכתבות הבאות!:idea: :idea:

לא יודע מה עם כולם, אני כבר כתבתי ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לא יודע מה איתכם אני נהנתי מהצפיה בתוכנית חוץ מזה שהיו לי סיוטים בלילה מקולו של הכט!! בעע:shock:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
יפה, ומה אני אומר ועוד הרבה אומרים?

למה בגרמניה, ששם נוסעים הרבה יותר מהר מאשר כאן בישראל יש פחות תאונות? ולפני ההתנפלות ש "שהכבישים שלנו זה לא כמו שם" ו-"לנו אין תרבות כמו שלהם" חכו רגע. לפני הכל:

מישהו יודע מה החוקים שם? על אופן אכיפתם? אתם יודעים שהמשטרה שם אוסרת בכלל לשתות אלכוהול ולנהוג? אפילו לא רמה של 0.1 אחוז. וכאן בישראל? נהג יכול לסרב לבדיקת אלכוהול....

עוד דבר: חגורות בטיחות. מזה הדבר הזה שאור ירוק רוצה לעשות שעל חגורת בטיחות הקנס יהיה 250 ש"ח????

הוא צריך להיות לפחות 750-1000 ש"ח!!! ובמיוחד להורים האגואיסטים האלה שדואגים לחגור את עצמם ואת הילד לא!!

עוד דבר: דיבור בפלאפון בשעת נהיגה. אויי, כמה שזה מסוכן.

נו, עכשיו בואו נעמוד על ההבדלים. כאן, זה רפובליקת בננות שכל אחד עושה מה בראש שלו. בגרמניה יש חוק, סדר אכיפה, ושלטון החוק. ולא שלטון מתנ"א עם שוטרים עבי כרס שבקושי יודעים לקרוא abc. (לא כולם)

בתור אחד שתמיד חוגר ותמיד מקפיד שכולם חגורים באוטו שלו -

 

אני נגד קנסות על חגורות, מי שמספיק טיפש לא לחגור - שלא יחגור, ניתן לטבע לעשות את שלו וכך אולי נדלל את אכלוסיית הטיפשים.

פורסם

הנטייה הטבעית היא להסכים איתך.

 

אבל רק אם אתה חותם לי שכולם נהרגים במקום ולא נצטרך לבזבז כסף ציבורי על טיפולים בבית לוינשטיין...

פורסם

אגב, יש לי שאלה למבינים בניכם: האם באירופה/ארה"ב יש חוק בנוגע לביטול כרית האויר של מושב הנוסע, ז"א אם ההורה מסיע את ילדו במושג הקדמי ולא ביטל את כרית האויר?

פורסם

זה חדש בשבילכם? לא קוראים עיתונים על נהגים שנתפסים ללא רשיון בתוקף?

לא ידעתם שהמדינה משקיעה את כל המאמצים בחיפוש מתחת לפנס? מה עם עומס יתר? כמה תקציבים מושקעים במדידת משקל של משאיות? בביקורת של חאפרים ביום ששי בערב? לפעמים נדמה לי שמי שמנהל את המשטרה זה קצין יחסי הציבור שלה שמזמין טלויזיה להראות את המאמץ העלוב שמושקע בבדיקת נהגים צעירים ביום ששי. הולכים על "מבצעים", כאילו שאכיפה זה דבר חד פעמי. ומה עם נוכחות של משטרה בכביש שהיא גורם מרתיע? מה עם בדיקת טאכומטרים? מה עם בדיקת צמיגים? כלום..פשוט כלום...

וכמו תמיד הכל מתחיל מפוליטיקה. רק כשהפוליטיקאים ירגישו שהכסא מתנדנד תחתם בגלל תאונות הדרכים, רק אז הם ישקיעו תקציבים. מעבר לכך זה באמת לא מעניין אותם.

ובכלל, יש לי ראיה מאד צינית של הנושא (אולי בעקבות יותר מדי שעות של צפיה ב"כן אדוני ראש הממשלה"). אם חס וחלילה לא יהיו תאונות, אז הגופים השונים העוסקים בכך יאלצו להעלם ולא יהיו יותר ג'ובים לחלק. אבל אם יש עליה בתאונות, אז זועקים (לטלויזיה כמובן) "חירום!!!" "תנו עוד תקציבים!!!", ומאשימים כמובן את הנהגים... (אבל אם יש ירידה, זה כמובן בזכות אותם פקידים) ויתר מחשבותי הרי הן כתובות בדברי הימים שנכתבו לצורך זה על ידי מבקר המדינה...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

קודם כל לגבי הסקאלות, הרבה מאוד מכוניות לא מגיעות (במצבים רגילים) למהירות המקסימלית שמצויינת על הסקאלה (המהירות המירבית שלהן נמוכה) בלי קשר אם הן חדשות או משומשות...

 

 

ועכשיו לגבי התוכנית, לא ראיתי אותה אתמול, אבל כמה אפשר לטחון?? הרי זה לא שהוא ישנה משהו, והוא גם לא תורם הרבה, הוא אומר מה צריך לעשות, ואת זה לא רק הוא יודע... עדיף שהוא והתוכנית שלו אם כבר יתחילו לבצע פעולות לשיפור המצב, ויפסיקו רק להתלונן...

פורסם

לגדי - אתה לא ראית את התוכנית אז כיצד אתה מבקר אותה????

