Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת עפו על עצמם, בניתי על זה שהרכב יגיע קצת מאובזר יותר ולא ערום, בקליאו שלי מ2012 יש בקרת שיוט ופנסי ערפל קדמיים, מה זה השטויות האלה?

במחיר הזה שיחכו לי בסיבוב, דווקא בניתי די הרבה על הרכב הזה, כנראה שהרכב הבא יהיה 208/שוב קליאו (0.9T)/קיה ריו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בסדר אל תדאגו, בעוד חודשיים תוכלו לקנות את הINSPIRE ב 84K בתור יד שנייה. למחיר המחירון אין שום משמעות

 

דבר נוסף, זה כל כך עלוב שאפילו בצילומי היח"צ החליטו לשים מעמד לטלפון במקום מערכת מולטימדיה...

פורסם

במחיר הזה אפשר לקנות יופי של לאון 2013, סתם לצורך דוגמא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

איביזה AM5 החפה מכל אבזור מגיעה עם מנוע טורבו, גיר אוטומטי (רובוטי) וחלונות חשמל מאחור, במחיר של i20 ידנית עם מנוע מקטגוריה אחת למטה (אותו המנוע של הi10) ובלי אבזור שהפך סטנדרט לפני עשר שנים.

האיביזה יצאה לכם מכל החורים? הקליאו נראית טוב יותר, חזקה וחסכונית יותר, מאובזרת יותר ועולה מעט פחות.

אמנם יונדאי נהנים מהצלחה מפתיעה בשנים האחרונות, אבל זה לא אומר שהם יכולים לעשות דברים שאפילו פולקסוואגן כבר לא מרשים לעצמם.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אולי זה לא פייר להשוות מחיר של רכב חדש לרכב שמכסחים לו את המחיר במבצע לקראת סוף ימיו אבל גם מול הקליאו המחיר גבוה.בימים שהציבור עירני מאוד למחירים ולא פעם יורד קבוצת מחיר בשביל להוזיל עלויות יונדאי נראים פשוט לא בכיוון ,לא במחיר ,לא במפרט המכאני ולא באיבזור.כנראה שמקבלים את הרכב במחיר בעייתי מהיצרן

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

אני מקווה שיתר עם ישראל יחשוב על המחיר של ה-I20 הזו ,כמונו. כי זה הסיכוי היחידי שמחירה יירד אי פעם.

מה שבטוח, הרכב יהיה להיט בחב" ליסינג או השכרה. עוד נראה אותה על העמוד הראשי של האתר "motodeal" ב-69900 שקל, בדגם הבסיסי.

בקרוב מאוד.

פורסם

אל תשכחו שתוך שנה המנוע מתחלף ל-1.0 טורבו והגיר מתחלף ל-7 הילוכים דאבל קלאץ' אז אל תספידו אותם כל כך מהר

פורסם

לא בקרוב. צריכה להעלות אבק כמעט שנה קודם.

 

השיווק פה מחובר למציאות כמו ביבי והחיים עצמם.

משכנתא זה קל

פורסם

כאילו שאכפת להם מהלקוח הפרטי.

דוגמא מצויינת למחירון פקטיבי לתמיכה בלקוחות העיקריים, ליסינג והשכרה.

הם קונים את הרכב בהרבה פחות, ומוכרים לנו אותו ביוקר עקב המחירון הפקטיבי.

כדי לעשות מחאה אמיתית לא מספיק רק לא לקנות את הI20, אל תקחו אותה גם בליסינג!

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
בסדר אל תדאגו, בעוד חודשיים תוכלו לקנות את הINSPIRE ב 84K בתור יד שנייה. למחיר המחירון אין שום משמעות

 

דבר נוסף, זה כל כך עלוב שאפילו בצילומי היח"צ החליטו לשים מעמד לטלפון במקום מערכת מולטימדיה...

הידנית ב80 אלף ש"ח צריכה להיות מהדגם המאובזר, ולכלול הכול.

עם כל הכבוד, ב80 אלף ש"ח יש חלופות עדיפות, 208 נוחה יותר ויותר מאובזרת וגם מאיצה מהר יותר, בתוספת קטנה יש את הקליאו 0.9T שנראית טוב יותר לדעתי, חזקה יותר ומאובזרת הרבה יותר. שלא נדבר על זה שהקליאו וה208 כנראה מתנהגות יותר טוב מהI20.

קיה ריו אחותה התאומה של הi20 גם מאובזרת יותר וגם סוחבת יותר טוב אם אני זוכר (עם מנוע 1.2).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

איך שקראתי שבהשקה הם הזכירו את המילה פרימיום עם שם הדגם i20, הבנתי שהם תפסו תחת.. לצרכן הפרטי, התמורה לכסף בינונית במקרה הטוב. לא שזה יפריע לעמישראל להתנפל על הסוכנויות של כלמוביל..

:idea:
פורסם

אם אתה כתבת את זה גם להם מותר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

הסוגיה כאן זה לא אם הרכב שלי פרימיום אלא אם שלהם הוא פרימיום. בלי קשר לחילוקי הדעות לגבי הרכב שלי, אתה באמת חושב ש-i20 ראויה לתואר כזה? בשום מקום היא לא ממוצבת ככזו, לבד בהודו ושאר ארצות עולם שלישי.

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...