Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות רעה בסוכנות דצ'יה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני רשמתי בתחילת דברי שמתישהו אבא שלי גם צעק, אפשר להבין לא?.

כנראה שהחברים שלך באולם התצוגה מספרים את הסיפור כמו שנראה להם.

אף אחד לא ידע אותו שהרכב לא יגיע עד שהוא הלך בעצמו למנהל האולם לשאול מה עם הרכב.

מעבר לזה מאיך שאתה מתנסח אני לא חושב שיש לי מה להמשיך לנהל איתך דו שיח כנראה שקורצת מאותו חומר של החברה בסוכנות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
להחזיק?

איפה היה רשום משהו על אזיקים? או אולי קשרו אותו?

אמרו 13:30 , אבא שלך היה יכול בקלות ללכת ולחזור בשעה הזאת (אפילו להתקשר לשאול, אבל זה פשוט מדי).

שיגיעו אליך הביתה כי אבא שלך חיכה קצת?

אבל שניה, לקח חודש(!) לפנות יום (אז תיכננתם לבלות שם?) בשביל לקפוץ לסוכנות, איך הם אמורים לקבוע איתכם?

אגב, למה אבא שלך לא רשם כלום על העובדה שהוא צרח על עובדי האולם?

זה פרט שולי?

לאן אתה רוצה שויליאם ילך ויחזור אחרי שעה?

מה כבר יש לעשות בפ"ת באיזור של הסוכנות?

ואם רואים שהולך להתעקב מעבר לשעה שהובטחה, למה אף אחד לא לוקח את ויליאם הצידה ומתנצל.

אז כן, אני חושב שכל אחד אחרי שהיה מגיע למקום בתיאום מראש ודוחים אותו בשעה וחצי, היה צועק.

אם תואמה נסיעת מבחן מראש, מה הרכב חיפש בכלל באשקלון באותו יום בבוקר? כבר יום קודם היה צריך להחזיר אותו מאשקלון שבכלל לא מובן למה הוא היה שם, כאשר המוסך המרכזי בפ"ת.

פורסם

אני לא מבין בכלל למה להגיע למצב הזה שצועקים על מישהו.

 

אבא לא צועק על הילד שלו, איזה זכות יש לך\לו\לכם לצעוק על אנשים אחרים?

 

לא נתנו לכם שירות טוב? סבבה, תעשה 180° ותלכו לקנות מהמתחרים שלהם, זו הדרך הכי טובה להביע חוסר שביעות רצון.

אני בתור נותן שירות ברגע שאתה מרים עלי קול שולח אותך לחפש מי ינענע אותך, בטח שלא נוקף אצבע כדי לנסות לעזור לך.

 

טפו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אז כדאי שתעשה או-או-או. נתינת שירות היא לא ספיגת חרא.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

איזה שירות נתנו פה בכלל? הצעקות היו על אי נתינת שירות.

 

על פניו אכן שירות מזעזע. קצת כמו רמי לוי או הוט מובייל של המכוניות. בסופו של דבר שמוכרים רכב כ"כ זול כנראה שגם החומר האנושי שנבחר לשווק את המוצר בהתאם. קח את אבא שלך ולכו לסוכנות אחרת.

עריכה אחרונה על ידי Mjko
פורסם

אז אחרי שצעק הוא מצפה שיתנו? שילך ויקנה אצל המתחרים. את הצעקות שלו ישכחו אחרי שתי דקות, אבל טבלאות המכירות מדברות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כנראה שקורצתי מאותו החומר.

גם מעניין, בשירשור אחד אני עובד של דלק מוטורס, בשירשור הזה של קרסו (או מי שמייבא את דאצ'יה)

ובתכלס אני פשוט בן אדם שלא חושב שצריך לצעוק על אנשים, במיוחד לא על נותני שירות.

נשמע אם כבר שלא באמת נקבעה נסיעת מבחן, אז אולי זאת טעות של המוקדנית, אבל בוא נצעק על עובדי האולם.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

מקסימום ישלחו לו קצת שוקולד הביתה שיירגע.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אם ככה אתה נותן שירות כמו שאני תנשמת.

סליחה? נותן שירות צריך לספוג צעקות מלקוח? גם אם הנציג באופן אישי טעה והוא אשם בטעות, זה לא נותן ללקוח זכות לצעוק עליו.

 

בשום צורה, בשום אופן, בשום מצב.

 

אני בתחום שירות הלקוחות כ-4 שנים במצטבר אצל מעסיקים שונים, צעקו עליי פעם-פעמיים, ואין דבר כזה שלקוח שצועק ממשיך לקבל שירות.

