Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות רעה בסוכנות דצ'יה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי שולח את אחד הצדיקים כאן במקום אבא שלך לסוכנות ומעביר אותו את אותו הדבר.

איש שירות אמיתי מנסה לעשות מכל לימון לימונדה ולא מתרגש מצעקות, אלא מנסה להבין מהיכן זה הגיע. לאבא אין משהו אישי נגד אף אחד מהסוכנים ואני בטוח שאם היו מתנהלים בצורה סבירה לא היה צועק.

מדובר ברכישת רכב שעולה עשרות אלפי ש״ח ואנשים מבטלים את הזמן של האבא, העובדה שהמתין והיה צריך להעסיק את עצמו וגם לא עודכן על העיכובים.

אין מה לנסות לחנך לקוחות וזה בטוח לא תפקידו של איש השירות.

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתור אחד שעובד מול לקוחות בטלפון (כשלדעתי זה אף קשה יותר כי בטלפון אנשים משוחררים יותר), וקיבל צעקות לא פעם ולא פעמיים מלקוחות, צריך להבין שגם לצד השני יש סיבה לכל דבר. לכן, אחרי מטר צעקות שאני סופג בד"כ (בגלל טיפול קודם לא ראוי רוב הפעמים), אני מקשיב ללקוח, מרגיע אותו ונותן לו טיפול כמו שהוא היה צריך לקבל מלכתחילה. לאחר מכן הטונים יורדים ומדברים כמו בני אדם. וזה מה שהיה צריך להיות גם כאן לטעמי מבחינת הסוכנים/מנהל האולם, ולא קרה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני הייתי שולח את אחד הצדיקים כאן במקום אבא שלך לסוכנות ומעביר אותו את אותו הדבר.

 

אני יליד 1983, לא הרמתי קולי לאף נותן שרות, אף פעם. גם כשקיבלתי רכב חדש, עם פנסים סדוקים. אז בבקשה, אם בן אדם לא יודע לשלוט על אצמו, בעולם מודרני יש גופים, שתפקידם לגרום לו להתנהג כמקובל אצל בני אדם. זו דעתי.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם

אני אומנם לא מצדיק את הצעקות, אבל מבין את פותח השרשור. הוא פינה יום (זה לא פשוט לאדם עסוק), לקח יום חופש (זה עולה הרבה כסף), נסע במיוחד לסוכנות (זה עולה דלק וזמן) אחרי שתיאם נסיעות מבחן.

הבן אדם השקיע המון ובסוכנות מזלזלים בו, זה עוגמת נפש. הבן אדם בא לסוכנות, המתין שם 3 שעות, לא היה לו לאן ללכת ולחזור.

 

לבוא למקום עם ציפיות לקבל שירות נורמאלי והציפיות האלו מתנפצות אחרי שגררו אותו 3 שעות. אתם יודעים מה זה להמתין 3 שעות? זמן זה כסף.

לבן אדם בזבזו הרבה זמן וכסף.

 

זה לא הדרך לתת שירות.

 

הבעיה שבארץ תודעת שירות נמוכה מאוד בהרבה מקומות, האופן שבאותה סוכנות טיפלו בלקוח לא מחמיא לתודעת השירות שלהם.

 

יחד עם זאת, התקלות קורות לפעמים. מקום עם תודעת שירות גבוהה יודע לפצות את הלקוח במקרה כזה. זה היה מעשה נכון לשלוח רכב עם נהג כדי שאבא של פותח השרשור יוכל לעשות נסיעת מבחן במועד אחר ובמקרה שאחרי זה ירצה לקנות את הרכב, לתת פיצוי נוסף בצורת התקנת אויזרים כלשהם בחינם - למשל חיישניי רוורס.

מקום בעל תודעת שירות גבוהה יודע לטפל בתקלות ולפצות את הלקוח בהתאם, זה ההבדל בין מקום עם תודעת שירות אמיתית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בהנחה והמקרה סופר בדיוק כפי שהתרחש אז הביקורת על האולם יותר ממוצדקת.

הניסיון שלי דווקא הפוך לגמרי ויצאנו ממש ממש מרוצים מהסוכנות ומחכים לקבל את הרכב מתישהו בשבוע הבא. אם תרצה את המספר של הסוכן שטיפל בנו אשמח לתת לך בפרטי, קוראים לו אלכסיי והוא ידע לתת גם פרטים טכניים וענה על כל השאלות ששאלנו (ואבא שאל הרבה) וכל זאת תוך כדי מתן תחושה שבאמת אכפת לו.

