Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות רעה בסוכנות דצ'יה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי נסע היום לסוכנות דצ'יה בפ"ת.

אנחנו גרים בחדרה, לכן זו לא "נסיעה למכולת", אבא שלי ביטל יום עבודה ותוכניות במטרה להגיע לסוכנות ולבצע נסיעת מבחן.

אתמול אבא שלי דיבר עם הסוכנות ווידא שיש רכב הדגמה. נאמר לו שאין מה לדאוג ויש רכב כל הזמן.

לאחר שהוא הגיע לסוכנות, ושמע שם את כל מה שהוא ידע כבר הוא המתין לרכב.

כמה המתין? סביב השעתיים.

לאחר שעתיים נאמר לו שהרכב עדיין תקוע באשקלון בגלל פאנצ'ר.

לדבריהם הרכב נילקח היום להשבחה במוסך.

 

האם זו התנהלות של סוכנות רכב שבאה למכור רכב ללקוח?

האם כשלקוח מתקשר יום לפני לא כדאי לידע אותו שהרכב יוצא להשבחה במוסך בב"ש/אשקלון או מה שזה לא יהיה ויש סיכוי שהוא לא יגיע?

כשאבא שלי דרש לדבר עם המנהל תגובתו הייתה, כוח עליון, קורה, לא בשליטתנו, הרכב תקוע עם פאנצ'ר.

אבא שלי רתח הסביר להם את כל מה שכתבתי למעלה, וכן אולי גם צעק אפשר להבין אחרי התנהלות כזאת, ואמר למנהל המכירות שהם לא רציניים, תגובת מנהל המכירות "התגובה שלך והצעקות שלך לא רציניות".

 

ממש עושה חשק לקנות ממכם רכב סוכנות דאצ'יה בפ"ת.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא אחרי שקבעתי פגישה (וביטלתי מחוסר זמן), התקשרו לתאם שוב והיו מאוד נעימים.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

בשבוע שעבר היה פה שרשור שדווקא שיבח את הסוכנות. אני הייתי מנסה לדבר עם המנהל ובודק אפשרות שנהג יבוא עם רכב ההדגמה לחדרה כשהרכב יהיה זמין.

 

במהלך עסקים רגיל זאת בעיה לשוח רכב לכל לקוח, אך בגלל המקרה המיוחד של אבין, נראה לי שישקלו זאת בחיוב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני בטוח שכשהכל בסדר הכל בסדר.

גם שאנחנו דיברנו איתם בטלפון הכל היה מצויין.

זה לא סותר את העובדה שהם הבטיחו רכב ולא קיימו, ורמת השרות והתגובה שלהם כשקרתה התקלה הייתה אפס.

 

הוא דיבר עם המנהל ציינתי את התגובות שלו. נשמע שיש לו אפס נכונות לעזור.

אולי הפלטפורמה כאן של האתר שכבר הוכיחה את עצמה בעבר תעזור להם להיות יצירתיים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מניסיון אישי עם סוכנות דאצ'יה -

תואמה ע"י בני נסיעת מבחן מספר ימים מראש,

נסיעת המבחן בוצע ללא הצטרפות נציג הסוכנות.

לאור שביעות רצון מהרכב במהלך נסיעת המבחן

וטיפול נציגי השרות נרכש הרכב - דאצ'יה דסטר בנזין.

לאחר למעלה מחצי שנה קיימת שביעות רצון מלאה מהרכב.

פורסם

דוד שלי ואנוכי הגענו לסוכנות ללא שום תיאום כדי "לראות" (בתכלס לקנות) סאנדרו. הסתובב קצת, עשה פרצוף סמי-רציני וקיבל מפתחות לסאנדרו לחצי שעה

 

לי נתנו סיבוב על דאסטר דיזל כדי שלא אשתעמם, סתם כי זרקתי באוויר שיום אחד אני מתכנן *אולי* להחליף את הג'ימני. סתם ככה

 

גם אנחנו הגענו מחדרה. פעם אחת כדי לראות ופעם שנייה כדי לקבל את הרכב

 

so far so good.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

האם זו התנהלות של סוכנות רכב שבאה למכור רכב ללקוח?

