Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב לקנות רכב בקרוב והתעניינתי בסיאט איביזה. עכשיו יש להם 2 גרסאות חדשות:

 

1.0TSI עם 110 כ"ס.

1.2TSI עם 90 כ"ס.

 

יש לכם מושג איזה מהדגמים עדיף? איך יכול להיות שהמנוע הקטן יותר מספק יותר כח? לא מוזר קצת? מה אתם אומרים עליהם?

פורסם

לא חשוב איזה יצרן - בחיים לא הייתי נוגע ברכב שלא הוכיח את עצמו כבר כמה שנים על הכביש בארץ.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

תקלות לא קובעים לפי יצרן אלא לפי טכנולוגיות אשר מוכרות כבעייתיות,

להגיד לך שיש תקלות ספציפיות בזמן מסויים על מנוע שחדש(בקושי חודש בארץ) זה לא נכון פשוט, כי אף אחד לא מכיר את המנוע ולא יוכל לענות לך.

 

אני מסכים עם דב, אני לא הייתי משתפשף על חשבוני עם טכנולוגיה חדשה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

א. יש בלבול במספרים

ב. לדגם 1.0 יש טורבו

 

להשתפשף על טכנולוגיה חדשה לא אמורה להיות בעיות (בכל זאת יש לך אחריות 3 שנים...)

פורסם

^ גם ל1.2 יש טורבו

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אגב, בסיאט לאחר כמה קילומטרז' מתחילות לצוץ בעיות?

 

אי אפשר לדעת כאלה דברים, אבל לאור ההיסטוריה הלא מזהירה, הייתי נותן למנוע לרוץ שנה שנתיים ולראות איך הוא יהיה.

 

לדעתי מהבחינה הזאת עדיף כבר ה 1.2.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

ה1.2 לפחות מנוע טוב? הוא קיים מ2010 לא? אני מקווה שהוא לא בעייתי עקב הטורבו..

 

חושבים שהרכב יחזיק איזה 6-7 שנים בלי בעיות אם יטופל כמו שצריך?

עריכה אחרונה על ידי popout
פורסם

אמממ.. אמור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ה1.2 לפחות מנוע טוב? הוא קיים מ2010 לא? אני מקווה שהוא לא בעייתי עקב הטורבו..

 

חושבים שהרכב יחזיק איזה 6-7 שנים בלי בעיות אם יטופל כמו שצריך?

בוא נגיד שלא הייתי מהמר על זה...

פורסם
בוא נגיד שלא הייתי מהמר על זה...

 

וזה נאמר מנסיון?...

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם
ניסיון של קריאה בפורום.

תנסה גם אתה, תריץ חיפוש על המנוע המדובר, אולי תלמד משהו

 

לפי מה שהבנתי מהחתימה של הנרי זה שהוא בעלים של איביזה עם אותו מנוע בדיוק...

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

כתבתי את התגובה מ Tapatalk, שם לא רואים חתימות.

בכל מקרה, זה לא משנה את פני הדברים.

יכול להיות שלהנרי ידידינו היה מזל, יכול להיות שגם אצלו זה רק עניין של זמן (כמובן שאני מאחל למנוע שלו רק בריאות).

אבל עדיין - רבים וטובים נפלו עם המנוע הזה. שוב, למזלם של מכרי אני יודע זאת לא ממקור ראשון אלא רק מקריאת חוויותיהם המזעזעות של אנשים על גבי הפורום הזה. אני רק מפנה את תשומת ליבו של פותח השרשור לעניין.

פורסם

ממליץ לך לא להתיחס לנשמות טובות שמפיצות את השמועה ששמעו מנשמה טובה אחרת

 

לשאלתך, אישית הייתי מעדיף את ה1.2 על פני ה1.0 וזה ממספר סיבות:

1. זול יותר

2. מנוע עם פוטנציאל חזק יותר, 90 כ"ס נקבע על פי כיול תוכנת המנוע, ניתן לשדרגה ולקבל עוד מספר סוסים על חשבון צריכת דלק וזיהום אוויר - וזה בעצם ההסבר לכך שהמנוע הקטן מפיק יותר, כך כויל המנוע בהתחשב בצריכת הדלק וזיהום האויר.

3. מנוע מוכר יותר ש"רץ" מספר שנים, אחרי "פיין טיונינג" של היצרן בשל הכשלים שנמצאו בעבר, נסיגה משרשרת טיימינג, וכד'. בשילוב לגיר ידני, ככל הנראה מבטיח שקט נפשי.

 

תהנה וסע בדרכים בטוחות בכל החלטה אשר תהא.

×
×
  • תוכן חדש...