Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: מאזדה 2 החדשה - הצליח להם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצליח להם עם המאזדה 2 החדשה. לאחר שנים רבות מידי של המתנה הגיע אלינו הדור השני של ה-2 ונראה שהוא יעשה קצת כאבי ראש ללא מעט מותגים מובילים.

ל-2 החדשה תא נוסעים איכותי, רשימת אבזור נדיבה שכוללת פריטי אבזור שנלקחו מקטגוריות גבוהות יותר והתנהגות כביש מהנה. וכן, יש גם כמה חסרונות.

 

מאזדה 2 החדשה - מבחן דרך

%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-2-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-01.JPG

 

%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-2-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-02.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אותי המזדה לא הרשימה,אני ואבא שלי היינו בסוכנות,מסתכלים על הגירסאות הפשוטות יותר והיא ניראית מהצד ומאחור מאוד דומה למזדה 2 היוצאת,רק בדגם המאובזר והיקר הפנסים מקדימה מצליחים לתת רושם טוב יותר.

שמתי לב שיש הבדל בנוחות המושבים בין הפיור לבן ולבין הגירסאות הפשוטות יותר,ואכן מאחור היא צפופה.

כך שאם לקחת את המזדה זה בגירסה המאובזרת,אבל מצד שני הפער המחירים בינה לפיגו שפחות מאובזרת עומד על 17 אלף בערך וזה המון!

סליחה אבל אותי המזדה לא הרשימה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על הסיקור.

חוסר הנוחות שצוין קצת מפחיד מקריאה במבחן. נדמה שהמאזדה לא נוחה באופן מורגש וזה חסרון עצום, כי נוחות חשובה לחלק ניכר מהנהגים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לא יצא לי לנסוע על המזדה אבל על הפיגו כן,לפי המבחנים אפשר לראות הנוחות הנסיעה בפיגו עדיפה,אבל המושבים בפיגו משמעותית נוחים יותר לדעתי בטח אם מדובר על הגירסאות הפשוטות יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האמת שחיכיתי הרבה לראות אותה מאז התמונות הראשונות.

 

ואז אחד השכנים רכש אחד בצבע כחול מטאלי יפה - אכזבה.

 

עשיתי כמה סיבובים סביב הרכב כי הייתי בטוח שזאת ה-2 הישנה שהחליפו לה את הפנסים מאחורה ואת הגריל מקדימה באיזה שיפורי אפטר מרקט לא מחמיאים.

היא באמת נראית יותר כמו מתיחת פנים של ה-2 היוצאת מאשר דגם כל חדש. לא עומדת בקו היפה שמזדה מובילים לאחרונה.

פורסם

בדומה למאזדה2 הישנה לדעתי מדובר על רכב שיהיה נחמד לקנות בפורמט יד1 0קמ בהנחה של כמה עשרות אלפי שקלים, בטח שלא ב115 אלף (למרות שאת הגרסה הכי יקרה גם ככה לא ימכרו בצורה הזאת)

 

השתגעו קצת עם התמחור, קצת הרבה.

 

בגללי, להוציא כזה סכום על סופרמיני נראה לי קצת תמוהה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לפי הסטטיסטיקה שפורסמה פה נמסרו עד כה 806 יחידות מהמאזדה החדשה מחודש יוני 2015 (כולל הדמיו, 153 יחידות). כלומר קצב מסירות של 200~ בחודש. זה לעומת הדגם הקודם של ה-2 שהספיקו למכור ממנו השנה 2249 יחידות ב-6 חודשים. למרות שסביר להניח שהרבה מהם נמכרו בהנחה משמעותית לליסינג/השכרה.

 

כלומר קצב המכירות לא רע בכלל גם ביחס למתחרות שמוזכרות בכתבה, שלהן יש גם דגמים ידניים שנכללים במספר המסירות ואילו ל-2 אין דגם ידני. הזמן יגיד אם זו רק התלהבות ראשונית או שה-2 תשמור על קצב של 150-200 מכירות בחודש.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

יצא לי לנהוג על ה2 החדשה, נסיעה קצרצרה של 10 דקות, עם חלק מהדברים אני מסכים ועם חלק לא.

 

התיבה לא זכורה לי כבועטת, ונסעתי בתוך איזור תעשייה שכלל שימוש תדיר בתיבה.

גם הנוחות לא זכורה לי כבעייתית, שוב, בתוך אזור תעשייה עם כבישים שעברו ניתוח פלסטי לא מוצלח.

המנוע באמת הרגיש טוב ונמרץ, לא היה מחסור בכוח.

