Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: מאזדה 2 החדשה - הצליח להם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא חייבים לנהוג על רכב כדי לחוות דעה, אבל כדי לחוות דעה על הנאה והתנהגות של רכב חייבים לנהוג בו.

היית ממליץ למישהו על מנה במסעדה אחת כי טעמת מנה דומה במסעדה אחרת?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהגתי על הגרסא המאובזרת ביותר, שמגיעה בתשלום של 115K .

חוויה! אין לי מילים אחרות לתאר.

רמת האבזור גבוהה מאוד, העיצוב הפנימי מאוד מרשים והרכב מגיב טוב מאוד.

יותר מזה לא יצא לי לבחון מאחר וזה היה סיבוב די קצר.

שורה תחתונה מאזדה שיחקו אותה עם 2.

פורסם
לא חייבים לנהוג על רכב כדי לחוות דעה, אבל כדי לחוות דעה על הנאה והתנהגות של רכב חייבים לנהוג בו.

היית ממליץ למישהו על מנה במסעדה אחת כי טעמת מנה דומה במסעדה אחרת?

 

כשכתבתי שה-208 מהנה יותר מהדור הקודם, הסתמכתי על תמימות דעים שיש ביחס לטענה הזו בכל הביקורות בהן נתקלתי. על כל פנים, מסכים איתך ומקבל את הביקורת.

:idea:
פורסם (נערך)
כל אחד מוצא את השונה והדומה היכן שנוח לו. בהיבט כזה או אחר ייתכנו שנויים, אבל מעבר דורי - לרוב - לא טומן בחובו "הפיכת עור" כללית.

 

האוריינטציה של ה-2 עדיין מכווננת, כמו הדור הקודם, לטובת אופי תוסס, תזזיתי ו"צעיר" על חשבון עידון, נוחות ויכולת שיוט. הצרפתייה היא ההיפך מכך. הפער באופי גדול דיו מכדי שמעבר דורי יוכל ליצור כאן מהפך.

 

לגבי מי שהציע לי לשתוק, אני מציע לו לא לחלק עצות. אם רק מי שנהג יכול היה לחוות דעה, היה אפשר להפוך את הפורום לקבוצת וואטסאפ. מה גם שיש כאלו שעדיפה חוות דעתם כנוסעים על פני חוות דעתם של אחרים כנהגים, והמבין יבין.

אף אחד לא אמר לך לשתוק. אמרו לך לא לכתוב על יכולות ניהוג אם לא נהגת, אז אתה מציע לא לחלק עצות עם מתן עצה משל עצמך? איך זה מסתדר? האם אתה יותר טוב ממני? האם אתה יותר טוב ממישהו פה? מי שמך כיועץ הראשי והמוסמך לתת אישורים ליועצים?

 

מה זה מעבר דורי? איך אתה קובע מתי עוברים דור ומתי לא? לדוגמא, הפיאט פונטו הנוכחית. היצרן קורא לה Mk5, לצורך העניין הדור החמישי, אך בפועל היא מתיחת פנים מינורית עד לא קיימת לאיבו.

אז במאזדה קוראים לזה "דור" אבל פקלוסטר מקארספורום החליט שזה לא "דור". אנא להודיע ליפנים.

אז לגבי ה2, לא יודע מה איתך, אבל כשבדגם של רכב מחליפים את יחידת ההנעה, תיבת ההילוכים, עיצוב חיצוני, עיצוב פנימי, אבזור ובטח עוד מליון דברים אחרים, אני חושב שזה "מעבר דורי".

או שבגלל שלא הסמכת אותי לתת עצות אז אני גם לא מוסמך להחליט על מעברי דור? או שזה בכלל קשור לאלה "שמבינים"?

 

ומה זה המבין יבין? אני מצטער שאינני נמנה על חבורת "המבינים" אך אשמח להסבר איך אדם שלא נהג ברכב יכול לתת ביקורת על יכולות הניהוג.

לא משנה כמה בן אדם "מבין", אם הוא לא נהג ברכב, הוא לא יכול לתת חוות דעתו על דברים שקשורים לניהוג.

נוסע ברכב יכול לתת את חוות דעתו בתור נוסע - נוחות במושב הנוסע, נוחות במושב האחורי, אבזור קיים לנוסע, אור בסוכך השמש, בידוד רעשים וכו'.

 

כאשר אתה נותן ביקורת על דברים שקשורים לנהיגה ברכב אבל מסתמך על דברים הכתובים במדיה, אנא סייג את דבריך ואמור כי הביקורת שלך מבוססת על קריאה בלבד.

 

אבל להעביר את הביקורת הזאת, בהסתמך על הכתוב בלבד מבלי שחווית אף אחד מהרכבים, ומבלי לסייג את ביקורתך, זה חוסר מקצועיות וקצת נוכלות.

 

אגב, זאת בדיוק ההגדרה לנהג מקלדת.

ברכותיי, הוכחת את טענתי.