מקוווה שבסוף יהיה בסדר אבל אם לא יחזרו אלייך, יש מתחרות לא רעות בכלל נוספות בשוק.

פורסם

אני לא חושב שיש פה אחד שחושב שהסוכנות נהגה כשורה. שוב - רוב הסיכויים שניתן היה לברר, בהשקעה סבירה של 10 דקות של טלפונים, שהרכב תקוע. אם הוא היה קבוע לכל טיפול שהוא ועבר תקלה בדרך, הרי 90% שלסניף הוא לא יגיע. לוקחים את הלקוח, מכינים לו קפה, מסבירים לו, מתנצלים ויוצאים מלכים במקום לצאת אהבלים כפי שהם יצאו. רכב זול זה לא תירוץ לשירות זול. הבעיה היא לא עם זה, אלא עם הצעקות - כשאתה צועק על מישהו שיכול לעזור לך, זה אולי (בטוח) לא מנומס ולא יפה, אבל יכול לשדר אסרטיביות ולסייע לך במו"מ עתידי. כשאתה צועק על מישהו שלא יכול לסייע לך, אתה סתם מזיז אוויר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
קוראים לו אלכסיי והוא ידע לתת גם פרטים טכניים וענה על כל השאלות ששאלנו (ואבא שאל הרבה) וכל זאת תוך כדי מתן תחושה שבאמת אכפת לו.

+1 זה

 

אלכסיי הרבה (הרבה) יותר נחמד ממנהל האולם, שלא ברור לי איך הגיע למעמד הזה, אבל זה סיפור לשרשור אחר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אני יליד 1983, לא הרמתי קולי לאף נותן שרות, אף פעם. גם כשקיבלתי רכב חדש, עם פנסים סדוקים. אז בבקשה, אם בן אדם לא יודע לשלוט על אצמו, בעולם מודרני יש גופים, שתפקידם לגרום לו להתנהג כמקובל אצל בני אדם. זו דעתי.

 

מכבד את דעתך ומצדיע לך על שלוות הנפש וחושב שאנשים מזן כזה צריכים להגיש מועמדות להחלפת האפיפיור.

כשלקוח צועק הוא בד״כ משדר מצוקה שברוב המקרים יכולה להיפתר בנועם ובקלות. אני בטוח במיליון אחוז שאם מנהל האולם היה לוקח את האב לשיחה, מתנצל על אי הנעימות, אובדן הזמן ומתאם נסיעת מבחן בבית הלקוח (כמו שהרכב הגיע דרומה הוא יכול להגיע לחדרה) הוא היה נותן לאבא תחושה שהוא חשוב ומרוויח בסבירות גבוהה לקוח ממליץ. מה החליטו לעשות? למרוח, להתעלם וכשהיו צעקות, גם להתעמת.

ההשלמה עם שירות לקוי היא אחת הסיבות העקריות לרמת השירות הירודה בארץ. במדינות אחרות האב היה מקבל עד עכשיו שיחות ומכתבי התנצלות.

פורסם

בהנחה שהסיפור אכן כמו שסופר, זו פשוט התנהגות לא מקצועית של אנשי המכירות ןמהל אולם התצוגה. צריך לדעת לכבד לקוח וגם לדעת לנהל את המשבר גם עם הלקוח מעט מתרגז. אין ספק שבארץ תודעת השירות בחלק מהמקומות עדיין לוקה בחסר. בכל מקרה, לדעתי, מישהוא בחלונות הגבוהים בקרסו צריך לתת את הדעת על המקרה וליצור קשר בהקדם עם הלקוח על מנת ליישר את ההדורים.

פורסם

בן אדם הפסיד יום עבודה בגלל זילזול ושרות גרוע וכולם באים אליו בטענות שהוא העיז להתרגז. מה הוא היה אמור לעשות, לנחם את נציג השרות שזה קורה ולא נורא? זה לא צריך לקרות ולא מכובד לזלזל בזמן של אחרים בטח לא של לקוחות שבאים במיוחד אחרי שנקבע להם תור. אז בשביל מה קובעים ומתאמים?

