Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דווקא התכוונתי לשימות מתחלפות עם בורג. משהו בסגנון הזה:

http://www.iscar.com/eCatalog/Family.aspx?fnum=2225&mapp=DR&app=77&GFSTYP=M

 

מרק- אינני זוכר, לדעתי אין לוגו של ETM וזה היה אחרי שהם התפרק, אבדוק.

המקדחים האלה עובדים יופי על מחרטות אבל לא מחזיקים בקידוח יציקות. המולחמים נותנים תוצאות טובות יותר.

 

מרק, זה מקדח שנקנה לפני שבוע. שים לב ללוגו המוטבע.

20150428_140949.jpg

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ממבט מהיר אני יכול לומר לך שזה מקדח לא מקורי אלא של ייצרן סיני שמייצר עבור אטמוס את המקדחים ומסמן אותם עם לוגו של ETM.

אם אתה מרוצה מהאיכות אז סבבה.

 

לפי דעתך איך זהיתי שהמקדח הוא לא מהתקופה שיוצרו מקדחים בארץ ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אני יודע שבארץ הם לא היו מטביעים אלא צורבים. גם הלוגו היה שונה במקצת ועודכן אחרי המעבר לישקר.

 

 

עריכה: לא אכפת לי איפה מקדח מיוצר כל עוד הוא עושה את העבודה ואין שונות בין סדרות ייצור שונות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מקדח ודיה מלא עולה בערך פי 7 ממקדח מולחם (יש אצל קופיטו. פעם היו גם לטיטקס אבל הפסיקו לייצר. יש גם של חברה עלומה בשם STAR והם לא רעים בכלל). לגבי שימות מתחלפות ניסיתי את ה CAMDRILL של ישקר שקודח יופי אבל בגלל שאין קירור דרך הכלי והשימה תפוסה על הקפיציות של הקנה אחרי 2 החלפות לוחית הכלי הולך.

אתה מתכוון שמקדחים ממתק"ש מלא טיטקס הפסיקו לייצר ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

נסה לחפש סטים של ARTU (תוצרת גרמניה)

יש לי סט שלהם שקיבלתי במתנה והם פשוט מעולים - מעולם לא איכזבו בשום חומר\

 

מצאתי בחיפוש מהיר כמה באמזון

 

http://www.amazon.com/USA-01510-7-Piece-Multi-Purpose/dp/B0002YT3BQ

 

וגם באיבי

http://www.ebay.co.uk/itm/ARTU-01535-Multi-Purpose-Chrome-Vanadium-Drill-Bit-Set-13-Pieces-/380985341065

 

מצאתי כאן גם הוראות שלהם לגבי שימוש בחומרים שונים - מהירויות (וחושב שזה טוב לכל המקדחים)

http://www.taiwantrade.com.tw/EP/tais/products-detail/en_US/562815/Multi-Purpose_Drill_Bits/

 

 

מצאתי אתר שמדבר על סוגי המקדחים השונים לחומרים שונים

http://toolguy.com/titanium-drill-bits.html

מתורגם לעברית

https://translate.google.com/translate?hl=en&sl=auto&tl=iw&u=http%3A%2F%2Ftoolguy.com%2Ftitanium-drill-bits.html&sandbox=1

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

אחרי שסיימנו את מדע הטילים, שכמה שהוא מעניין אני רק רוצה מקדחים סבירים לשימוש מזדמן ואני מתבלבל לחלוטין מכל החברות שיש.

סט כמו שאני מחפש קיים?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
אני יודע שבארץ הם לא היו מטביעים אלא צורבים. גם הלוגו היה שונה במקצת ועודכן אחרי המעבר לישקר.

מקדחים וכלי תפיסה היו מסומנים בהטבעה בלבד. תפסניות קפציות סומנו בהדפסת משי.

 

עריכה: לא אכפת לי איפה מקדח מיוצר כל עוד הוא עושה את העבודה ואין שונות בין סדרות ייצור שונות.

בתמונה שצירפת הסימון על גבי המקדח יחסית מאוד ברור ואיכותיי לעומת שיטת סימון המקדחים בשיטת ההטבעה שבוצעה ב-ETM.

ברגע שתהייה לי הזדמנות אני אצלם לך מקדחים מתקופת ETM עם סימון מצ'וקמק.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני אשמח.

 

יש להם כמה סוגים שההבדל באיכות די גדול. אני עובד עם ה gold.

 

יכול להיות שהם מגיעים מספקים שונים ואולי אפילו יבואן שונה.

 

יכול גם להיות שאני מבלבל אותם עם מקדחים אחרים אבל זכור לי סימון צרוב ולא מוטבע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצורפות מספר תמונות של מקדחי ETM מקורים. ראה את איכות ההטבעה הגרועה.

מצטער שלא רואים את כול ההטבעה מכיוון שהמקדחים זזו בזמן הצילום.

מקדחי אי.טי.אם-1.jpg

מקדחי אי.טי.אם-2.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

וואו מרק, הזכרת לי נשכחות.

 

את האריזות האלה אני זוכר מצעירותי. היום הן דומות אבל עם פתיחה אחרת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...