Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי i20 החדשה מושקת הבוקר בישראל.

 

גרסאות:

1.25 ליטר ידני ברמת גימור בסיסית insight

1.4 ליטר אוטומט בשתי רמות גימור.

הדגם המאובזר כולל חיישני רוורס מקוריים, חישוקי סגסוגת, הגה עור וכו'. בהמשך צפויות להגיע רמות אבזור נוספות, כולל רמת גימור מאובזרת במיוחד ורמת גימור ביניים.

 

סיכוי סביר שגרסת ה-3 דלתות תגיע באוקטובר.

 

מחירים: 80 אלף ש"ח לדגם ידני

104,500 ש"ח לדגם אוטומט Inspire

109,900 ש"ח לדגם Premium

 

פרטים נוספים ומפרט טכני מלא בקישור הבא: יונדאי i20 החדשה בישראל

 

יונדאי-i20.jpg

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

110 למכונית בקושי סופר-מיני? יונדאי אמורה להוביל את התחום העממי, לא לנסות ולמתוח את הגבולות שלו. עכשיו אני מבין למה קוראים לה I20. עוד רגע והיא תגיע למחיר של 120 אלף.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

אולי לא הייתי בכדור הארץ במשך כמה שנים טובות אבל יונדאי I20 נחשבת לסופר מיני,והמחירים שלה כמו שאר המתחרות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רגע! איפה ה i20 סופרים ידנית??

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אולי לא הייתי בכדור הארץ במשך כמה שנים טובות אבל יונדאי I20 נחשבת לסופר מיני,והמחירים שלה כמו שאר המתחרות.

 

יונדאי תמיד היו זולים משאר המתחרות, וזה למה אנשים קנו את המכוניות שלהם.

עדיף פולו או איביזה על I20 לא ?

אוטו-מאניה :-)

פורסם (נערך)

יש באמת בארץ נהגים שיכולים להפיק ממנה את מלוא הפוטנציאל?:lol:

 

משה יונדאי הייתה זולה בצורה משמעותית אולי בשנות ה90 היום תיכנס לאולמות ותיראה שמחירים שלהם דומים לשאר המתחרות.

בניגוד הגירים והמנועים של הגרמנים היונדאי הציגה אמינות עדיפה,נכון שהפולו הקודמת איכותית יותר,אבל האיביזה לא,בוא ניראה האיך הדגם הזה יהיה מול הפולו.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
1. יונדאי תמיד היו זולים משאר המתחרות, וזה למה אנשים קנו את המכוניות שלהם.

2. עדיף פולו או איביזה על I20 לא ?

 

1. ממש לא. יונדאי מתומחרים פלוס מינוס כמו המתחרים. מכוניות טובות, ואמינות. אתה לא חושב שחסכו עליך. הן כבר מזמן לא 'זולות' במחיר ובתחושה. כבר עשור לערך.

2. לדעתי לא.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

המכונית תימכר עם אותם מנועים שהיו בדגם הקודם ואותם תיבות הילוכים. ביונדאי מבטיחים שמדובר במנועים שעברו עדכון, בפועל הם מציעים את אותו הספק מרבי וצריכת דלק גבוהה משל הדגם היוצא (לפני נתוני היצרן). מנועי טורבו יגיעו אולי לקראת 2016.

גם רמות האבזור נמוכות משל הדגם היוצא. לדגם הידני יש 2 חלונות חשמל, הדגם האוטומטי מוותר על גג שמש, בקרת שיוט, חישוקי סגסוגת, הגה מעור ועוד.

זאת ועוד - באף אחד מהדגמים אין מערכת מולטימדיה ואין בלוטות'.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חבל שהיום מוותרים על דברים בסיסים כמו 2 חלונות חשמל אחורים,אבל לפי התמונות ההשקה מוואלה,היא ניראית מעולה!

שבוע הבא אני נותן גיחה ליונדאי לראות איך היא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במחירים האלה עם האיבזור הזה אני לא מבינה למה להעדיף אותה על פני כל רכב אחר... (207/פאביה/קליאו וכו)

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

ביזיון, גם להפחית באבזור, גם להעלות את צריכת הדלק וגם להעלות את המחיר? מקווה שיונדאי ירדו מהעץ שהם תיפסו עליו.

בכל מקרה, ה-I20 החדשה נראית מעולה!

פורסם

בדיחה טובה. זו אותה גברת בשינוי אדרת ב-110 אלף שקל. איך אומרים: פחחחח

מנוע עצל, גיר משנות ה-90, צריכת דלק גבוהה ואין אפילו מולטימדיה ובלוטות' שהיום נחשבים סטנדרטים. סיאט איביזה, רכב עדיף כמעט בכל הפרמטרים, זול ב-30 אלף שקל!! הזוי


×
×
  • תוכן חדש...