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

אני אנסה לסדר כאן "ציר זמן"

הדגשתי בפניה שאני בא לנסיעת מבחן בסביבות השעה 10

לאחר החדשות מירושלים חשבתי לבטל את הפגישה

- הפיגוע הראשון התרחש בשעה 10:15 ואם רק אז התחילו המחשבות אולי לבטל, איך אומרים, 10 כבר לא יהיה היום.

בשעה 12.00 אמרו לי שרכב המוביל את רכב נסיעת המבחן תקוע באשקלון על "פנצר" והתעכב, הערכת זמן 13.30

12 זאת כנראה השעה שבה נגמר ה"דיון המקדים" לנסיעת מבחן מול הנציגים ואז בסוכנות קיבלו את המידע על הפנצ'ר.

כאשר פניתי למנהל המכירות שבעיקר היה עסוק בפטפוט עם עובדות ועובדים( כי מעט רוכשים מתעניינים שהו במקום) הוא "בדק" ואמר לי הוא לא המוביל של הרכב אפילו לא עזב את אשקלון ואין סיכוי שיגיע היום.

 

מאיפה הזלזול הזה שהמילה "בדק" במרחאות? הוא לא באמת התקשר? הוא המציא את הפנצ'ר בכלל וסתם רצה לייבש לקוח בסוכנות?

הרי זה לא הגיוני. אף אדם שפוי לא ימציא הערכת זמן וייבש לקוח בסביבה סתם ככה, זה המידע שהיה לו ואותו הוא מסר ללקוח.

 

למה לא ביטלו את הפגישה? אולי עפ"י הלו"ז המקורי הרכב היה אמור לחזור לסוכנות בזמן, אולי מתאמת הפגישות טעתה.

תקלות קורות, המצב בהחלט לא נעים, הסוכנות נכלאה למצב שבין לקוח למוביל.

יחד עם זאת, אין סיבה לפרוק את התסכולים והעצבים על מישהו שלא אשם בזה.

 

גילוי נאות: לא מכירה אף אחד שעובד בקרסו והקשר היחיד שהיה לי עם היבואן הזה היה בסוכנות רנו וטרייד אין שבצומת וולקן (שהיו בסדר גמור), לא כל מי שרואה דברים עם קצת הגיון עושה את זה מאינטרס כלשהו.

לנה, שהצליחה להתאפק ולהמתין בסבלנות לנסיעת מבחן.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
כולם באים אליו בטענות שהוא העיז להתרגז.

 

אף אחד לא בא אליו בטענות שהוא העז להתרגז, שיתרגז כמה שבא לו, אין בעיה. יעצור כבודו בחנות למוצרי ספורט בדרך הביתה ויקנה שק אגרוף, ויפרוק את זעמו עליו. שום בעיה.

הבעיה מתחילה כשבנאדם מחליט להרים את הקול, לצעוק, על אנשים אחרים.

מבחינתי אין הבדל בין אלימות פיזית לאלימות מילולית, שום הבדל, מי שמתחיל באחד יגיע גם לשני בבוא הזמן. ומכאן כל הטענות נגדו.

 

מה הוא היה אמור לעשות

בדיוק מה שעשה עכשיו למעט ההתלהמות המיותרת שלא תרמה בשום דבר לאף אחד.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
אני אנסה לסדר כאן "ציר זמן"

- הפיגוע הראשון התרחש בשעה 10:15 ואם רק אז התחילו המחשבות אולי לבטל, איך אומרים, 10 כבר לא יהיה היום.

 

12 זאת כנראה השעה שבה נגמר ה"דיון המקדים" לנסיעת מבחן מול הנציגים ואז בסוכנות קיבלו את המידע על הפנצ'ר.

 

 

מאיפה הזלזול הזה שהמילה "בדק" במרחאות? הוא לא באמת התקשר? הוא המציא את הפנצ'ר בכלל וסתם רצה לייבש לקוח בסוכנות?

הרי זה לא הגיוני. אף אדם שפוי לא ימציא הערכת זמן וייבש לקוח בסביבה סתם ככה, זה המידע שהיה לו ואותו הוא מסר ללקוח.

 

למה לא ביטלו את הפגישה? אולי עפ"י הלו"ז המקורי הרכב היה אמור לחזור לסוכנות בזמן, אולי מתאמת הפגישות טעתה.

