Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: מאזדה 2 החדשה - הצליח להם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ול-A1 יש תא נוסעים של מכונית פאר שהוכנס למכונת הכביסה.

 

Say what?!

 

אם לא היה עליה את הסמל של אודי אף אחד לא היה חושב להגיד עליה דברים כאלה אפילו בצחוק. תא הנוסעים שלה פשוט, בלי שום אלמנט עיצובי מיוחד או חומרים מופלאים. זה לא חצי A6 ואפילו לא אותו כוכב לכת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אולי הוא התכוון שבמכונת כביסה זה התערבב להם עם הסלון של הפולו. :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ברצינות, הבעיה של המאזדה היא שיש לה תג מחיר גבוה, אבל אין בה ערך מוסף לגבותו.

 

אשמח שיסביר לי כבודו מה גבוה בתג מחיר של 106 אלף ש"ח כאשר הוא מציע משמעותית יותר אביזור מכל המתחרות וחוץ ממרווח במושב האחורי (שאגב, לא כ-זה גרוע כמו שמנסים לתאר בשרשור) לא נופל בשום דבר מהמתחרות?

 

תמורת עוד 6500 ש"ח תקבל: מערכת לאיתור שטחים מתים עם התראת תעבורה צולבת בנסיעה לאחור, פנסי LED, שמשות אחוריות כהות, בקרי החלפת הילוכים, "תצוגה עילית" (כנראה שעוד כמה דברים, רשימת האיבזור פשוט ארוכה מידי) ובעוד 2000 ש"ח נוספים תקבל גם ריפודי עור.

 

אני באמת אשמח לשמוע באיזו סופר מיני ניתן לקבל רשימת איבזור כזאת (בספק שמיני קופר פיור לד מגיעה עם חצי מהדברים הנ"ל כאשר מחירה כמעט כפול) ועוד במחיר משמעותית נמוך יותר כדי להמשיך לחזור על אותה המנטרה כבר שלושה עמודים כאילו מדובר על הפרש של לפחות 20% מכל הקטגוריה וכל ההבדל הוא גלגלי "מגנזיום" סיניים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ועוד שמדובר באבזור מקורי ולא התקנה מקומית!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ועוד שמדובר באבזור מקורי ולא התקנה מקומית!

האמת זאת אולי אחת הבשורות הגדולות ביותר שהרכב מביא איתו. לשם שינוי הכל מגיע מקורי, בלי קיפוח או עיגול פינות בהתקנה מקומית.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
Say what?!

 

אם לא היה עליה את הסמל של אודי אף אחד לא היה חושב להגיד עליה דברים כאלה אפילו בצחוק. תא הנוסעים שלה פשוט, בלי שום אלמנט עיצובי מיוחד או חומרים מופלאים. זה לא חצי A6 ואפילו לא אותו כוכב לכת.

כן, אני יודע שזו דעתך והאמת היא שהיא דעת מיעוט. היא מרגישה כמו כל אאודי - בנויה לתלפיות ועם איכות חומרים מהגבוהות בתעשייה. לגבי ה-2, לעניות דעתי לא די באבזור רב כדי להוות ערך מוסף.

:idea:
פורסם (נערך)

אז מה, לעניות דעתך, כן מהווה ערך מוסף ברכב סופר מיני עממי שמתומחר במקביל לקטרוגיה שלו?

נכון שברכבים כמו מיני יש איזשהו "ערך מוסף" שמגיע עם הסמל והעיצוב, אבל אם נתחיל להשוות מחירים ותמורה לשקל...

 

עריכה: בעצם, למה שיהיה לה ערך מוסף כלשהו מעבר לאחרות בקטגוריה כשהיא עולה בממוצע כמו כל המתחרות שלה?

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

עבור רובם המכריע של האנשים דווקא יספיק האבזור עם השם הטוב של מאזדה ומה לעשות - רוב אותם קונים לא יחשבו על ה-A1, בדיוק כמו שרוב רוכשי ה-A1 לא יחשבו על המאזדה. עבורי, באופן אישי, העובדה שהאבזור הנוסף מקורי ולא כרוך בהתקנה מקומית מאד, הדבר מהווה שיקול של ממש לטובתה.

 

לגבי דעת מיעוט - ייתכן. אבל היא גם לאחר נהיגה די ממושכת ב-S1 וחרף התרשמות דווקא חיובית מהרכב, לפחות בפן הדינאמי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
נכון שברכבים כמו מיני יש איזשהו "ערך מוסף" שמגיע עם הסמל והעיצוב, אבל אם נתחיל להשוות מחירים ותמורה לשקל...

 

אודי A1 SB, מנוע 1.0 וגיר DSG7 (ממותג כ-S-טרוניק באודי), עם חבילת סטייל (שעדיין לא מכילה את האבזור הבטיחותי של ה-2) עולה 171,100. אם רוצים רכב קטן ומאובזר במחיר הזה, מאזדה 2 רחוקה מלהיראות כמו הבחירה הגרועה ביותר. אם מתעקשים על מותג פרימיום - 170000 קונים CT200. אעז ואטען - לא פחות פרימיום, פחות מוקשים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אז מה, לעניות דעתך, כן מהווה ערך מוסף ברכב סופר מיני עממי שמתומחר במקביל לקטרוגיה שלו?

אין לאף רכב סופר מיני עממי ערך מוסף כלשהו בעיני, שכן אחרת הוא היה בבחינת "שובר שוויון" בקטגוריה.

:idea:
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם הערך המוסף היחיד הוא המותג אז אף פעם לא תהייה "סופר מיני עממית פרימיום". עממיות ופרימיום לא הולכים ביחד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
באאודי A1 הערך הוא רק במותג? איך אפשר להגיד את זה?

 

מה זאת אומרת איך? בדיוק ככה.

אם כמובן להתעלם מהעיצוב השובר מפרקות שלה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags


×
×
  • תוכן חדש...