 

תחילתו של השירשור הנ"ל בטעות - חיים הכט צודק במלוא האחוזים בדברים שהוא העלה - ולזכותו יאמר שהוא גם טרח למצוא פתרונות לבעייה - שלא כמו אחרים!!!

 

אין ספק שצריך להחמיר בענישה - ולהחמיר מאד - אדם שביודעין מסיע אנשים ללא רשיון נהיגה הינו עבריין שמקומו מאחורי סורג ובריח (ואני הייתי מוסיף לכך גם החרמת ריכבו ללא החזרה).

 

אני חושב שהכט העלה נקודה נכונה - יש לדעתי להגביל את מהירותן הסופית של המכוניות הנעות על כבישי ישראל - ל-180 קמ"ש ואפילו ל-160 קמ"ש. הדבר היה מונע את התופעה (כפי שמתבטאת היטב בשירשור שלפנינו) שבה בני נוער נוהגים במכוניות (לרוב של קורוביהם) מתוך מטרה לערוך תחרות - "מי סוגר יותר". מה גם שלדעתי כבישי הארץ אינם בנויים למהירויות כאלו מבלי לסכן את הנהג, נוסעיו ואת הנהגים האחרים על אותם כבישים.

 

בצורה הזו גם נפטר מהשאלה "כמה סוגרת" - שהרי התשובה תהיה 160 קמ"ש וזהו...

 

התחביב המוטורי אינו סב דווקא סביב מהירות סופית גבוהה יותר ופחות - אלא דווקא יותר סביב יכולות מוטוריות והתנהגות הרכב (אבל זוהי רק דעתי הענווה).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

לדעתי פשוט לא מחפשים במקומות הנכונים וחבל,צריך לבודד את התאונות הקטלניות מהתאונות ה"קלות",ולהסתכל מהם הגורמים המרכזיים לתאונות קטלניות ולאו דווקא לתאונות בכלל,הסיבות לדעתי הם רמת הכבישים בארץ,וידע בסיסי בנהיגה.

 

עד שלא יסגרו את מ.ע.צ ויקימו גוף חדש ויותר מקצועי,שיטפל בכבישים,עדיין יהיו תאונות,רמת הכבישים בארץ כמו של ארץ עולם שלישי,קצת גשמים ונפערים בורות סימוני כביש רטובים הופכים למשטח החלקה לדו"ג ולפעמים גם לרכבים,ובכלל הרבה סימוניםן פשוט מתנגשים ומטעים את הנהג.

 

הסיבה השניה ,עד שלא יתחילו ללמד נהיגה כמו שצריך לא יזוז פה כלום,זה לא מספיק לאותת בפניה ולא לזרוק קלאץ',צריך לדעת סימוני כביש ותמרורים,איך להתנהג בסיטואציות בכביש,את זה צריך ללמד,הרי חלק גדול מהתאונות הקטלניות נובעות מאי-מתן זכות קדימה וציות לתמרורים,לפעמים אני רואה כאלו טעויות בכביש שרובם לדעתי מחוסר ידע ולא מחוצפה.

 

אם יטפלו בשתי הבעיות האלו,לדעתי בכל אופן מספר תאונות הדרכים הקטלניות ירדו בצורה דרמטית.

 

 

 

איציק.

פורסם

לאיציק - אתה לא הבנת כנראה את מה שחיים הכט ניסה להעביר לעם ישראל אתמול בערב.

 

חיים הכט במפורש לא התייחס לנקודות שהעלית והעלה נקודות נוספות וחשובות - נהגים מסוממים ושיכורים, נהגים ללא רשיון נהיגה כלל ועוד.

 

הכט גם לא התיימר להוריד את מכסת התאונות השנתית ל-0 אלא להפחית את התאונות שמלכתחילה לא צריכות היו להתרחש !!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
תחילתו של השירשור הנ"ל בטעות - חיים הכט צודק במלוא האחוזים בדברים שהוא העלה - ולזכותו יאמר שהוא גם טרח למצוא פתרונות לבעייה - שלא כמו אחרים!!!

 

א-הה , גם עליך הוא הצליח לעבוד.

 

חביבי , ראית פעם קוסם ?

 

לוקח מחבת , מטפחת , מים , מקל קסמים ,מכסה , מערבב הכל טוב טוב ....

 

מנפנף הרבה בידיים

 

פא -לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאםםםםםםםםםםם

 

יוצאת יונה.

 

אותו דבר. הבן אדם לקח כמה מרכיבים פופוליסטיים , ערבב היטב - יצא עם תוכנית.

 

לא יודע מה עשית בצבא , או מה ניהלת בחייך , אבל כשרוצים תוצאה - יושבים , בודקים את הנתונים , מנתחים אותם , משתמשים בעקרונות ארגוניים מוכרים ומוכחים (חוק פרטו , סתם בתור דוגמא) ויושבים לתכנן תכנית מפורטת , עם מטרות , אמצעים , יעדים ,תקציבים ולוחות זמנים.

 

לשלוף מהמותן זה מתאים אולי לח"כ או שר בממשלה (או , במקרה שלנו ,לכתב תאב פרסום בטלוויזיה) - לא למניעת תאונות

 

 

יוצאת יו


×
×
  • תוכן חדש...