תקלות קורות, המצב בהחלט לא נעים, הסוכנות נכלאה למצב שבין לקוח למוביל.

יחד עם זאת, אין סיבה לפרוק את התסכולים והעצבים על מישהו שלא אשם בזה.

 

גילוי נאות: לא מכירה אף אחד שעובד בקרסו והקשר היחיד שהיה לי עם היבואן הזה היה בסוכנות רנו וטרייד אין שבצומת וולקן (שהיו בסדר גמור), לא כל מי שרואה דברים עם קצת הגיון עושה את זה מאינטרס כלשהו.

לנה, שהצליחה להתאפק ולהמתין בסבלנות לנסיעת מבחן.

 

תגידי לי לפני שאת מתלהמת ככה וכותבת שטויות טרחת בכלל להבין מה קרה?

את מתקטננת על כך שהפיגוע התרחש ב10:15 ואבא שלי רשם 10? נפלת על השכל? מה הוא מוקד 100 של המשטרה?

אין שום זלזול במילה בדק. הוא פשוט לא בדק!

הנה בבקשי תנסי לקרוא שוב מה קרה:



"בשעה 12.00 אמרו לי שרכב המוביל את רכב נסיעת המבחן תקוע באשקלון על "פנצר" והתעכב, הערכת זמן 13.30, התברר שיצא להתקנות בדרום, מידע שבודאי היה ידוע בבוקר שאין רכב בנמצא בהישג יד

שעה וחצי המתנתי יצאתי הסתובבתי חסר מעש בין המכונניות איש לא עדכן אותי ולא אמר דבר , כאשר פניתי למנהל המכירות שבעיקר היה עסוק בפטפוט עם עובדות ועובדים( כי מעט רוכשים מתעניינים שהו במקום) הוא "בדק" ואמר לי הוא לא המוביל של הרכב אפילו לא עזב את אשקלון ואין סיכוי שיגיע היום."

 

"

אמרתי להם שאני מוכן להמתין ככל שידרש לרכב , כי אני לא יכול להגיע שוב, והמסרים היו "הרכב בתנועה לעבר היעד" אבל כאשר אתה רוצה תשובות מוחלטות פתאום מתקשרים ומתברר שהרכב אפילו לא יצא לדרך "

אם לא הבנת זה גדול ממני באמת. תנסי להתייעץ עם עוד מישהו.

 

NIN מה שאתה עושה כאן זו אלימות מילולית. מה שאבא שלי עשה זו ממש לא אלימות מילולית.

אתה מוזמן לקרוא איך משרד החינוך מגדיר אלימות מילולית:

"אלימות מילולית היא פגיעה באחרים באמצעות דיבור פוגע ומעליב, כלומר- אדם המשתמש במילים כדי לפגוע, להעליב, להפחיד, לקלל וללגלג. אלימות מילולית היא גם איומים וסחיטה, כלומר – הפחדה, הכרזה על כוונה להעניש מישהו או לפגוע בו, במיוחד אם הוא לא יעשה את מה שמבקשים ממנו."

הנה גם אתר אחר.

מעבר לזה אין לי מה לגיד לך. אני מכבד את הפורום, ואת מה שאני חושב עליך ועל דבריך אשמור לעצמי.

 

הנציגת שרות לא חזרה לאבא שלי.

מה שכן נציג מכירות מהאולם התקשר והתנצל. הוא נתן לו את המס האישי שלו ואמר לו שאם הוא רוצה להגיע להתקשר אליו בערב לפני כדי לוודא שיש רכב מבחן. לדבריו הנציגות בטלפון לא באמת יודעות מה קורה באולם. אם ככה בשביל מה יש נציגות בטלפון? ולמה לא לבדוק יום לפני מה הנציגות שרות "שאין להם מושג" קבעו לנו למחר כדי שלא יהיו הפתעות לא נעימות?

כמובן שמנהל האולם לא התקשר להתנצל זה לא לרמה שלו כנראה. בדיוק כמו שלבדוק איפה נמצא הרכב שהכרזת שהוא בתנועה והבטחת שיגיע בשעה X זה לא לרמה שלו. אז מה אם קבעו ללקוח נסיעת מבחן. אז מה אם הוא מתייבש באולם. יגיע רכב היום לא יגיע רכב היום הוא לא המוביל אז מה זה עניין שלו בכלל? שהתייבש הלקוח מקסימום נשלח אותו חזרה הביתה.

