Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שזה מקדחי זבל.

אני מחפש ערכה כמה שיותר דומה אבל מאיכות טובה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צור קשר עם השחל בתל אביב. יש להם גם אתר.

בכל אופן, פלדות תקדח במהירות נמוכה ותקפיד על קירור טוב.

יש לך גם את נוימו ורגוס בחולון. גם להם יש אתר.

את המחירים שלהם תשווה לערכות דומות ב- איביי ותדע איפה אתה נמצא.

לי אגב יש מקדחים בני 30 שנה שעדיין עובדים יפה. שמור עליהם והם יחזיקו מעמד.

פורסם

השחל לא מוכר ליחידים וורגוס מייבא את טיטקס שהם טובים אבל יקרים.

 

נאצ'י מצויינים אבל עוד יותר יקרים.

 

דורמר ברמה של etm ואת guring אני לא אוהב.

 

לגבי השחזה אם אתה לא מיומן או לחילופין אם אין לך משחזת מקדחים ייעודית אז שכח מזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אין מכל מקדח 3-4, יש 3-4 מקדחים באותו קוטר עבור חומרים שונים בקידוח, אולי זה מסביר למה הם מתעקמים לך.

 

תקנה סט של בוש.

 

עריכה:

זה באמת נראה שיש 2-3 מקדחים זהים, כשאתה יודע שנותנים לך 3 מקדחים זהים בכל קוטר, זה לא ממלא אותך בביטחון במקדחים הללו.

 

בוש במקדחים הם לא יותר טובים מזבל סיני

 

לא נשאר לי מקדח אחד מכל ה3 קופסאות שהגיעו עם מברגות/מקדחות שקניתי, גם הוידיה וגם אלו שמיועדים לעץ

 

אפילו פעם נתקעתי ללא מקדחים וקניתי בטמבוריה הקרובה סט שבו יש 4 מקדחים מ4-6 ממ וכולם נשברו מזמן.

 

לכן אני קונה מקדחים איכותיים בבודדים מתי שאני צריך מידה מסויימת וחי איתם עד עצם היום הזה, משחיז מתי שצריך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)

מקדחים ממש יקרים אתה תקנה רק אם אתה יודע לקדוח (ויש הרבה מה לדעת) ורוצה ביצועים ממש טובים לאורך זמן, אבל אם כישורי הקדיחה שלך הם ממוצעים, אז חבל לך על הכסף, אתה תהרוג אותם מהר ואז זה סתם יעלה לך הרבה יותר.

 

בוש זה איפשהו באמצע הדרך בין זבל סיני למקדח איכותי, והמחיר שלהם לא ישבור לך את הלב אם ישבר המקדח.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

יש לי נסיון טוב מאוד עם מקדחים של Alpen.

לא יכול להיות שאין סט איכותי של מקדחים בכל מיני מידות.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אני בטוח שיש, אבל תחשוב על זה ככה, כמה עולה מקדח ממש איכותי, עכשיו תכפיל את זה ב-20 מקדחים ותוריד איזה 15% בגלל שזה בא בסט, אתה רוצה לשלם את הסכום הזה על סט של 20 מקדחים שבת'כלס אתה תשתמש ב-5 מהם?, אני לא.

פורסם

וכמה עולה מקדח ממש איכותי?

איזה מידות כדאי לקנות כדי שיהיה בבית?

גודל 4 יש לי בשביל ניטים.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

של איזה חברה יש לך?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

באמת שלא יודע, מהסוג שנמכר באייס, קניתי אותו לפני כמה שנים, ולמרות שימוש מקצועי אבל יחסית אינטנסיבי בתקופות, הוא עדיין לא איבד את השפיץ.

פורסם
אני אישית מאוד אוהב את המקדח הקוני, חוץ משימושים מסויימים וכמובן קדיחה בקירות, הוא משמש אותי המון.

 

אתה בטוח שהוא קוני ולא מחורץ?

 

61H+-5opaXL.jpg

 

זה קוני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מקדחים ממש יקרים אתה תקנה רק אם אתה יודע לקדוח (ויש הרבה מה לדעת) ורוצה ביצועים ממש טובים לאורך זמן, אבל אם כישורי הקדיחה שלך הם ממוצעים, אז חבל לך על הכסף, אתה תהרוג אותם מהר ואז זה סתם יעלה לך הרבה יותר.

אני מניח שכישורי הקדיחה שלי הם ממוצעים. תוכל לתת טיפים לקידוח מקצועי? לרוב אם אני צריך להחליף מקדח זה בגלל שחיקה של הראש. (אני לא קודח במתכות אקזוטיות, לרוב זה עץ או בטון\בלוקים)

פורסם

עץ לא צריכה להיות שחיקה אבל כדאי להשתמש במקדח מתאים (שפיץ קטן ושאר ראש המקדח שטוח). בבטון/בלוקים קודחים עם רטט ועם מקדח וידיה ובמתכות עם מקדח HSS במהירות מתאימה, לחץ מתאים וקירור טוב.

 

כבר הצלחתי לקדוח 30 מ"מ חור עובר קוטר 11 מ"מ בנירוסטה 316 עם מקדחת יד אבל זה היה קריעה והלכו לי 2 מקדחים על כל חור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...