האם כשלקוח מתקשר יום לפני לא כדאי לידע אותו שהרכב יוצא להשבחה במוסך בב"ש/אשקלון או מה שזה לא יהיה ויש סיכוי שהוא לא יגיע?

כשאבא שלי דרש לדבר עם המנהל תגובתו הייתה, כוח עליון, קורה, לא בשליטתנו, הרכב תקוע עם פאנצ'ר.

אבא שלי רתח הסביר להם את כל מה שכתבתי למעלה, וכן אולי גם צעק אפשר להבין אחרי התנהלות כזאת, ואמר למנהל המכירות שהם לא רציניים, תגובת מנהל המכירות "התגובה שלך והצעקות שלך לא רציניות".

 

ממש עושה חשק לקנות ממכם רכב סוכנות דאצ'יה בפ"ת.

 

*ההדגשות לא במקור. אבל לפי התגובה כנראה שאבא שלך לא "אולי גם צעק", אלא צעק.

 

נוצר מצב לא נעים, אבל אף אחד בסוכנות לא ציפה שהרכב יתקע ולא יגיע, זאת לא אשמתם. בתור אדם בוגר אפשר לא רק ללכת עם הראש בקיר ולהתחיל להתלהם אלא להבין שזה המצב ואף אחד מהנוכחים בסוכנות לא גרם לפנצ'ר המדובר בזדון.

לדעתי, צודק המנהל שלא מוכן לטפל בלקוח מתלהם.

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)

תגובה לא מידתית של לקוח ישראלי טיפוסי.

טוב שלא ביקש גם רכב מתנה כפיצוי על זה שהוא עשה את המסע המפרך מהעיירה הנידחת חדרה.

עריכה אחרונה על ידי Nightstalker

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

אני ויליאם האבא של אופיר

מתאמת קבעה לי פגישה אתמול אחר הצהרים והדגשתי בפניה שאני בא לנסיעת מבחן

בסביבות השעה 10 לאחר החדשות מירושלים חשבתי לבטל את הפגישה שעניינה רכישת רכב אך במחשבה שנייה אמרתי שנגד טרור התשובה להמשיך לחיות כרגיל וגם חשבתי שאנשי דאציה בטח טרחו וארגנו לי רכב וכבדתי את הזמן והטירחה שלהם והגעתי

איש המכירות שנקבעה לי פגישה לא היה ומנהל המכירות נראה מופתע שהגעתי , הוא העמיד איש אחר וציין שאין הבדל ,

הרכב בסדר.. אבל אנשי המכירות לא מיקצועיים, טרחו שוב ושוב לדבר על התוספות שניתן לרכוש מעט מאוד מידע טכני מהותי וייחודי שניתן לשמוע כתוספת לכל מבחני הדרכים

בשעה 12.00 אמרו לי שרכב המוביל את רכב נסיעת המבחן תקוע באשקלון על "פנצר" והתעכב, הערכת זמן 13.30, התברר שיצא להתקנות בדרום, מידע שבודאי היה ידוע בבוקר שאין רכב בנמצא בהישג יד

