Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קונינגסאג One:1 עושה 0-300-0 - שיא עולם חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

hold my beer, i got this

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
לגמרי!

 

ראיתי אתמול וגם אותי זה הדהים.

א. זה שהם שברו או יותר נכון ניפצו את השיא הישן.

ב. זה שהנהג בקושי נוגע בהגה בזמן האצה ובלימה מקסימלית.

:shock:

 

 

זה אומר שהרכב מאוזן בטירוף , גם בהאצה וגם בבלימה !!

הכיוון פרונט נעשה על המילימטר של השופשיק

 

hold my beer, i got this

 

גם אם תחזור עם 30 שניות , נמחא לך כפיים !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

קודם כל מכונה מדהימה ומגיע לאדון קוניגסג המון כבוד על מה שהוא עושה.

רק מה שלא הבנתי זה שאיך חברה שמשקיעה מיליונים על גבי מיליונים בפיתוח ובייצור המכוניות המטורפות שלה, ומוכרת כל כך קצת מכוניות (אומנם במחיר גבוה אבל עדיין), לא פושטת רגל? פשוט לא מסתדר לי כמות "הוצאות" של החברה לעומת ההכנסות. הייתי שמח להסבר איך החברה לא בחובות ענק.

בנוסף, מאחל לחברה רק להצליח, קוניגסג הזה משוגע לגמרי!

פורסם
זה אומר שהרכב מאוזן בטירוף , גם בהאצה וגם בבלימה !!

הכיוון פרונט נעשה על המילימטר של השופשיק

 

אין ספק שלכיוון הפרונט פה יש את התרומה שלו אבל היציבות הקיצונית הזאת מעידה יותר מכל על כמה התפתחו בקרות האחיזה וחלוקת הבלימה וכן על תכנון מעולה של כיול השילדה והמתלים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)

בנוסף כנראה גם מבנה סימטרי ומאוזן כמה שניתן וחלוקת משקל מדויקת.

 

בסובארו למשל מערכת הAWD סימטרית ובשילוב מנוע הבוקסר תורם לאיזון, כמובן שזה לא יועד לרמות כאלו גבוהות, אולי רק על קצה המזלג

עריכה אחרונה על ידי djyakini

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
קודם כל מכונה מדהימה ומגיע לאדון קוניגסג המון כבוד על מה שהוא עושה.

רק מה שלא הבנתי זה שאיך חברה שמשקיעה מיליונים על גבי מיליונים בפיתוח ובייצור המכוניות המטורפות שלה, ומוכרת כל כך קצת מכוניות (אומנם במחיר גבוה אבל עדיין), לא פושטת רגל? פשוט לא מסתדר לי כמות "הוצאות" של החברה לעומת ההכנסות. הייתי שמח להסבר איך החברה לא בחובות ענק.

בנוסף, מאחל לחברה רק להצליח, קוניגסג הזה משוגע לגמרי!

 

יכול להיות שהוא כן בהפסדים בחברה הזאת אבל יש לו עוד עסקים בהם הוא עושה מיליארדים. זה רק תחביב

×
×
  • תוכן חדש...