Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1-16 רק בבן עירוני לרכב ידני וקטן ובתנאים האלו זה צריכה גבוהה. משפחתומתיות מגיעות לנתונים טובים יותר.

 

אני חושב שכדאי שתבדוק את הנתונים שלך

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיוויק 1.8 בשיוט על 100 קמ"ש בכביש החוף עם 3 אנשים ברכב עושה 1 ל16 (עם הרבה עדינות).

אבל אני לא מבין מה רוצים מהגטס, היא מעולם לא הוצגה כרכב חסכוני.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
82 כ"ס, אבל לא נהיה קטונוניים.

בכל מקרה נתונים מרשימים, שלי הייתה גטס 1350 הייתי עושה בממוצע 1:12 ( רוב הנסיעות עירוניות.)

והיום עם ה1600 ידנית, יש לי את אותה צריכה ואפילו טובה יותר שאני משייט בבין עירוני.

ד"א אצלי הרגל קצת יותר כבדה משלך .:-P

אם נהיה ריאליסטים אני מניח שהרגל שלי אבסולוטית כבדה יותר ומי שמכיר אותי יבין במה מדובר :)

1-16 רק בבן עירוני לרכב ידני וקטן ובתנאים האלו זה צריכה גבוהה. משפחתומתיות מגיעות לנתונים טובים יותר.

מדובר על רכב ישן מדגם ראשון שמבוקר כלא ככ חסכוני לקטגוריה שלו.

אופי הנהיגה הזה לא מתסכל אותכם?

או שאתם פשוט רואים מול העיינים את המטרה שהיא צריכה טובה יותר ואז הכל הולך?

אני נוהג ככה בלי קשר לצריכה אלא כי נח לי

כשממש מנסים לחסוך כל טיפת דלק, אפשר גם להגיע לצריכה של 1:17 עם Audi A8 V8.

 

אבל מי יכול לנהוג ככה על בסיס יומי?

ראה הערה לבחור הקודם

עם ניסאן נוט (1600, אוטומט 4 הילוכים) עשיתי 1:14 בנסיעה לצפון דרך כביש 6 וחזרה עם 3 נוסעים ותיקים עמוסים, רוב הדרך על 120 קמ"ש (3000 סל"ד).

הנסיעה לא הייתה חסכונית וכללה הדלקת מזגן ולא מעט עקיפות.

אני יוצא מנק' הנחה שהרכב משרת אותך ולא אתה אותו, גם אם עשית על אותו ליטר 2 ק"מ פחות - לפחות נסעת בראש שקט ולא היית טרוד כל העת בבדיקת הסל"ד בתכנון העברת ההילוכים ובצריכת הדלק.

אני לא עסוק בזה , אחרי כמה נסיעות כבר לומדים להרגיש את הרכב . אני אישית לא אוהב לטחון את הדוושה ל120 ולאמץ ככה את המנוע , מה גם שהרכב ככ קליל שעם הרוחות של אתמול הרגשתי לא פעם שהוא נזרק הצידה.

גטס:?

 

מרצדס E350 נסיעה לחיפה מצומת נשרים הלוך חזור דרך כביש 6 בשיוט על 100 עם שני אנשים ומזגן. 7 ליטר ל 100 ק"מ. נסיעה יומיומית לעבודה, מצומת נשרים לכפר סבא הלוך חזור דרך כביש 6 בשיוט על 100 עם אדם אחד (אני) אפילו יותר חסכונית, 14.7 ק"מ/ליטר. מעניין אם ההפרש הוא בגלל המזגן או אישתי:lol:

 

חשבת אולי להחליף למשהו חסכוני יותר, C180 למשל?

מצחיק , חסכוני בדלק אבל ביתר הדברים?
פורסם
אני חושב שכדאי שתבדוק את הנתונים שלך

הוא בטח שכח לציין את המילה משפחתית דיזל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מצחיק , חסכוני בדלק אבל ביתר הדברים?
אמור להיות מצחיק בהתחשב כי הכותרת היא "צריכת דלק מנצחת". יותר מצחיק ששמים לב כי ברכב גדול, כבד וחזק פי שתיים בכל הפרמטרים צריכת הדלק היא 15% יותר.
אופי הנהיגה הזה לא מתסכל אותכם?

או שאתם פשוט רואים מול העיינים את המטרה שהיא צריכה טובה יותר ואז הכל הולך?

זו לא המטרה אלא התוצאה. חלק גדול מאוד מהזמן הנסיעות מנהלתיות, אין צורך למהר, כך שעדיף ללחוץ "שיוט" ולנוח בנתיב הימני. כשצריך למהר הגישה כמובן שונה, לוחצים ונזהרים מבעיות שיגרמו לרישיון הנהיגה. וכמובן, כאשר רוצים למהר אז בוחרים את המקום והזמן המתאימים ונהנים (ומגיעים ל 15.5 ליטר ל 100 ק"מ)
פורסם

לבדוק צריכה רגעית דרך מחשב רכב לא שווה לכלום. גם לא פר נסיעה בודדת.

