Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע חבר סקודה - מרץ אפריל 2015


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הקטע באמת עם מחירים לפאביה? סוד לאומי?

 

בטוח יהיה סביב 90Kש"ח לדגם 90כ"ס,110K ש"ח לדגם 105כ"ס וכו'.

 

מניח שזה יהיה לידני,כמובן יקר יותר לאוטומת עם הDSG המקולל..

 

לגבי VRS מזל שלא במבצעים,משום מה עדין נראה יקר מדי גם עם הנחה כלשהי..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה הקטע באמת עם מחירים לפאביה? סוד לאומי?

 

בטוח יהיה סביב 90Kש"ח לדגם 90כ"ס,110K ש"ח לדגם 105כ"ס וכו'.

 

מניח שזה יהיה לידני,כמובן יקר יותר לאוטומת עם הDSG המקולל..

 

לגבי VRS מזל שלא במבצעים,משום מה עדין נראה יקר מדי גם עם הנחה כלשהי..

 

חבוב...זאת פאביה, בחרו במבצע חבר כדי לקבל את רכב העל החדש במצעד צבאי גדול.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

צודק,מה עבר לי בראש..

 

לוקח חזרה את כל מה שכתבתי טענתי והאשמתי :p

 

וברצינות - אבא שלי חבר ב"חבר" (נכה צה"ל),אפשר היה לרכוש עם הכרטיס שלו והרכב יהיה על שמי? או שיהיה על שמו בלבד כי הוא בעל הכרטיס הנחה?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אתם יכולים להיות בעלים משותפים?

 

אגב בנים של מחזיקי "חבר" גם יכולים להיות חברים במועדון, עד גיל מסויים אני חושב.

 

לי לפחות יש אפשרות אבל אני חוסך דמי השתתפות חודשית בשביל מה אני צריך את זה עם יש לאחד ההורים (רווק צעיר).

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
צודק,מה עבר לי בראש..

 

לוקח חזרה את כל מה שכתבתי טענתי והאשמתי :p

 

וברצינות - אבא שלי חבר ב"חבר" (נכה צה"ל),אפשר היה לרכוש עם הכרטיס שלו והרכב יהיה על שמי? או שיהיה על שמו בלבד כי הוא בעל הכרטיס הנחה?

 

מבצעי חבר מיועדים לעמיתים עצמם ובני משפחתם מדרגה ראשונה. זאת אומרת שאם תגיע עם אביך אז הרכב יכול להרשם מראש על שמך בלבד.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם (נערך)

אני רכשתי רכב (מתבייש להגיד איזה) בחבר עם הכרטיס של אימא שלי (נכת צהל) ויכולתי לרשום אותו עלי או על אימא או על כול קומבינציה של שנינו...

 

לדעתי הפאביה 90 ידנית תימכר באזור ה78 כי ללא ההנחה ימכרו אותה באזור ה85 או שלא יהיה לה קונים

עריכה אחרונה על ידי gaggag88
פורסם

הלוואי שזה יהיה המחיר לדגם ה1.2TSI הידני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

לחלום לא עולה עדיין כסף....

 

במבצע האחרון מכרו קליאו ידנית 1.2 ב71.5... (עם האבזור הדל יותר ובלי הטורבו)

עריכה אחרונה על ידי gaggag88
פורסם
bar72,

ה-1.8 לא קיימת בליסינג, היא מאובזרת טוב למדי ועם חבילת כח מרשימה לכל הדעות (180 כ"ס, 25 קג"מ, 7.4 שניות מ-0 ל-100). במחיר של 145K ש"ח היא מציעה ללא ספק את התמורה לשקל מהטובות שיש.

 

ואיך בדיוק הגעת למסקנה שאין 1.8 בליסינג? יש ויש. לנו היתה אפשרות.

ואין ספק שבמחיר שכזה בהחלט זוהי קניה מעולה. חזקה, מרווחת, פרקטית

פורסם
האם השנה יהיה מבצע של חבר גם למאזדה ?

יהיה. בדרך כלל יש חודש קבוע לכל יבואן. תתקשר לסוכנות של מאזדה ויגידו לך מתי החודש שלהם השנה. אולי לא ישתלם לך לחכות.

פורסם

המחירים אינם כוללים עסקאות טרייד אין, יש למישהו מושג מה יהיה היחס ללקוח חוזר אשר חבר במועדון "חבר" (פאביה 2011)? האם יהיה ניתן לקבל מחיר דומה למחיר המבצע וגם עסקת טרייד אין?


×
×
  • תוכן חדש...