Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז יצא לי לחזור להתעסק עם הרכב שוב.

פירקתי את הכיסויים המגנים על הטיימינג, קיבעתי את הפולים לפי הספר כדי לא להרוס את התזמון, פירקתי את המותחן והוצאתי את הרצועה.

אחרי זה הגיעה תורה של המשאבת מים לצאת, הצלחתי להוציא את 2 הברגים שמחזיקים אותה לבלוק, וכשניסיתי לשלוף אותה החוצה היא לא זזה מילימטר :?

ניסיתי לסובב את הפולי שלה עם היד, והרגשתי קושי רב והתנגדות לסיבוב.

יכול להיות שכל הרעש הזה נבע ממשאבת מים שסיימה את חייה והתחילה להרעיש?

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

למישהו יש דרך מקורית לפרק משאבת מים שתקועה חזק על הבלוק?

 

מכות פטיש והרבה WD-40 לא עזרו :cry:

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

הצלחה !!! :-D:-D:-D

 

אחרי כמה מכות פטיש חזקות על חתיכת עץ שנחה על משאבת המים , העקשן נכנע והשתחרר וככה הוא נראה:

 

8d9a18e4-2f2a-4445-9bfe-5ab9362589cf.pnga186c644-d64d-40d3-889a-1f258516bf06.png

 

אז כן הוא לא נראה במיטבו, נראה שהוא לא הוחלף המון שנים והרבה ידיים עברו על הרכב בלי שהוא הוחלף.

 

עכשיו אני צריך המלצה לקיט טיימינג של חברה טובה? ואם מישהו יודע גם עלויות ומקום לקנייה?

 

תודה.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

קיבלתי הצעת מחיר לרצועה+מותחן+משאבת מים:

 

רצועת טיימינג תוצרת גייטס - 60 שקל.

מותחן טיימינג של GMB - 73 שקל.

משאבת מים של GMB - 109 שקל.

 

איך החברות והמחירים ?

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם
אין דבר כזה שאין מותחנים לרצועות האביזרים! לעיתים המותחן הוא האביזר עצמו כגון האלטרנטור או המדחס או משאבת ההגה אך מעולם לא ניתקלתי ברכב שבו לפחות לא קיים מותחן אביזרים שהיא גלגלת בפני עצמה ודווקא על גלגלת זו יש לשים דגש בבדיקה.

במכונאות אין דבר כזה שאין דבר כזה....יש היום רכבים ללא מותחן כלל לרצועות אביזרים ואז יש צורך להשתמש ברצועה מקורית בעלת מידה סיפציפית מאוד ויש כמובן כלי מיוחד להלבשה של הרצועה על הגלגלות.

×
×
  • תוכן חדש...