Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים חברים

הייתי היום בחנות באשדוד והמוכר המליץ לי ללכת על רמקולים של German Maestro

הוא זרק לי מחירים באוויר בגלל שהוא מיהר לסגור את העסק

 

קומפוננט 1100 ש"ח

פול ראנג' 800

מגבר 5 ערוצים 2200 ש"ח

סאב וופר 1000 ש"ח

750 ש"ח התקנה

 

השאלה שלי האם החברת הרמקולים מפיקה צליל איכותי ?

והאם המחירים הם בטווח הנורמה ?

תודה רבה לעוזרים

פורסם

אם אתה מתכוון למתקין שיושב מאחורי יינות ביתן

הוא מתקין מעולה עושה עבודה יפה ומיקצועית

מחירים הוגנים ואתה תצא עם חיוך

רק שהוא לא הבן אדם הכי סימפטי ללקוחות וחבל שכך

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

המתקין מאחורי יינות ביתן הוא טיפה יקר ביחס למתקינים בסביבה שלו אך הוא הרבה יותר מקוצועי מניסיון אישי. כי עשיתי התקנה אצל מתקין אחר והוא היה גרוע מאוד( ואני עדין ) לאחר מיכן הלכתי לבחור מאחורי יינות ביתן והוא סידר לי את כל הבעיות שגרם המתקין בקודם. בקיצור מאוד מומלץ. ובקשר לקומפוננט אני לא כזה מקצועי כמו החברה מלמעלה אך יצא לי לשמוע אצל אחד חברים שלי אני לא יודע איזה דגם והם נשמעו מעולה נקיים מאוד .

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

אני לא יודע איך העבודה שלהם אבל תקח בחשבון שהם הכי יקרים באשדוד שמשל מגבר שקניתי ב700 שח ( focal 4280) הם רצו 1400 שקל

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

איך קוראים למתקין מאחורי יינות ביתן? מי זה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב הייתי ביום ברדיו סטיישן ישבנו על הדגמים וזאת המלצתו + מחירים

German Maestro EFS-6508 סט קדמי - מחיר 1700

German Maestro CC-6508 סט אחורי - 1100

מגבר JBL-EZ5000 הוא לא סגור אם צדק בשם של הדגם - מגבר 5 ערוצים - 2100

סאב Focal P30 מחיר 1300 בגודל 12 אינץ

3 כבלים RCA ב 300

קיט כוח 4G - הוא אמר שאני צריך כזה - מחיר 200

רדיו דיסק פיוניר 8750-BT מחיר 1400

 

רציתי להתייעץ איתכם אם המערכת שהוא בנה פה טובה ושווה את המחיר ושהוא לא עושה עליי קומבינה

תודה רבה ושבת שלום :)

פורסם

המגבר המדובר הוא כנראה JBL GTO-5EZ, ניתן להשיג בקצת פחות מ-1300 ש"ח.

 

רדיו דיסק, מצאתי עכשיו שהפיוניר PRS80 נמכר ביבוא מקביל כעת ב-1500 ש"ח.

בהחלט שווה את מאה השקלים הנוספים.

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=16564

 

לא יודע להגיד לגבי שאר החלקים.

אגב, לא רואה סיבה מיידית להשקיע בסט אחורי.

אגב 2, האם שמעת את הסטים המדוברים והם נעמו לאוזניך?

פורסם

סטאפ קצת מוזר המחירים בשמיים.

סט קדמי שטוח מסידרת האפיק ,וקוואסלי מסידרת הקונספט מאחור.

קח בחשבון שרמקולים של GM הם לא רמקולים "מיין סטרים" לא כל אחד מתחבר לסאונד שלהם.

 

שאר תמחור המוצרים הוא מאוד גבוהה ביחס למחיר בשוק

אני לא אגזים אם אגיד שאני יכול להרכיב לך מערכת

יותר טובה בחצי מחיר.

פורסם

בלי שום קשר מוצרים שבזה עוזרים לך אנשים יותר מקצועים מעלי אני מכיר את החנות וזאת החנות הכי יקרה באשדוד !

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

1. לא שמעתי את הרמקולים , אין לו אותם אצלו בחנות הוא מזמין אותם , אשמח לדעת איפה יש מקום עם מבחר של רמקולים כדי לשמוע , הדגם של הרדיו דיסק שהמלצת TOM הוא ללא BT ואני צריך יש לך המלצה לדגם אחר ?

ועוד שאלה קטנה - יש הבדל באיכות הקול בין רדיו דיסק שעולה 600 שקל לעומת כזה שעולה 1300 פלוס ? למרות שיש מגבר וכל שאר הדברים ?

2. GM לא "מיין סטריים" - מה הכוונה ? המוזיקה שאני שומע היא רמיקסים / מוזיקה מזרחית - אייל גולן וכל החבר'ה / היפהופ . הרמקולים האלה לא מתאימים לסוג המוזיקה הזאת ?

3. AUDIO KING - אשמח עם תבנה לי מפרט רמקולים טובים הכוללים : סט קדמי / סט אחורי / מגבר / סאב / רדיו דיסק - וגם תמליץ לי על חנות זולה - אבל שלא יעשו עלי קומבינות ציוד יד שניה ומוצרי עודפים

 

ותודה רבה לכולכם

פורסם (נערך)

הר"ד נמכר מהיבואן הרשמי בארץ ללא BT.

בחו"ל הוא נמכר עם הפונקציה ולכן יש לבדוק מהיכן החנות מייבאת אותו והאם קיים בו רכיב פעיל של BT.

 

לא רק שאיכות הסאונד במקרה זה שונה לטובה, אלא שקיומן של פונקציות כמו תיקוני זמן וקרוס 3WAY יכולים לאפשר עבודה אקטיבית עם שאר הרכיבים ובסופו של דבר להגיע לתוצאה הרבה יותר טובה. כמובן שזה עוזר לנגן ממקורות איכותיים וששאר הציוד יהיה ברמה הולמת.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...