Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע כמה אנשים כאן מהתחום, אבל אנסה בכל זאת.



 

אני צריך להעביר אתר משרת בחו"ל לשרת בארץ כדי לשפר זמני גישה.

בחו"ל קלה לי הבחירה, בארץ אני הולך לאיבוד בין כל החברות.

בגדול, אני צריך אחסון עם MYSQL, PHP 5 ומעלה, phpmyadmin וממשק CPANEL, נפח פחות קריטי לי, אבל מינימום 500 מגה, תמיכה טכנית טובה, מהיר ואמין (פועל כבר שנים).

לא רוצה חברה שמוכרת כריסלר! (אלא אם כן התנאים פגז) מעדיף את המקור.

אין לי בעיה עם אחסון משותף ומבחינת כמות דומיינים אני צריך כרגע אחד, אם יהיה טוב אעביר עוד דומיינים.

אשמח להמלצות מידע וניסיון אישי. מחיר זול זה תמיד טוב ואפשרות נוחה לשדרג את החבילה.

 

תודה,

 

ארז

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
היי ארז,

 

עבדתי על לא מזמן ב sPD, יכול להמליץ ב- 100%, לא תתאכזב. המחירים טיפה גבוהים.

אל תאמין לתומר

הוא עזב אותנו, הלך לחברה צפונבונית ברוטשילד.

כבר לא אוכל איתנו שיפודים לצהריים יותר.

 

בוא ל-sPD :) שירות מנצח

 

 

 

(גילוי נאות: אני מ-sPD)

----

פורסם

Kernel "אושיית הוסטינג" ותומר מהוסטס, גדול!

מכיר את הכינויים שלכם כבר שנים משם, ורק עכשיו הבנתי שזה אותם אנשים.

 

ארז, sPD אכן מעולים וקיימים כבר המון שנים בשוק. השאלה אם הם נכנסים לך בתקציב.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

תודה על המחמאות :)

 

בימים הראשונים בחברה גם אני חשבתי שאנחנו יקרים,

ואז הסתכלתי על המתחרים וראיתי שהרוב מפרסמים בלי מע"מ/מחיר ל-36 חודשים וכו' וכשמגיעים למחיר הסופי לחודש הוא דומה מאוד ואפילו יקר יותר מ-sPD.

 

בגדול - אנחנו צוות טכני ברמה מאוד גבוהה, שפשוט מספר את האמת ללקוח עם השקעה רצינית בתשתית.

----

פורסם

ok, לאחר תקופת נסיון קצרה ביותר ב securehost הבנתי שהם לא בשבילי.

החברה מSPD, מה אתם יכולים לספר לי על חבילות אחסון ה LINUX השיתופיות שלכם?

כמה זכרון מוקצה לי בשרת?

האם ניתן להפעיל סקריפטים ארוכים? - מה מקסימום input time ו execution time מותר?

מה מגבלת העלאת קובץ (לא דרך FTP)

האם אפשר לערוך PHP.INI או שרק אתם?

האם התמיכה היא 24/7 צ'ט אונליין או טיקטים? אם טיקטים אז כמה זמן לוקח לענות בממוצע?

 

תודה.

 

אגב, למרות שsecurehost מאחסנים בחבילה שלקחתי על שרת בארץ לא שמתי לב כמעט לשיפור במהירות לעומת האחסון הרגיל שלי בארה"ב.. האם אחווה מהירות רבה יותר אצלכם?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
ok, לאחר תקופת נסיון קצרה ביותר ב securehost הבנתי שהם לא בשבילי.

החברה מSPD, מה אתם יכולים לספר לי על חבילות אחסון ה LINUX השיתופיות שלכם?

כמה זכרון מוקצה לי בשרת?

בכל השרתים השיתופיים יש מערכת שיודעת להגביל את צריכת המשאבים של כל משתמש לפי פרמטרים מסויימים כדי לא להשפיע על יתר הלקוחות שבשרת, מבחינת זכרון, מדובר ב-1GB לכלל האתרים שבחשבון.

במידה והגעת להגבלה הזאת, אתה תקבל שגיאה 508 "Resource limit is reached".

האם ניתן להפעיל סקריפטים ארוכים? - מה מקסימום input time ו execution time מותר?

אני לא זוכר את הערך המדוייק, אני אוכל לבדוק את זה בהמשך השבוע.

מה מגבלת העלאת קובץ (לא דרך FTP)

אני לא זוכר את הערך המדוייק.

האם אפשר לערוך PHP.INI או שרק אתם?

אי אפשר לערוך את ה-PHP.ini (אנחנו עובדים ב-cli ולא ב-cgi שם זה מתאפשר), ניתן להגדיר פרמטרים מסוימים באמצעות htaccess ו-php_value.

האם התמיכה היא 24/7 צ'ט אונליין או טיקטים? אם טיקטים אז כמה זמן לוקח לענות בממוצע?

בימים ראשון-חמישי, מ-09:00-19:00 בטלפון ובטיקטים (עונים בד"כ תוך פחות משעה למעט מקרים של עומס), ביתר הזמן - במקרים דחופים בלבד, אפשר להשאיר הודעה וחוזרים אליך ציקצק.

תודה.

 

אגב, למרות שsecurehost מאחסנים בחבילה שלקחתי על שרת בארץ לא שמתי לב כמעט לשיפור במהירות לעומת האחסון הרגיל שלי בארה"ב.. האם אחווה מהירות רבה יותר אצלכם?

12345

----

פורסם (נערך)

אני אוסיף על דבריו של אבי (לגבי ה max_execution, max_input_time ו file size limit) - הערכים ברמת העיקרון הם ברירת המחדל, כלומר:

 

max_execution_time של 30 שניות, max_input_time של 60 שניות והעלאת קבצים מוגבלת ל 8MB

 

מה שכן, במידה והלקוח צריך ערכים גבוהים יותר (ברמה סבירה), לרוב הבקשה תישקל ואם אין צפי לנזק ללקוחות החברה האחרים באותו שרת - המגבלה תועלה (אבל אי אפשר להבטיח את זה).

אם אני לא טועה, במרבית השרתים, ההגבלה של 8MB למשל כבר הוגדלה ועומדת על 32/64MB או יותר (תלוי שרת).

 

אגב ארז, אחרי כל השאלות, יכול להיות שמתאים לך שרת VPS קטן? מה בדיוק אתה צפוי להריץ בחשבון?

 

MeDuZa, לא סתם "אושיית הוסטינג" זה הכינוי של אבי, הבחור שפיץ ;) מי אתה בהוסטס? מה הכינוי?

עריכה אחרונה על ידי TomerP

תומר.

×
×
  • תוכן חדש...