Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איביזה FR 1800 2008

הקונה אמר שהוא התקין STAGE 1. מה זה אומר והאם זה פוגע בבלאי של הרכב?

והוא אמר שבנוסף יש פילטר פתוח.

האם הרכב יעבור טסט?

פורסם

זה אומר שהוא התקין תוכנת ניהול חלופית על גבי מחשב המנוע. כתוצאה מכך המנוע מספק ביצועים טובים יותר ולכן הבלאי שלו מואץ במקצת.

יש בפורום אינספור דיונים על הבלאי הזה, הדעה הרווחת היא שהבלאי לא משתנה משמעותית כל עוד מתחזקים את הרכב היטב ומקפידים על טיפולים בזמן.

מכוני טסט לא יכולים לעלות על זה וגם לא אכפת להם מזה.

 

לגבי פילטר פתוח - זה לא עובר טסט. אפשר להחליף אותו בפילטר רגיל לפני הטסט.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

פילטר פתוח כנראה לא יעבור טסט רק בגלל שהוא מושך תשומת לב מיותרת..

אם יש לך אפשרות להרכיב חזרה את הקופסה המקורית ולהחליף את הפילטר נייר לפילטר כותנה איכותי ורב פעמי (INBOX) אז זה עדיף לדעתי.

בנוגע ל-STAGE 1, זה שם אחר לתוכנת ניהול מנוע (צ'יפ), הבלאי הוא מזערי ולא משהו שצריך לחשוש ממנו. כמו כן, לא ניתן להיכשל בטסט על תוכנה.

פורסם

אני עם איביזה טורבו לא עברתי במכון הראשון שעשה פוזות על הפילטר הפתוח.

נסעתי למכון אחר ועברתי ללא שום בעיה.

 

מסקנה, הכל שאלה של מזל ותלוי בבוחן.

 

אגב, בבדיקה מול משרד התחבורע, אכן מותר לנסוע עם פילטר פתוח כל עוד זיהום האוויר נשאר תקין ואין העלאה של מעל 5% בכח המנוע ככה שלא בטוח שחוקי להכשיל על זה בטסט.

פורסם

פיש, יש תקנה כתובה לטענה הנ"ל?

אם כן, אני בטוח שזה יוכל לעזור לחלק נכבד מהחברים.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
איך מדדו זיהום בלי לפתוח מכסה מנוע? חשבתי שחייבים להתחבר למצבר כדי למדוד סל"ד.

ניתן לקבל (+/-) גם דרך שקע המצית, הגם שישנם מכשירים שקיים לגביהם פיצ'ר המאפשר לשלוט גם על תצוגת הסל"ד במחשב.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בכל אופן הם צריכים לפתוח את מכסה המנוע כדי לראות שמספר המנוע זהה למה שכתוב ברישיון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא בכל הרכבים מס' המנוע ניתן לזיהוי בדרך זו.

ישנם מס' מנוע המוטבעים בחלק התחתון או שקיים קושי בזיהוי מלמעלה, הזיהוי יתבצע בבור הבדיקה.

אם בכל זאת תתעקש כי יש לזהות מס' שלדה, אז גם מס' זה כבר מזמן מוטבע באזורים שונים ברכב.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...