Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, כשקניתי את הגטס לפני כחודש מאוד התבאסתי מהצריכת דלק שהיתה שונה מהאקסנט, כידוע הדגמים הראשונים של הגטס מאוד שתייני דלק.

 

להזכירכם נושא שלימלפני שנתיים \

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?505519-%D7%9E%D7%A0%D7%A6%D7%97-%D7%90%D7%AA-%D7%A0%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%94%D7%99%D7%A6%D7%A8%D7%9F-%D7%91%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%AA-)&p=4138500&viewfull=1#post4138500

שבו הצלחתי להגיע עםהאקסנט 96 שלי לצריכה של 1:17+

בד"כ היה עושה לי 1:16 משולב בסופו של דבר.

 

אז עם הגטס בשבוע הראשון שנסעתי הגעתי לצריכה של 1:13.5 , צריכת דלק קצת מאכזבת לנפח המנוע, כולנו חייבים להודות.

נתוני היצרן מצביעים על 1:12.5 צריכת דלק בגטס שלי.

אמרתי לעצמי שאני לא מתייאש עד שהוא מגיע לפחותלצריכה של 1:15

אז התוצאה הבאה שהגעתי אליה כבר הייתה 1:14.8 בנסיעה עירונית בלבד (עם מזגן!)

 

תוצאה הבאה הייתה נסיעה משולבת אשר כללה בין היתר נסיעה לבית אל ונסיעה בהרים של ירושלים, תנאים לא קלים למנוע, והצריכה הגיעה ל1:15.3 (נסיעה משולבת עם מזגן ועוד נוסע רוב הזמן)

ולבסוף , אחרי נסיעה לא קטנה לכנרת ובחזרה, כולל ירידות ועליות, בינעירונית עם עוד 2 נוסעים ומזגן - הצריכה הביןעירונית הזו עומדת על 1:16.3 קילומטרים לליטר דלק, מה שאומר ששילמתי 110 שקלים על נסיעה מהמרכז לטבריה ובחזרה (360 ק"מ)

 

אז, איך עשיתי את זה בעצם?

-נסיעה רגועה ברכב, טורים בין 2500 ל3000 (נסיעה של 90-100קמ"ש בהילוךחמישי)

-בלי ברקסים פתאומיים ולצפות את הכביש מראש

-ריקון תא המטען משטויות מיותרות

- בלי האצות מיותרות .

 

עכשיו אני מבסוט והחג שלי קצת יותרשמח :)

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך אתה מודד?

אני שואל, כי לנצח נתוני יצרן זה הישג. להביס נתוני יצרן כמו שאתה מתאר זה הרבה מעבר להישג. סלח לי כמובן, אך זה נשמע לא הגיוני.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
איך אתה מודד?

אני שואל, כי לנצח נתוני יצרן זה הישג. להביס נתוני יצרן כמו שאתה מתאר זה הרבה מעבר להישג. סלח לי כמובן, אך זה נשמע לא הגיוני.

טעיתי. בנוגע לגטס לא הבסתי את נתוני היצרן כי הבנתי לבסוף שהם 1:16 אבל הבסתי נתונים ממוצעים של אנשים שצריכת הדלק בפועל לפיהם היא 1:12.5.

אני מודד כהלכה אני לא דביל, שם טנק פול מאפס את הטריפ נוסע עד שיש 25-35 ליטרים למלאות ומחלק את הקילומטרים שעשיתי במס הליטרים שנכנסו.

פורסם

גטס:?

 

מרצדס E350 נסיעה לחיפה מצומת נשרים הלוך חזור דרך כביש 6 בשיוט על 100 עם שני אנשים ומזגן. 7 ליטר ל 100 ק"מ. נסיעה יומיומית לעבודה, מצומת נשרים לכפר סבא הלוך חזור דרך כביש 6 בשיוט על 100 עם אדם אחד (אני) אפילו יותר חסכונית, 14.7 ק"מ/ליטר. מעניין אם ההפרש הוא בגלל המזגן או אישתי:lol:

 

חשבת אולי להחליף למשהו חסכוני יותר, C180 למשל?

IMG_20150408_075413.jpg

פורסם

עם ניסאן נוט (1600, אוטומט 4 הילוכים) עשיתי 1:14 בנסיעה לצפון דרך כביש 6 וחזרה עם 3 נוסעים ותיקים עמוסים, רוב הדרך על 120 קמ"ש (3000 סל"ד).

הנסיעה לא הייתה חסכונית וכללה הדלקת מזגן ולא מעט עקיפות.

אני יוצא מנק' הנחה שהרכב משרת אותך ולא אתה אותו, גם אם עשית על אותו ליטר 2 ק"מ פחות - לפחות נסעת בראש שקט ולא היית טרוד כל העת בבדיקת הסל"ד בתכנון העברת ההילוכים ובצריכת הדלק.

פורסם
חשבת אולי להחליף למשהו חסכוני יותר, C180 למשל?

 

חחח, למה עצרת פה, תציע לו להחליף ישר לטסלה S. צריכת דלק אפסית, הכי טוב.

 

נ.ב. הצלחתי להוציא מפוקוס2 סטיישן אוטומטית צריכת דלק של 1 ל-12 (אפילו טיפה יותר טובה). מקובל לחשוב שהרכב עושה 1 ל-10.

פורסם

אפשר להגיע לתוצאות כאלה בכל רכב ע''י נסיעה במהירות חוקית ורגועה ע''י ניצול מומנט מירידות וכו'.

בפורטה שלי אבא שלי הוציא 1/17 בנסיעה כזו עד לדרום בכביש 6.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

כשממש מנסים לחסוך כל טיפת דלק, אפשר גם להגיע לצריכה של 1:17 עם Audi A8 V8.

 

אבל מי יכול לנהוג ככה על בסיס יומי?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אופי הנהיגה הזה לא מתסכל אותכם?

או שאתם פשוט רואים מול העיינים את המטרה שהיא צריכה טובה יותר ואז הכל הולך?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
ידנית ה86 כס 1341

 

82 כ"ס, אבל לא נהיה קטונוניים.

בכל מקרה נתונים מרשימים, שלי הייתה גטס 1350 הייתי עושה בממוצע 1:12 ( רוב הנסיעות עירוניות.)

והיום עם ה1600 ידנית, יש לי את אותה צריכה ואפילו טובה יותר שאני משייט בבין עירוני.

ד"א אצלי הרגל קצת יותר כבדה משלך .:-P

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

אני פעם הוצאתי 1:13.6 מהקליאו... אבל אמא הייתה באוטו.

לא מבין את זה, הנסיעה שהכי נהניתי ממנה הייתה זאת שהוצאתי בה את הצריכה הגרועה ביותר (1:7) לא את הטובה ביותר...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...