Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[TABLE=width: 500]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

אני לפני רכישת רכב שישמש אותי ללימודים ב-7 שנים הקרובות

אני ככל הנראה ארכוש ניסן מיקרה,

האם אפשר לבנות על הרכב ל-7 שנים אם הוא יטופל כראוי?

הרבה דעות אמרו לי שבשנתון כזה שווה למכור ולקנות משו חדש יותר לאחר כמה שנים

אבל אני אהיה סטודנט תפרן אז אני מאוד מקווה שלא אצטרך

אני יודע שזה שאלה קצת מוזרה אבל תודה למבינים ולעונים.

:)

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

אני לא רואה סיבה שלא, בעוד 7 שנים הרכב יהיה בן 11-12, לא חסר רכבים בגילאים האלה ואף הרבה יותר שמסתובבים בכבישים וממשיכים לגמוע עשרות אלפי ק"מ בשנה..

יום טוב גם לך

פורסם

סך הכול המיקרה גם רכב אמין,ותשמור עליו אין סיבה שיתחיל להתפרק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אחד מהרכבים שיש להורים שלי כבר בן 12 והם לא מראים טיפה של נכונות להחליף אותו (לא בגלל סיבות כלכליות) אלא פשוט מאד כי הוא עדיין עובד, עדיין נוח, לא מבלה יותר מדי במוסך. אני לא מבין את המוסד הזה של לקנות רכב כל שנתיים כי חדש זה טוב.

פורסם

לא רואה שום בעיה, בבסיס הרכב אמין וחסכוני.

האמינות פחות הייתה מדאיגה אותי, מה שיותר היה מדאיג אותי זה כל הפלסטיקה בפנים, שלא תסבול מיותר מדי קרקושים.

 

אני לא יודע בכמה הרכבים נמכרים היום אבל עוד 7 שנים כמובן שהיא לא תהיה שווה הרבה כסף!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

עניין של מזל. היו לי מכוניות שהראו אמינות טובה עד מופתית לאחר 10-12 שנים.

והיו כאלה שהעבירו משכורות שלמות למוסך בגיל צעיר.

קנה את הרכב המתאים ומכור אותו כאשר תחוש שהתיקונים הופכים תדירים ויקרים מדי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קרקושים לא קשקושים....

אני לא יודע אם בשנים האלו המיקרה כבר מורכבת בהודו או שלא אך בחדשות יותר על פי רוב מופיעים עם השנים רעשי חריקה מהפלסטיקה והתפרקות של חלקי פלסטיק.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
עניין של מזל. היו לי מכוניות שהראו אמינות טובה עד מופתית לאחר 10-12 שנים.

והיו כאלה שהעבירו משכורות שלמות למוסך בגיל צעיר.

קנה את הרכב המתאים ומכור אותו כאשר תחוש שהתיקונים הופכים תדירים ויקרים מדי.

 

מיוצרת בהודו, מ-2011. וזה הדגם המועדף בגלל השנתון ומנוע חסכוני יותר.

זה רכב ראשון ואני סטודנט אז השיקול של החסכון בדלק משמעותי. שאר המתחרים יגרמו לי לשלם יותר לפי הבנתי והתייעצות (סוזוקי ספלאש, פורד פיאסטה, פונטו איבו..)

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

לא הייתי ממליץ לקנות את הדור הקודם, 2010 עם מנוע 1.4 וגיר 4 הילוכים. לא אומר שזה רכב רע, אבל פשוט נמכרו מעט כלה בארץ לך תדע מה יהיה איתם בעוד 7 שנים.

 

הייתי מעדיף חד משמעית את האקו מיקרה (2011 ומעלה) עם מנוע 1.2 וגיר רציף או ידני.

 

אם תקנה רכב במצב תקין ולא תהרוס אותו על ידי שימוש בשמנים ונוזלים לא מתאימים, לא תרכיב בו חלקים סיניים סוג %* ולא תתן לטפל בו למוסכניקים לא מקצועיים, לא תנסה לחסוך כל אגורה בעלויות תחזוקה אלא תתחזק ברמה סבירה ומעלה - הוא ישרת אותך 7 שנים וגם 15 שנים.

 

 

ראיתי מכוניות עם 300.000 ק"מ על השעון שנראות ומתפקדות כמו חדשות ומכוניות עם 50.000 הרוסות ובלויות לחלוטין.

 

זה תלוי רק בבעלים.

 

 

פורסם
מיוצרת בהודו, מ-2011. וזה הדגם המועדף בגלל השנתון ומנוע חסכוני יותר.

זה רכב ראשון ואני סטודנט אז השיקול של החסכון בדלק משמעותי. שאר המתחרים יגרמו לי לשלם יותר לפי הבנתי והתייעצות (סוזוקי ספלאש, פורד פיאסטה, פונטו איבו..)

מבין הדגמים שציינת היחיד שניתן להשואה למיקרה הוא הספלאש, האחרים יותר גדולים וכבדים.

ניסיוני עם סויפט - שמערכת ההנעה שלה זהה לספלאש והמשקל דומה מאד הוא צריכת דלק סבירה מאד. הסויפט יותר יקרה ברכישה.

ד"א - מדוע לא ידנית? גם תוכל לרכוש דגם יותר חדש, וגם יותר זולה בדלק ובאחזקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מבחינת הקטגוריה הן זהות אבל הפונטו וה פיאסטה יותר נוחות ובטוחות, הפירסום יקרה יותר בדלק וה פונטו אם לב וחלילה תהיה בעיה בגיר אני פושט רגל.

הספלאש להבנתי פחות חסכונית. ובספק אם אמצא 2011 בתקציב דומה אפילו.

לצערי המיקרה תתאים לי יותר בגלל עלויות זולות. שוקל מאוד לפזול למשו קצת יותר ׳עמיד׳ אבל לא סגור אם זה שווה את זה.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

לצערי המיקרה תתאים לי יותר בגלל עלויות זולות. שוקל מאוד לפזול למשו קצת יותר ׳עמיד׳ אבל לא סגור אם זה שווה את זה.

 

מה זה "משהו יותר עמיד בעינך"?

 

רכב גדול מקטגוריה גבוהה יותר לא בהכרח יותר עמיד.

 

תלוי גם בקילומטרז' שתעשה.

 

 

פורסם
אחד מהרכבים שיש להורים שלי כבר בן 12 והם לא מראים טיפה של נכונות להחליף אותו (לא בגלל סיבות כלכליות) אלא פשוט מאד כי הוא עדיין עובד, עדיין נוח, לא מבלה יותר מדי במוסך. אני לא מבין את המוסד הזה של לקנות רכב כל שנתיים כי חדש זה טוב.

אנשים שכחו שמטרתו של רכב זה להגיע ממקום למקום.

×
×
  • תוכן חדש...