בדיוק כמו שלא צריך בסוף יום עבודה לבדוק מה הפגישות שנקבעו למחר. רק כדי לוודא שאין מצב שיגיע לקוח שנציגת שרות בטלפון "שאין לה מושג מה קורה באולם" שלחה אליי בטעות כשהרכב לא פה. עדיף להמשיך לשבת במשרד במזגן ולהתבטל.

את אבא שלי הם כבר מזמן לא מעניינים אין כאן שום עניין של אגו. אם יחליט לקנות את הרכב הוא יקנה אותו ואם לא לא.

 

נימאס לי גם לנהל כאן וויכוח עם חלק מהאנשים שמגמדים את כל עניין השרות של אולם התצוגה, ובוחרים להיצמד לכך שבסוף האין שרות/חווית שרות רעה שהלקוח קיבל הוא החליט להרים את הקול ולהביע את מורת רוחו.

זה העיקר כאן בשבילם. כמובן אפשר גם להתחיל להתקטנן על 10 דקות לפה או רבע שעה לשם, כי זה מה שיטיל פה דופי ביושרה של אבא שלי, ובנכונות הסיפור...

שכל אחד יקח מכאן מה שהוא רוצה. אני חדלתי מלהגיב אלה אם יהיה משהו ששווה לעדכן.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
תגידי לי לפני שאת מתלהמת ככה וכותבת שטויות טרחת בכלל להבין מה קרה?

את מתקטננת על כך שהפיגוע התרחש ב10:15 ואבא שלי רשם 10? נפלת על השכל? מה הוא מוקד 100 של המשטרה?

אין שום זלזול במילה בדק. הוא פשוט לא בדק!

הנה בבקשי תנסי לקרוא שוב מה קרה:



"בשעה 12.00 אמרו לי שרכב המוביל את רכב נסיעת המבחן תקוע באשקלון על "פנצר" והתעכב, הערכת זמן 13.30, התברר שיצא להתקנות בדרום, מידע שבודאי היה ידוע בבוקר שאין רכב בנמצא בהישג יד

שעה וחצי המתנתי יצאתי הסתובבתי חסר מעש בין המכונניות איש לא עדכן אותי ולא אמר דבר , כאשר פניתי למנהל המכירות שבעיקר היה עסוק בפטפוט עם עובדות ועובדים( כי מעט רוכשים מתעניינים שהו במקום) הוא "בדק" ואמר לי הוא לא המוביל של הרכב אפילו לא עזב את אשקלון ואין סיכוי שיגיע היום."

 

"

אמרתי להם שאני מוכן להמתין ככל שידרש לרכב , כי אני לא יכול להגיע שוב, והמסרים היו "הרכב בתנועה לעבר היעד" אבל כאשר אתה רוצה תשובות מוחלטות פתאום מתקשרים ומתברר שהרכב אפילו לא יצא לדרך "

אם לא הבנת זה גדול ממני באמת. תנסי להתייעץ עם עוד מישהו.

 

ראשית, אני דיברתי בצורה מכובדת ואבקש ממך להמשיך באותו הקו, ביטויים לגבי ה"שטויות" שלי או על מה אני נפלתי אינם במקום. לא כל מי שחושב בניגוד למה שנוח לך מתלהם.

ציירת פה תמונת מצב מטעה שבה אבא שלך התייבש 3 וחצי שעות בסוכנות! אבל אם בשעה 10:15 הוא עדיין התלבט אם להגיע כנראה שב10 הוא לא היה בפ"ת, אלא בכיוון של 11:30, למרות שקבע ב10. איפה המחוייבות שלו לשעה שהוא מתאם מול הסוכנות? רק הם חייבים לו?

או שאולי הוא באמת הגיע בשעה 10? אז איך קשור הפיגוע? תוספת דרמה לסיפור?

 

אומנם עברית אינה שפת האם שלי, אך אני יודעת לקרוא טוב מאוד והבנת הנקרא שלי בסדר גמור. הגבתי במדוייק לכל חלק מהציטוט שהחלט לצרף שוב. הנציג שיושב באולם התצוגה לא מתקשר באופן טלפתי עם המובילית וכשנאמר לו שהרכב יגיע ב13:30 זה מה שהוא מסר הלאה, מה רצית שהוא יגיד? אתה באמת חושב שמישהו היה ממציא לך שעה אקראית של הגעת המובילית סתם ככה כדי לייבש לקוח בסוכנות? למה? מה ההגיון? מה הרציונל מאחורי המעשה?

