Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: מאזדה 2 החדשה - הצליח להם


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3155 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בפחות מ 115 אלף אפשר לקנות הונדה ג'אז החדשה או את ניסאן נוט מהדגם החדש. שניהם תחליף לא רע למשפחתית קטנה בזכות מרחב פנים ( כולל המושב האחורי , בניגוד למזדה 2 ), בגאז' בגודל נורמאלי. גם צריכת דלק כנראה עדיפה. גם אני לא מבין את ההיגיון ברכישת מזדה 2 במחיר שהצמידו לה. אבל לפעמים יש היגיון לשלם על סופר מיני מחיר קצת גבוה. ג'אז אחת הדוגמאות.

לדעתי רכב שאינו מאפשר ישיבת מבוגרים מאחור הוא רכב נחות, ובפרט בהשוואה לקטוגוריה שלו.

במחיר הנכון יהיה מי שיבחר בו, כלומר בליסינג יהיה ביקוש גבוה שנובע מתשלום חדשי נמוך הצפוי לרכב עקב ההנחה העצומה שמקבלות חברות הליסינג. מצד שני לקונה הפרטי הרכב יקר וממש לא אטרקטיבי.

 

יפה לראות שהכתבות בפורום ("הצליח להם" ?) מתוזמרות גם הן על ידי מחלקת השיווק של היבואן.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Nakamichi, אתה צודק שבמקרה של מיני ואאודי יש את אלמנט הסמל (ו"סמל סטטוס" שמגיע איתו), 500 פחות-זאת פיאט.

אני גם ממש לא משווה את מה שמשדרות הפרימיום הקטנות למה שמשדרת המאזדה (גם המחיר משמעותית שונה), זאת הייתה רק דוגמא כדי להמחיש שלא אצל כולם הפרמטר החשוב ביותר הוא הפרקטיות ובחירת הרכב לא נגמרת ביחסי פח:שקל.

אחת המתחרות הישירות של המאזדה- סוזוקי סוויפט, צפופה לא פחות, עם תא מטען משמעותית קטן יותר, עדיין נמכרת לא רע ואף אחד לא פוסל את קיומה בעקבות המימדים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל מי שרוכש סופר מיני עושה זאת כפשרה במקום רכב משפחתי. יש גם אנשים שמעידיפים רכב קטן ומאובזר. אם הפרמטר היחיד בבחירת רכב היה מרווח לשקל כנראה שלא היו נמכרים רכבים כמו מיני או אאודי A1 שעולים יותר ממשפחתית ממוצעת.

 

לגבי התחרות ברכבים כמו פאביה ופג'ו, אני חושבת שהן פונות לקהל יעד שונה.

מי שלא "מפחד" מטכנולוגיה חדשה כנראה יבחר במתחרה גודשת די מהר, למרות שכנראה תהיה פחות מאובזרת\איכותית. אך עדיין יש אנשים שמחפשים את המנועים והגירים הישנים והפשוטים, שם המאזדה מתחרה ביאריס, סוויפט, ריו וI20 של יודנאי. בכל המקרים האלה גם הגרסא הבינונית של המאזדה (דיינמיק, שמתומחרת ב106 אלף ש"ח, שלא ראיתי התייחסות אליה במחבן) מספקת תמורה נהדרת למחיר.

כאשר מוכרים רכב ב 10-15 אלף יותר מרכבים מקבילים, נשאלת השאלה, על מה משלמים יותר, מה חסר ברכבים אחרים שעולים פחות? כמובן יהיו כאלה שישלמו את התוספת על האבזור. אבל כאשר יש כמה רכבים איכותיים מאותה קבוצה, יותר נוחים, יותר מרווחים, יותר חסכוניים, כמה כבר ירצו להוסיף 10-15 אלף לרכב צפוף וללא סמל יוקרה? לרכבים "יותר מטר לשקל " יש קהל יעד - משפחות עם ילדים ועגלות, משפחות עם 4 בוגרים שרוצים מרחב פנים גם מאחורה.

לא הייתי קורא לניסאן נוט או להונדה ג'אז החדשים "יותר מטר לשקל ", בדומה למיצובישי אטראז'.

