Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שוב הלקוח הפרטי יממן את חברות הליסינג.

המחיר הזוי, המנוע והגיר בושה, האבזור דל.

חבילה ממש לא אטרקטיבית למרות העיצוב היפהפה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לכלמוביל עלה כנראה השתן לראש, אחרת איך אפשר להסביר את זה שגם יונדאי i35 ו-i30 פתאום עלתה במחירון ל-132 אלף וגם אחרי ההשקה של ה-i10 הם כל פעם מעלים מחירים בקצת.

 

ככה זה שיש ביקוש, ברגע שיונדאיהמבינים שאת כל המלאי שלהם אפשר למכור גם אם יעלו מחיר, אז הם מעלים.

מצד שני מיצובישי לא מכרה דגמים מסויימים בכמויות גבוהות (לנסר, אאוטלנדר ידני) והמחיר יורד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
איך אפשר להסביר את זה שגם יונדאי i35 ו-i30 פתאום עלתה במחירון ל-132 אלף וגם אחרי ההשקה של ה-i10 הם כל פעם מעלים מחירים בקצת.

ככה זה שיש ביקוש, ברגע שיונדאיהמבינים שאת כל המלאי שלהם אפשר למכור גם אם יעלו מחיר, אז הם מעלים.

 

ההסבר למחירים הגבוהים פשוט יותר. אני מנחש שכלמוביל קונה את הרכבים מהיצרן הקוראני בדולר ששערו היום גבוה דרמטית ממה שהיה לפני שבועות ספורים. מסתבר שרכישה של הדגם היוצא (שכולל בקרת שיוט + מראות מתקפלות שנעלמו בדגם החדש) 0 קילומטר ב 79K היה עסקה לא רעה.

פורסם
לכלמוביל עלה כנראה השתן לראש, אחרת איך אפשר להסביר את זה שגם יונדאי i35 ו-i30 פתאום עלתה במחירון ל-132 אלף וגם אחרי ההשקה של ה-i10 הם כל פעם מעלים מחירים בקצת.

 

 

הם נהיו מאוד חזירים, גם אני שמתי לב למחיר שרק מטפס כל הזמן לI800 שמעניינת אותנו.

לפני כשנה 227 כולל הכל למיניבוס אוטומטי,242 היום למיניבוס אוטומטי.

בזיון.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
ועדיין, בהשוואה של AutoExpress בין ה-i20 החדשה לפולו המחודשת בגרסת הדיזל, ה-i20 ניצחה:

http://www.autoexpress.co.uk/hyundai/i20/90117/hyundai-i20-vs-vw-polo

 

רק ששם מדובר בI20 בגרסת דיזל.

פה אתה משלם 110K שקלים על מנוע עלוב וגיר אוטומטי מלפני הספירה.

איפה זה ואיפה ה1.2TSI+DSG שאתה יכול להשיג באותו מחיר בפולו?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לפחות אתה לא תמצא את עצמך בגלל מצמדים, שרשרת טיימינג,מנוע הלך...

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מעניין שחוסר במולטימדיה ועוד כמה דברים גורמים לכזה אנטי, אולי הרכב נוח? נעים לנסיעה?

 

ברצינות יוליאן? הרי נוחות ונעימות הם המאפיינים שבהם האירופאיות חזקות. זה לא שיונדאי לא טובים, אלא שהמתחרות טובות עוד יותר.. יונדאי חזקים ביחס עלות\תמורה וכאן הם פיספסו בגדול.

:idea:
פורסם (נערך)
לפחות אתה לא תמצא את עצמך בגלל מצמדים, שרשרת טיימינג,מנוע הלך...

 

אכן יש פוטנציאל לתקלות, ואני לא ממעריצי וואג.

אישית לא הייתי בוחר לא את זו ולא את זו. מה שכן אם היו מכריחים אותי להחליט על מה אני מבזבז 110 אלף שקל בין שתי האפשרויות, הייתי לוקח את הפולו בכל יום בכל שעה ובכל דקה על פני העגלה הזו.

 

חוץ מזה שלתמחר יונדאי במחיר של וואג טלנסות למצב אותה כפרימיום זה מגוחך. חשבתי שהמיצוב שהונדה ניסו לתת לרכבים שלהם בארץ מגוחך, אבל מסתבר שיש יותר מגוחך.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

איני יודע איך היונדאי מבחינ נוחות זאת לכן לא אוכל להגיב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפחות אתה לא תמצא את עצמך בגלל מצמדים, שרשרת טיימינג,מנוע הלך...

יש מתחרות אחרות לא פחות ראויות - הקליאו למשל, חזקה יותר, חסכונית יותר, מתקדמת יותר, מאובזרת יותר, כנראה גם מתנהגת יותר, ויש גם גרסת סטיישן במחיר של הI20 שנותנת תא מטען גדול יותר.

זה נכון גם לI20 הידנית, היא עולה 80 אלף ש"ח, וב85 אלף ש"ח יש את הקליאו 0.9TCE שמשאירה לה אבק בכל דבר בערך.

 

תכף תגיע גם 208 עם מנוע טורבו, גם היא בוודאי טובה יותר מהI20.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...