Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי מביניהן יקרה יותר לאחזקה? האם עובדת היותן היברידיות משמעות הדבר, שעלויות האחזקה יהיו בהכרח גבוהות יותר מאשר סופר-מיני או משפחתית?

 

שורה תחתונה - האם החיסכון היחסי בדלק בהיברידיות, לא יתגמד לאור העלויות על אחזקה (סוללה, טיפולים יקרים יותר וכו')?

 

אני שואל כי רציתי לרכוש סופר-מיני בתור רכב שני במשפחה בתקציב של 60 אלף שקל. פתאום קלטתי, למה בעצם להסתפק במכונית קטנה, אם אני יכול לרכוש היברידית מרווחת בהרבה ועם תא מטען גדול יותר, שצורכת דלק אפילו פחות מסופר-מיני טיפוסית!

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

הפריוס היא מכונית טובה יותר מהאינסייט בכל אספקט כמעט- יחידת הנעה, צריכת דלק, מרווח פנים, אבזור ואפילו אמינות (אם להאמין לסקרי האמינות שנערכו בארה"ב).

לגבי עלויות אחזקה, אני לךא ממש יודע להגיד לך אבל אני מניח שהחיסכון בדלק ובמחיר הרכישה (וגם לפי מה שאני יודע בטויוטה למשל, הדגמים ההיברידיים יותר חסכוניים מהרגילים) יאזנו את המחירים

פורסם

אוקיי. תודה. עוד מגיבים? שמכירים את עלויות האחזקה?

 

אגב, עם האינסייט ניתן להתקדם לשנתונים גבוהים יותר ביחס לפריוס, כי הוא זול יותר מלכתחילה במחירון, וכנראה יש לו גם פחות שוק.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
הפריוס היא מכונית טובה יותר מהאינסייט בכל אספקט כמעט- יחידת הנעה, צריכת דלק, מרווח פנים, אבזור ואפילו אמינות (אם להאמין לסקרי האמינות שנערכו בארה"ב).

לגבי עלויות אחזקה, אני לךא ממש יודע להגיד לך אבל אני מניח שהחיסכון בדלק ובמחיר הרכישה (וגם לפי מה שאני יודע בטויוטה למשל, הדגמים ההיברידיים יותר חסכוניים מהרגילים) יאזנו את המחירים

מה שנכתב כאן נכון בעיקרו החל מ 2010, הפריוס הקודמת נחותה מהאינסייט, למעט מרחב הפנים. ובענין של היגוי והנאת נהיגה, גם החדשה ( יחסית כמובן, לא צריך להבין מכך שהאינסייט היא איזו מיני תזזיתית או משהו כזה, אבל הפריוס פשוט עצית ביחס ). אשר לאמינות, נדמה לי שהשתיים אמינות למדי, נסיון של שלוש שנים עם אינסייט ליסינג ש.י. 2011 הוכיח אמינות טוטאלית.

פורסם

אפתיע אותך, יש לי פריוס עם 200k קמ, עלויות האחזקה נמוכות מרכב רגיל.

 

יתרונות- הטיפולים השוטפים רגילים אבל: אין טיימינג, רפידות בלמים הוחלפו פעם אחת, מצבר 12v הוחלף אחרי 8 שנים. מעבר לכך, אין הפתעות בטיפולים.

חסרונות: טיפולים מבוצעים במוסך יבואן שהוא קצת יקרן. אחריות לסוללה ההיברידית עולה 300 ש״ח לשנה/15k.

 

בשורה התחתונה עלויות אחזקה נמוכות לעומת רכב רגיל.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

רועי5 -

אני חושש מהוצאה כספית הכרוכה ברכישת סוללה...

אצלך אמנם היה רכב בליסינג, אך כמה לדעתך עולה טיפול שגרתי לאינסייט?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

לא מחליפים סוללה אם תקולה, יש אחריות ב300 ש"ח לשנה או 15 א קילומטר, את בדיקת תקינות הסוללה עושים לפני! קניית הרכב והיא בדיקה שונה מבדיקת מכוני רכב ומבוצעת רק במוסכי המורשים

פורסם

ממש לא מסכים שהונדה אינסייט זה עונש, בטח לא בדגמים המעודכנים שאחרי מתיחת הפנים. אבל הכי טוב שפותח השרשור, שמבין דבר או שניים בבחינה של התנהגות כביש, יעשה נסיעת מבחן בעצמו ויבדוק.

 

הנעלם הגדול ביותר בכל הקשור לרכב היברידי הוא המצבר. כולם מדברים על זה שהוא מתקלקל וזה נורא יקר להחליף - אבל כמה אנשים פה באמת החליפו כזה מצבר? כמה אנשים מכירים מישהו שהחליף כזה מצבר הכרות מדרגה ראשונה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם (נערך)

נהגתי על פריוס וגם על אינסייט. לא שאלתי לגבי התנהגות או נוחות -רק על אחזקה. הפחד הגדול שלי מעבר לעניין הסוללה הוא המחויבות לטפל במוסכים מורשים (השאר לא מתעסקים עם היברידי?), מה שעלול ליקר בהרבה את האחזקה.

