Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: מאזדה 2 החדשה - הצליח להם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ב3 המסך הזה מתחמם בקלות בגלל המיקום שלו ( הגב שלו חשוף לשמש) ונותן הודעה שזמנית לא ניתן להראות כלום או משהו בסגנון.

גם פה זה נראה בדיוק אותו הדבר. אם כבר מעצבים דשבורד כזה יפה מטמיעים בו את המסך ולא תוקעים אותו כאילו זה מדבקה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפי הסטטיסטיקה שפורסמה פה נמסרו עד כה 806 יחידות מהמאזדה החדשה מחודש יוני 2015 (כולל הדמיו, 153 יחידות). כלומר קצב מסירות של 200~ בחודש. .

 

אגב, ומי אמר שזה הלך לפרטיים ולא לליסינג בהנחה של 20K ש"ח?

התמחור של הרכב הזה נראה לי יקר; אני לא בשוק שלו כדי לעשות השוואות ונסיעות מבחן, אבל דלק כמו דלק - מכוונים להערכתי בעיקר לליסינג, ולכן המחיר הגבוה (הנחות, שמירת מחירון, וכו').

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
רשימה חלקית של דברים שיש במאזדה 2 דיינמיק ואין בדגם המאובזר של הסוויפט:

מערכת מולטימדיה, הפעלה אוטומטית של האורות, התנעה ללא מפתח, מערכת בלימה אוטומטית, התראה על סטייה מנתיב ובקרת אקלים.

 

בוודאי שהיאריס והסוויפט הן מכוניות ראויות, אבל מה לעשות שהמאזדה מאובזרת יותר, איכותית יותר וזריזה יותר?

 

לגבי התיאור "איכותית", אולי עדיף להימנע ממנה. המילה הזו הידרדרה ואיבדה את המשמעות שלה.

האם אלה הקריטריונים הקובעים? האם לאפשרות ישיבת בוגרים בספסל האחורי ולמחיר המופקע לקונים פרטים אין חשיבות?

בסקודה סיטיגו (והמקבילים שלו) המיניאטורית 2 בוגרים יכולים לשבת מאחורה ואילו במאזדה 2 שעולה קרוב לכפול מהסיטיגו אין מקום. האם זה הגיוני?

 

לדעתי בכתבה על מבחן הדרך דרוש לסייג את הסיכום ולהגיד שההמלצה החמה בתוקף אם מאחורה לא יושבים בוגרים ואם הרכב הוא רכב ליסינג ולא רכב פרטי עם מחיר גבוה.

 

יהודה

פורסם

slowride אני לא מסכים אתך.כבר שנה שאני נוהג במזדה 3 ולעולם לא קיבלתי הודעה על התחממות.מיקום של המסך מעולה,בדיוק מול העניים.

מה תגיד על דגמי במוו,אודי ומרצדס שבחלק מהדגמים המסך ממוקם בדיוק באותו המקום?

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לנו היתה הודעה כזאת על המסך בכל פעם שהרכב חנה בחוץ. זה היה מעצבן. המיקום של המסך לא רע, האופן שבו תקעו אותו בלי הגנה מאחורה גרוע בגלל הסיבה הזאת.

לא יודע איך זה בbmw אבל באאודי המסך מתקפל לתוך הדש כשהוא לא בשימוש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לידי חונה אודי A1 ולא ראיתי שמסך שלה מתקפל,עכשיו גם ראיתי רנו פלואנס עם אותו מיקום של מסך.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם
לגבי התיאור "איכותית", אולי עדיף להימנע ממנה. המילה הזו הידרדרה ואיבדה את המשמעות שלה.

האם אלה הקריטריונים הקובעים? האם לאפשרות ישיבת בוגרים בספסל האחורי ולמחיר המופקע לקונים פרטים אין חשיבות?

בסקודה סיטיגו (והמקבילים שלו) המיניאטורית 2 בוגרים יכולים לשבת מאחורה ואילו במאזדה 2 שעולה קרוב לכפול מהסיטיגו אין מקום. האם זה הגיוני?

 

לדעתי בכתבה על מבחן הדרך דרוש לסייג את הסיכום ולהגיד שההמלצה החמה בתוקף אם מאחורה לא יושבים בוגרים ואם הרכב הוא רכב ליסינג ולא רכב פרטי עם מחיר גבוה.

