Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי סט סיני מסריח של מקדחים בכל מיני קטרים, למשל יש שם מקדחים שמתחילים ב 1 עד בערך 10 ויש מכל מקדח איזה 3-4.

סט ממש גדול שמכיל את כל המקדחים שבנאדם צריך.

הסט הזה אם היה יותר איכותי היה ממש מצוין, אבל הוא באיכות גרועה מאוד מאוד והמקדחים עקומים.

אני מחפש סט בסגנון הזה אבל איכותי, מוכן לשלם על איכות גבוהה.

יש עדיפות למקדחי מתכת איכותיים

יש הצעות?

 

במקרה מצאתי בדיוק את הסט שיש לי בבית!

http://www.ebay.com/itm/204-PC-COMBINATION-DRILL-BIT-SET-DRILLING-POWER-TOOLS-/330619039295

 

http://img.photobucket.com/albums/v509/taztool/new%20tools/100_0279.jpg

 

סט מצויין, רק האיכות גרועה.

עריכה אחרונה על ידי ModChiP
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

יש סטים של בוש עם עשרות מקדחים וביטים מכל הסוגים והגדלים. המחירים סבירים מאד (100-200 ש"ח בהום סנטר למינהו, בהתאם לערכה הספציפית). הערכות כוללות מקדחים למתכת, עץ ובטון וכן מבחר ביטים למברגות.

לגבי איכות המקדחים - לא יכול לענות לך, השימוש שלי קל ביותר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אין מכל מקדח 3-4, יש 3-4 מקדחים באותו קוטר עבור חומרים שונים בקידוח, אולי זה מסביר למה הם מתעקמים לך.

 

תקנה סט של בוש.

 

עריכה:

זה באמת נראה שיש 2-3 מקדחים זהים, כשאתה יודע שנותנים לך 3 מקדחים זהים בכל קוטר, זה לא ממלא אותך בביטחון במקדחים הללו.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

השימוש הוא ביתי, אבל ברגע שאני אתחיל להשתמש הוא יהיה אינטנסיבי(לא באופן יומיומי)

 

יש סטים של בוש עם עשרות מקדחים וביטים מכל הסוגים והגדלים. המחירים סבירים מאד (100-200 ש"ח בהום סנטר למינהו, בהתאם לערכה הספציפית). הערכות כוללות מקדחים למתכת, עץ ובטון וכן מבחר ביטים למברגות.

לגבי איכות המקדחים - לא יכול לענות לך, השימוש שלי קל ביותר.

 

תמונה או דגם בבקשה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

מקדח, בניגוד לפלאייר או מברג, זה כלי מתכלה, גם אם תשמור עליו.

 

אתה צריך להיות ער לעובדה שמקדחים הולכים, אבל גם צריך לדעת לקדוח ע"מ להאריך את חייהם, מתי וכמה כוח להפעיל, מהירות הסיבוב ובחירת המקדח המתאים לחומר הנקדח.

 

מכשזה נאמר, ממליץ לך על מקדחי בוש, אם אתה קונה בחו"ל, שים לב שהם יהיו בערכים מטריים ולא אינצ'יים.

פורסם

זה נכון אבל כשמקדח נשבר לך בקידוח החמישי שלו אתה מבין שהמקדח לא שווה יותר מידיי.

אני רוצה לקנות בחו"ל, וערכים מטריים הכי נוחים.

כרגע הבעיה שלי זה איזה דגם לקנות שיתאים הכי הרבה לדרישה שלי(ערכה כמה שיותר דומה למה שיש לי כרגע(בלי מקדחי הווידיה, והעץ שפחות עקרוני לי).

 

נדיר שמקדח "הולך". כלומר רק אם הוא נשבר או נישרף.

בד"כ מקדחים למתכת ניתן להשחיז שוב ושוב.

 

להשחיז מקדח למתכת?

פעם ראשונה שאני שומע על זה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

יש המלצות למשהו טוב?

כמה שהערכה הזו הייתה באיכות גרועה היא הצילה אותי כמה פעמים.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

מברגה או מקדחה בלי פטיש או מקדחת שולחן.

לא מקרר.

הקידוחים שלי הם יחסית מועטים.

כמו כן כשקניתי מקדח איכותי בודד של אלפיין הוא החזיק יפה, אז הבעיה היא לא בשיטת הקידוח שלי.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

זכורה לי משחה מיוחדת לקירור מימי ה"מועדון הטכני" בגיל 14. אבת מאז אני ממעט לקדוח במתכת, כך שהטכניקה המודרנית לא מוכרת לי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תקרר אפילו עם שמן בישול.

 

מקדחים איכותיים גם עולים הרבה. אתה יכול להסתפק ב etm הלבנים. הם נותנים יחס עלות ביצוע טוב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יש לי סט סיני מסריח של מקדחים בכל מיני קטרים, למשל יש שם מקדחים שמתחילים ב 1 עד בערך 10 ויש מכל מקדח איזה 3-4.

סט ממש גדול שמכיל את כל המקדחים שבנאדם צריך.

הסט הזה אם היה יותר איכותי היה ממש מצוין, אבל הוא באיכות גרועה מאוד מאוד והמקדחים עקומים.

אני מחפש סט בסגנון הזה אבל איכותי, מוכן לשלם על איכות גבוהה.

יש עדיפות למקדחי מתכת איכותיים

יש הצעות?

 

במקרה מצאתי בדיוק את הסט שיש לי בבית!

http://www.ebay.com/itm/204-PC-COMBINATION-DRILL-BIT-SET-DRILLING-POWER-TOOLS-/330619039295

 

http://img.photobucket.com/albums/v509/taztool/new%20tools/100_0279.jpg

 

סט מצויין, רק האיכות גרועה.

לחבר שלום,

 

בקישור שצירפת אלה מקדחי זבל העשויים אומנם מפלדה מסוגסגת כולשהי אבל אלה לא מקדחי H.S.S. חפש אך ורק מקדחי H.S.S או מקדחי קובלט (Cobalt) לקידוח במתכות קשות כמו נירוסטה.

 

אני אישית לא קונה סטים אלא מקדחים איכותים במידות שאני צריך תוצרת החברות הבאות:

 

Dormer

Guhring

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...