 

שים לב שכאשר כתבת שהמיני שלך אינה ספורטיבית דיה (משהו בסגנון של אין לה את המתלים/בולמים/בלמים/צמיגים המתאימים לנהיגה ספורטיבית) לא הגבתי ולא התווכחתי כי זו דעתך לאחר שנהגת ברכב. אני לא מסכים איתה, אבל לא מתווכח עם חוויה סובייקטיבית של בן אדם מרכב שהוא נהג בו. כל אחד ומה שהוא מרגיש.

 

בקיצור, אנא ממך (שים לב, אני לא נותן עצה, אני מבקש) אל תכתוב ביקורת על ניהוג של רכב אם טרם נהגת בו.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

מעבר בין דורות לא גורר שינוי קיצוני? כמה דוגמאות הפוכות לחלוטין:

 

מאזדה 323 > מאזדה 3 הראשונה

 

פורד אסקורט > פורד פוקוס דור 1

 

אלפא 155 > אלפא 156

 

אלפא 145/6 > אלפא 147

 

ב.מ.וו. E30 > ב.מ.וו. E36

 

סקודה פליסיה > סקודה פאביה

 

 

אלה רק דוגמאות שעולות, מה שנקרא, בשלוף, לשינויים מאד מרחיקי לכת במכוניות במעבר בין דורות.

עריכה אחרונה על ידי RK

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

דווקא לי ברורה מאד הסקת המסקנות של פלוקסטר.

אני קניתי מיטו על סמך נסיעה זריזה בפרארי 480.

נוסע אותו דבר בידיוק!

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

גם הדוגמא של ביקורת על ה-208 מתוך נסיון ב-207 בעייתית. דווקא ה-208 היא התקדמות משמעותית מה-207, שהיתה מאכזבת לעומת ה-206 (בטח אם לוקחים בחשבון את כל מה שהתרגלנו לקבל מפיג'ו סופרמיני קלאסית).

 

ה-208 היא החזרת עטרה ליושנה, והייתי מסייג מאד ביקורת שנכתבה עליה מתוך נסיון על ה-207 (בנוסף לכל מה שנכתב מעלי).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר לומר שכל סדרת ה7 של פיג'ו היתה נפילה לחובבי נהיגה.

ב607 לא נהגתי, אבל 207, 307 ו407 (במיוחד!) מכוניות סתמיות ומשעממות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

איזו התנפלות וקריאות גנאי. הגזמתם. :| אני בסה"כ טענתי שה-2 הנוכחית דומה יותר ל-2 הקודמת מאשר ל-208 וכך במקרה הנגדי. סדר העדיפויות של היצרנים, בבואם לתכנן את המוצר שלהם, נותר - פחות או יותר - נאמן לעצמו. אני, שחושב שנוחות, נינוחות ועידון חשובים יותר לנהג הממוצע מאשר תזזיתיות, הנאה מנהיגה ואבזור, מרשה לעצמי למקם את ה-208 מעל ל-2 החדשה, בטח ובטח בהתחשב בפער המחיר. קאפיש?

:idea:
פורסם

אני חושבת שמהודעות 67 ו 69 הדיון הפך פשוט למביך. לקבוע בידוד רעשים ונוחות נסיעה על פי ישיבה בדגם עם סמל זהה, כשבפועל אפילו לא נוכחת באף אחד מהרכבים כשהיה מונע שלא נדבר על תזוזה. לצאת בהצהרות על יחידות הנעה זהות בעוד שהן שונות לגמרי מראה על חוסר הכרה בסיסי של הדגמים עליהם מדברים, העיקר לירות מהמותן ולחזור על סיסמאות שחוקות כדי לשמיע קול ולהיראות מבין.

 

לגבי ה208, דווקא כן יצא לי לנהוג בדור האחרון אבל לפני מתיחת הפנים (מנוע אטמוספרי עם גיר AL4), לכן אתייחס רק לאספקט הנוחות בלבד כי כל השאר לא רלוונטי.

 

היא התמודדה לא רע עם שיבושים בכבישים עירוניים, תא הנוסעים מעוצב ונעים, אך אני אישית יותר מתחברת לעיצוב החדש של המאזדה. המושבים מאוד רכים ונוחים, אך השאלה איך הם מרגישים אחרי נסיעה של שעה-שעתיים והאם מספקים תמיכה טובה לגב.

היא בהחלט מתחרה ראויה למאזדה, אבל כמו שסייגתי בתחילת השרשור, הטכנולוגיה החדשה שלה עדיין לא הוכיחה את עצמה מבחינת האמינות לאורך זמן וקהל הלקוחות היותר שמרן כנראה ידלג עליה די מהר בדרך לשילוב אטמוספרי פלנטרי מסורתי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)
כן, דיברתי על תמורה בעולם אוטופי. אבל גם בעולם הזה שלנו, ה-208 נוחה יותר, זריזה יותר, מבודדת יותר ונעימה יותר. אתה היית מעדיף לבלות את 3 השנים הבאות ב-2 רק כדי למכור אותה בקלות ובהפסד יחסי (או אפילו מוחלט) נמוך יותר?