 

יהודה

לכל אחד יש את הקריטריונים שקובעים עבורו. יש כאלו שחשוב להם מרווח במושב האחורי ולהם מתאימות יותר מכוניות כמו הונדה ג'אז או טויוטה ספייס ורסו. לעומת זאת אני יכול לספר לך על חבר טוב שלי שמחפש בימים אלו מכונית והקריטריון העיקרי שלו הוא "הרבה גאדג'טים". לא חשוב לו מרווח במושב האחורי כי הוא לא מסיע הרבה אנשים מאחור, לא חשוב לו אם זה יהיה רכב פנאי-שטח או סדאן או סטיישן ולא חשוב לו אם זה יהיה קיה או מיצובישי או וולוו או סובארו. הוא, אגב, נדלק על S60 בגרסת ה-R-Design אז אם מישהו שומע על אחת משומשת בת שנה למכירה... :wink:

 

אגב, גם במאזדה 2 החדשה אפשר להושיב שני בוגרים במושב האחורי בלי בעיה ובוודאי שלא יהיה שם פחות מקום לעומת הסיטיגו. זה לא יהיה מרווח כמו בספייס ורסו או יונדאי i20 ויהיה להם קצת צפוף בברכיים ובראש, אבל הם יכנסו. לדעתי זה גם מסויג בכתבה, בפסקת הסיכום וגם בפסקה שמדברת על מרווח הפנים. יותר מזה? להדגיש את זה אולי ב-bold?

 

גם אני לא נמנה על חובבי המותג מאזדה ומאוד נהנה לחשוב שהעדר טועה. אבל מה לעשות במקרה הזה העדר לא טועה וה-2 החדשה היא באמת סופר-מיני מצוינת?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רק שבפלואנס המסך נמצא בתושבת שמשתלבת בקונסולה ולא נראה כאילו הדביקו אותו כלאחר מעשה על הדשבורד.

ואני לא נתקלתי בבעיות חוסר תגובה במסך מגע של הפלואנס.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לידי חונה אודי A1 ולא ראיתי שמסך שלה מתקפל,עכשיו גם ראיתי רנו פלואנס עם אותו מיקום של מסך.

לא יודע אם בכל הדגמים שלהם זה ככה, אבל לפחות חשבו על זה.

המסך בפלואנס שמן מאחורה, לא דק כמו במאזדה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לנו היתה הודעה כזאת על המסך בכל פעם שהרכב חנה בחוץ. זה היה מעצבן. המיקום של המסך לא רע, האופן שבו תקעו אותו בלי הגנה מאחורה גרוע בגלל הסיבה הזאת.

לא יודע איך זה בbmw אבל באאודי המסך מתקפל לתוך הדש כשהוא לא בשימוש.

 

לא קרה לי מעולם, ואני מבלה הרבה עם המאזדה החדשה. הרכב עמד גם בשמש. מעניין אם יש כאן פאק סדרתי או משהו נקודתי.

ממליץ לך אולי לשים איזה ספוג עם חומר מבודד חום מאחורי המסך, שלא ייהרס לכם. מעניין איך מתקנים באחריות אם המסך מפסיק לעבוד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

החזרנו את הרכב לליסינג מזמן. כנראה מחליפים מסך באחריות, אבל זה מציק שאין תצוגה בתחילת הנסיעה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אמרתם "פרימיום בקטן", אמרתם פקלוסטר! ;)

 

ברצינות, הבעיה של המאזדה היא שיש לה תג מחיר גבוה, אבל אין בה ערך מוסף לגבותו. ל-500 יש את הסטיילינג, למיני יש את איכויות הנהיגה והטכנולוגיה ול-A1 יש תא נוסעים של מכונית פאר שהוכנס למכונת הכביסה.

 

גם איכות ההרכבה במאזדה לוקה בחסר – מה ש-GB ציין לגבי ה-2 נכון לגבי ה-3 שבה ישבתי – הרבה פחות טובה מבמיני, שלא לדבר על ה-A1, שמרגישה כאילו מישהו לקח בלוק של בטון והשתמש באיזמל על מנת לחצוב ממנו אוטו.

 

על כל פנים, העתיד נראה ורוד לשוק ה"פרימיום בקטן". הוא עוד בחיתוליו ואני מאמין שהוא צפוי לגדול עוד ועוד. בעתיד הנראה לעין לקסוס אמורה להיכנס אליו ומי יודע – אולי גם אינפיניטי ואקורה, אם הנוכחות שלהן באירופה תלך ותתחזק. וולוו ומרצדס, שאין להן פלטפורמות עממיות מונחות על המדף להתבסס עליהן, עשויות להזדנב אחרי כל השאר.

:idea:
פורסם
ב3 המסך הזה מתחמם בקלות בגלל המיקום שלו ( הגב שלו חשוף לשמש) ונותן הודעה שזמנית לא ניתן להראות כלום או משהו בסגנון.

גם פה זה נראה בדיוק אותו הדבר. אם כבר מעצבים דשבורד כזה יפה מטמיעים בו את המסך ולא תוקעים אותו כאילו זה מדבקה.

 

איך אין דיונים ודיווחים על זה ?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כי זה לא DSG. אחרי כמה דקות בנסיעה זה מסתדר לבד.

הייתה גם בעיה שאחרי כיבוי והדלקה של הרכב המערכת לא מזהה שיש דיסק-און-קיי בשקע וצריך להוציא ולהכניס אותו שוב כדי שתזהה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...