Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עשיתי את הטיפול הזה לפני שבועיים בתושיה , מדובר באאודי כמו שלך שילמתי 750₪ , יחס מדהים וצוות מקצועי , יכול להיות שחסר לך שמן ולא צריך להחליף תבדוק את הנושא הזה .

ורציתי להודות לחולגי על ההמלצה על המוסך .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם

לפני מספר ימים ביצעתי טיפול גדול לגולף דיזל שלי עם 415000 ק"מ.

שמן צמפיון יעודי לדיזל VW תקן 505.01 4 ליטר

6 ליטר שמן DSG של קסטרול ייעודי ל DSG רטוב של VW

פילטר שמן מנוע של MANN גרמניה

פילטר שמן גיר VAICO גרמניה

מסנן אוויר של MANN

בדיקת בלמים.

מצאתי תושבת משולש אחורית מתחילה להיקרע - כבר הוזמנה מגרמניה.

כל העבודה בחניה עבודה על הרצפה עם בוק לבטיחות.

ואני רחוק מאוד מ 950 שקל - איך הגיעו לסכום הזה!!!!?????

פורסם

מוזמן11 - הגיעו דיי בקלות (אני מאמין ששאלתך רטורית היא).

יחד עם זאת - המוסך מרוויח גם על החלקים + תמחור ש"ע - יגיעו גם יגיעו לסכום של 950.

רק אם אתה יכול לציין בבקשה עלויות של החלקים שהזמנת - לדעתי זה יכול אולי לעשות שרות טוב לבעלי הדגם ( קצת פחות למוסכים (; ).

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני מספר ימים ביצעתי טיפול גדול לגולף דיזל שלי עם 415000 ק"מ.

שמן צמפיון יעודי לדיזל VW תקן 505.01 4 ליטר

6 ליטר שמן DSG של קסטרול ייעודי ל DSG רטוב של VW

פילטר שמן מנוע של MANN גרמניה

פילטר שמן גיר VAICO גרמניה

מסנן אוויר של MANN

בדיקת בלמים.

מצאתי תושבת משולש אחורית מתחילה להיקרע - כבר הוזמנה מגרמניה.

כל העבודה בחניה עבודה על הרצפה עם בוק לבטיחות.

ואני רחוק מאוד מ 950 שקל - איך הגיעו לסכום הזה!!!!?????

איך אפשר להשוות בכלל עבודת DIY של טיפול רכב בחצר ביתך למוסך מורשה של יבואן.

פורסם

ניתן בקלות להגיע למחיר של-950 ש"ח לטיפול קטן במורשה.

מספיק שישימו לך את השמן מבקבוקונים של-1 ליטר (כל בקבוקון בערך 100 ש"ח) ורק מחיר השמן יגיע לכ-500 ש"ח...

 

ניסו לעשות לי את זה במוסך המרכזי בקרסו.... תיזהר :-)

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אתה מדבר על הפרימיום סינט כנראה ואני לא מכיר שיש כזה שמן שמגיע במיכל בודד של ליטר ובכל מקרה כזה שמן עולה 50 שח בערך לליטר.

השמן הכי יקר שיש במוסך מורשה של קרסו זה של הרנו ספורט מקורי של רנו והוא גם לא עובר את ה100 שח לליטר!

בנוסף לזה בטיפול יש מדויק של כמות השמן של המנוע לפי שעתון ולא משנה מאיזה מיכל הגיע השמן לתוך המנוע המחיר הוא פיקס לליטר.

בדוק את עצמך שוב...

פורסם

שמן (elf) מקורי של רנו-ספורט ? הצחקת את קרסו....

הם עובדים עם פז וכל בעלי רנו ספורט שאני מכיר שמטפלים במורשה מביאים איתם שמן בעצמם.

 

כפי שציינתי מקודם, כשהגעתי לטיפול ביקשתי מיועץ השירות להראות לי את השמן שהם מתכוונים לשים אצלי והוא הראה לי בקבוקונים של-1 ליטר וטופס הצעת המחיר היה רשום מחיר של כ-470 ש"ח לשמן.

 

אני סירבתי וקפצתי לחנות חלפים ממול והבאתי איתי שמן קסטרול EDGE שעומד בתקן רנו RN-710 והוא עולה כ-150 ש"ח לגלון של 5 ליטר :-D

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם (נערך)

פירוט:

שמן של צמפיון (בלגיה) תקן 505.01 בערך 120 שקל ל5 ליטר אני קונה קרטון של 4 מיכלים כל אחד 5 ליטר - במנוע 1.9 דיזל הולך כ 4 ליטר.

שמן קסטרול טרנסנד דואל ייעודי ל DSG באוטו סטור עולה כ 80 שקל לליטר, אני קניתי במקום אחר קרטון שלם 12 יחידות יצא 62 שקל לליטר!!

 

כמובן ביצוע נוהל DSG מפלס שמן ע"י VCDS טמ"פ של שמן גיר 35-45 מעלות וניקוז עודפי שמן.

 

מסנן שמן מנוע MANN בערך 25-30 שקל

מסנן אוויר MANN בערך 65 שקל

מסנן VAICO לDSG בערך 90 שקל.

אטם O RING ושייבה לאטימה לפתח מילוי חלקים מקוריים קניתי בצמפיון מרכזי בערך 30 שקל

 

עתידי: תושבת משולש MEYLE גרמניה 17 יורו... משלוח עוד 10 יורו. הדלק לנסיעה לת"א יעלה יותר

http://www.ebay.com/itm/191077252134?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

שוחטים אותנו ועם חיוך ובורקסים בחדר המתנה ממוזג רק שתתרחק מהאוטו גם נסיע אותך לעבודה רק תתרחק מהאוטו.

עריכה אחרונה על ידי mozman11
פריט חסר
פורסם
פירוט:

 

שוחטים אותנו ועם חיוך ובורקסים בחדר המתנה ממוזג רק שתתרחק מהאוטו גם נסיע אותך לעבודה רק תתרחק מהאוטו.

 

גדול !

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
מוסך פליקס בתל אביב לא נסגר לטובת מוסך הילוך שישי ? !

 

אתה מתבלבל עם מוסך פליקס מוטורס שטיפל ברנו וניסאן, זה אכן נסגר ועבר להילוך שישי. אנחנו פה מדברים על מוסך פליקס תל אביב שמטפל ברכבי היבואן צ'מפיון מוטורס.

×
×
  • תוכן חדש...