מדובר ברכבים איכותיים, לדעתי לא פחות ממאזדה 2.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוט זהו רכב מאוד מפוספס בארץ וחבל,מעולה למשפחות עם עגלה,מעוצב נעים מושבים בסדר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר מוכרים רכב ב 10-15 אלף יותר מרכבים מקבילים, נשאלת השאלה, על מה משלמים יותר, מה חסר ברכבים אחרים שעולים פחות?

 

כמו שכתבתי קודם, יש למאזדה רמת גימור "דיינמיק" שמתומחרת ב4K יותר מאשר הרמה הגבוהה של הסוויפט, במקביל לרמה הבינונית של היאריס ו4K מתחת ל"פרימיום" של הI20. בכתבה התעלמו ממנה לגמרי, אתה מוזמן לבצע השוואה בינה לבין המתחרות שציינתי ולראות שמבחינת האיבזור היא מתעלה על כולן. יש לא מעט אנשים שיעדיפו עיצוב ואיבזור על פני מרווח.

התוספת לרמות ספורט ופיור וויט הינה עבור איבזור שלא רואים אצל המתחרות בסגמנט, מי שזה חשוב לו-יש לו את האופציה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להסכים שלרמת איבזור הבסיסית יהיה ביקוש, כנראה ביקוש לא קטן בחברות ליסינג.

אגב, אני חושב שיונדאי I20 גם מתומחרת יקרה מדי.

מה יש למאזדה 2 ברמת גימור דיינמיק שאין ברמת גימור גבוהה של סוויפט או רמת גימור בינונית של יאריס? לדעתי, גם סוויפט וגם יאריס רכבים ראויים ביותר. כך שגם ברמת הגימור הבסיסית יש למאזדה תחרות לא קלה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאחרים עושים את זה - לא תירוץ

 

115K או 110K זה לא מחיר של סופרמיני "רגילה", לא משנה כמה "סופר" היא.

(ושוב, A1/mini/opc/gti זה לא פונקציה, להם יש ערך מוסף, לשום רמת גימור של מאזדה 2 או סוויפט או i20 אין ערך שכזה)

 

סתם בשביל הקטע פשפשתי בmotori.co.il, היעדת שאפשר לקבל i35, מאזדה3, קיה סיד, c3 פיקאסו דיזל, לאנסר ספורטבאק, סיאט לאון ומגאן סטיישן בפחות מ115K? זה לא רק "יותר פח:שקל" ממש לא, מדובר על רכבים מקטגוריות יותר גבוהות, כל אחד והיתרונות (והחסרונות) שלו. אולי יש שם פחות כפתורים מאשר בPURE CRAZY, אבל כמכלול מדובר על תמורה גבוהה בהרבה לשקל.

(גילוי נאות: תמורת "רועה הגזרה" של רישום בתור 0קמ-יד1)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך חלקית. לגבי מזדה 2 לגמרי.

בפחות מ 115 אלף אפשר לקנות הונדה ג'אז החדשה או את ניסאן נוט מהדגם החדש. שניהם תחליף לא רע למשפחתית קטנה בזכות מרחב פנים ( כולל המושב האחורי , בניגוד למזדה 2 ), בגאז' בגודל נורמאלי. גם צריכת דלק כנראה עדיפה. גם אני לא מבין את ההיגיון ברכישת מזדה 2 במחיר שהצמידו לה. אבל לפעמים יש היגיון לשלם על סופר מיני מחיר קצת גבוה. ג'אז אחת הדוגמאות.

אתה מדבר פה על שני דגמים קצת בעייתים.

הונדה ג'אז החדשה עוד לא הגיעה לארץ ולכן אי אפשר לדון עליה. אי אפשר לדעת באיזו רמת גימור היא תגיע ארצה ובאיזה מחיר. כידוע לכולם להונדה יש לא פעם ולא פעמיים תמחורים של תיירים.

ניסאן נוט אכן נותנת על הנייר יותר מרווח פנים אבל:

1. זה קרסו מוטורס. אתה עלול להגיע לסוכנות ולגלות שעדיין מוצג שם הנוט הקודם ולאיש המכירות "אין מושג על איזה דגם חדש אתה מדבר".

