Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות רעה בסוכנות דצ'יה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא מבין שאף אחד לא מצדיק את מנהל האולם או את הסוכנים? הם עשו טעות ונהגו באבא שלך לא כשורה. זה לא העניין - העניין הוא שהצעקות גם הן לא היו במקומן וגם לא היה בהן בכדי לקדם את המצב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

RK אני חושב שאני מבין את זה יופי. כבר לפני כמה עמודים התייחסתי לדברים שכתבת באותה רוח. נראה לי שאפילו הסכמתי עם חלקם/רובם.

 

יש דרך לתת ביקורת, כמו שאתה כותב, ויש דרך אחרת של התלהמות, התקטננות, וכתיבת שטויות, כן שטויות.

יש גם דרך להגיב בצורה אוביקטיבית, ולא לעשות עניין ממשהו שהוא לא העיקר. אין שום קשר בין הטונים הגבוהים לטיפול הגרוע. קשר שאנשים מנסים כאן לייחס.

איפה NIN התייחס לעניין השרות בתגובות שלו?

איפה דוד?

איפה הבחור ההזוי השלישי?

murzillka אולי התייחסה, אבל אני לא בטוח כי גם אם כן זה היה כל כך שולי שאני לא זוכר.

אז אני כלל לא בטוח שהם לא מצדיקים את מנהל האולם או הסוכנים. לי נראה כאילו הטיפול שקיבלנו מקובל עליהם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

ויש גם חלק אחר שכן התייחס לשירות (הזוועתי במקרה שלכם). תעשו את השיקולים שלכם לגבי המשך (או אי המשך) ההתנהלות מול אותה סוכנות.

 

פקולוסטר, חלק אחר מהמגיבים (כמוני לדוגמה) דווקא כן התייחס לשירות, כי הם נמצאים בעצמם בעבודה של נותני שירות כזה או אחר. ולכן, כמו שכתבתי קודם לכן, ההתנהלות שם הייתה מתחת לכל ביקורת. אני אישית הייתי מתבייש בשירות שניתן להם לו הייתי עובד שם (וקורה לי גם בעבודה שאני מתבייש על שירות שניתן ללקוחות אצלנו, אחרי שאני שומע את הטענות השונות).

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם (נערך)

שומאכר הבעיה שאין סוכנות אחרת, והרכב עצמו טוב ומתאים לדרישות.

אם זה הייתי אני לא הייתי קונה מהם כלום, ומשלם גם עוד כסף ורוכש רכב אחר, אבל אני בחור צעיר ואולי פחות חכם. מבחינת אבא שלי זו לא בעיה אין אצלו משחקי אגו ואם יחליט לקנות את הרכב זה אך ורק בגלל הרכב, ועל אף היחס הרע בסוכנות.

הדיון הזה גם נפתח ביוזמתי, והאמת שלא ידעתי אותו בכלל על כך(כנראה טעות שלי). הוא הגיב כאן רק כי ביקשתי ממנו. מבחינתו הוא עשה מה שהוא מכיר לאחר שעזב את הסוכנות, התקשר לשרות הלקוחות.

לא הכללתי את כל המגיבים יש כאלה שצידדו יש כאלה שביקרו ויש כאלה שלא הבנתי מה לעזאזל הם רוצים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

עם כל אי הנעימות, לא נכון לשפוט בצורה כזו. על תקלה, פנצ'ר, תאונה חס וחלילה, אין שליטה. קורה.

 

לא חושב שזה היה בכוונה מודעת, לתת אי-שירות שכזה.

פורסם (נערך)

היי, לא קראתי את השרשור.

אבל מהפוסט שכתבתה עולה שאבא שלך מאותם האנשים שאומרים להם שהמוביל בדרך אליהם עשה תאונה ולכן יאחר ולמרות זאת צועק.

 

מה שענה לך איש השירות לא לעניין, אני אומר בצורה כזו בפשטות: אתה יכול לכעוס, וזה בסדר. ואתה יכול לקבל את זה בהבנה.

 

ממליץ על האפשרות השניה, החיים יראו הרבה יותר יפים כך.

 

ד"א ואין לי תלונות כלפי אביך, ואני לא חושב שהסוכנות התנהגה בסדר כי מבחינתה היא כן יכלה ליידע מיוזמתה (במידה וידע על כך לפני) שהרכב יתעכב, או שמראש יכלה להציע פיצוי במידה ותתבצע המכירה.

עריכה אחרונה על ידי SmartCoupe

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אולי כדאי שדווקא אתה תקרא שוב ותנסה לבין מה כותבים לך, כי אני התייחסתי לזה שהייתה תקלה בכמה הודעות, אבל התייחסתי גם למה שהיה לך פחות נוח אז התחלת להתהלם עלי באופן אישי. כמו כן ערכת גם את ההודעה האחרונה שלך ושינית גרסא פתאום.

 

פתחת שרשור שבו ציפית לקבל התלהמות על הסוכנות וכמה שהם לא בסדר וחייבים לך התנצלויות, פרחים, בירות ולא יודעת מה עוד נהוג בפורום, מה שקרה זה שאנשים (אני בינהם) בנוסף שמו לב לפגם בהתנהגות מהצד שאותו אתה מייצג (אישית, אם אבא שלי היה מרים את קולו בסוכנות רכב, הייתי מתביישת להעלות שרשור) וזה לא נעים אז החלטת להוציא אותם (בעיקר אותי) מפגרים, לקויי הבנה וכד'

אתה כנראה תשמח, אבל איני מעוניינת להשתתף בדיון הזה בצורה הנ"ל.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)
היי, לא קראתי את השרשור.

