Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
רק לי זה מזכיר קאיין?

נראית נחמד מאוד בעיניי.

 

גנבת לי את הפוסט מהפה.

 

לדעתי, נראית טוב מקדימה, כמו 2011 מהצד וסתמית מאחורה.

 

שיביאו אותה עם ה 1.6 טורבו ותיבה נורמלית מתחת ל 140K ויש להם להיט מכירות ביד.

עריכה אחרונה על ידי nimikipod

...CASKA for life

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

עיצוב טוב ובסה"כ מיישר קו עם שאר התעשייה - עיצוב חולף. עונתי.

ספורות המכוניות (מרכז טבלה, לא מקלארן P1) בעשור פלוס האחרון שהשאירו איזשהו חותם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ההתרשמות הסטאטית מהאוטו היתה ארוכה. הם נתנו לי לעשות כל מה שעולה ברוחי לרבות לשים מדבקת קארספורום, למען האמת כחובבי רכב בעצמם הם התלהבו מהרעיון.

החזית אכן מזכירה קאיין עם הפנסים הראשיים הגבוהים שמשוכים לאחור, והגריל הוא הגריל המזוהה עם קיאה.

במושב הנהג אין הפתעות. ההגה עבה טנעים למגע, ובעל אפשרויות כיוונון מלאות - למעלה /למטה ופנימה/החוצה.

המושב עוטף היטב, תומך בגוף מצויין אבל לא נוקשה. כמובן כל אפשרויות הכיוונון שבא לכם.

כםתור. Start/Stop, לוח שעונים ברור עם שעון סל"ד גדול משמאל ובתוכו למטה סטיומטר (שעון חום מנוע), שעון מהירות מימין ובתוכו שעון דלק. באמצע מסך לכל המידע האחר.

משענת נוחה ליד ימין בין המושבים הקדמיים. (מה זה משענת נוחה? - היא בגובה שהיה לי נוח ובעומק המתאים). ליד יג

דית ההילוכים מיליון תאי איכסון.

באמצע הדשבורד מסך גדול ומתחתיו שלוש שורות פקדים לשמע ולמיזוג שנהנה משתי חוגות לוויסות הטמפרטורה הרצויה. כמובן. Usb ו aux אבל גם שני שקעי כח.

עוברים למושבים האחוריים - מרווחים לדעתי יותר מהדגם הנוכחי עם אפשרות לכיוון זוית המשענת. היושבים מאחור נהנים גם הם משקע כח וחיבור usb לטעינה.

למרות גג השמש היה הרבה מרווח לראש גם במושב האחורי.

שכחתי לציין שהמושבים הקדמיים מחוממים. אז גם האחוריים מחוממים.

תא מטען נוח עם ארבע טבעות עיגון אבל. רזרבי קטן. וזה לא שין מקום לרזרבי בגודל מלא. יש. יש לקוות שבדרך לארץ הרזרבי הקטן יטבע בים ובמקומו יצוף לו רזרבי בגודל מלא.

שורה תחתונה בבדיקה סטאטית - אחלה אוטו.

עכשיו צריך להמתין לנסיעות המבחן ולתמחיר.

אם לשפוט על פי דגמי קיאה האחרים, כל דגם שיוצא לו מחליף עולה על קודמו, אז כנראה שהוא יהיה גם איכותי מבחינה דינאמית. נשאר לטפל בסוגיית המחיר.

אני שולח עם קורייר תמונות לארץ ומקווה שיעלו אותן לאתר במהרה בימינו אנו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

קיה פיקאנטו פוגשת את סובארו טרבייקה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

לא יודע למה, אבל שום דבר לא מרגש. נראה לי שקיה הראו את כל מה שיש להם וכל דגם חדש יהיה העתק מאותו הדבר.

העיצוב נעים אך לא פורץ דרך. פנים הרכב אינו נושא בשורה עיצובית כלשהי, ומתי יתקינו כבר חלונות חשמל אוטומטיים לשאר הנוסעים?

גם מנועי ה Gdi טובים ככל שיהיו הם כבר לא באופנה - צפיתי שהצגת דגמים חדשים ב 2015 תביא בשורה טכנית כלשהי.

אין ספק שתהיה לו הצלחה בארץ, ובמחיר הנכון אמור להוציא את הקורולה לגמלאות!

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)

אני שונא אינטריור שחור.

מהאינטריור של הסונטה החדשה שאמורה לשדר יוקרה לא התרשמתי.

מעניין אם הם שיפרו משהו לעומתה.

עריכה אחרונה על ידי firebirdrc
פורסם

יותר מידי כפתורים על הדשבורד, גריל די מכוער. לא בטוח עם מה מכם האבזור זה בסוף יגיע לארץ, אבל שמח לשמוע שיש מספיק מרווח ראש עם הגג הפנוראמי, בנוכחי לא היה לי מקום מספק במושבים הקדמיים מתחת לגג הנפתח. כל זה כמובן לא משנה, אם יהיה ג'יפון במחיר טוב - כולם יקנו, בליסינג ובפרטי. מבין ממך גם שהמושב יותר טוב, אבל כאמור בסוף תלוי מה מביאים לארץ. בכל מקרה, ביקורת שלך על קיה זה כמו ביקורת של קורה ספורטיבו על אלפא. :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הגריל לא יפה לטעמי, גם לא על קיה ריו.

סה"כ נראה שהם שיפרו כמעט כל היבט אבל הקונסולה והדשבורד פשוט משעממים ומזכירים רכבים ישנים יותר.


×
×
  • תוכן חדש...