2. במעט המבחנים שבוצעו לרכב הזה בארץ עולה תמונה של רכב בינוני מינוס. גם המבחנים מחו"ל לא ממש מתלהבים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

\

מה יש למאזדה 2 ברמת גימור דיינמיק שאין ברמת גימור גבוהה של סוויפט או רמת גימור בינונית של יאריס? לדעתי, גם סוויפט וגם יאריס רכבים ראויים ביותר. כך שגם ברמת הגימור הבסיסית יש למאזדה תחרות לא קלה.

רשימה חלקית של דברים שיש במאזדה 2 דיינמיק ואין בדגם המאובזר של הסוויפט:

מערכת מולטימדיה, הפעלה אוטומטית של האורות, התנעה ללא מפתח, מערכת בלימה אוטומטית, התראה על סטייה מנתיב ובקרת אקלים.

 

בוודאי שהיאריס והסוויפט הן מכוניות ראויות, אבל מה לעשות שהמאזדה מאובזרת יותר, איכותית יותר וזריזה יותר?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. זה קרסו מוטורס. אתה עלול להגיע לסוכנות ולגלות שעדיין מוצג שם הנוט הקודם ולאיש המכירות "אין מושג על איזה דגם חדש אתה מדבר".

2. במעט המבחנים שבוצעו לרכב הזה בארץ עולה תמונה של רכב בינוני מינוס. גם המבחנים מחו"ל לא ממש מתלהבים.

 

1.נוט החדשה כבר משווקת כאן זמן מה, כך שגם בהתחשב בהתנהלות קרסו טיפוסית, לא נראה לי שנגיע לשם...

 

2.כנראה שאני אחד המעטים שכן נהג בנוט החדשה. היא היתה כל כך משמימה ואפורה, שאני לא זוכר דבר מהחוויה. לעומתה, אני כן זוכר את מאזדה 2 החדשה כמכונית מהנה ונמרצת מאוד - ושיפור מהותי לעומת הדור הקודם והקופצני להחריד.

 

אם מאזדה 2, אז הדינאמיק מציעה את הפשרה הטובה ביותר, לטעמי, גם אם העיצוב הוא עדיין אותו עיצוב, אפעס לא מוצלח במיוחד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לצביקה שהקדים אותי ^.

רק כדאי לציין שיש רמת גימור בסיסית - אקטיב, היא הנפוצה בליסינג ומתומחרת ב 100 אלף ש"ח, בינה לבין הספורט ממוקמת הדיינמיק המדוברת. היא הגרסא הרלוונטית לשוק הפרטי, אני בטוחה שגם מנהלי המותג בארץ לא מצפים למכור את הגרסאות הגבוהות במספרים זהים לדיינמיק או אקטיב, אבל להתערם על זה שהאפשרות קיימת? הגזמתם.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשימה חלקית של דברים שיש במאזדה 2 דיינמיק ואין בדגם המאובזר של הסוויפט:

מערכת מולטימדיה, הפעלה אוטומטית של האורות, התנעה ללא מפתח, מערכת בלימה אוטומטית, התראה על סטייה מנתיב ובקרת אקלים.

 

בוודאי שהיאריס והסוויפט הן מכוניות ראויות, אבל מה לעשות שהמאזדה מאובזרת יותר, איכותית יותר וזריזה יותר?

О.К

זה כבר נשמע יותר טוב ביחס למחיר של רמת האבזור דיינמיק .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

חיצונית היא נראית כמו סתם קישקוש אבל מבפנים אהבתי מאד (חוץ מהמסך התקוע אבל איזה רכב נמכר היום בלי זה?).

אם זו אותה תיבה כמו ב3 הנוכחית, היא אמורה להיות חלקה מאד בלי שום דפיקות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים לגבי המסך התקוע.

זה פשוט פריט חובה ברכב מודרני.

 

כל האילתורים ומערכות המולטימדיה עם ניווט שתקועות מתחת לפתחים של המזגן ודורשות הורדת עיניים מהכביש הן לא רלוונטיות כבר.

 

כל מיני כתבי רכב שאין להם כבר מה לכתוב אז משחזרים באופן כזה או אחר את המשפט שאומר שנראה שהמסך הונח כלאחר יד ואחרי שסיימו לעצב. מסך בגובה העיניים הוא הכי פרקטי ונכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3155 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...