Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רדיו באג'ה חנות מאוד ותיקה, קיימת משהו כמו 15 שנה, מתקין טוב, יחס מחפיר.

ממליץ להיצמד למתקינים המומלצים בפורום, בסך הכל לרוב זה מרחק של עשרים דקות נסיעה מאשדוד.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן חבר'ה

הייתי היום במרכזון של ד'

 

המתקין שם המליץ לי על :

סט קדמי ואחורי קומפוננט מורל מקסימו 1500 ש"ח

מגבר PCA ZEN5 , עם 5 ערוצים ב 1800 ש"ח

סאב של PowerBass ב 900 ש"ח

רדיו דיסק פיוניר 6750 - 1000 ש"ח

המחירים כוללים התקנה וכבלים נחושת מלאה

סה"כ 5200 ש"ח

 

השאלה אם ללכת לכיוון של GM או על שאר החברות הסיניות ?

הצרכים שלי היא מוזיקה באיכות גבוהה , מוותר על עוצמה.

פורסם

לא מכיר את המקום או החנות אבל עם מחירים כאלה לא הייתי מתקרב לשם

אתה רוצה איכות והוא מביא לך רכיבים סיניים?

ורמקול מורל הכי פשוט שיש במחיר לא פשוט בכלל

פורסם

מחירים יקרים. קח לדוגמא מחירים בזאפ:

פיוניר 6750 עולה 699 ש"ח

מורל מקסימו עולה כל סט 589 ש"ח. ביחד 1178 ש"ח

פורסם

הוא ציין שהמחירים כוללים התקנה.

 

כך ששני סטים של מקסימו (שאפשר למצוא גם ב-500) = 1000-1200 פלוס התקנה.

בכל אופן, הייתי מסתפק בסט קדמי בלבד והולך במינימום על הטמפו (550-650 ש"ח), הטמפו אולטרה (800-900) או הוירטוס (1100-1200), או עושה מאמץ והולך על ההייבריד (החל מכ-1600).

 

על מגבר כזה לא הייתי מוציא סכום כזה. יש אלטרנטיבות סבירות יותר, כמה מתוך העלות הזו היא רק על המגבר?

עם הולכים רק על סט קדמי, אז אולי ניתן להסתפק במגבר 4 ערוצים ולגשר שניים לסאב. זה פותח עוד אפשרויות סבירות.

 

כמו שנאמר, ה-6750 ניתן להשגה ב-700, כך שהתמחור הוא ל-300 להתקנה, שזה די יקר. חוץ מזה, אין לו יתרון ממשי על פני ה-4750 (שנמכר החל מכ-560 ש"ח) מעבר ליכולת להחליף צבעים ועוד כמה גימיקים חסרי משמעות.

 

בכל אופן, נשמע כמו מיצוי גרוע מאוד של התקציב.

וכמובן שמומלץ להעיף מבט על פורום יד שניה - המון ציוד איכותי.

פורסם

חבר'ה אני ממש חייב את העזרה שלכם , כל מתקין דופק לי מחירים ומביא לי סחורה בינונית מינוס.

אני גם ככה הולך להשקיע כמה אלפי שקלים , לכן לא אכפת לי גם לשלם 2000 ש"ח על סט רמקולים

אבל אני רוצה לדעת מה הכי משתלם (הפרמטרים : איכות , צליל נקי , פחות מעניין אותי עוצמה)

אני צריך המלצה למערכת קומפלט , סט קומפוננט קדמי , סט פול-ראנג אחורי , סאב 10 או 12 אינץ , מגבר , ורדיו דיסק 1 דין

תתפרעו תקציב 8000 ש"ח וניתן לחרוג מעט

פורסם (נערך)

בראש ובראשונה הייתי דואג לר"ד נורמלי (כזה שתומך בקרוס אקטיבי 3WAY ותיקוני זמן) - כך שלמשל פיוניר DEH-80PRS יהיה בחירה נאותה - כ-1500 ש"ח (ייבוא מקביל, צריך לוודא שפונקציית BT פעילה). לבדוק אפשרויות מקבילות מבית קלריון/אלפיין/אקליפס.

 

קומפוננט - מורל הייבריד - כ-1600 ש"ח. יש כמובן עוד כמה אפשרויות בתקציב כזה. ויותר ממומלץ לשמוע לפני שבוחרים!

 

אחוריים (מיותר לטעמי) - אם דבקים במורל אז אפשר ללכת על טמפו (500-600 ש"ח) או טמפו אולטרה (800-900 ש"ח).

 

סאב - אפשר לדעתי למצוא משהו טוב למשל של מורל (פרימו)/הרץ (אנרג'י)/אלפיין(SBG) סביב או עד ה-1000 ש"ח.

 

מגבר - אם דבקים במגבר 5 ערוצים (ולא הפרדה ל-4/2 ערוצים ומונובלוק), הייתי בודק אולי לגבי מגברים מסדרת XDI של ארק אודיו (בדביקים). ואגב ארק אודיו, אפשר לבדוק גם לגבי הקומפוננטים שלהם.

 

המתן כמובן לתגובות נוספות.

אל "תפחד" מלקבל הצעות מחיר גם ממתקינים מחוץ לאשדוד.

ואגב מתקינים ממחוז הדרום, צור קשר עם ישראל ג'וניור (חפש בפורום) ובדוק מה יש לו להציע.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
כך שלמשל פיוניר DEH-80PRS יהיה בחירה נאותה - כ-1500 ש"ח (ייבוא מקביל, צריך לוודא שפונקציית BT פעילה).

 

מסתבר שהאזהרה שלי לא היתה לשווא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?575037-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%91%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%A8-80-PRS-%D7%99%D7%A9-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%98%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%90-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93-%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%A7%D7%A6%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%A8

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לבסוף הלכתי על החבילה של GM התקנתי אצל רדיו בג'ה באשדוד מתקין מקצועי , עשה לי עבודת איטום מטורפת , ישב יחד איתי ועשה כיוונים לסאונד במשך שעות והנה לכם תמונות מההתקנה IMG-20150819-WA0004.jpgIMG-20150819-WA0005.jpgIMG-20150819-WA0006.jpgIMG-20150819-WA0007.jpgIMG-20150819-WA0008.jpgIMG-20150819-WA0009.jpgIMG-20150819-WA0011.jpgIMG-20150819-WA0012.jpg

פורסם

יפה מאוד, תתחדש.

 

אשמח לחוות דעת שלך לגבי טיב המוצרים, בעיקר הרמקולים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...