Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזה אני מסכים איתך, הרכב הזה פאדיחה של יונדאי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הסוגיה כאן זה לא אם הרכב שלי פרימיום אלא אם שלהם הוא פרימיום. בלי קשר לחילוקי הדעות לגבי הרכב שלי, אתה באמת חושב ש-i20 ראויה לתואר כזה? בשום מקום היא לא ממוצבת ככזו, לבד בהודו ושאר ארצות עולם שלישי.

 

לא, היא לא ראוייה לתואר פרימיום, סך הכל מדובר בגירסה המצוידת של המכונית.

ברור שמחירה הרשמי המופקע בעליל של המכונית נועד להשיג שתי מטרות - יצירת פער מחיר גדול ומלאכותי בין הלקוחות הפרטיים לציי הרכב, על מנת שציי הרכב יפסידו מה שפחות בעת המכירה, ומתן אפשרויות אטרקטיביות לטרייד אין ״ במחיר מחירון״ שכה אהוב על עמישראל.

אולי יהיה לה סיכוי כשתגיע מצוידת ביחידות הינע מהמאה הנוכחית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בינתיים גם הפרסומת שלהם מדברת על פרימיום, השאלה היא למה בדיוק הם מתכוונים?

אבזור פרימיום? אין.

טכנולוגיית פרימיום? נכון לעכשיו אין.

מחיר פרימיום? אולי (סתם מקצין אבל המחיר באמת גבוה מדי לטעמי).

 

מעבר לעניין המנועים המיושנים מפריעה לי אישית הירידה באבזור. יש לכלמוביל נטייה להביא דגמים חדשים עם אבזור מופחת, זה קרה עם ה-I30 החדשה וזה חוזר עכשיו עם ה-I20, במתיחת הפנים פתאום ימצאו דרך להעמיס את הרכב באבזור כשהוא מאבד רלוונטיות לעומת המתחרות.

פורסם (נערך)

מנסיון של 10 דקות נסיעה בI20 2012 אוטומטית מנוע 1.4 אהבתי:

כח מנוע - סוחב היטב עם מזגן ובלי, הרבה יותר חזק מלנסר 1.6 לדוגמה המנוע סוחב ומושך יפה מאוד (אמנם הייתי לבד, אבל עדיין ).

עיצוב:נראית מצויין יחסית.

עיצוב פנים:גם בסדר גמור, מרגיש יפה ובנוי היטב, רק איכות החומרים לא בשמיים.

בידוד רעשים:גרוע בקטע של הצמיגים, כל השאר סביר בהחלט+.

 

סך הכל אוטו נחמד מאוד ביחד עם איבזור בטיחות ופאן הרכב בהחלט מספק את הסחורה.

 

 

לא יודע מה לגבי האמינות שלה.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

ה i20 הקודמת לא הצטיינה בכלום ונראה שגם הנוכחית. אני משער שהתרשמת ממנה רק בגלל שהרפרנס שלך הוא קורולה 2001. בקלחת הסופר-מיני הרותחת ה i20 הקודמת גירדה את תחתית הרשימה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

במזן שכולם מנסים לחדש, באה יונדאי ומוציאה דגם חדש שהשינוי היחיד לטובה זה העיצוב. הכי הזוי שהעלו את צריכת הדלק חחחח. בקיצור רכב מיותר לחלוטין. יש להם מנוע ותיבה בפיתוח עבור I20, לא ברור למה לא חיכו עם הדגם החדש עד סיום הפיתוח..

פורסם (נערך)

יופי נראית מעולה! נמאס כבר לראות את ה-I20 הישנה על הכביש, נשאר לחכות שהמוני אנשים יקנו אותה ויתחילו למכור כדי שאוכל לרכוש אחת בעוד כמה שנים או פחות.

עריכה אחרונה על ידי Mikelt89
פורסם

נראה לי שאתה יכול לפתח שאיפות קצת יותר גבוהות לחיים. מבלי להעליב מדובר בסתם אוטו.

אתה כבר עכשיו יכול לחפש קליאו יד 2 0.9T, עדיף.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

חיצונית נראית לא רע.

כפי שזה נראה אנשים ישלמו יותר על ירידה ברמת האבזור, נשמע מוזר. :roll:

 

שיהיה לכלמוביל בהצלחה.

פורסם

אני מעריך שבאמת תהיה לה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

על מה אתם מדברים?

אני לא זוכר מתי ראיתי יונדאי I20 ללא מדבקות!!

חוץ מהדגם הידני שגם הוא היה עירום, רוב המכירות שלה היו לחברות ליסינג והשכרה!

כנראה שזה מה שהנחה את היבואן בתמחור הדגם החדש.

לדעתי אם מישהו החליט ללכת על קוריאני - אז הריו עדיפה. יותר יפה ויותר מאובזרת. וגם נהנית מאחריות מורחבת. לאחרונה התחילו לשווק (בשקט) את הדגם המחודש שאמור לתקן את חולשות הדגם הקודם - רעש והיגוי.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

אתה כבר עכשיו יכול לחפש קליאו יד 2 0.9T, עדיף.

 

איפה? זה אחלה רכב אף אחד לא מוכר אותו, אולי עוד כמה שנים יהיה יותר מבחר, כרגע קיימים כמה בודדים בלבד.

פורסם

מעניין שחוסר במולטימדיה ועוד כמה דברים גורמים לכזה אנטי, אולי הרכב נוח? נעים לנסיעה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מדהים התמכור של רכב הזה. מנועים מיושנים וחלשים, גיר מיושן עוד יותר. וכל זה בגירסא האוטומטית 110K?

הם נמצאים בפיגור של 5 שנים לאומת המתחרות האירופאיות שמציעות מנועים מודרניים, גירים מודרניים וכל זה בפחות כסף.

 

אני מניח שהרכב הזה מיועד לצאי הרכב שיקבלו אותו במחיר נמוך מאוד. לכן בשביל צאי הרכב מכריזים על מכירון גבוה כדי שבעתיד חברות הליסינג יוכלו למכור אותו ביוקר.

 

יוליאן, אנשים היום קונים מערכת מולטימדיה ניידת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אינספייר, פרימיום, סופרים, אליט. אלו בסך הכל שמות לרמות הגימור והאבזור ברכבי יונדאי. אף אחד לא באמת טוען שהרכב הזה פרימיום (להבדיל נניח מיונדאי ג'נסיס).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...