אני לא רואה פה את המילה "דומה". מקריאה של התגובה הזאת דווקא קיבלתי את הרושם שיש פה קביעה. אולי עכשיו תכתוב שהבעיה היא אצלי ושיש לי בעיה בהבנת הנקרא? או שזה מגיע אחר כך?

 

איזו התנפלות וקריאות גנאי. הגזמתם. :| אני בסה"כ טענתי שה-2 הנוכחית דומה יותר ל-2 הקודמת מאשר ל-208 וכך במקרה הנגדי. סדר העדיפויות של היצרנים, בבואם לתכנן את המוצר שלהם, נותר - פחות או יותר - נאמן לעצמו. אני, שחושב שנוחות, נינוחות ועידון חשובים יותר לנהג הממוצע מאשר תזזיתיות, הנאה מנהיגה ואבזור, מרשה לעצמי למקם את ה-208 מעל ל-2 החדשה, בטח ובטח בהתחשב בפער המחיר. קאפיש?

יש הבדל בין מה שאתה חושב שיהיה סדר העדיפויות של הנהג הממוצע, לבין מה שאתה קבעת על הרכב עצמו, שוב, מבלי לנהוג.

 

הבעיה היא שקבעת איזה מהרכבים האלה הוא תזזיתי/נוח/נינוח/מעודן/מהנה לנהיגה מהשני, מבלי לנהוג באף אחד מהם. אתה פשוט מסרב להבין את זה.

 

ואתה ממשיך להחליט דברים, על סמך דברים שקראת, מבלי לסייגם ולכתוב כי הדברים נכתבים על סמך קריאה של חומר כתוב בלבד.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לגבי מי שהציע לי לשתוק, אני מציע לו לא לחלק עצות. אם רק מי שנהג יכול היה לחוות דעה, היה אפשר להפוך את הפורום לקבוצת וואטסאפ. מה גם שיש כאלו שעדיפה חוות דעתם כנוסעים על פני חוות דעתם של אחרים כנהגים, והמבין יבין.

 

אני חושב שאיפשהו בכללי הפורום הזה כתוב שחוות דעת על רכב מבססים על נסיון - ואם לא נהגת, אז אל תנפיץ.

זה כמובן לא מונע ממך לכתוב על עיצוב ודברים כלליים. אבל לקבוע עובדות - על סמך מה בדיוק??

ולגבי מי כתב מה והמבין יבין:

ההגה מווברץ לריקוד הבוכנות



הבנתי...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
איזו התנפלות וקריאות גנאי. הגזמתם. :| אני בסה"כ טענתי שה-2 הנוכחית דומה יותר ל-2 הקודמת מאשר ל-208 וכך במקרה הנגדי.

אני שמעתי שהפרארי 488 דומה יותר ל458 מאשר למאזדה לאנטיס 2003. מה?

 

סדר העדיפויות של היצרנים, בבואם לתכנן את המוצר שלהם, נותר - פחות או יותר - נאמן לעצמו.

 

החלטה יפה, רק שאני לא בטוח שהיא נכונה, אבל אני לא עובד עדיין במאזדה וגם לא הפג'ו, אז אני לא יכול לקבוע דבר כזה.

 

אני, שחושב שנוחות, נינוחות ועידון חשובים יותר לנהג הממוצע מאשר תזזיתיות, הנאה מנהיגה ואבזור, מרשה לעצמי למקם את ה-208 מעל ל-2 החדשה, בטח ובטח בהתחשב בפער המחיר.

 

תמקם בסדר העדיפויות הפרטי שלך את הרכבים איך שאתה רוצה, אבל לפני שאתה מתחיל לכתוב תזכיר רק לכולנו שאתה כותב את דבריך ללא שום היכרות עם הרכבים המדוברים.

 

לכן הגבתי (ואני מאמין שגם שאר חברי הפורום) ככה.

 

פה למשל קבעת:

יחידת ההנעה במאזדה לא השתנתה בהרבה. זו של הצרפתייה, אפשר לקבוע בסבירות גבוהה, עדיפה כעת. היא גם מהנה יותר מהדור היוצא ואם אני לא טועה גם בטוחה יותר מהמאזדה.

 

לא הבעת דעה אישית מתוך דמיונך, קבעת. אז כשאתה קובע לפחות שהעובדות הבסיסיות יהיו נכונות ולא פשוט לגובב שטויות (בשביל זה יש את הגיבוב באוף טופיק).

 

אה כן, ועדיין לא הסברת את זה:

מה גם שיש כאלו שעדיפה חוות דעתם כנוסעים על פני חוות דעתם של אחרים כנהגים, והמבין יבין.

 

בברכת הקאפיש אחזיר לך גם:

пацан ты понел?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags


×
×
  • תוכן חדש...