מי שאשם במצב זה אותו האדם (נהג מובילית\פקידה\מנהל מוסך או לא יודעת מי) מאשקלון שברגע שהוחלט שהמובילית לא תצא לא התקשר לסוכנות והודיע על כך באופן מיידי, כדי הם יידעו את אביך אשר מחכה ויחסכו לו זמן המתנה יקר לשווא.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)

את שוב ממשיכה...

מאיפה לך לדעת מאיפה אבא שלי הגיע? אולי הוא קבע את היום הזה במיוחד כך שזה יתאים לו עם עוד יעדים שנמצאים באזור?

המטרה העיקרית הייתה נסיעת מבחן אחרת לא היה לו מה לחפש בפתח תקווה, אבל אם הוא כבר באזור הוא קבע עוד כמה פגישות. הוא לא יצא מהבית בשעה הזאת.

אבא שלי התייבש בסוכנות, יש משפט שאומר "הוא לא מת, הרגו אותו הערבים". באמת משנה אם משכו אותו שעתיים או שלוש?

 

המרכאות באו להראות שלאורך כל הזמן שאבא שלי היה שם מנהל האולם לא חשב אולי ביוזמתו לבדוק מה קורה עם הרכב, ושהכל מתקדם כמתוכנן כי כבר נעשה עוול ללקוח. רק לאחר שעבר הזמן(שלהזכירך אם התנהלות נכונה בכלל היה נחסך ממנו)+חצי שעה/שעה/דקה/מה זה מנשה?, ואבא שלי דפק בדלת הוא החליט "לבדוק" איפה הרכב. המרכאות באו להראות שלא הייתה שום יוזמה, היה זלזול. אז הנה עזרתי לך גם עם הפרט הזה.

 

אם זה גם לא עזר בואי אני אנסה להסביר לך איך מתנהל איש שרות אמיתי. אומנם זו דוגמא מימי המלצרות שלי ויש מצב שמלצר הוא לא ברמה של מנהל אולם תצוגה. יש מצב גם שאני טועה, ולתת שרות כמו שאני רואה את זה היא טעות.

היו לי לא מעט מקרים ששולחנות בכלל לא שלי פנו אליי לעיתים עצבניים, ולעיתים פחות ואמרו לי שההזמנה שלהם לא הגיע.

מנקודת המבט שלך מה שהייתי אמור לעשות זה לבדוק מה קורה עם זה. לתת להם תשובה וללכת. הם כבר לא באחריותי אלה באחריות המטבח/מנהל משמרת(על אותו משקל של הגרר), או להגיד להם שיחפשו את המלצר שלהם(על אותו משקל של המוקדנית).

משום מה לא ראיתי את הדברים כך.

אני לא פעלתי כך. התנצלתי בין אם אני המלצר או לא ובין אם הם צעקו או לא(ולהזכירך בשלב הזה אף אחד לא צעק!). הלכתי לבדוק מה קורה עם ההזמנה שלהם, עידכנתי את מנהל המשמרת, חזרתי אליהם שוב והסברתי להם מה הייתה התקלה. לאחר מכן דאגתי בכל כמה דקות ללכת למטבח ולבדוק מה קורה עם ההזמנה שלהם ולעדכן אותם. גם מנהל המשמרת שלי משום מה דאג לבדוק מה קורה איתם וניגש אליהם, ולא עמד בצד ולא עשה כלום. דאגתי גם שאני או המלצר שלהם נוציא את ההזמנה לשולחן. דאגתי שיפצו אותם. כל זה שיש לי עוד המון על הראש במסעדה שעובדת ללא הפסקה(ממש לא המצב באותו היום בסוכנות), אבל היי זה אני יש מצב שאני סתם פראייר מטומטם, והייתי צריך לנהוג כמו מנהל האולם. לגלגל אחריות, ולעשות טובה שאני מרים טלפון לבדוק שהלקוח לא מחכה סתם.

בחלק מהמקומות הסברתי את ההקשר למקרה בסוכנות דאצ'יה. במקומות אחרים תבינו לבד.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...