אבל מהפוסט שכתבתה עולה שאבא שלך מאותם האנשים שאומרים להם שהמוביל בדרך אליהם עשה תאונה ולכן יאחר ולמרות זאת צועק.

 

ויש כאלה- אני קורה להם ממורמרים. מה שענה לך איש השירות לא לעניין, אני אומר בצורה כזו בפשטות: אתה יכול לכעוס, וזה בסדר. ואתה יכול לקבל את זה בהבנה.

 

ממליץ על האפשרות השניה, החיים יראו הרבה יותר יפים כך.

 

זו דעתך וזה בסדר.

אם תשקיע קצת בקריאת הדיון אולי תישאר בדעתך, אבל גם תבין טוב יותר מאיפה בא התסכול.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אתה רוצה שיגיבו לך ויגידו לך שאתה צודק ויחס מחפיר, גם כשאומרים לך את זה אתה עדיין עף פה על אנשים ולא מוכן לקבל את זה שיש טעות גם בידיך.

אז מה אתה רוצה?

יש לי הרגשה שאתה מנסה להחזיק פה עוד את השירשור ולהעלות עוד את הטונים כדי שאולי נציג של קרסו יראה את זה ויפצו אותך.

 

הטיימליין שלכם לא ברור, ההתנהגות שלכם לא ברורה.

אז כן, הנותני שירות יכלו להיות נחמדים יותר, אבל יש שני צדדים ואתם גם לא בסדר.

 

 

אגב פלוקסטר,

נתת את דעתך לגבי הליגיטימיות של דעותיהם/ן של חלק מהמגיבים פה, אולי תיתן את דעתך לגבי הנושא?

גם אתה צועק על נותני שירות שמרגיזים אותך?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
כן, אני יודע להפוך בין רגע מאיש שקט ומיושב בדעתו לערס, גס ומחוספס. אתה מוזמן לנסות אותי, אם ניפגש.

 

אין לי בעיה לנסות אותך, רק דע מול מי אתה עומד. אבל לא משנה

נראה כי כול הפלצנות שלך והמילים הגבוהות והמתנשאות שלך בשירשורים אחרים לא באמת משקפים מציאות, טוב לדעת.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
+1

חוסר תרבות הזה גם אותי משגע. אני בעד להזמין משטרה לבן אדם שמרשה לאצמו תקיפה מילולית, כי מי יודע, אולי זה יהפוך גם לפיזית. בן אדם שלא יודע לדבר ולשלוט על אצמו - כמינימום, לדעתי, צריך להתרחק ממנו.

די עם ההקצנות וההגזמות הילדותיות האלה.

הפכתם את אבא שלו לעבריין מועד רק בגלל המילה "צעקות" באחת ההודעות.

היית שם ושמעת את ה"צעקות" האלה?

יש צעקות של ערס חסר תרבות ויש "צעקות" של אדם מתוסכל שהרים מעט את הקול בסוף משפט כי מתעלמים ממנו כשהוא במצב לחוץ.

אני מסכים שלהרים את הקול על כל אחד, לא רק על נותני שרות זה לא מקובל, אבל אני לא חושב שמישהו כאן יכול לומר שלעולם הוא לא הרים טיפה את הווליום ושינה את טון הדיבור כששמו אותו במצב לחוץ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אין לי בעיה לנסות אותך, רק דע מול מי אתה עומד. אבל לא משנה

נראה כי כול הפלצנות שלך והמילים הגבוהות והמתנשאות שלך בשירשורים אחרים לא באמת משקפים מציאות, טוב לדעת.

 

אתה חושב שאתה פוגע בי? פחחחח. המודעות העצמית שלי עמוקה הרבה מעבר למה שנדמה לך. כולנו חיות חמוד - גם האינטלקטואלים הגדולים ביותר.

:idea:
פורסם

שלום מר דוד. אתה חושד במניעים שלנו. אולי כדאי שתספר לכולנו את מי אתה מכיר בסוכנות דאצ'יה ומה הקשר שלך אליו?

כי ברור שאתה מקבל ממישהו שם תגובות.

זה יתן לנו תמונה קצת יותר טובה על המניעים שלך. דרך אגב היה כדאי לציין את זה מהתגובה הראשונה.

 

אני לא הגבתי לדיון במשך זמן עד שראיתי תגובות של אחרים שדרשו התייחסות. את אבא שלי זה כבר לא ממש מעניין כנראה, אולי הוא יציץ בערב ואולי לא.

אנחנו גם לא מחכים לאף אחד מקרסו/דאצ'יה הם לא מעניינים אותנו כרגע ולא מהווים פקטור בהחלטה. אז שתנוח דעתך.

 

הנה גם עכשיו לא התייחסת לשרות הגרוע, כי זה פשוט לא מעניין אותך ודעתך לא אובייקטיבית, ואני בכלל לא מדבר על נימת הלעג והעוקצנות שליוו את דבריך לאורך כל השרשור.

מי שדבריו נכתבו בצורה אוביקטיבית כולל דברי ביקורת קיבל את תגובתי, ואפילו את הסכמתי לדברי הביקורת.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...