Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחזק לגבי SPD

 

היה לי חשבון איתם משהו כמו 10שנים (בוטל חודש שעבר עקב אי שימוש)

 

רק דברים טובים יש לומר עליהם :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

תודה רבה, אבל לפי התשובות גם SPD כנראה לא מתאימים לי.

 

אני לא צריך VPS עדיין, אבל יש לי כמה אתרים שאני מתפעל ואני צריך שיעבדו מהר, לפעמים אני מריץ להם סקריפטים ארוכים לצרכי אופטימיזציה.

בכל מקרה תמיכה 24/7 זה יהרג ובל יעבור מבחינתי.

 

אני כעת מנסה את מזלי ב FastComet - שרתים מבוססים SSD, הקצאה של 1 גיגה לשרת שלי ו512 מגה לפיאייצ'פי, execution time של 300, שירות CDN חינם, שתי מערכות CACHE לבחירה ועוד, וזה כסטנדרט. בינתיים אחד האתרים שלי שבהקמה העברתי לשם והוא התחיל לעוף אחרי אופטימיזציה קלה.

 

גם שירות התמיכה שלהם עובד מעולה בינתיים לגבי כמה שאלות שהיו לי ואפילו סייע לי באופטימיזציה של המערכת.

 

המחיר סביר ביותר, מצחיק אפילו אם לוקחים בחשבון את כל הערך הנוסף, גם עם SSL עדיין זול. יש להם גם מבצע 1+1 כרגע על כל חבילות ההוסטינג שלהם.

 

תודה על התשובות.

 

נתראה בפתיחת האתר החדש שלי :)

עריכה אחרונה על ידי TheWolf

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

תמיכה 24/7 כנראה שלא תקבל בעברית,

אין חברה היום שב-4 בבוקר תעזור לך בפעולות בסיסיות למעט פעולות קריטיות (אתר נפרץ/שרת קרס וכו').

 

לגבי האתר עצמו, מהירות האתר היא בערך 20% באחריות השרת ו-80% באחריות הדפדפן, לכן שאלתי מה הכתובת של האתר שלך,

כדי לראות מה בעצם מגמגם.

 

הייתה לי שיחה בשבוע שעבר עם לקוח שטען שהאתר נורא איטי והוא מקבל זמני טעינה מעולים מהשרת שלנו, אבל הוא גם משתמש ב-Widget חיצוני שכתוב ב-Javascript ואז שהשרת של ה-Widget (בחו"ל) לא שולח את הקובץ, הגולש רואה דף לבן (כמה שניות).

אחרי שהוא העביר את הטעינה של ה-WIDGET לטעינה אסנכרונית (הסקריפט נטען אחרי שהאתר נטען במלואו), אז זמני הטעינה השתפרו פלאים.

----

×
×
  • תוכן חדש...