הלקוח לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, גם אם הוא שה תמים, זה לא נותן לו את הזכות לצעוק על העובד.

 

חוצפה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

בתור מישהו שעבד הרבה זמן בתור נותן שירות(מלצר) ספגתי גם חרא.

שלקוח צועק כנראה שיש סיבה. כנראה שהוא לא קם בבוקר והחליט להופיע ולצעוק.

נותן שרות טוב יברר מה הסיבה וינסה לפתור את הבעיה.

נותן שרות רע התעלם כי זה הכי קל.

התקלות שלהם ושרות הגרוע קרו הרבה לפני הצעקות. ככה שבכל מקרה האשמה היא לא כאן.

דוד התגובות שלך פשוט גועליות. אם זה נסיון העקיצה הראשון, ואם זה הדיווח הלא מדויק מהמקורות שלך בסוכנות.

מה אתה רוצה שאני אחשוב? שאתה פו הדוב?

 

RK אף פעם לא היית מתוסכל? אף פעם לא הוצאת את זה החוצה? הצעקות נבעו נטו מתסכול. תסכול על בזבוז זמן ושרות גרוע.

את מי זה מעניין שהטעות הייתה אצל המוקדנית? יש דרך להתנהל ויש דרך להודיע.

כמו ש TRONCHO אמר יכלו לעשות דברים אחרת, ויכלו גם לפתור את הסוגיה כי יש פתרון שדורש קצת מאמץ.

במקום זה יבשו אותו, ואם הוא לא היה הולך לברר מה קורה עם הרכב אף אחד בכלל לא היה טורח להגיד לו שהוא לא יגיע. כאילו חיכו שהוא התייאש והתאדה משם כי יותר נוח להסביר לאוויר שאין רכב מאשר ללקוח שנסע וטרח.

כשאבא שלי יחזור אני אגיד לו לכתוב בדיוק איך הנציגים ומנהל הסוכנות הגיבו לו כאשר שאל איפה הרכב. שאל בנימוס יש לציין. אחרי זה תגידו לי אם לא הייתם מתעצבנים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
RK אף פעם לא היית מתוסכל? אף פעם לא הוצאת את זה החוצה? הצעקות נבעו נטו מתסכול. תסכול על בזבוז זמן ושרות גרוע.

 

יש לך חברים? תלך הביתה ותצעק עליהם. באיזו זכות בדיוק אתה מוציא את התסכול שלך על מישהו שלא חייב לך מאומה? ועוד מצפה ממנו שיקבל את זה וינסה לעזור לך אחר כך? סליחה?

 

יש דרך להתנהל ויש דרך להודיע.

כמו ש TRONCHO אמר יכלו לעשות דברים אחרת, ויכלו גם לפתור את הסוגיה כי יש פתרון שדורש קצת מאמץ.

אז כשזה נוגע אליהם יכלו לעשות דברים אחרת, יש דרך ארץ, כזה נוגע אליך? מותר לך להתנהג כמו אחרון הבבונים למה? כי אתה הלקוח? כי אתה "משלם את המשכורת" של מי שעומד מולך?

 

בטח גם טרחת להגיד להם שעוד ישמעו ממך

 

גועל נפש

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

א. אתה לא יודע לקרוא. הטונים הגבוהים הגיעו רק בסוף שהגיעו מים עד נפש. אין להם שום קשר לשרות הגרוע שהוא קיבל, ולעובדה שייבשו אותו שם.

ב. אתה חצוף. אל תתיימר לנתח את אבא שלי, איזה אדם הוא ומי הוא בלי להכיר אותו. את התסביך והבעיות שאתה חווה בעבודה אל תשליך עלינו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

פרקש - הייתי מתוסכל. גם עצבני. אני בכלל בן אדם עצבני מטבעי, ויודע לצעוק יופי. אלא מה, מאז שהפכתי לעצמאי סף ההגעה לצעקות שלי עלה משמעותית. פשוט מתחילים להבין שלא כל אחד חייב לך, ולא כל צעקה תביא לתוצאה. להוצאת תסכול אני יכול להציע אלכוהול, סקס, וגם פתרונות חוקיים פחות כמו נהיגה ספורטיבית או סמים קלים. לצעוק צריך במקרה שבו הצעקות יביאו לתוצאה. זה פשוט לא אחד המקרים האלה - האנשים עליהם אבא שלך צעק לא היו פונקציה בשרשרת ההחלטות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

שמת לב שכולם בשרשור הזה טועים ואתה צודק, כולם לא מבינים ואתה כן, כן?

 

אתם משליכים את התסביכים והבעיות שלכם על נותני שירות אקראיים ובסוף עוד אני חצוף (והם אשמים)

 

וואלה יופי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...