 

להזכירכם, הרכב אמור לתפקד כרכב שני בבית. CH2856 - עונש? האם כבודו נוהג על מרצדס? איזה עונש כבר יכול להיות? יותר מסופר-מיני יפנית או קוריאנית שתכננתי בכל מקרה לרכוש בתור רכב שני בבית? אני ובעיקר אשתי בהחלט מוכנים להתמודד עם ה"עונש" הזה...

עריכה אחרונה על ידי thebaron

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

התשובה היא שמחזיקי פריוס בדר״כ מטפלים במורשה יבואן כי יש לרכב דימוי משוכלל אולם זה לא מחוייב, אולי זה פסיכולוגי.

בארה״ב מלא בעלי פריוס מטפלים ברכב בבית, בלי מוסך בכלל. בטיפול מחליפים שמנים ופילטרים בדיוק כמו ברכב רגיל.

 

צביקה, העניין עם הסוללה מנופח מעל ומעבר. האחריות נותנת שקט ל 10 שנים ראשונות ולאחר מכן אם ילך יש הוצאה של 10,000 ש״ח. זה ממש לא נעלם זה ברור מאוד.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

ממש לא מסכים שהונדה אינסייט זה עונש, בטח לא בדגמים המעודכנים שאחרי מתיחת הפנים. אבל הכי טוב שפותח השרשור, שמבין דבר או שניים בבחינה של התנהגות כביש, יעשה נסיעת מבחן בעצמו ויבדוק.

 

 

 

הנעלם הגדול ביותר בכל הקשור לרכב היברידי הוא המצבר. כולם מדברים על זה שהוא מתקלקל וזה נורא יקר להחליף - אבל כמה אנשים פה באמת החליפו כזה מצבר? כמה אנשים מכירים מישהו שהחליף כזה מצבר הכרות מדרגה ראשונה?

 

אף אחד לא צריך להחליף כלום, סתם מיתוסים חסרי בסיס, אסביר שוב, עד 10 שנים מגיל הרכב יש ביטוח שעולה בסה"כ 300 ש"ח לשנה או 15 א קילומטר, וזהו! יש תקלה, מחליפים על חשבון החברה, זאת מחווה או אנערף מה של טיוטה העולמית, 10 שנים זה המון זמן אז כל אחד יעשה את השיקולים שלו כמה זמן הוא חושב להחזיק את הרכב, ומה מידת הכדאיות שלו לעסקה.

פורסם
ממש לא מסכים שהונדה אינסייט זה עונש, בטח לא בדגמים המעודכנים שאחרי מתיחת הפנים. אבל הכי טוב שפותח השרשור, שמבין דבר או שניים בבחינה של התנהגות כביש, יעשה נסיעת מבחן בעצמו ויבדוק.

 

 

 

הנעלם הגדול ביותר בכל הקשור לרכב היברידי הוא המצבר. כולם מדברים על זה שהוא מתקלקל וזה נורא יקר להחליף - אבל כמה אנשים פה באמת החליפו כזה מצבר? כמה אנשים מכירים מישהו שהחליף כזה מצבר הכרות מדרגה ראשונה?

 

אף אחד לא צריך להחליף כלום, סתם מיתוסים חסרי בסיס, אסביר שוב, עד 10 שנים מגיל הרכב יש ביטוח שעולה בסה"כ 300 ש"ח לשנה או 15 א קילומטר, וזהו! יש תקלה, מחליפים על חשבון החברה, זאת מחווה או אנערף מה של טיוטה העולמית, 10 שנים זה המון זמן אז כל אחד יעשה את השיקולים שלו כמה זמן הוא חושב להחזיק את הרכב, ומה מידת הכדאיות שלו לעסקה.

השאלה מה קורה אחרי 10 שנים ..אף אחד לא רוצה לקום בבוקר ולגלות שהסוללה פתאום לא מתפקדת כמו שצריך,וצריך לפתוח את הארנק ולהוציא 10000 שח, השאלה אם יש אחריות על הסוללה גם אחרי 10 שנים ? זה אולי נשמע די רחוק אבל אם הרכב כלכך אמין ומתפקד כמו שאומרים אז סוס מנצח לא מחליפים לעולם אז צריך לחשוב גם אחרי 10 שנים .

 

נ.ב

מישהו יודע מה רמת החיסכון בדלק של הפריוס/אוריס היברידית לעומת הפלואנס דיזל (אוטומט) ?

×
×
  • תוכן חדש...