 

אני לא מכיר אף משפחתית שהיא לא דיזל או בנזין שבתוואי נסיעה שרובו בין עירוני (בין עירוני לא אומר שאין האצות/האטות/מחלפים/רמזורים) מגיע לצריכה ממוצעת קבועה של 1:16.

פורסם

אני לא מכיר אף משפחתית...

כי אין דבר כזה.

 

עם כל הכבוד למדידות מזדמנות פה ושם, זה לא משקף הרבה. לאורך זמן, לא זו בלבד שאי אפשר לנצח נתוני יצרן, אלא גם שאי אפשר להשתוות אליהם. הסיבה פשוטה: נתוני יצרן הם בתנאי מעבדה, והנסיעה שלנו לא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

-העלתי את התמונה לשם נוחות, אני יכול לחפש את הקבלה אם צריך. אני מודד צריכה תמיד כאשר אני ממלא דלק (ממלא באותה תחנה ואותה משאבה, רושם על הקבלה את הנסועה ומאפס אותה בלוח השעונים) והסטיות בין נתוני מחשב הרכב לבין הנתון המדוד הן נמוכות, כ 5%.

-לא בדקתי צריכה רגעית, הנתון נמדד מתחילת הנסיעה (קצת פחות מ 50 ק"מ). אני רואה מספרים דומים כל יום כאשר אני מבצע את אותה נסיעה.

פורסם

אני עם בלאנו הגעתי קרוב ל1:15 בבין עירוני בלי הרבה מאמץ וניצחתי נתוני יצרן לפחות ב2 ליטר.

אבל מה שעשית לדעתי נקרא עינוי לנהגים סביבך.

כל פעם שמישהו נוסע לי בין 80 ל90 קמ"ש בכביש 1 משגע אותי(כי אני מנסה לשמור על הימין).

פורסם
אני עם בלאנו הגעתי קרוב ל1:15 בבין עירוני בלי הרבה מאמץ וניצחתי נתוני יצרן לפחות ב2 ליטר.

אבל מה שעשית לדעתי נקרא עינוי לנהגים סביבך.

כל פעם שמישהו נוסע לי בין 80 ל90 קמ"ש בכביש 1 משגע אותי(כי אני מנסה לשמור על הימין).

 

כתבתי 90-100.. לפעמים כמובן אני גם נוסע על 80-85 ולפעמים גם מתחשק לי להאיץ ל110.. אבל 90-100 זה מה שבדרך כלל.. מה גם שזו המהירות המותרת וגם אם אני מעצבן את הנהגים שנוסעים מאחוריי אני לא מתכוון לסחוט עוד כמה קמשים , צאו לעקיפה.

פורסם

כל העסק הזה נשמע כמו עינוי סיני.

למה לא רכשת רכב חסכוני יותר מהגטס אם ידעת שצריכת דלק נמוכה תקבע את אופי הנסיעה שלך?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
כל העסק הזה נשמע כמו עינוי סיני.

למה לא רכשת רכב חסכוני יותר מהגטס אם ידעת שצריכת דלק נמוכה תקבע את אופי הנסיעה שלך?

לא מבין מה מענה בלהיות עדין עם הרכב.

פורסם

קטע מוזר , לפחות פעמיים היתה לי גטס ידנית כרכב גישור אני מודה שאני לא זוכר עם איזה מנוע בדיוק אבל התקשתי להגיע איתה לצריכה של 1/10 בממוצע . אם כי אני לא נוהג כמו שאתם מתארים כאן ועושה הכל כדי לחסוך. בכל זאת הנתונים של הגטס נשמעים לי קצת הזויים . לגבי המרצדס זה לא ממש בעיה במהירות סבירה בכביש 6 בהתחשב בעובדה שבמהירויות החוקיות הרכב הזה מתגלגל בסלדים די נמוכים .

 

לאחרונה עשיתי בדיקה דומה וחד פעמית עם המיני שלי - תדלקתי בקרית גת ונסעתי למחסן שלנו בבני ברק כאשר בכל הדרך אני משייט על 110 שהם בערך 2100 סלד בהילוך 6 , כמובן עם מזגן ועם הפקקים של בני ברק שבהם המערכת סטופ סטארט עובדת . הצריכה בסוף היתה 1/18.5 אבל זה ממש לא משקף את ההתנהלות היומיומית שהיא בממוצע סביב ה1/14 ,לכן אני עוד יותר מתקשה להאמין שפותח השרשור מצליח באופן קבוע להגיע לנתון של 1/16. ההתעסקות הזאת עם הצריכה נראת לי קצת אובססיבית בלי שום כוונה להעליב.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
לא מבין מה מענה בלהיות עדין עם הרכב.

 

כמו בחדר המיטות, להיות עדין זה נחמד אבל לפעמים (או לרוב) צריך משהו תשוקתי וחייתי יותר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...