Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכתבתי בשרשור השכן, מחיר מעולה לחבילה מצוינת. אם היא ננהגת כמו שכתוב בביקורות - כל הכבוד לצ'מפיון, שיחקו אותה. מה שכן, נוטה להסכים עם אלה שמתלוננים על הצמיגים - באמת אין סיכוי שהנוחות תהיה סבירה אתם וחבל שזה מגביל את הרכב לחובבי הארדקור או בעלי גב מפלדה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מהניסיון שלי לא יורקים לכיוון שלך בכלל, ואני לא ילד. זה "עובדות בשטח"? אשמח לשמוע תובנות :)

אני מניח שאתה מתכוון בזמן מבצעים, אז באמת אין שקל הנחה, אבל ממחירי מחירון? יש הנחות יפות מאוד, הכל תלוי בכושר המיקוח שלך ובגודלה של מזוודת המזומנים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מעניין מאוד!

לפני שנה הייתה יכולה להיות אופציה.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

לדעתי בהתחלה הם לא יירדו מהמחיר הזה (שהוא לכל הדעות מחיר מעולה לתמורה המוצעת), אם לא יהיו קונים/ייתקעו עם מלאי יהיו גם יהיו הנחות יפות.

זוכרים את הלאון קופרה דור קודם (240 כ"ס) שעלתה 240K? בשלב מסוים מכרו אותה ב-200K.

 

בכל אופן, שאפו לצ'מפיון על הבאת הגרסה הבכירה ועל התמחור האטרקטיבי. מאמין שאם יהיה מספיק ביקוש יביאו גם את הידנית.

ולמנהלים: אם אתם מתכננים לעשות יום נסיעות לחברי הפורום על הבהמה הזו (בדומה למה שהיה לפני כמה חודשים עם האוקטביה RS),

COUNT ME IN! :D

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

זכות קדימה לבעלי לאון 8).

 

המחיר מעניין מאוד ויהיה מעניין גם לראות איך היא תשמור על ערכה אחרי מבצעי החיסול שהתקיימו בסוף חייו של הדגם הקודם.

 

אם עד היום חשבתי שהלאון שלי תוחלף בלאון חדשה יותר או ג'ולייטה יש לי עכשיו שאיפות חדשות.

 

לגבי הג'אנטים אני מסכים עם מה שנאמר, גם 18 זה יותר מדי בשבילי.

פורסם
235/35 - WTF?

מתי היצרנים יפנימו שהמכוניות שהן מייצרות לא עומדות על תקן של פסל סביבתי אלא אנו רוצים לנהוג בהן...

איך אפשר לנהוג על פרופיל 35 בכביש ציבורי? איך?

 

פרופיל הוא פונקציה של רוחב הסוליה. ליתר דיוק - האחוז ביחס לרוחב הסוליה.

כלומר במקרה הזה - 235*(35/100) = 82 מ"מ.

נמוך, אבל אפשרי.

פורסם

מכונית מעניינת מאוד. מחיר טוב באופן יחסי לאלטרנטיבות.

אני מאמין שנראה לא מעט כאלו על הכביש.

כדאי שיביאו ידנית, אפילו עם פחות אבזור - סיכוי טוב ללהיט.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

זה מה שקורה כשהיבואן קולט עניין ומכין את השטח בהתייעצות עם אנשים מהקהילה, ולא מתמחרים על דעת עצמם בצורה עיוורת.

בכל אופן, מחיר מעולה. אחל'ה תמורה ביחס למחיר. באמת שאפו ליבואן.

פורסם

שימו לב שהביאו אותה עם דיפרנציאל מוגבל.לא כל השווקים בעולם קיבלו אותה עם דיפרנציאל.מצד שני אם הייתה גרסת 265 ערומה ללא אבזור ב 180 K זה יכל להיות להיט היסטרי לגמרי.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
שימו לב שהביאו אותה עם דיפרנציאל מוגבל.לא כל השווקים בעולם קיבלו אותה עם דיפרנציאל.מצד שני אם הייתה גרסת 265 ערומה ללא אבזור ב 180 K זה יכל להיות להיט היסטרי לגמרי.

 

הקופרה מיוצרת כסטנדרט עם LSD.

 

מחיר מצויין, במבצעים וימי מכירה יהיה עוד יותר אטרקטיבי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...