Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני חושב על ביצוע של ריענון קטן לרכב ולצבוע את הג'אנטים ואת הקליפרים;

- צביעת קליפרים בצבע אדום.

- צביעת ג'אנטים בצבע שחור.

 

מדובר ברכב Honda Civic 2015 חמש דלתות בצבע אפור עכבר, כמו בתמונה מטה.

(הג'אנטים שיש לי זההים לג'אנטים הנ"ל).

 

HONDA__CIVIC__I-VTEC_SE_PLUS__5_DOOR_HATCHBACK__PETROL__BLUE__2014__LG64LGA-c-04.jpg

 

מה דעתכם, האם צביעה בצבע שחור (מאט) יתאים לרכב ולג'אנטים האלה?

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

לדעתי צביעת ג'אנטים בשחור, במיוחד בג'אנט מרובה צלעות כמו זה,

סתם מעלים את קווי המתאר של הג'אנט ונראה מרחוק כמו ג'אנט ברזל בלי טאסות.

בודדים הג'אנטים שנראים ממש טוב בשחור וגם זה רק בג'אנטים ממש גדולים של 19" ומעלה.

אבל זו רק דעתי כמובן.

  • אחראי פורום
פורסם

מצטרף לדעה הנ"ל, זה ג'אנט "סגור", בעל שטח פנים גדול ולא רואים דרכו כמעט את הקליפר והדיסק.

ג'אנט בעל זרועות דקות יכול להיראות טוב בשחור גם בקטרים קטנים יותר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

החשש שלי היה בדיוק מה שאמרתם, בגלל זה רציתי להתייעץ האם שחור יתאים.

 

אם כך, יש לכם המלצה לצבע אחר עבור הג'אנט?

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

אני מצטער על הבוטות, אבל אתה חייב להיות לא נורמלי בשביל לחשוב על צביעה.

החישוקים יפים ומתאימים מאוד לרכב. אל תצבע לא קאליפרים ולא ג'נטים. בשביל שופוני זול תאבד מראה אלגנטי ויפה.

 

מה לעזאזל גורם לאנשים לחשוב שקאליפרים אדומים משדרים ישר שיש לך בלמים משודרגים?

פורסם

בגלל שהרכב בצבע אפור עכבר, יכול להיות מעניין לצבוע בפלסטדיפ(בגלל שהוא בגוון מאט), בצבעים: אפור/כחול כהה(יש איזה גוון שדומה לכחול כהה אבל לא בדיוק), ומתחת קליפירים באדום כדיי להבליט את הצביעה.

יכול להראות נחמד ולייחד מעט את הרכב.

פורסם

אם כבר אפור - צבע ANTHRACITE (לא GUN METAL!) תוכל למצוא שירשור שלי ארוך על הצבע הנ"ל וצבעתי איתו כל חלק ניקל חיצוני ברכב, כולל הג'אנטים.

החסרון - מצריך הזמנה מארה"ב דרך חברת שילוח, לפחות 4-5 פחיות.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...