Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כבר הרבה מאוד זמן אני רוצה לתת לרכב מראה אחר, ג'אנטים עשו את העבודה .

momo QUANTUM מידה 17 , צמיגים חדשים של חברת toyo דגם r32 , סך הכל עלה לי 5,000 .

 

איך הצמיג שרכשתי ? , המחיר? , הגאנט? .

בנוסף, עדין לא קיבלתי אישור ממכון רישוי, כנראה יום ראשון הקרוב - איך זה הולך? .

 

לפני ואחרי

 

unnamed (1).jpgunnamed (2).jpgunnamed.jpg

עריכה אחרונה על ידי HiTRuN

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם (נערך)

תתחדש יפה.

 

אצל מי קנית?.

 

לפי הנתונים צמיג שמגיע מקורי עם מזדה 3,אבל בעל נתונים בינוניים.

עריכה אחרונה על ידי dts2
פורסם

לא מבין בצמיג,אבל המגנזיום ניראה ממש מעולה!

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תתחדש יפה.

 

אצל מי קנית?.

 

לפי הנתונים צמיג שמגיע מקורי עם מזדה 3,אבל בעל נתונים בינוניים.

 

היפר צמיג פתח תקווה

 

לא מבין בצמיג,אבל המגנזיום ניראה ממש מעולה!

 

:)

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

נחמד, המגנזיום נראה ממש מקורי.

 

אני מתחבר יותר לעיצובים המצועצעים של הג'אנטים, אבל לפחות רכשת ג'אנט איכותי של חברהאיכותית שגם מתאים מאוד לרכב-כמו מקורי.

פורסם (נערך)

אני חושב שהצבע של הג'אנט לא מתאים לצבע הרכב.

בסה"כ נראה טוב!

ממליץ לך לקנות סט נעילה לג'אנטים שלא תמצא את עצמך חס וחלילה על בלוקים.

עריכה אחרונה על ידי CaR MaN

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם
אני חושב שהצבע של הג'אנט שלא מתאים לצבע הרכב.

בסה"כ נראה טוב!

ממליץ לך לקנות סט נעילה לג'אנטים שלא תמצא את עצמך חס וחלילה על בלוקים.

 

לפי דעתי הצבע יושב בול והרכב נראה ממש טוב, בכל מקרה בעתיד הקרוב אני כנראה מכניס את הרכב לצביעה כללית.

אשמח ליותר מידע בנוגע לסט נעילה לג'אנטים.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
תתחדש יושב יפה על הרכב .

 

מה אם פוליש לרכב להשלמת המראה מושלם ?

 

הצבע של הרכב לא במצב מושלם, פוליש לא יעזור לשריטות הקיימות ( חריטות ) כמובן ששטיפה + ווקס יעשו בקרוב.

התמונות צולמו ממש אחרי ולא היה טעם לשטוף את הרכב כי היום כבר ירד גשם .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

תתחדש, מצטרף לדעה שהצבע של החישוקים לא הכי מתאים לרכב, אבל העיקר אתה אוהב.

צמיגים לא רעים בכלל, היו לי באוטו הקודם.

לגבי אישור, הולך, בודקים שהמידה מאושרת באוטודאטה, משלם משהו כמו 30 שקל ונותנים לך טופס אישור עד שברשיון הבא זה כבר יופיע.

פורסם

תתחדש! דווקא מחמיא למאזדה.

הדגמים של MOMO מאד יפים לדעתי.

שוקל לקנות בעצמי את דגם ה-Revenge.

לגבי הצמיג, זה אכן הצמיג המקורי שמגיע על המאזדה 3 בגרסת ספיריט.

פורסם

הג'נט הנ"ל יפהפה ביותר, בכלל הצבע שלו מושלם, בדיוק הצבע שרציתי על שלי.

תתחדש!

 

נ.ב הצבע פחות מתאים לצבע הרכב לפי התמונות, אבל ייתכן שזה רק בגלל שזה בתמונות

Opel Adam S 2017

פורסם

דווקא הצבע של הג'אנט לדעתי מחמיא לרכב.

פחות אהבתי את הצורה שלו.

חבל שלמומו כמעט אין את הריוונג' במלאי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...