 

דווקא איכות ההרכבה בפנים, בחלק מהמקומות, זכורה לי כממש לא משהו. למשל, הפלסטיק בין הנהג לנוסע שמחזיק את בלם היד, הג'ויסטיק ומתקן הכוסות, פשוט רועד. ונראה שהוא לא ממש מחובר למקומו, כאילו התקמצנו על עוד 2 ברגים כדי שלא יזוז.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
בדומה למאזדה2 הישנה לדעתי מדובר על רכב שיהיה נחמד לקנות בפורמט יד1 0קמ בהנחה של כמה עשרות אלפי שקלים, בטח שלא ב115 אלף (למרות שאת הגרסה הכי יקרה גם ככה לא ימכרו בצורה הזאת)

 

השתגעו קצת עם התמחור, קצת הרבה.

 

בגללי, להוציא כזה סכום על סופרמיני נראה לי קצת תמוהה.

מסכים איתך חלקית. לגבי מזדה 2 לגמרי.

בפחות מ 115 אלף אפשר לקנות הונדה ג'אז החדשה או את ניסאן נוט מהדגם החדש. שניהם תחליף לא רע למשפחתית קטנה בזכות מרחב פנים ( כולל המושב האחורי , בניגוד למזדה 2 ), בגאז' בגודל נורמאלי. גם צריכת דלק כנראה עדיפה. גם אני לא מבין את ההיגיון ברכישת מזדה 2 במחיר שהצמידו לה. אבל לפעמים יש היגיון לשלם על סופר מיני מחיר קצת גבוה. ג'אז אחת הדוגמאות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ספציפית הג'אז תחזיר את ההשקעה במכירה, זה רכב עם מחירון מנותק מהמציאות (לטוב ולרע)

 

לקנות כל סופרמיני אחרת במחיר שיש תת-משפחתיות, משפחתיות ב0קמ-יד1, ג'יפונים עם הנעה כפולה אפילו.. זה נראה לי על גבול ההזוי

 

כמובן אני לא מדבר על סופרמיניז עם ערך מוסף כמו OPC או GTI, אלא רכבים רגילים לחלוטין כמו מאזדה2 PURE CRAZY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מסכים איתך חלקית. לגבי מזדה 2 לגמרי.

בפחות מ 115 אלף אפשר לקנות הונדה ג'אז החדשה או את ניסאן נוט מהדגם החדש. שניהם תחליף לא רע למשפחתית קטנה בזכות מרחב פנים ( כולל המושב האחורי , בניגוד למזדה 2 ), בגאז' בגודל נורמאלי. גם צריכת דלק כנראה עדיפה. גם אני לא מבין את ההיגיון ברכישת מזדה 2 במחיר שהצמידו לה. אבל לפעמים יש היגיון לשלם על סופר מיני מחיר קצת גבוה. ג'אז אחת הדוגמאות.

זה תלוי מה כול אחד רוצה,המזדה מציעה איבזור שלא מקובל בקטגוריה,מצד שני הגאז שימושית יותר ומרווחת הרבה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא כל מי שרוכש סופר מיני עושה זאת כפשרה במקום רכב משפחתי. יש גם אנשים שמעידיפים רכב קטן ומאובזר. אם הפרמטר היחיד בבחירת רכב היה מרווח לשקל כנראה שלא היו נמכרים רכבים כמו מיני או אאודי A1 שעולים יותר ממשפחתית ממוצעת.

 

לגבי התחרות ברכבים כמו פאביה ופג'ו, אני חושבת שהן פונות לקהל יעד שונה.

מי שלא "מפחד" מטכנולוגיה חדשה כנראה יבחר במתחרה גודשת די מהר, למרות שכנראה תהיה פחות מאובזרת\איכותית. אך עדיין יש אנשים שמחפשים את המנועים והגירים הישנים והפשוטים, שם המאזדה מתחרה ביאריס, סוויפט, ריו וI20 של יודנאי. בכל המקרים האלה גם הגרסא הבינונית של המאזדה (דיינמיק, שמתומחרת ב106 אלף ש"ח, שלא ראיתי התייחסות אליה במחבן) מספקת תמורה נהדרת למחיר.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

המיני והאודי, כמו גם ה500 בשלב מסויים והסמארט מציגות איזו ״הילה״ של - יש לי כסף ליותר. אני בוחר בזה. סוג של הרגשת ״פרימיום״ ברכבים קטנים.

 

המזדה 2 בעלת סמל לא נכון בשביל זה.


×
×
  • תוכן חדש...