Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש סופר מיני ידנית באיזור 70-80 אלף שתסחוב בעליות לירושלים ושל בית שמש 2-3 פעמים בשבוע.

חשבתי על סיאט איביזה 1.4\ 85 כ"ס או 208 פיג'ו 1.2 \ 82 כ"ס אך נראה לי שהן חלשות מידי.

 

נראה שכלל אין ידניות חזקות (במחיר הזה)...... מה דעתכם?

פורסם

מנסיון עם מנוע ה 1.4 של פולקסוואגן אפילו עם 75 כ"ס וגיר רגיל הוא סוחב בסדר גמור בעליות שלצ ירושלים, קל וחומר עם 85 כ"ס.

יצא לי לנהוג גם על ה 208 היא גם בסדר.

יש לך איביזה 1.2 TSI ב 80K שהיא חזקה בהרבה.

פורסם

האיביזה צריכה לסחוב בצורה טובה,כנל רנו קליאו 0.9 טורבו,לא יצא לי לנהוג על הפיגו עם המנוע הקטן אבל לדעתי היא תסדר גם לא רע.

כמו שאיתמר אמר הפאביה תהיה הכי זריזה בתקציב הזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הכוונה לסקודה 1.2 TSI עם 90 כ"ס?

 

האם לא תהיה בעיה עם מכונית עם מנועים קטנים (כמו סקודה 1.2 או קליאו 0.9) שיש מצב ש"ישרף המנוע" אחרי הרבה עליות ( סליחה על הבורות אבל זה מה שאמרו לי)

 

מה דעתכם על יאריס ידנית עם מוע 1.33 ו 90 כ"ס?

פורסם

אכן.

ישרף מנוע? ממש לא!

אל תשכח שזה מנוע עם טורבו שיהיה זריז.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יהיה מאוד קשה למצוא ידנית,תסתכל ביד 2,כמעט ואין חוץ מ1 מ2012.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה זה תסחוב? זה מאוד סובייקטיבי.

כולן יסעו את זה בסדר גמור לטעמי.

 

קח נסיעת מבחן בדגמים רלוונטיים.

הנתונים של הפיז'ו 208 1.2 די דומים לקליאו 0.9 טורבו.

 

מכל המכוניות נהגתי על הקליאו 0.9. כלל לא מרגישה חלשה. בתחושה היא מספקת כמו 1.4 רגיל אבל עם אופי קצת שונה. במרגישה יותר זריזה בעיר, אבל גם בבינעירוני לא היו לי תלונות.

פורסם

תודה רבה לכל העונים!!!

 

לגבי "ישרף המנוע" - אני אחדד את השאלה: האם מנוע חלש יותר (1.2~) ישחק מהר יותר בדרכים הרריות ?

פורסם

אתה יכול להיות רגוע, עשיתי נסיעות כאלה (אשקלון/ת"א>ירושלים) 3 שנים לירושלים עם פיאסטה שנת 2000, מנוע 1.3 ידנית והכל היה מעולה.

 

אני בטוח שכל מה שהציעו פה "יסחב" (לא יודע אם בכלל יש היום רכב שלא "יסחב"), בטח ובטח שמדובר ברכבים די חדשים.

 

בהצלחה, ותתחדש

שלומי

פורסם

כשמנוע כזה ישבוק חיים אתה כבר תספיק להחליף כמה רכבים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמו שכבר כתבו כאן, "יסחוב בעליות" זה עניין סובייקטיבי. כל המכוניות ייסעו מצוין גם בעליות. אבל האם זה הפרמטר היחיד שאתה מחפש? מה לגבי נוחות נסיעה, צריכת דלק, לוקח מטען ו/או אנשים, אבזור וכו'? בנוסף כמה ק"מ אתה חושב שתעשה בשנה?

פורסם

כמובן שצריכת דלק זה חשוב ואני מעדיף כמה שיותר חסכונית.

כרגע אנחנו זוג (עם אופציה להתרחבות) ורוב הזמן יהיה אדם אחד באוטו.

לגבי הק"מ קשה לי להגיד בשלב זה.

 

כאמור מה שהכי חשוב לי כרגע שהרכב יוכל לעלות את ההעליות של צור הדסה \ נס הרים 2-3 פעמים בשבוע ולא ישבוק חיים אחרי שנה.

פורסם

אף רכב לא ישבוק בגלל עליה, גם לא פורד מודל T

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני נוסע עם מיקרה חדשה מהמרכז לאריאל בין פעמיים לשלוש בשבוע. לא מורגש שום חוסר כח. גם הרכב הקודם, פביה 03 עם 69 כס נסעה בלי בעיה.

לרוב הסטודנטים יש רכבים קטנים וכולם עולים לאריאל בלי בעיה

×
×
  • תוכן חדש...