Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר עשה לי טימינג (בדרך שבר אינג'קטור שהוחלף). כעת הרכב לא מניע, הוא טוען שאין קומפרסיה.

כלומר הרכב עושה רעש שרוצה להניע אך לא מניע.

מדובר ברנו סניק 2001.

פורסם
(בדרך שבר אינג'קטור שהוחלף)

המשפט הזה מדליק נורה אדומה.

אם מדובר במנוע 1.6 בנזין, אז הגישה למזרקים שם לא טריוויאלית בכלל ולא קשורה בשום צורה לטיימינג,

איך חבר שלך הגיע למצב שהוא נוגע בהם בכלל??

יום טוב גם לך

פורסם

הוא טוען שלדעתו הרינגים הלכו כיון שהוא הוריד אהעלה את המנוע להרכיב את הטיימינג נכנס שמן או מים לשם.

 

זה הגיוני? או שפשוט הטיימינג לא מורכב כראוי?

 

אתאר פעם נוספת את התופעה כשמניעים זה עושה רעש של מנסה להניע כשמידי הנעה או שתיים הוא עושה כמו פלוץ קטן "פאק" מאיזור המנוע...

פורסם
הוא טוען שלדעתו הרינגים הלכו כיון שהוא הוריד אהעלה את המנוע להרכיב את הטיימינג נכנס שמן או מים לשם.

 

זה הגיוני? או שפשוט הטיימינג לא מורכב כראוי?

 

אתאר פעם נוספת את התופעה כשמניעים זה עושה רעש של מנסה להניע כשמידי הנעה או שתיים הוא עושה כמו פלוץ קטן "פאק" מאיזור המנוע...

 

איך הוא הגיע בכלל לרינגים בזה שהוא הוריד ואהלה את המנוע?

מדובר במנוע בנזין או דיזל ?

אולי הוא טעה בתזמון ונגרם נזק?

פורסם
איך הוא הגיע בכלל לרינגים בזה שהוא הוריד ואהלה את המנוע?

מדובר במנוע בנזין או דיזל ?

אולי הוא טעה בתזמון ונגרם נזק?

 

מדובר בבנזין.

 

הוא טוען שאולי בגלל הטלטול קרה משהו לרינגים אנערף...

 

כרגע המנוע עושה רעש של מנסה להניע אבל לא נכנס לקומפרסיה.

פורסם

נשמע כמו BACKFIRE. טיימיניג לא טוב.

נשמע שחבר שלך ניסה להתגלח על חשבונך וללמוד לעשות טיימינג לרכב רק שאין לו מושג איך צריך לעשות את זה ומנסה לפסול את התקלה שיצר בכך שמשהו אחר תקול.

אם הרכב נסע תקין לפני הטיימינג ואחרי הטיימינג כבר לא מניע , תעשה 1+1 והתוצאה היא טיימינג.

תגיד לחבר שלך שיכין סטיפה ענקית של אדומים לשלם על הגרירה והטיפון במוסך ( בתקווה שזה לא יהייה הרס טוטאלי של המנוע )

פורסם (נערך)

הטיימינג לא הורכב כראוי, השסתומים פגעוו בבוכנה, התעקמו, ולכן אין קומפרסייה, אין קשר לרינגים, וללוקשים שחברך מחרטט אותך.

יש לגרור את הרכב למוסך, לשם מניעת נזק בלתי הפיך נוסף.

בברכה צביקה

*אלקטרו 78 צודק, והקדים אותי בדקה.

עריכה אחרונה על ידי צביקה.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מעתה אמור: חברי לשעבר עשה לי טיימינג.

הייתי משנה מחבר עשה לי טיימיניג ל: מכר לשעבר שעכשיו אני בתביעה מולו עשה לי טיימינג והרס לי את המנוע.

פורסם (נערך)

מציע שתרגיעו! טעויות כאלו קורות לעיתים רחוקות אומנם, גם במוסך עם ידע וכלים ספציפיים ולמי שאין את אלו הסיכוי לנזק גבוה במיוחד.

איזה מנוע מדובר? נא למיין נפח או קוד מנוע על מנת שאנסה להסביר מה קרה.

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
×
×
  • תוכן חדש...