Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: מאזדה 2 החדשה - הצליח להם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין לאף רכב סופר מיני עממי ערך מוסף כלשהו בעיני, שכן אחרת הוא היה בבחינת "שובר שוויון" בקטגוריה.

 

אם כך, מה פשר המשפט הזה:

ברצינות, הבעיה של המאזדה היא שיש לה תג מחיר גבוה, אבל אין בה ערך מוסף לגבותו.

כאשר אין באמת אף מתחרה שיש לה את ה"אקס פקטור" שיכולה להצדיק תג מחיר זהה (+\- דלתא של 10K).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, דיברתי על תמורה בעולם אוטופי. אבל גם בעולם הזה שלנו, ה-208 נוחה יותר, זריזה יותר, מבודדת יותר ונעימה יותר. אתה היית מעדיף לבלות את 3 השנים הבאות ב-2 רק כדי למכור אותה בקלות ובהפסד יחסי (או אפילו מוחלט) נמוך יותר?

:idea:
פורסם

תגיד, נהגת על 208 ועל ה2 החדשה שאתה רושם שהיא נוחה/זריזה/מבודדת/נעימה יותר?

 

סתם מתוך סקרנות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לא, אבל כן נהגתי ונסעתי ב-2 הקודמת הרבה וגם נסעתי ב-207. גם במקרה הזה ה-207 הפגינה את אותה עליונות זולת הזריזות. המחליפות שומרות על אותן התכונות פחות או יותר, כך לפי הביקורות (לא ממש מפתיע, הא? היצרנים די דבקים בפילוסופיות העולם שלהם).

:idea:
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

סלח לי, אבל רק מהתמונות האלה רואים שה2 עשתה קפיצה ענקית קדימה בכל מה שקשור לעיצוב פנימי וחווית משתמש. אי אפשר להשוות את זה ל2 הקודמת שהייתה ברמה של פחון לחסכנים בכל מה שקשור לתא הנוסעים.

אי אפשר ללמוד כלום מהשוואה בין ה2 הקודמת ל207 על החדשות. אלה מכוניות אחרות עם מנועים וגירים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

זה כמו לשאול אם אנשים משתנים - הם כן, אבל בתוך מרחב פעולה קבוע מראש..

 

תנוח דעתך, ישבתי ב-3 שהיא בעצם 2 מוגדלת, וגם ב-208. במאזדה, כמו הסלוגן של רשת הביגוד, הסלון "רק נראה יקר".

 

יחידת ההנעה במאזדה לא השתנתה בהרבה. זו של הצרפתייה, אפשר לקבוע בסבירות גבוהה, עדיפה כעת. היא גם מהנה יותר מהדור היוצא ואם אני לא טועה גם בטוחה יותר מהמאזדה.

 

בשורה התחתונה, אני הייתי לוקח את הצרפתייה.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני חושב שרק אחרי נהיגה בשתי המכוניות אפשר להחליט.

ד"א, הסלון ב3 משמעותית פחות מושך מב2 (שבתמונות).

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא, אבל כן נהגתי ונסעתי ב-2 הקודמת הרבה וגם נסעתי ב-207. גם במקרה הזה ה-207 הפגינה את אותה עליונות זולת הזריזות. המחליפות שומרות על אותן התכונות פחות או יותר, כך לפי הביקורות (לא ממש מפתיע, הא? היצרנים די דבקים בפילוסופיות העולם שלהם).

חולק עליך מאוד חבר.

ההתקדמות במשפחטומטיות ובסופר מיני בשנים האחרונות גדולה מאוד.

מספיק להיכנס למאזדה 3 דור קודם ולדור נוכחי. הבדל ניכר בכמעט הכל [נוחות, איכות, גיר-מנוע, אבזור, עיצוב וכדומה].

תאמין לי, כאחד שנהג, הדור החדש של מאזדה שיפר באופן ניכר את הקודם. בסיס ההשוואה שלך לא מדויק, וזה מתבטא במסקנה אליה אתה מגיע.

ה-2 הקודמת, וכבר כתבתי לא פעם, מכונית לא מוצלחת בעיניי. אם להיות כן, גם ה-3. הדור החדש לעומת זאת מסתכל למתחרות בלבן של העניים וטוב שכך. לנו כלקוחות יש אינטרס שיהיו כמה שיותר אלטרנטיבות ראויות בכל סגמנט.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לא, אבל כן נהגתי ונסעתי ב-2 הקודמת הרבה וגם נסעתי ב-207. גם במקרה הזה ה-207 הפגינה את אותה עליונות זולת הזריזות. המחליפות שומרות על אותן התכונות פחות או יותר, כך לפי הביקורות (לא ממש מפתיע, הא? היצרנים די דבקים בפילוסופיות העולם שלהם).

