Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

היום החלטתי לצאת לעבודה עם הרכב ולא בהסעות מה שהתברר כטעות ובזבוז של יום עבודה, אבל לא משנה.

 

כמה קילומטרים אחרי שיצאתי מהבית התחילו פתאום רעשים חזקים כמו חריקות של ברזל על ברזל מאזור המנוע, למזלי הייתי קרוב לתחנת דלק ועצרתי שם, פתחתי מכסה מנוע כשהרכב מונע ואכן הרעשים הגיעו מאזור הרצועות והטיימינג בצד השמאלי של המנוע.

כל הרצועות היו שלמות, אז פתחתי את המכסה פלסטיק העליון של הטיימינג וממה שהצלחתי לראות הרצועה נראית שלמה ומתוחה אבל שמתי לב שיש הרבה פתיתים כסופים (כנראה של אלומיניום) באזור הרצועה והפולים, בגלל שלא יכולתי לעשות כלום סגרתי את הכול והצלחתי לחזור הבייתה.

 

האשם העיקרי שלי לרעש כרגע הם או המותחן של הטיימינג שמרעיש, או המשאבת מים שנאכלה ומתחילה להתפורר לי שם?

 

אני תכף יעלה גם סרטון של הרעש לאבחנה יותר טובה.

 

תודה.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

אני כרגע מתארגן על כלים וספר היינס כדי להתחיל לפרק,מקווה שאני ימצא את הבעיה לפני הפירוק של מכסי הטיימינג כי שם זה מתחיל להסתבך :?

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם
הסר את רצועות האביזרים תחילה ובדוק ידנית את המותחן.

 

בדקתי שוב את האזור, ונראה שאין מותחן לרצועת אביזרים במנוע הזה.

 

יש רצועה אחת לאלטרנטור, ורצועה שנייה למדחס מזגן ושניהם מחוברים ישירות לפולי מנוע בלי מותחנים, כנראה המותחן היחידי במנוע הזה הוא של הטיימינג.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

יכול ליהיות שעף כלי או בורג ועכשיו הרצועה שורטת אותו.

 

קרה לי גם כן דבר כזה.

לאחר פניה אגרסיבית, בורג שהיה מונח באיזה מקום (כנראה המוסך שכח) עף על הרצועה ונתקע בינה לבין הפולי מדחס, והיא חרטה את הבורג.

תבדוק שלא קרה לך אותו דבר.

פורסם
בדקתי שוב את האזור, ונראה שאין מותחן לרצועת אביזרים במנוע הזה.

 

יש רצועה אחת לאלטרנטור, ורצועה שנייה למדחס מזגן ושניהם מחוברים ישירות לפולי מנוע בלי מותחנים, כנראה המותחן היחידי במנוע הזה הוא של הטיימינג.

אין דבר כזה שאין מותחנים לרצועות האביזרים! לעיתים המותחן הוא האביזר עצמו כגון האלטרנטור או המדחס או משאבת ההגה אך מעולם לא ניתקלתי ברכב שבו לפחות לא קיים מותחן אביזרים שהיא גלגלת בפני עצמה ודווקא על גלגלת זו יש לשים דגש בבדיקה.

פורסם

נכון, המותחן הוא הפולי של האלטרנטור במקרה הזה, אם אני יסיר את הרצועה של האלטרנטור הרכב יניע? אני רוצה לדעת אם הרעש הוא מהפולי של האלטרנטור.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

מה דגם המנוע המדוייק? אוכל לבדוק את רצועות האביזרים באוטודאטה.

 

וכן, אתה יכול להניע בלי רצועת אלטרנטור, רק שכמובן נורת הטעינה תישאר דלוקה.

Stay Dirty

פורסם (נערך)

הכי קרוב שיש באוטודאטה זה KDY/KDZ, וככה זה נראה:

 

41963.jpg

 

יש מצב שאין לך הגה כוח ברכב? בכל מקרה חייב להיות מותחן לרצועת המזגן, אלא אם כן המדחס הוא בעצמו המותחן (במקרה שאין משאבת הגה).

 

עריכה: יש KDX אבל רק ב-106. בכל מקרה זה נראה בדיוק אותו דבר.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

אין משאבת הגה, זה הגה כוח.

 

האלטרנטור והמדחס הם המותחנים של הרצועות שלהם, כל אחד מחובר עם רצועה לפולי קראנק של המנוע.

 

הבעיה שלי כרגע למצוא כלים מתאימים לנתק את הרצועות כדי לבודד את הרעש, המיקום ומרווח שם הוא לא להיט :?

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

אין הגה כוח בשום דגם 1.4 של 205.

 

המזגן יכול להיות התקנה מקומית ולכן מה שרשום באוטודטה לא רלוונטי.

 

נתקלתי במדחסים של מזגנים מקומיים שמותקנים על תושבת קבועה ללא שום אפשרות מתיחה, לא יודע אם זה המצב ב 205.

 

 

פורסם

צודק בוקי טעות שלי, אין הגה כוח ולכן אין רצועת משאבת הגה, והמדחס ( כל המזגן בכללי ) בהתקנה מקומית של אלכס בארץ.

 

בכל מקרה הצלחתי לשחרר את שני הרצועות ככה שאין שום דבר שמסתובב חוץ מרצועת הטיימינג ומה שמחובר אליו, הנעתי את הרכב ועדיין יש אותם רעשים.

 

עכשיו אני צריך לפרק את 3 הכיסויים של הטיימינג, כדי לבדוק מה מרעיש.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

×
×
  • תוכן חדש...