Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ושנה טובה!

ברשותי רכב מסוג Mitsubishi Carisma AIR שנת 2002... שנקנה לאחרונה.

הרכב במצב מעולה מלבד כמה תקלות פלסטיק קלות.

 

הבעיה המרכזית היא הפאנל סביב הקונסולה המרכזית (אזור הסטריאו, גולשת מהדשבורד עד למחזיקי הכוסות).

תמונה להמחשה:

18738-96g.jpg

 

הפלסטיק שבור מהאזור המחובר אל הדשבורד (בחיבור בין המסך המציג את השעה והטמפרטורה וכו')

ובנוסף 2 המגרות (מגרת המצת + מאפרה והמגרה העליונה שבורות)

 

רציתי לדעת אם זה בר תיקון נקודתי ואם כן איפה..

 

וכמו-כן אם זה לא בר תיקון מהיכן אפשר להשיג חלק זה וכמה אמור לעלות התיקון + החלף.

 

כמובן שאם לחברה המקושרים בפורום יש ידיעה או כיוון העלול לעזור לי אשמח, אני מאזור המרכז ולעיתים באזור עמק חפר. כמו-כן הושאר טלפונים בפירוקיות באזור המשולש אבל רבים מהם טענו שזה חלק שקשה להשיג וגם תקעו מחיר (בשפה יפה).. המחיר שהוצע נע בין 700-800 ש"ח! אני מזכיר - חלק מפירוק.. נשמע לי מופרז!

 

אשמח לעזרה, תודה רבה, ערב נעים ושנה טובה לכם ולבני משפחותיכם!

×
×
  • תוכן חדש...