 

אתה רציני כשאתה כותב את זה?

מה הקשר בין ה 208 החדשה ל207? רק שזאת אותה פלטפורמה מימי ה206.

בין ה 2 החדשה לקודמת יש הרבה יותר הבדל, מפה ועד להכריז שהם פחות או יותר אותו הדבר זאת טעות.

 

 

תנוח דעתך, ישבתי ב-3 שהיא בעצם 2 מוגדלת, וגם ב-208. במאזדה, כמו הסלוגן של רשת הביגוד, הסלון "רק נראה יקר".

 

וב208 הוא יוקרתי? שם הוא אפילו לא נראה יקר, מתוכנן כך שרואים שאיזה ג'רארד שתה יותר מדי יין בהפסקת צהריים.

לא שבמיני, או ב A1 יש משהו שבאמת משדר יוקרה, אם להסתכל על זה אובייקטיבית (על ה 500 אני בכלל לא אתחיל לדבר).

הסלון של ה 2 החדשה הוא אחלה לטעמי, לא מרגיש לי יוקרתי , לא ניסיון לעשות משהו "שיקי", פשוט סלון סביר וטוב.

 

יחידת ההנעה במאזדה לא השתנתה בהרבה. זו של הצרפתייה, אפשר לקבוע בסבירות גבוהה, עדיפה כעת. היא גם מהנה יותר מהדור היוצא ואם אני לא טועה גם בטוחה יותר מהמאזדה.

 

כן, לא השתנתה בהרבה.

מנוע שונה לגמרי, תיבה שונה. ברור שאין שינוי גדול במערכת ההנעה, רק מנוע וגיר (מה עוד נשאר? הם לא החליפו נאבות? חאפרים!)

רשמת שה208 מהנה יותר מהדור היוצא למרות שלא נהגת עליה, זאת קביעה מעניינת.

בטוחה יותר?

ברמת העיקרון מאזדה קיבלה 4 כוכבי NCAP וה208 5 כוכבים.

אבל, המאזדה עברה מבחן עכשיו, ה208 ב2012, הסטנדרטים השתנו.

ככה שלא הייתי אומר שהיא "בטוחה יותר מהמאזדה"

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לא, אבל כן נהגתי ונסעתי ב-2 הקודמת הרבה וגם נסעתי ב-207. גם במקרה הזה ה-207 הפגינה את אותה עליונות זולת הזריזות. המחליפות שומרות על אותן התכונות פחות או יותר, כך לפי הביקורות (לא ממש מפתיע, הא? היצרנים די דבקים בפילוסופיות העולם שלהם).

לא נהגת על אף אחד מהרכבים, אבל אתה ממהר לקבוע שאחד מהם יותר זריז/מהנה/מתנהג וכו'. וואלה. ממש תגובה לעניין.

 

בקיצור, הביקורת שלך לא רלוונטית בלשון המעטה.

 

לאחר שתנהג בשני הרכבים, אתה מוזמן לחוות דעתך על התנהגות וכו', עד אז, שמור את הביקורת שלך על התנהגות/בידוד/זריזות וכו' של רכב מסוים לרכב שכן נהגת בו.

 

או אז, יהיה לביקורת שלך משקל.

 

לתת ביקורת על רכב אחד (או שניים), כאשר נהגת ברכב שקדם לו? אתה רציני? אתה מנסה להצטייר כבחור רציני, אבל בפועל? עוד נהג מקלדת.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

פקלוסטר, לשיטתך:

נהיגה על פיג'ו 306, פורד אסקורט MK5 ומאזדה 323 מספיקה כדי להבין שהפיג'ו 307 טובה יותר לנהיגה מהמאזדה 3 ומהפורד פוקוס הראשונות?

 

 

פורסם

כל אחד מוצא את השונה והדומה היכן שנוח לו. בהיבט כזה או אחר ייתכנו שנויים, אבל מעבר דורי - לרוב - לא טומן בחובו "הפיכת עור" כללית.

 

האוריינטציה של ה-2 עדיין מכווננת, כמו הדור הקודם, לטובת אופי תוסס, תזזיתי ו"צעיר" על חשבון עידון, נוחות ויכולת שיוט. הצרפתייה היא ההיפך מכך. הפער באופי גדול דיו מכדי שמעבר דורי יוכל ליצור כאן מהפך.

 

לגבי מי שהציע לי לשתוק, אני מציע לו לא לחלק עצות. אם רק מי שנהג יכול היה לחוות דעה, היה אפשר להפוך את הפורום לקבוצת וואטסאפ. מה גם שיש כאלו שעדיפה חוות דעתם כנוסעים על פני חוות דעתם של אחרים כנהגים, והמבין יבין.

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...