שעה וחצי המתנתי יצאתי הסתובבתי חסר מעש בין המכונניות איש לא עדכן אותי ולא אמר דבר , כאשר פניתי למנהל המכירות שבעיקר היה עסוק בפטפוט עם עובדות ועובדים( כי מעט רוכשים מתעניינים שהו במקום) הוא "בדק" ואמר לי הוא לא המוביל של הרכב אפילו לא עזב את אשקלון ואין סיכוי שיגיע היום. מאוד כעסתי, חודש לקח לי לפנות יום להגיע לפגישה, לא היה לאנשים שם שום תובנה חדשה לספר לי על הרכב , הגעתי לנסיעת מבחן, בסך הכול במשך שעתיים היו 3 לקוחות במקום, כלומר זה לא מצב בו היה עומס מאות צבאו על הפתחים, הם ידעו בבוקר שאין רכב , ידעו בשעה 10 ולא ביטלו את הפגישה , התחושה שהם מוכרים ארגז עגבניות, אין חווית לקוח, השירות הגרוע של קראסו עבר ב DNA לחברת הבת, אותה תרבות ארגונית אותו יחס ללקוח אותה התנהלות

זה לא משנה איזה רכב מוכרים, שירות הוא חלק מערכי המותג, ושירות לא היה שם, לא שירות, לא תודעת לקוח, לא ניהול טוב לא ארגון וחבל כי הרכב שעמדתי לרכוש טוב ללא קשר לעלותו וחבל שכך מוכרים אותו וכך מתיחסים לקוח לזמן שלו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אולי הפלטפורמה כאן של האתר שכבר הוכיחה את עצמה בעבר תעזור להם להיות יצירתיים.

 

ומה בדיוק אתה ואביך מצפים שיקרה אחרי שפירסמתם כאן?

הנחה?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
בשבוע שעבר היה פה שרשור שדווקא שיבח את הסוכנות. אני הייתי מנסה לדבר עם המנהל ובודק אפשרות שנהג יבוא עם רכב ההדגמה לחדרה כשהרכב יהיה זמין.

 

במהלך עסקים רגיל זאת בעיה לשוח רכב לכל לקוח, אך בגלל המקרה המיוחד של אבין, נראה לי שישקלו זאת בחיוב.

 

דוד אני לא יודע אם התגובה שלך נכתבה בנימה עוקצנית אך ככה זה נראה. הנה zvit חשב על רעיון יצרתי, ולא בטוח שהוא אפילו סוכן מכירות או מנהל של סוכני מכירות.

יש גם דרך להתנהל, ולהתנסח, ולהחזיק לקוח 3 שעות באולם תצוגה מבלי לידע אותו שהרכב בכלל לא יגיע זה "קצת" חוצפה לדעתי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני לא חושב שהם מצפים להנחה אלא אולי לטלפון שיסביר שלא ככה הם מתנהגים לכולם והם כן רוצים לתת נסיעת מבחן ואולי גם שרכב ההדגמה יגיע אליהם במקום הם אליו.

אני דווקא מזדהה עם בנאדם שלוקח לו חודש לפנות יום פנוי, מתאם, מגיע, מחכה שעתיים ואף אחד לא אומר לו שרכב ההדגמה הלך לעשות את החלק הדרומי של שביל ישראל.

פאנצ׳ר יכול לקרות אבל צריך לעדכן את הלקוח כדי שיחליט בעצמו אם בא לו לחכות ולא להחליט בשבילו

פורסם

יש גם דרך להתנהל, ולהתנסח, ולהחזיק לקוח 3 שעות באולם תצוגה מבלי לידע אותו שהרכב בכלל לא יגיע זה "קצת" חוצפה לדעתי.

 

להחזיק?

איפה היה רשום משהו על אזיקים? או אולי קשרו אותו?

אמרו 13:30 , אבא שלך היה יכול בקלות ללכת ולחזור בשעה הזאת (אפילו להתקשר לשאול, אבל זה פשוט מדי).

שיגיעו אליך הביתה כי אבא שלך חיכה קצת?

אבל שניה, לקח חודש(!) לפנות יום (אז תיכננתם לבלות שם?) בשביל לקפוץ לסוכנות, איך הם אמורים לקבוע איתכם?

אגב, למה אבא שלך לא רשם כלום על העובדה שהוא צרח על עובדי האולם?

זה פרט שולי?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags


×
×
  • תוכן חדש...